neblogai cia tema issivyste. bet daznai regeneruojantiems primenu: jei regeneruojat kas 300km ir dazniau, greitu laiku teks remontuoti turbinas ir keisti purkstukus..o kas vairuoja modelius su 2.7hdi, zekit kad ir variklio nereiktu greitu laiku pasikeisti...asmeniskai as rekomneduoju salinti dpf tuo atveju kai regen. vyksta dazniau nei kas 500km..na cia jum spresti, taciau veliau nesakykyt, kad nieks nesake, kad nuo danznu regeneraciju sudega purkstukai ir tepalas virsta dyzeliu..

#61
Parašyta 2017 vasario 22 - 11:02
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#62
Parašyta 2017 vasario 22 - 11:10
neblogai cia tema issivyste.
bet daznai regeneruojantiems primenu: jei regeneruojat kas 300km ir dazniau, greitu laiku teks remontuoti turbinas ir keisti purkstukus..o kas vairuoja modelius su 2.7hdi, zekit kad ir variklio nereiktu greitu laiku pasikeisti...asmeniskai as rekomneduoju salinti dpf tuo atveju kai regen. vyksta dazniau nei kas 500km..na cia jum spresti, taciau veliau nesakykyt, kad nieks nesake, kad nuo danznu regeneraciju sudega purkstukai ir tepalas virsta dyzeliu..
Auksiniai zodziai, kuriem as 500% pritariu. O vienas zmogus man i toki pati pasisakyma neperseniausiai parase PM: "TU CIA TAIP KALBI TIK KAD EURUS UZKALT". Ir dar kazka ale, juk JEI GAMINTOJAS IDEJO tai matyt paskaiciavo, o jus sarlatanai tik eurus norit islupt
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#63
Parašyta 2017 vasario 22 - 11:23
Auksiniai zodziai, kuriem as 500% pritariu. O vienas zmogus man i toki pati pasisakyma neperseniausiai parase PM: "TU CIA TAIP KALBI TIK KAD EURUS UZKALT". Ir dar kazka ale, juk JEI GAMINTOJAS IDEJO tai matyt paskaiciavo, o jus sarlatanai tik eurus norit islupt
Uzuojauta su tokia klientura. Kad zinotu zmones, ant kiek yra tu gamintoju apip$#nejami...Ir gamintojas aisku paskaiciavo, kad vokietys ar prancuzas patenkintas 5metus atvazinetu...Bet tikrai neskaiciavo kaip ten fap'as laikys poto kai i eastern europe savartyna iskeliaus Tas pats ir tepalo keitimo intervalam galioja...Snekant i tema.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 vasario 22 - 11:23
#64
Parašyta 2017 vasario 22 - 15:04
Mes apiXXisinėjam klientus, juos taip pat gamintojai. O gamintojus - ES ir pasaulinės ekologinės direktyvos. O VW - tas direktyvas
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 22 - 15:05
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#65
Parašyta 2017 vasario 22 - 19:10
Nu blin, tai kuo tiket? As jau du kartus sakiau Tauriui, salinam FAP, px kad su juo viskas tvarkoj. O jis man sako, nebent nori babkes ismest. Pas tave EGR kai nera, tai FAP'ui dar lengviau regeneruotis, 2.7 HDI regeneracijas atlikti daug lengviau nei mazesnes kubaturos morotmas, fap pas tave neuzsikis, o jei tepalus keiti kas 8-10 k. km, tai is viso nesuk galvos del FAP. Tai kaip elgtis, blin? Taurius juk irgi labai kompetentingas ir gerbtinas specialistas.. Kaip ir Laimonas. Katro klausyt?
#66
Parašyta 2017 vasario 22 - 20:00
... daznai regeneruojantiems primenu: jei regeneruojat kas 300km ir dazniau, greitu laiku teks remontuoti turbinas ir keisti purkstukus....
Tie 300 km - miesto ciklu, ar užmiesčio?..
Mieste man panašiai ir gaunasi. Blin, prigąsdinai čia.
Jei kada sugalvočiau savo (ne ) aparatui išoperuoti tą apendiksą, kas iš forumo auksarankių apsiimtų? Ta prasme - elektroniškai ir mechaniškai? Pažįstamas tą padarė, bet lakstė per kelias vietas. Vienur diagnostikas elektroniškai tą EGR'ą eliminavo, kitam miesto gale DPF'ą iškastravo, vėl grįžo pas diagnostiką ir t.t....
#67
Parašyta 2017 vasario 22 - 20:01
Nu tai faktas FAP, DPF mašinai absoliučiai nereikalingi, nei naudingi. Jei tvarkingai veikia. Tai aišku kam metyt pinigus. Gal sugalvosi greit mašiną pakeist. Ypač jei nedaug pravažiuoji. Nespėsi damušt to filtro.
neblogai cia tema issivyste.
bet daznai regeneruojantiems primenu: jei regeneruojat kas 300km ir dazniau, greitu laiku teks remontuoti turbinas ir keisti purkstukus..o kas vairuoja modelius su 2.7hdi, zekit kad ir variklio nereiktu greitu laiku pasikeisti...asmeniskai as rekomneduoju salinti dpf tuo atveju kai regen. vyksta dazniau nei kas 500km..na cia jum spresti, taciau veliau nesakykyt, kad nieks nesake, kad nuo danznu regeneraciju sudega purkstukai ir tepalas virsta dyzeliu..
