Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Pasiguoskim


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 74

#1 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 282
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2017 birželio 27 - 21:57

 tiesiog tokia diagnostika kainuoja daugiau nei 15e ir nevisi nori daugiau moketi..o siaip is tikro tai diagnostika pasako viska..taciau ji turi buti tinkamai atliekama.. :)

Na, šiaip norėčiau mestelti stamboką akmenuką į tamstelės daržą. Ypač kalbant apie kainas. Tamsta vien už savo (seno) kompo pajungimą ir pabūrimą iš kavos tirščių imi po 15 eurų (o tai vistik 50 litų, įdomiu kursu konvertavai, nes imdavai litais tikrai ne 50 lt). Teko diagnostiką darytis ir pas kitus privačius meistrus. Skirtumas tas, kad visi už kompiuterinę diagnostiką paėmė mažiau pinigų nei tamsta 5 minučių savo kompo pamaigymą esi įkainavęs, o kai kurie apskritai neėmė pinigų. Juokingiausias atvejis buvo, kai tamsta ėmei burti, kad mano su elektra susijęs gedimas reikalautų daug darbo ir pas tave kainuotų 150 eurų. Kitas elektrikas gedimą diagnozavo ir sutvarkė per gerą pusvalandį ir paėmė už tai.... 10 kartų mažiau pinigų. Taip taip, sunku patikėti.... 15 eurų... Aišku, gal pasisekė, tikrai ne visur už tiek būtų buvę, bet kainos skirtumas šokiravo.

Žodžiu, vieni meistrai pinigus ima tik už realiai atliktus darbus ir nustato adekvačią kainą sugaištam laikui, o kiti meistrai, tokie, kaip PauliusJ, mėgsta labai daug pakalbėt, paburt iš tirščių, kiek čia bus daug darbo, kiek čia daug įvairių gedimų gali būt ir ima pinigus už kiekvieną "pirstelėjimą", net jei realiai nieko nepadaro ir žmogui nepadeda (kažkada iš akies šviesas pareguliavo prieš technikinę, už tai paėmė pinigus, o per techą šviesos nepraėjo). Žodžiu,gal tu mažiau kalbėk ir bent kompiuterinę diagnostiką daryk rinkos kaina (kokia tarp privačių meistrų yra), o ne už 50 litų.

Na, nenorėjau to rašyt, bet parašiau.


  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.504
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 birželio 27 - 22:26

evbi, esate labai piktas ir baisiai "kietas" zmogelis..labai aciu uz kritika..bet su jumis i dikusijas jokia tema as nesivelsiu.nors ir daug galeciau apie pati prirasyt, taciau nemanau kad verta..sekmes jums, jusu kelyje.


  • 1

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 282
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2017 birželio 27 - 22:41

Nesu nei piktas, nei kietas. Tiesiog apibendrinau savo patirtį pas skirtingus meistrus. Kritika konstruktyvi. Gal ir geras meistras esate, apie kompetenciją aš nieko nerašiau, bet kainodara ir principas "imu pinigus už kapoto atidarymą" kažkaip nelabai skanu. Na. bet kiekvieno teisė rinktis kainų politiką ir kiekvieno teisė nesiremontuoti, jei kaina netinka. O šiaip tai tamstai aš visada už paslaugas sumokėjau, tamstai nieko neremontavau ir skolingas nelikau, tai kažkaip apie tuos "prirašymus" keista buvo skaityt,bet tiek to, sėkmės ir jums. Kelyje ir versle.


  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.294
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Pėškomobilis, ryte 2X varomi, vakare 4X.

Parašyta 2017 birželio 27 - 22:52

15 euru uz diagnostika, kai tikrai nustatomas gedimas, nera daug. Ka negi PENKIS eurus imti? Kirpykloje mokejau 8 litus, dabar 10 euru, waatafaaak??? Parodykit man kur uz 2.7 euro nukerpa su isplovimu?

Cia siaip... Is manes lupa, as irgi lupu ;) bet uztai niekam sh neprimalu ir kaina iskart pasakau net telefonu, kad minimum tiek o max kaip Dievas duos, jei nesutinka, aciu, tegul tvarko ELEKTRIKAS, as IT inzinierius ir elektronscikas - tai 10x aukstesne kartele nei grandiniu tastuotojas ar generatoriu perrinkejas ;) net nezadu konkuruot su "uz pitaka, duok i dar alaus".

Cia siaip, gal as ir ne i tema :D

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 birželio 27 - 22:54

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.199
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 birželio 27 - 23:10

Va va :D Pofik visiem, kad pindos kirpyklos 3kart kainas pakėlė. Nors visas išsilavinimas 10klasių ir profkė. 10 eurų už 15 minučių  :huh: Ten dar kažką kalba apie sąnaudas. Tipo brangu 10kvadratų kamurkę nuomot ir žirklės atšimpa per 5 metus reik keist, o ir būna į išpardavimus mordachemijos maximose nespėja, tai tenka brangiau mokėt  :doh: Garažas, įranga ir žinios, kurios turi keistis kas kelis metus, nes autopramonė vietoj nestovi, tai net nesilygina..

