baigia uzp***sti tas PEZAS...
#1 Svečias_Liutas_*
Posted 2004 November 18 - 15:08
#2
Posted 2004 November 18 - 15:14
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#3 Svečias_Liutas_*
Posted 2004 November 18 - 15:21
#4
Posted 2004 November 18 - 15:26
#5
Posted 2004 November 18 - 15:28
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#6
Posted 2004 November 18 - 15:33
#7
Posted 2004 November 18 - 15:40
P605 SRdt - sold
Charizmatiškoji Carisma '98 - sold
Toyota Avensis '06 D-CAT "Vincas"
Geriau vėliau negu anksčiau...
Kaunas
#8
Posted 2004 November 18 - 15:42
#9 Svečias_Dumas_*
Posted 2004 November 18 - 16:57
#10 Svečias_Liutas_*
Posted 2004 November 18 - 17:05
#11
Posted 2004 November 18 - 17:09
#12
Posted 2004 November 18 - 17:18
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#13 Svečias_Liutas_*
Posted 2004 November 18 - 18:32
a kur tu cia prabliema atradai???Na va problema kaip ir rasta... užtat pyyyyygiai... su taksu...
pasidalink su visais...
#14
Posted 2004 November 18 - 18:42
Aiškinu - Darka yr griežtai nusistatęs piltis tik iš degalinės ir tam turi svarių prižasčių iš savo skaudžios patirties ...a kur tu cia prabliema atradai???
pasidalink su visais...
#15
Posted 2004 November 18 - 19:08
Mumi taip pat....Aiškinu - Darka yr griežtai nusistatęs piltis tik iš degalinės ir tam turi svarių prižasčių iš savo skaudžios patirties ...a kur tu cia prabliema atradai???
pasidalink su visais...
Ir beje, tai niekuomet nepavede
Beje, kaip jau kazkas minejo, netaupyk ir pasikeisk visas alei vienos kuro zarneles, o tai uzsipypsi ieskodamas kodel uz savaites vel gaudo ora. Vazinejant su dyzeliu, geriau tvarkyti viska is karto, nesiaiskinant blogas mazgas ar ne:
1) kuro, oro filtrai
2) purstukai (patikrinti. Jei reikia - pareguliuoti atsidarymo momenta. Jei nors vienas sysioja - keisti visus)
3) kaitinimo zvakes (jei reikia keisti nors viena, primygtinai rekomenduociau keisti visas ir tik i geras, o ne pigias)
4) visos gumines maitinimo sistemos zarneles
5) tinkamai sureguliuoti ipurskimo momenta
(tikiuosi, nieko neuzmirsau)
Atlikus siuos veiksmus, vazinesi issisiepes ilgai ir laimingai...aisku jei nebus parejes kuro siurblys ar pats variklis.
Ir kura pilti TIK tvarkingose degalinese, pageidautina viename tinkle. Tas taikytina YPAC ziema.
Prie viso sito, neuzmirsk, jog "pigus ir geras" sunkiai tarpusavyje derancios daikto savybes.
exDyzelistas
P.S. jei nesilaikysi siu rekomendaciju, ir turesi problemu, pradzioj perzvelk sia zinute ;)
#16
Posted 2004 November 19 - 12:27
Ar jau aiškiau?...a kur tu cia prabliema atradai???
#17 Svečias_Sliekas_*
Posted 2004 November 19 - 18:59
Kuo reikia isvalyt tuos kontaktus ir kaip galbut ta fyskes sujungima uzhermetizuot, kad netrauktu dregmes?
#18 Svečias_Coala_*
Posted 2004 November 19 - 19:13
#19 Svečias_Sliekas_*
Posted 2004 November 19 - 19:27
#20 Svečias_Darius55555_*
Posted 2004 November 20 - 02:00
Kai BMW reiks remontuot, tada tavo draugelis ji parduos ir pirks peza, nes pigiau iseisSeniai sakiau pezo- gavno. O BMW vokiska kokybe. nusipirkau varga ir ta pacia diena draugelis bmw lupyna nusipirko tai as per ta laika n kartu savaja tvarkiau iki tokio lygio koki dabar turiu davedziau. na o ta lupyna bmw iki siol kaip bitute dirba ir niekas net ranku neprikiso. o maniske 4 metais jaunesne. ir prabegus tikrai maziau. Zinau ta jausma.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users