Nu nesutikčiau. Tiksliau, ne dėl regeneracijų purkštukai dega, o dėl to, kad jie jau patys nekorektiškai veikia. Perpila, varva. Susidaro išmetime daug daugiau suodžių ir momentaliai užkiša DPF. Čia aišku gali pasekmes šalint t.y. pjaunant DPF. Bet geriau priežastis tvarkyt, o t.y. purkšukus. O ten viską išmetus, aišku nebebus regeneracijų, bet koks tolkas jei purkštukai "myš". O tokie ir cilindrą ar vožtuvus gali pradegint. Arba su turbo problemos. Nedapučia, valdymas durniuoja. Vėl suodžių kiekis didėja. Perdažnai besikišantis DPF čia prasto variklio darbo požymis mano nuomone.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#68
Parašyta 2017 vasario 22 - 20:08
Diawolo> gal tu pauliui nepriestarauk:)
Šį pranešimą redagavo mmedic: 2017 vasario 22 - 20:12
#69
Parašyta 2017 vasario 22 - 20:43
Taurius 2.7 motorui uz abieju EGR ir FAP'o programinima 90e pasiule + 40e uz Fap'o filtro ismontavima...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#70
Parašyta 2017 vasario 22 - 23:13
Nu blin, tai kuo tiket? As jau du kartus sakiau Tauriui, salinam FAP, px kad su juo viskas tvarkoj. O jis man sako, nebent nori babkes ismest. Pas tave EGR kai nera, tai FAP'ui dar lengviau regeneruotis, 2.7 HDI regeneracijas atlikti daug lengviau nei mazesnes kubaturos morotmas, fap pas tave neuzsikis, o jei tepalus keiti kas 8-10 k. km, tai is viso nesuk galvos del FAP. Tai kaip elgtis, blin? Taurius juk irgi labai kompetentingas ir gerbtinas specialistas.. Kaip ir Laimonas. Katro klausyt?
Tavo rida tik iki 130k kiek pamenu, o jei keiti kas 8k tepalus tai kaip ir turetu but viskas ok, taigi Taurius teisingai sako, visgi ir parametrus gyvua mate slegii ir pan. Aisku, visada x kartu geriau kai FAP'o nera, bet cia tik mano nuomone.
Diawolo, pas peugeotu ne kaip vw, cia ne adblue ipurskiamas tiesiai i kamina, bet tas eolyyys rupuzhe,tikrai negerina kuro kokybes kai i baka kaskart injektuoja ir sugadina visa kura, o regeneraciju metu pats zinai, ipurskiama SPECIALIAI daugiau kuro po suspaudimo, kad nesudegusi salerka patektu i kamina ir ten nuo susidario slegio uzsidegtu. Na cia taip primityviai. Vat regenereciju metu ir sudega purkstukai. Taip sutinku su tabim 100%, tai tie patys simptomai kaip purkstuku gedimo, o bet taciau tie purkstukai nuo to ir pareina, kad tos regeneracijoa vyksta daznai ir resursas ju eina iki 0.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#71
Parašyta 2017 vasario 23 - 11:53
Jimmy, jei pribres reikalas, paskambinsi ir sutarsim viska, as pats ju nepjaustau is dusles, bet, jei ka, rasiu kas padarys mechaniskai, as tau padarysiu programiskai..jei nori platesnes info, tiesiog pasuk ir pasisnekesim, nes cia rasyt jau pradeda imti tingulys biskuti...o siaip net ir opeliui, kuris turi paknkankamai neblogus ir patvarius motorus, visvien per daznai kas 300..pas tave ten turbut 1.9 fiato motoras, su kokiais 85kw? arba 103.. arba 110.
Diawolo, gali nesutikti kiek nori..bet, deje, jei dpf laiku ismeti siemens purkstukai laiko ilgai ir nuobodziai..jei ne nudega purkstuku galai, butent nuo daznu regeneraciju ir butent nuo dazno perkaitimo regen metu..taigi jei regeneruoja daznai, tai ir perkaitimas daznas..o esant daznam perkaitimui ir esant dideliam slegiui i purkstuko gala, metalo nuovarginis dilimas pasparteja apie du/tris kartus, del ko viena diena purkstuko antgalo galiukas atitruksta ir purkstukas pradeda purksti degalus kaip is krano..kas blogiausia, kad variklis visvien dirba ir gali gauti hidrosmugi, arba sudeginti stumokli...nu ir t.t. ir pan, cia ilga teorija..