O šiaip tų diagnostikų tokių pusdurnių yra, kad net stebiuos kaip žemė juos nešioja. Toks vaizdas jis "specialistas", nes moka į "windausus" diag. softą įsirašyt, žino kur pliusas ir minusas mašinoj ir turi neeilines anglų kalbos žinias diag. softe išsiverst "hintus" prie klaidos aprašymo kas gali būt sugedę. Reziume. Ataportuoja. Nu man... Kompas rašo, kad gali būt sugedę tas ,a anas, šitas ir anas, gal ir tas. Tu viską pasikeisk, atvažiuok, nuresetinsiu klaidas jei dar bus -  su nuolaida jau  :fool:


  • 0

 Polestar.jpg


#6 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 282
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2017 birželio 27 - 23:14

Laimonai, suprantu tavo solidarumą su kolega, viskas OK :) Na, vieniems tai daug,kitiems gal mažai, požiūrio (ir pajamų) klausimas. Ta diagnostika tik kaip pavyzdys šiaip jau buvo. Niekas ten už alų ar penkis eurus nieko nesitiki ir niekada nesitikėjo. Esmė,kad už pinigus, kuriuos už paslaugą sumoki, kažką gautum. Dar esmė, ar ta paslaugos kaina adekvati. Dar, jei jau kilo diskusija apie diagnostikos kainas, nemažai meistrų, ypač jei pas juos palieki remontuot ar jei nieko realiai diagnostika neparodo (buvo ir man taip), už kompo pajungimą neima pinigų ar ima simboliškai, Jokiu būdu nesakau, kad diagnostika turi kainuoti kelis eurus, tikrai ne, bet požiūris į klientą, kai imama už bet kokį krustelėjimą ir netikslus konvertavimas į eurus (nors tai smulkmena) man nepatinka. Suprantu, kai yra rimti servisai, popierėliai ir t.t.,Šiaip už remontus esu mokėjęs daug ir tame nematau bėdos, ypač jei tikrai žinau, kad atlikti darbai pareikalavo daug meistro žinių, atėmė daug brangaus laiko ir atlikti kokybiškai. Na, bet gal čia mano bėda, pats dažnai žmonėm nevengiu padėt,kartais ir veltui,gal tikrai labiau reikėtų savo darbą vertint...

 

O šiaip vienas didelės pagarbos nusipelnęs meistras yra pasakęs: "tvarkau žmogiška kaina, bet visada turiu klientų, kurie grįžta vėl ir vėl. Ir pažįstamiems rekomenduoja. Aišku, galėčiau imti brangiau, bet bendroje sumoje, dėl sumažėjusio klientų srauto, kažin ar uždirbčiau daugiau".


Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 birželio 27 - 23:28

  • 0

#7 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.668
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 birželio 27 - 23:21

Kirpdavausi už 16 Lt. dabar toje pačioje kirpykloje moku 6 eurus ir kerpa pusvalandį, o ne 15 min. Kai pereisiu į sinjorų kategorija, kirpimas kainuos 5 eurai. Nežinau kaip su diagnostika, bet su kirpimu Vilniuje akivaizdžiai geriau. :D

Šeip jau nebereiktų kainų lyginti su buvusiomis litais. Litais irgi viskas palaispniui brangdavo. Jeigu dabar tebebūtų litai, tai nei kirpimas nei diagnostika nekainuotų tiek kiek prieš pusantrų metų.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 birželio 27 - 23:42

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#8 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.504
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 birželio 27 - 23:43

evbi, jei keista skaityt apie prirasymus, tai viena mestelsiu:

Kazkada kazkur keitei, kuro filtra, pas kazkoki dede, kuriam niekaip nepavyko rasti kuro filtro sandarinimo gumos ir telefonu puse valandos aiskinau, kur ji ir kaip ja nuimti ir kaip teisingai kuro filtra peugeot 2.0hdi 80kw, senutelei Bosch kuro sistemoj pakeist..nepamenu ar bent aciu pasakei uz telefonine pagalba, kurios, beje, buvo ne vienas atvejis..

Arba tas atvejukas, kai daviau kruva slegio reguliatoriu, kad galetum testuotis "neaisku" gedima, kur as iskart pasakiau beda "laidai", kuriuos pas kazkoki dede per pusvalandi "susitvarkei" uz 15e ir vazineji su tiksincia bomba, ir sukirmijusia pravodke, kuria as ketinau uz tuos 150e visa istraukt  lauk ir sutvarkyt kaip reikiant..ir tai nera pusvalandzio darbas..o uz reguliatorius duotus bandymam paemiau bent viena eura?

taigi teisi mane uz tai, kad as zinau ka darau ir noriu savo darba atlikti gerai ir iki galo? ir dar noriu buti uz tai buti ivertintas..plesikas tiesiog.. :)

ar manai tas dede kuris uz 15e tau sulipde laidus bent kokia atsakomybe prisiims uz tai jei masina vel suges, tarkim, ta pati pravodke kitoj vietoj?

nemanau.

kai kam buna gedimus uz dyka pasalinu ir po 2 ar 3 metu nuo remonto, jei pries tai buvau lindes ir kyla bent menkiausia abejone del mano galimybes suklisti kazkurioj vietoj..

beje, jei kalbam apie "servisas, popiereliai" tai as rodau pajamas, jas saziningai deklaruoju ir moku mokescius kuriuos priklauso..taigi nuo uzdarbio mazdaug 30 procentu atiduodu valstybei..


Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2017 birželio 27 - 23:46

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#9 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 282
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2017 birželio 28 - 00:04

Pauliau, telefoninės konsultacijos, kurių, beje, buvo gal kelios ir nei viena netruko ilgiau kelių minučių, retai kur būna mokamos. Už jas visada padėkojau. Jei to mažai, reikėjo sąskaitos numerį atsiųsti, būčiau pravedęs, jei jau jauteisi labai išnaudotas. Dėl filtro buvo vienintelė reali naudinga konsultacija, nes tai buvo konkretus atvejis, bet kažkaip prikaišioti,kad paskambinus ten keliais sakiniais pasakei savo nuomonę (kuri arba buvo naudinga, arba ne),dėl ko gali užsidegt "antipolution fault" ar dėl ko dar ten kažkokia lemputė dega...Nežinau. O aš šiaip tuos kelis kartus, kai skambinau, ne kažkokių dykų konsultacijų tikėjausi, bet su mintim, kad gal paskui atvežt remontuot, bet lažkaip kainodara atbaidė. Juolab, kad ir apie tą filtrą kalbant, tai dar prie litų esi man jį keitęs kartą. Už 70 litų... Tiesa, dar reguliatorių praplovei, tai, spėju,į kainą konsultacija telefonu jau kaip ir buvo įskaičiuota. Dėl reguliatorių. na, užstatą aš palikau už juos ir sutarėm, kad jei kuris tiks, nupirksiu, tai kažin ar labai būtų ten buvę gražu dar kažkokius pinigus imti, rimti meistrai tikrai tokioj situacijoj neima pinigų.

