baigia uzp***sti tas PEZAS...
#1 Svečias_Liutas_*
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 15:08
#2
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 15:14
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#3 Svečias_Liutas_*
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 15:21
#4
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 15:26
#5
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 15:28
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#6
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 15:33
#7
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 15:40
P605 SRdt - sold
Charizmatiškoji Carisma '98 - sold
Toyota Avensis '06 D-CAT "Vincas"
Geriau vėliau negu anksčiau...
Kaunas
#8
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 15:42
#9 Svečias_Dumas_*
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 16:57
#10 Svečias_Liutas_*
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 17:05
#11
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 17:09
#12
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 17:18
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#13 Svečias_Liutas_*
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 18:32
a kur tu cia prabliema atradai???Na va problema kaip ir rasta... užtat pyyyyygiai... su taksu...
pasidalink su visais...
#14
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 18:42
Aiškinu - Darka yr griežtai nusistatęs piltis tik iš degalinės ir tam turi svarių prižasčių iš savo skaudžios patirties ...a kur tu cia prabliema atradai???
pasidalink su visais...
#15
Parašyta 2004 lapkričio 18 - 19:08
Mumi taip pat....Aiškinu - Darka yr griežtai nusistatęs piltis tik iš degalinės ir tam turi svarių prižasčių iš savo skaudžios patirties ...a kur tu cia prabliema atradai???
pasidalink su visais...
Ir beje, tai niekuomet nepavede
Beje, kaip jau kazkas minejo, netaupyk ir pasikeisk visas alei vienos kuro zarneles, o tai uzsipypsi ieskodamas kodel uz savaites vel gaudo ora. Vazinejant su dyzeliu, geriau tvarkyti viska is karto, nesiaiskinant blogas mazgas ar ne:
1) kuro, oro filtrai
2) purstukai (patikrinti. Jei reikia - pareguliuoti atsidarymo momenta. Jei nors vienas sysioja - keisti visus)
3) kaitinimo zvakes (jei reikia keisti nors viena, primygtinai rekomenduociau keisti visas ir tik i geras, o ne pigias)
4) visos gumines maitinimo sistemos zarneles
5) tinkamai sureguliuoti ipurskimo momenta
(tikiuosi, nieko neuzmirsau)
Atlikus siuos veiksmus, vazinesi issisiepes ilgai ir laimingai...aisku jei nebus parejes kuro siurblys ar pats variklis.
Ir kura pilti TIK tvarkingose degalinese, pageidautina viename tinkle. Tas taikytina YPAC ziema.
Prie viso sito, neuzmirsk, jog "pigus ir geras" sunkiai tarpusavyje derancios daikto savybes.
exDyzelistas
P.S. jei nesilaikysi siu rekomendaciju, ir turesi problemu, pradzioj perzvelk sia zinute ;)
#16
Parašyta 2004 lapkričio 19 - 12:27
Ar jau aiškiau?...a kur tu cia prabliema atradai???
#17 Svečias_Sliekas_*
Parašyta 2004 lapkričio 19 - 18:59
Kuo reikia isvalyt tuos kontaktus ir kaip galbut ta fyskes sujungima uzhermetizuot, kad netrauktu dregmes?
#18 Svečias_Coala_*
Parašyta 2004 lapkričio 19 - 19:13
#19 Svečias_Sliekas_*
Parašyta 2004 lapkričio 19 - 19:27
#20 Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2004 lapkričio 20 - 02:00
Kai BMW reiks remontuot, tada tavo draugelis ji parduos ir pirks peza, nes pigiau iseisSeniai sakiau pezo- gavno. O BMW vokiska kokybe. nusipirkau varga ir ta pacia diena draugelis bmw lupyna nusipirko tai as per ta laika n kartu savaja tvarkiau iki tokio lygio koki dabar turiu davedziau. na o ta lupyna bmw iki siol kaip bitute dirba ir niekas net ranku neprikiso. o maniske 4 metais jaunesne. ir prabegus tikrai maziau. Zinau ta jausma.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0