plius paskaiciuok, keiti tepalus kas 10k km, kai galetum keisti kas 15k ir dar pilti ne low emission, o paprastus 5w30 kurie yra pigesni..tai per keleta tepalo keitimu ir dpf isemimas atsipirktu..nu zodz, as neturiu nieko pries kitu nuomone, taciau sakau tai ka is praktikos esu pastebejas..visa mano parasyta rasliava paremta tikrais dalykais, o ne teoriniais pamastymais ar skaitiniais kazkur forumuose..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#72
Parašyta 2017 vasario 23 - 12:01
Jimmy, jei pribres reikalas, paskambinsi ir sutarsim viska, as pats ju nepjaustau is dusles, bet, jei ka, rasiu kas padarys mechaniskai, as tau padarysiu programiskai..jei nori platesnes info, tiesiog pasuk ir pasisnekesim, nes cia rasyt jau pradeda imti tingulys biskuti...o siaip net ir opeliui, kuris turi paknkankamai neblogus ir patvarius motorus, visvien per daznai kas 300..pas tave ten turbut 1.9 fiato motoras, su kokiais 85kw? arba 103..
arba 110.
Diawolo, gali nesutikti kiek nori..bet, deje, jei dpf laiku ismeti siemens purkstukai laiko ilgai ir nuobodziai..jei ne nudega purkstuku galai, butent nuo daznu regeneraciju ir butent nuo dazno perkaitimo regen metu..taigi jei regeneruoja daznai, tai ir perkaitimas daznas..o esant daznam perkaitimui ir esant dideliam slegiui i purkstuko gala, metalo nuovarginis dilimas pasparteja apie du/tris kartus, del ko viena diena purkstuko antgalo galiukas atitruksta ir purkstukas pradeda purksti degalus kaip is krano..kas blogiausia, kad variklis visvien dirba ir gali gauti hidrosmugi, arba sudeginti stumokli...nu ir t.t. ir pan, cia ilga teorija..
plius paskaiciuok, keiti tepalus kas 10k km, kai galetum keisti kas 15k ir dar pilti ne low emission, o paprastus 5w30 kurie yra pigesni..tai per keleta tepalo keitimu ir dpf isemimas atsipirktu..nu zodz, as neturiu nieko pries kitu nuomone, taciau sakau tai ka is praktikos esu pastebejas..visa mano parasyta rasliava paremta tikrais dalykais, o ne teoriniais pamastymais ar skaitiniais kazkur forumuose..
OK. Įtikinai. Respect'as
Nu, tai va. Atsakymas aiškus tada dvejojantiems. Mokėkit pinigus "šarlatanamas" už operaciją
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 vasario 23 - 12:02
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#73
Parašyta 2017 vasario 23 - 21:07
O jei "mazdaug" i tema as irgi jokiu dumu nematau vykstant degeneracijai😀 bet jei jau ji vyksta tai ka paveiksi tsakant,prasuku ir as lyshna ratuka aplink kvartala☺
#74
Parašyta 2017 vasario 24 - 12:31
Jimmy tu pavarai,as kaip tik ta "degeneracija" tulike dabar darau su is Eilato parskraidintu "turiniu" tai patikek pagreitino tavo rasliava ta procesa
O jei "mazdaug" i tema as irgi jokiu dumu nematau vykstant degeneracijai bet jei jau ji vyksta tai ka paveiksi tsakant,prasuku ir as lyshna ratuka aplink kvartala☺
"Degeneracija tūlike" ? Skamba girtokai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#75
Parašyta 2017 vasario 24 - 12:53
Baik,ryte dar buvau Izraely,lektuve su 6men kudikiu ir 7metu princese o is oro uosto beveik 200km iki namu uz vairo,ir voyazas baigesi pats zinai jau kur😁😁😁😁😁"Degeneracija tūlike" ? Skamba girtokai
#76
Parašyta 2017 vasario 24 - 13:37
Baik,ryte dar buvau Izraely,lektuve su 6men kudikiu ir 7metu princese o is oro uosto beveik 200km iki namu uz vairo,ir voyazas baigesi pats zinai jau kur
Izraely? nu žinosim ką per užgavines mušt
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#77
Parašyta 2017 vasario 24 - 16:05
Reik gi per 40metu nors karta gimtadieni siltai sutikt☺,a tiesioginis skrydis i kazka silto buvo tik i ten,tip kad ne must reik😁😁😁😁😁Izraely? nu žinosim ką per užgavines mušt
![]()
#78
Parašyta 2017 vasario 26 - 17:26
Jimmy, jei pribres reikalas, paskambinsi ir sutarsim viska,... tiesiog pasuk ir pasisnekesim...
Nors numerį duotum...
#79
Parašyta 2017 vasario 26 - 18:06
Telefonas samsung skambink
#80
Parašyta 2017 vasario 26 - 22:39
senbuviai, jus senbuviai, vietoj lazdavojimo paieska pasinaudotumet...
https://peugeot-klub...liu-pardavejai/
plius tel. nr sviecia po visais mano postais..aisku jei narsot is mob. irenginio, tai parasu nesimato, taciau jei is pc - atidziau ziurekit...zmogai per googla numeri surade sugeba paskambint..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0