Ir nereikia stumti ant kitų meistrų, nes jei kažkas padarė pigiai, tai nereiškia, kad būtinai blogai, nes jau virš metų toj mašinoj su elektra bėdų nėr. O atsakomybę už savo darbą tas žmogus prisiima, turi daug klientų ir gerą reputaciją. Dėl jo darbo kokybės nei karto nenukentėjau, nors remontavau ne kartą. Beje, už kompo diagnostiką jis neima visai nieko, jei palieki jam tvarkyti, nesakau, kad tai turėtų būti norma, bet tikrai žmogus nusipelno pagarbos. :) Ok, išsikalbėjom, pasibėdavojom, nesipykim :)


Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 birželio 28 - 00:08

  • -1

#10 PhanT

PhanT
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 962
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 birželio 28 - 00:06

50lt diagnostika buvo standartine stafke Vilniuje pries eura, daugelyje vietu is esmes - klaidu nuskaitymas. Kainom visada pasidometi galima. Dealin'au su Paulium ne karta serviso klausimais, jokiu paemimu uz pirstelejimus nera buve, plius visada pasiklausiu kiek man cia mazdaug atseis, nepatinka - mano pasirinkimas susirasti kita meistra. Dar n+k kartu konsultavausi del n+k dalyku ir visa info. gaunu nemokamai (cia pliusas ir Laimonui ir Tadui). Reziume, evbi ne karta dealino su Paulium, bet kazi kodel vis skambindavo, varinedavo skirtingais klausimais. Cia is tos pacios chebros kur perka prekes konvertuotas i eura 1:1 santykiu, o poto delfi verkia, kad kaip galima taip plesti? Pasikeiti meistra ir tiek tu ziniu.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 birželio 28 - 00:10

  • 0
2.2HDi 136ag/[email protected] ~200ag/410nm

#11 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.199
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 birželio 28 - 00:06

Nu bet šiaip ar racionalu (jei čia 406) tvarkyt pravodkę už 150e? Aš tokioj vietoj daryčiau kaip pigiau. Jei apsukrus dėdė kone 20 metų senumo mašiną prikelt gali už 15e, tai čia mažai galvot reikia. Kad ir užsidegs ta mašina poto. Nera ji ten tokia vertinga, nebent emociškai.


  • 0

 Polestar.jpg


#12 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 282
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2017 birželio 28 - 00:20

 Pasikeiti meistra ir tiek tu ziniu.

Na, aš taip ir padariau. Bet,kad tą padaryčiau, teko susipažinti su įvairia įvairių meistrų kainodara ir požiūriu į klientą. O Vilnius ir delfi čia silpnoki argumentai.


Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 birželio 28 - 00:21

  • 0

#13 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.504
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 birželio 28 - 07:35

Viskas, as pasakiau..racionalu ar ne kazka tvarkyti gerai, o ne pyst pliast, cia jau jum sprest..as arba uzsiemu spresti nuodugniai, arba neuzsiemu isvis..nelabai man svarbu ar masinai 3 ar 30 metu..ne nuo to kaina priklauso, o jei jus turite kas jum remontuoja ir diagnozuoja pigiau, as jus su tuo labai sveikinu ir del jusu dziaugiuosi..taciau savo kainodara jau kaipnors pasirupinsiu..aciu uz pastabas..diskusijoj toliau nebedalyvausiu..


  • 1

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 birželio 28 - 10:55

Viskas, as pasakiau..racionalu ar ne kazka tvarkyti gerai, o ne pyst pliast, cia jau jum sprest..as arba uzsiemu spresti nuodugniai, arba neuzsiemu isvis..nelabai man svarbu ar masinai 3 ar 30 metu..ne nuo to kaina priklauso, o jei jus turite kas jum remontuoja ir diagnozuoja pigiau, as jus su tuo labai sveikinu ir del jusu dziaugiuosi..taciau savo kainodara jau kaipnors pasirupinsiu..aciu uz pastabas..diskusijoj toliau nebedalyvausiu..

Pauliau, nesiparink visiškai :)

 

Ant tavęs purvą juk pila žmogus, kuriam kai sugenda generatorius, jis bando tik pakeisti šepetėlius, skambina paklausti, ar šepetėliai keičiami nenuėmus generatoriaus, o kai pasakau, kad priklauso nuo generatoriaus modelio, tai puola ieškoti generatoriaus modelio, atseit pagal gamintoją ir koduką žinosiu mintinai... O kai galiausiai pasirodo, kad sugedo, tai keičia šrotiniu - skambina meistrui ir klausia, nuo ko tinka, ar būtina sankabėlę palikti, gal galima nuimti ar uždėti su paprastu skriemuliuku ir t.t., nors darbus atlieka kitas meistras, o aš tik šiaip tokius dalykus žinau. Kai nulūžta MAP sensoriaus žarnelės striaubliukas ir dingsta trauka, metus laiko taip ir važinėja ir nepastebi problemos, kad nėra traukos. Pakeitus daviklį geru sveiku (beje, pardaviau už 8eur, o ne už pačią žmogaus vadinamą "rinkos kainą" 10eur), trauka neatsiranda, nes per tiek laiko jau atpratęs dirbti prikepęs selenoidas. Pakeitus selenoidą, atpratus dirbti turbina užpučia ir pavaro tepalo į įsiurbimą kibirais. Po to sutariama, kad pakeisim turbiną ir daug savaičių ieškoma naudota, kad būtų kuo pigesnė, atvežama tokia, kokios sau ar klientui (jei pats pirkčiau) jau nedėčiau. Nepamenu, ar tada bent tepalą keičiau, bet jei ir keičiau, tai nupyliau tikrai smalą ir nusukau Filtron filtrą. Jei nekeičiau, nes taip buvo sutarta, tai ten vistiek buvo Filtron filtras ir tepalas buvo keistas gal prieš du metus. Bagažinėj mėtėsi Filtron filtrų komplektuko dėžutės ir pigiausio gamintojo stabilizatoriaus traukės dėžutė.

Žmogus iš tų, kur paskambinęs telefonu iškarto klausia kainos. Nesvarbu, net jei pas tave neketina remontuoti ko nors, skambina konsultacijos, nes užsuko pas kažką ir kaina pasirodė didoka, tai telefonu tikisi prasizonduoti, ar viskas normaliai ir ar nepermoka. Čia toks pasitikėjimas to gero meistro, kuris dirba pigiai, sąžiningumu, turbūt :)

Kai nutrūksta ir nukrenta generatoriaus dirželis, tai per gatvę pereiti ir nusipirkti naują Meharyje atrodo per brangu, eini ieškoti savo senų diržų kibire ir suradęs geresnį, uždedi. O tas uždėtas ir vėl kažkada nukris, nes nei posparnio, nei dugno apsaugos ir į pastabą, kad abudu tempėjai gatavi ir skriemulys į gyvenimo galą, nebūna jokios reakcijos, tipo "čia nesupratau, tai ir neišgirdau".

Ir aš žinau, ko čia yra norima. Čia norima pigių meistrų, kurie dirba su klientų atvežtu šūdu ir iš jo kažką lipdo, klijuoja ir kadangi yra lietuviai, ir gabūs, tai ir suklijuoja, ir per tą klijavimą keikiasi baisiausiais žodžiais, bet po to vistiek nuolankiai paima dvigubai mažiau pinigų, negu norėtų.

Tokia pati situacija būna statybose. Pigieji statybininkai, kurie po grindimis visada uždaro krūvą nuorūkų ir alaus skarbonkių, dirba mažais įkainiais ir su bet kuo, ką klientas atveža. Geri statybininkai siunčia nafig klientą pirkti normalių medžiagų, jeigu atveža nesąmonę, tipo Senukų Briko, OKKO ir kitus pigiuosius brendus. Nes tie produktai ne tik nekokybiški ir neilgaamžiški, su jais tiesiog darbas labai sudėtingas, nes sunkiai klojasi, sunkiai dengiasi, sunkiai lyginasi, varžtai lūžta, vinys linksta ir t.t. Mačiau, pas tokius meistrus būna Einhell drelės, Kinpow bulgarkės ir dažniausiai trūksta kokio nors piršto. Bendra atlikto darbo kaina gaunasi gerokai pigesnė, bet darbas trunka dvigubai ilgiau ir rezultatas būna kreivos sienos, po kelių metų skylančios, kas kelis metus remontuojami vamzdžiai ir svylantys elektros laidai nuo perkrovos. Tetutei dabar remontą daro mėlynanosiai pilvingi statybininkai su raudonom maikėm be rankovių. Pakalbėjom, kad reikia atvesti naują elektros instaliaciją, nes visi laidai bent 70ties metų senumo, o kai kurie dar tarpukario plieniniai, vilkti į medžiagą ir metalinį vamzdį (kembrikas toks tuomet buvo). Tai pasididžiuodamas chazeinas pasakė, kad rytoj nupirks "buchtą" ir praves rimto 2 kvadratų laido. OK, aš ne elektrikas, nežinau, kaip atrodo tas dviejų kvadratų laidas. Kitą dieną pamačiau, tai tokio storumo laidą aš pravedžiau pas mamą tualetui-dušui, kurio bendras plotas yra 2m2, jame yra 0,8m2 šildomų grindų, boileris karštam vandeniui (senovinis mažos galios), rozetė plaukų fenui ir trys lemputės po 20W. O ten planuoja užmaitinti visą butą dviejų kambarių. Laikys tas laidas, bet labiau apkrovus, nuolat bus šiltas. Aš šiltų laidų nemėgstu...

Tokiem patiems žmonėms penkis kartus lituoji ventiliatoriaus (salono) valdymo ežį ir už litavimą ir keitimą imi po 15eur, nes jiems atrodo brangu už naują laidų nedeginantį ventiliatorių sumokėti 60eur. Tai po penkto karto litavimo kaina būna lygi kainai iškart nupirkti ventiliatorių ir sutvarkyti ežį, o nuo šešto jau kaina pasidaro nebemaloniai skirtinga, nes pradeda lydytis ne tik ežys, bet ir laidai ir fiškės byrėti. Jau nekalbant apie tai, kad mašinoj nuolat važinėjama su karštais laidais, nuo kurių lydosi izoliacija.

Tai, Pauliau, mes su tokiais nors kartais ir būna dirbam, bet tyliai nuryjam tą kartėlį, kad reikia lipdyti, sulipdom ir išleidžiam, nes už pasiūlytą kokybišką remontą už kokybišką kainą niekada jie nemoka (išskyrus tuos atvejus, kai jau mašina atvaroma po penkių pigių meistrų ir nei vienam nepavyko), ir niekam nieko neafišuojam. Tai va dabar ima ir papila šūdo "WAIWAI WAI kaip brangu pas jus, nes man dėdė Vasia sutaisė, telefonu pas patį paklausęs, kas blogai arba dėl to, kad buvau pas tave ir tu nemokamai pasakei, kas blogai, o už remontą daug norėjai". Tai aš tokiems žmonėms galiu pasakyti "Ponai, pyskitės patys". Realiai, jūs su savo mentalitetais ir galbūt ir dėl jų (kad patys pigiai save vertinate) mažai uždirbamais pinigais, bet kokioje vakarų valstybėje negalėtumėte sau leisti turėti tokios prabangos, kaip nuosavo automobilio, bet Lietuvoje, kadangi mokesčiai maži, beveik niekas nekainuoja arba kainuoja labai mažai (kalbu apie automobilio naudojimo ir priežiūros mokesčius), tai ir smaugiate visus, ką tik galite. Smaugiate meistrus, smaugiate naudotų dalių pardavėjus, smaugiate naujų dalių pardavėjus (nuo pigiausių dalių dar norėdami nuolaidėlių). Taisykite savo tiksinčias bombas ir vos krutančius grabus pas tuos dėdes Vasias, tegu jie ir knisasi. Man visai nesmagu, kai pas mane rankose nulinksta turbina arba netgi variklis (buvo ir taip). Su minėta evbi mašina po turbinos keitimo netgi bijojau daug važiuoti ir gazuoti, nes tikrai nuoširdžiai bijojau, kad užsilenks variklis labiau pagazavus, nes ten kai dingo po metų laiko avarinis rėžimas ir purkštukai ir reguliatorius pilnai atsidarė ir pradėjo dirbti pilnu pajėgumu, tai tokių garsų papylė. Dar, pakalbėjęs su Paulium ir keliais dalių pardavėjais, susidariau vaizdą, kad ponui yra šiek tiek gėda dėl tų pigių daromų darbų ir pigiausių dedamų detalių, kai atvažiuoji pas kokybišką meistrą, todėl yra nuolat sakoma, kad mašina tuoj bus parduota ir čia viską daryti pardavimui, neva tai pasiteisinimas toks. Bet buvo išgirsta tokia frazė "tai jis tą mašiną jau gal tris metus pardavinėja".

Ir tai nėra visiškai susiję su tuo, kad automobilis senas, taip negalvokite. Viskas priklauso nuo pačio žmogaus. Yra tokių žmonių, kur telefonu paklausia, ar gali sutaisyti, ir jei taip, tai kada atvaryt. Atvaro, paduoda krūvą pinigų ir sako "kas liks, grąžinsi". Matai, kad tarkim dvimasio smagračio ir sankabos keitimas ir kainuos beveik tiek, kiek ten pinigų ir buvo duota. Tai stengiesi tikrai kuo taupiau viską padaryti, nepamesdamas kokybės, kad žmogui pasistengt neprikeist bereikalingų dalių, nes matai, kad jis tavimi pasitiki, ir nenori to pasitikėjimo prarasti. Taip pat, remontavom kartu su Paulium Peugeot 205 1.9TD šio forumo dalyvio. Suremontavo Paulius purkštukus, o aš užsandarinau visą kiaurą kuro sistemą, perrinkau kiaurą kuro filtrą, sudėjom krūvą naujų dalių ir beveik visą naują paduodamą žarną, patikrinom kompresiją. Darbai su medžiagomis kainavo beveik 300eur, bet rezultatu žmogus buvo labai patenkintas, nes automobilis pradėjo kurtis, gražiau dirbti šaltas (kompresija netolygi, dvi forkameros iš keturių pradegę beveik kiaurai, tai nėra ko norėti) ir puikiai dirbti šiltas, geriau traukti ir beveik nedūminti. O kai matai, kad kreipiasi skrega, tai iškarto ir sakai aukštesnę kainą. Pirma, kad dažniausiai, jei jau jį pažįsti, tai net nenori su juo dirbti, nes tokios darbo patirtys dažniausiai atneša labai daug patirties, nes visur taupydamas, geriausiai išsiaiškini mazgų veikimą, bet būna daugiausiai vargo ir bemiegių naktų... Antra, kad tikrai žinai, kad surasi kažką (ne tik tiesiogiai aptartas detales ir darbus), dėl ko negali gerai veikti tavo remontuojamas mazgas net ir po remonto, ir teks tvarkyti iš tų pačių sutartų pinigų, nes tikrai tikrai, paskambinus telefonu aptarti galimus papildomus darbus, bus bandoma kiek galima labiau nusimuilinti nuo papildomų išlaidų. Na ir t.t.

Galvoju, kad reikia įsirašyti dar vieną numerį telefonų knygutės prie tų, kuriems nekelti. Ten daugiausiai yra tokių, kurie skambina vienuoliktą valandą vakaro arba sekmadienį šeštą ryto, bet visada yra toje grupėje dar vietos.

Jūs neįsivaizduojat kaip meistrui sunku dirbti, kai jam yra neleidžiama tai daryti kokybiškai, nes jis suvaržomas finansiškai tiek, kad net kuro filtro keitimas (dėl šventos ramybės, kadangi daroma rimta intervencija į kuro sistemą) yra laikoma milžiniškomis papildomomis išlaidomis ir meistras laikomas lupikautoju, nors jis nuo to darbo papildomai gauna kokius 6eur uždarbio, iš kurių 4 atiduoda valstybei ir mokesčiams už patalpas ir komunikacijas.

Per kokius keturis metus, kiek bendrauju su Paulium, niekada neturėjau jokių problemų, apart darbo atlikimo tempų. Todėl visada kai kažką nukreipiu pas Paulių, sakau, kad darbai gali užtrukti ir nelogiškai ilgai, bet jei neverksit dėl to, tai bus sutaisyta vistiek. Bet tai, bent jau iš mano pusės, visiškai  pateisinama ir suprantama. Nes kai vienas dirbi ir prisivarai krūvą mašinų, tai niekada nieko nesuspėji, o neprisivaryti krūvos mašinų neišeina, nes visas norisi sutaisyti kokybiškai, o vienai trunki tik pusdienį, kai kitai su lygiai tokiais pačiais simptomais - keturias dienas. Todėl ir būna tos krūvos mašinų kieme, nes visi žmonės nori susitarti tiksliai, kada atvaroma mašina, o kad nespėjai sutaisyti dar trijų prieš tai atsistojusių, tai niekam neįdomu, nes jau susitarei, tai pasistatai ir dar vieną šalia. Tai nėra tendencija, nes būna taip gerai sekasi, kad netgi dieną randi laiko pavalgyti ir arbatos atsigerti, o vakare vistiek visos tą dieną planuotos sutaisyti mašinos jau būna sutaisytos, ir dar spėji kažką padaryti iš rytojaus darbų, įsivaręs mašiną vakare, tad kiemas vakare būna tuščias. Skirtingai, nei dauguma jūsų, mes dirbame ne už valandinį atlyginimą, todėl visuomet yra stimulas dirbti kokybiškai ir greitai, bet dažniausiai nesigauna. Nes taisome ir netipinius gedimus ir sprendžiame nestandartines situacijas, kurių dauguma kratosi arba pabando kažką primityvaus pakrapštyt, ir nepavykus numeta. Mes atiduodam mašiną tada, kai būna sutaisyta, arba klientas atsisako mokėti, nes gedimas nėra paprastai randamas. Užtat darbas įdomesnis, bet būna ir bemiegių naktų ir nemigo naktų (nes atiduodi klientui automobilį po ilgo sudėtingo remonto, rimtai neišbandęs (nuvažiavęs TIK 50km, pvz), o jis sėda ir iškart išvažiuoja į užsienį), daug sėdėjimo ramybėje ir galvojimo, mechanizmų ir sistemų veikimo principo studijavimo ir t.t. Už tokius dalykus, kaip galvojimas, klientas niekada nenori mokėti pinigų, bet deje, tai yra pagrindinė darbo dalis. Lygiai taip pat, manau, dirba ir Laimonas, ir Taurius, ir Paulius, ir kažkiek ir aš, ir dauguma kitų žmonių, kurie atsako už savo darbą. Niekada nebuvo jokių klausimų Pauliui dėl darbų kainos ir galvojimo, kad kažkas yra stipriai per brangu.
 
Vat tiek aš, rašytojas, turiu ką pasakyti į šią užvestą temą. Dar galėčiau daug daug prirašyti istorijų vaizdo susidarymui, bet lekiu padėti tėvukui dirbti. Gaminam Oslo oro uostui vaikų skanavimo žaismingus tuneliukus, kad jiem nebūtų baisu. Ir šefas norvegas irgi nepagrįstai stipriai taupo ant medžiagų, tai vakar visą dieną vaikščiojau aplink, slankiojau ir galvojau, kaip čia iš to atvežto šūdo sulipdyti kažką, kad atrodytų gražiai ir kokybiškai, ir buvo sugalvota, o vakare, kai jis išėjo, ir kai galiausiai, kai nebereikėjo klausyti nesąmoningų patarimų ir atsakinėti į klausimus, kaip sekasi, rezultatas išėjo geras, su tėvuku daug juokėmės iš nelogiškų sprendimų. Juokčiausi iš šefo kvailumo ir atvirai, bet tėvukas yra jau vyresnio amžiaus, jam jau sunkiau susirasti tokį darbą, nepaisant nepaprastai gerų rankų :)

Dar pridėsiu porą sakinių. Čia toks žmogus papylė kritikos, kuris internete visada labai gudriais protingais sakiniais rašo, remiasi kokiais nors faktais ir atrodo intelektualus ir savimi pasitikintis, bet telefonu arba gyvai, kai prasideda kalba apie pinigus arba darbus, mekena ir mikčioja. Žodžiu visai nesimato jokios drąsos ar užtikrintumo savimi ar savo sprendimais, o gal net ir pasitikėjimo savimi, bendraujant gyvai trūksta. Nežinau, ne man spręsti, bet faktas, kad visai ne taip atrodo, kaip skaitosi.

Matyt todėl ir yra atsigriebiama internetu. Manau, kad ponas PhanT pateikė labai puikų pavyzdį apie Delfi komentatorius, nes ten dažniausiai būna panaši publika.

 

50lt diagnostika buvo standartine stafke Vilniuje pries eura, daugelyje vietu is esmes - klaidu nuskaitymas. Kainom visada pasidometi galima. Dealin'au su Paulium ne karta serviso klausimais, jokiu paemimu uz pirstelejimus nera buve, plius visada pasiklausiu kiek man cia mazdaug atseis, nepatinka - mano pasirinkimas susirasti kita meistra. Dar n+k kartu konsultavausi del n+k dalyku ir visa info. gaunu nemokamai (cia pliusas ir Laimonui ir Tadui). Reziume, evbi ne karta dealino su Paulium, bet kazi kodel vis skambindavo, varinedavo skirtingais klausimais. Cia is tos pacios chebros kur perka prekes konvertuotas i eura 1:1 santykiu, o poto delfi verkia, kad kaip galima taip plesti? Pasikeiti meistra ir tiek tu ziniu.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 birželio 28 - 10:39

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.094
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P307 1.6hdi

Parašyta 2017 birželio 28 - 11:12

Pauliau, nesiparink visiškai :)

Ant tavęs purvą juk pila žmogus, kuriam kai...

Tadas savam stiliuj su rašinėliais :). Purvą pila tas, kuris kaip prielipa chaliavščikas sėdi kieme prie ardomos mašinos ir renkasi visokias plasmases, kurių maža ką, bet gal per dešimtmetį prireiks.
O jei mėtyti akmenis į Tado ar Pauliaus daržą, tai apgailėtina. Taip va būna kai žmogus NEĮPERKA kompetetingo meistro paslaugų, ar dalių, bet šūdais pasidrabstyti eteryje sugeba :D.
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#16 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 375
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2017 birželio 28 - 12:07

Pas pauliu atverem c8 motoro keitimui, nei zmogaus gyvai matem nei ka , masina palikom kieme o raktelius viduj,  darbai susikloste nekazi ka :D nuo menesio iki gal puse metu ,  Jis c8 padegt norejo kaip atsibode buvo . uzdirbo tik manau ant sviestui ,kad duona nebutu sausa ;) Jokiu priekaistu .... 


  • 0

#17 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 282
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2017 birželio 28 - 13:15

Tadas savam stiliuj su rašinėliais :). Purvą pila tas, kuris kaip prielipa chaliavščikas sėdi kieme prie ardomos mašinos ir renkasi visokias plasmases, kurių maža ką, bet gal per dešimtmetį prireiks.
O jei mėtyti akmenis į Tado ar Pauliaus daržą, tai apgailėtina. Taip va būna kai žmogus NEĮPERKA kompetetingo meistro paslaugų, ar dalių, bet šūdais pasidrabstyti eteryje sugeba :D.

Evaldai, purvo aš ant nieko nepilu ir nepyliau, tiesiog pasidalinau patirtimi, nes yra tekę daug meistrų matyti. Tiesiog vieni daug šneka, bet mažai daro, o kiti šneka mažai, bet daugiau daro. Ir padaro realia kaina, atitinkančia įdėtą darbą. Dar kiti parirašo 10 puslapių išvedžiojimų, pagražintų savo fantazijomis (kaip Tadas, kurį gerbiau). Yra labai puikių žmonių, kaip Kokonas, Virzin ar Ramūnas, apie kuriuos galima kalbėti tik gerai ir jei daugiau tokių puikių žmonių būtų, tai visiems būtų geriau. Aš šiaip apie žmones tik gerai arba nieko dažniausiai, ne mano reikalas, ką ten už kiek jie taiso ar kiek prašo, bet kai pabendrauji su geresniais meistrais, tai juokinga būna skaityt, kai visokie pauliai forumuose primetqa ach*jienus meistrus, bet realybėj tik daug kalba ir net kompo įrangos normalios diagnostikai neturi (gal dabar jau turi, ne mano reikalas), bet turi gerą apetitą už pabūrimą, kad gali būti 100 bėdų ir atsuktuvo pridėjimą ar šviesų pareguliavimą,kuris buvo blogas, paimti pinigus. ČIa smulkmena, ne piniguose esmė, bet požiūryje į klientus. Aišku, kai kas nepakenčia net pagrįstos kritikos ir puola purvo pylimu atsišaudyt,bet toks jau gyvenimas,kiek vienas varys iš savo varpinės, net jei tai įpūdžiui sustiprinti pagražinta melu ir pan. Nesiruošiu aš čia su niekuo kariauti ar kažką įrodinėti. Pasakiau, ką norėjau. Nepradėsiu čia plėstis, kaip Paulius kitam žmogui schemos mėnesiais ieškojo ir galiausiai nieko rimto nepadarė, ne tame esmė, bet kai žmogus labai didelį specialistą vaizduoja, nors iki kai kurių meistrų jam,- kaip iki mėnulio, tai juokinga būna kartais skaityt. Keista, kai atsiranda daug "advokatų" (bet kai vienoj valty sėdi, tai kitaip negalima, suprantu). Šiaip aš gerus meistrus tik visiems giriu ir visiems rekomenduoju (net ir Tadą geru minėdavau ir esu rekomendavęs, nes nesileidžiu į asmeniškumus be reikalo), o apie blogus ar daug besigiriančius išvis tyliu, bet kartais kritika irgi sveika. O sujudimas iš kai kurių asmenų kilo toks, lyg ant skaudžios vietos būčiau užmynęs.


Tadai, nesileisiu aš čia tau paklodėmis atrašinėti, bet gal nereikia prirašinėti nesąmonių ir fantazijų, nes čia tai jau realiai šūdo pylimas iš keršto, kad draugelį išdrįsau pakritikuot ,pas kurį jau dirbi.

Pirma, turiu aš normalią mašiną, 2008 metų Audi, kuri yra labiau "išeiginė". Dar turiu tris pežukus, kuriais kartais važinėju aš , kartais šeimos nariai, nes tarnauja labiau kaip atsarginės mašinos. Dar turiu "kasdieniams" reikalams pežuką universąlą, kuris puikiai tarnauja be labai didelių bėdų i investicijų jau ketvirti metai. Tamstos minima mašina, prie kurios esi nagus kišęs dėl turbos, yra eksploatuojama bendroj sumoj maximum mėnesį per metus ir niekada nei buvo (nors buvo kilę minčių), nei nėra, nei bus parduodama, o kai nebevažiuos (nors dabar puikiai važiuoja, kai elektrą sutvarkė), bus paleista dalimis ir utilizuota. Į tokią mašiną, kuri nuvažiuoja max 1000-2000 km. per metus, dėti visus MANN filtrus ar pilti ELF pilnai sintetinius tepalus,remontuoti elektrą pas paulių už 150 eurų (kai reali kainakita) nematau nei tikslo, nei prasmės. Aišku, tu gali į savo antikvarinius lauželius Mannus dėti, čia tavo reikalas, bet gal nereikia šikti ant Filtrono filtrų, kai net nežinai realios situacijos apie mašiną, kam ji skirta ir kiek ji važiuoja.

Natūralu, kad pigiai mašinai, ieškoma ir pigesnių dalių, ypač kai tenka keturis automobilius išlaikyti. Dėl tavo remonto, tai galėjau laisvai reikšti pretenzijas, kad tavo rankose turba užlinko, nors prieš kokį pora mėnesių dar trauka buvo (todėl fantazijos apie metus neveikiančią ar du metus nekeistus tepalus gal pasilik sau) ir tau bežaidžiant užlinko. Nieko nesakiau, pakeitei, sumokėjau sutartą kainą ir atsisveikinome, nors po remonto atsirado ir simptomas,kurio iki tol nebuvo. Neprašiau nei čekių už neva pakeistus tepalus, nešūdeliauju ir pasitikiu (nors buvo keista klausyti pasakymo, kad rekomenduoju pasikeisti tepalus, jei neva pats keitei ir už tai pinigus paėmei). Ir turbą aš radau greitai (ačiū Ramūnui),nemeluok gal viešai. Tik va su keitimu tu užtrukai, bet nei pusės žodžio nesakiau, man tiko, nes mašina beveik nevažinėjama, neskubu buvo). Nedraskiau akių, ne mano stilius. Visko būna, ne tokia ten vertinga ta mašina. Žodžiu, kai kitą kartą rašysi 10 puslapių išvedžiojimų, atsakingiau atskirk faktus nuo fantazijų. Būtum geras konkurentas broliams Grimams. Plunksną turi aštrią, tik iškraipyti buvusius faktus ar pridėti išgalvotus faktus, kad būtų galima apšikti kitą žmogų ir draugelį įtaigiau "apginti", irgi moki. Šiaip keista, kai žmgus tikisi, kad kitas žmogus, rimtai rašantis komentaruose, turi būti realybėje kažkoks piktas ar akis draskyti. Nesu toks, bet parašyti nepagražintą teisybę ar pakritikuoti kartais mėgstu. Sėkmės tau.


Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 birželio 28 - 13:42

  • 0

#18 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.504
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 birželio 28 - 13:48

evbi..visi labai dziaugiasi, kad susiradai tobulus remontininkus..pas juos ir remontuokis..as padariau klaida, kad turejau su paciu reikalu, daugiau tokios klaidos nedarysiu..nematau tikslo diskutuoti su zmogum, kuriam stengies padeti, stengies patarti, nemeti ragelio kai skambina 25a karta del to pacio, o jis prisidengdamas "konstruktyvia" kritika, drabstosi meslu.taciau pats jokios kritikos savo atzvilgiu nepripazista, kai akivaizdziai pasakomi faktai, tada prasideda: " o kiti meistrai, tai daug geresni, daro taip..dar kitaip.."..viskas puiku kritikuok kitus, taciau ir pats mokek priimti kritika ir neissisukinek, motyvuodamas tuo, kad kazkas kazkur kazka kitaip padare..taigi dar karta labai dziaugiuosi kada radai gerus meistrus, pas juos visad ir remontuokis, nes pastovumas labai svarbu..o mane gali kritikuoti kaip nori ir kiek nori, as tikrai nepykstu ir nejauciu jokiu priesisku jausmu, deje, kaip as reguliuoju savo darba, iki kokio lygio gilinuosi ir kiek tai kainuoja, as jau kaip nors pats pasideliosiu...o kalbant apie mane, as tikrai neesu kazkoks ten afigienas ir nesigediju pasakyti, kad kartais naudojuos "google" ir kad neviska zinau, nes nezinau visko tikrai, taciau nenustoju tobulejes ir deka tokiu zmoniu kaip pats esate, tobuleju dar labiau..tad esu labai paciam dekingas, uz sia suteikta galimybe patobuleti ir labai tikiuos, kad viena diena jusu "geri" meistrai, nepavirs "achu*jenus primetanciais".


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#19 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 282
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2017 birželio 28 - 21:02

Nežinau, ar čia dar reikėtų atrašinėti žmogui, kuris jau kelis kartus sakėsi nerašysiąs, bet žodžio nesilaiko ir vis sugrįžta paverkti dėl kritikos ir kitų meistrų darba sumenkinti, bet trumpai parašysiu.

1) Nemanau, kad reikėtų labai tamstai susireikšminti ir vartoti terminą "visi labai džiaugiasi", nes daugumai turbūt vienodai šviečia tiek tavo, tiek mano parašymai.

2) Niekas tamstai po 25 kartus niekad neskambino, taip kad savo pagražinimus, perdėjimus ir fantazijas pasilaikyk sau. Užtenka, kad jau tavo naujasis  darbuotojas Tadas, turbūt norėdamas įsiteikti naujam "šeimininkui", savo fantazijom faktus paįvairino, apdairiai apie savo kliurkas nutylėdamas.

3) Mūsų džiaugsmas ir gailėjimasis abipusis. Aš irgi jaučiuos patobulėjęs, su tokiais "meistrais" turėjęs reikalų. Buvo naudinga patirtis.

4) Visiems meistrams visada už paslaugas sumoku tiek, kiek prašomas (nebent kaina prieš remontą pasirodo neadekvati, bet tada remontuoju kitur), niekam nesu skolingas, nei vienam meistrui proto neknisau, mokydamas,kaip taisyt ar skubindamas, kada pataisyt. Taip, kad normaliems meistrams esu eilinis normalus klientas, sąžiningai sumokantis tiek,kiek sutarta ir proto neknisantis, todėl tamstų išvedžiojimai ir fantazijos man kelia šypseną.

 

O šiaip tai Tado argumentas, kad "evbi blogas" klientas, nes vienoje iš savo 4 mašinų, kuri tik kartkartėm į kelią išvažiuoja, naudojo "Filtrono" filtrus, yra lanbai "rimtas" ir "solidus". Taip pat labai "solidus" Pauliaus argumentas, kad evbi "blogas klientas", nes išdrįso pakritikuoti eilinį pakaunės meistrelį, kuris menkina kitų meistrų darbo kokybę vien todėl, kad kai kurie jų kažką daro pigiau (bet tikrai nebūtinai blogiau). Taip pat evbi "labai blogas", nes Tadas bagažinėj rado ne brangiausios stabilizatoriaus traukės dėžutę. Dar evbi "blogas", nes Pauliui skambino dėl filtro korpuso ir keitimo, nes turbūt 70 litų tamstai per mažai pasirodė už pakeitimą. Dar evbi "kaltas", kad išdrįso Pauliui kažkada pasiskambint dėl "antipolution fault", nes evbi tada naiviai manė, kad Paulius rimtas meistras ir kliento nepasiųs ant trijų raidžių. Dar evbi "kaltas", kad išdrįso Tadui paskambint dėl generiko pasikonsultuot, nes laikė rimtu meistru, gerbiančiu klientą, kuris kažkada kažką remontavo ir sumokėjo tiek, kiek paprašytas.

Šiaip, vyrai, su tokiu požiūriu į klientą toli eisit. Šaunuoliai, reklama gera, argumentai - irgi :)


  • 0

#20 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.504
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 birželio 28 - 21:15

Taip Evbi, tu teisus, pats teisiausias, teisiausias is teisiu, tu visada buvai ir busi teisiu ir..mes gulam tau po koju ir atsiprasom..labai atsiprasom..

ktaip tariant duodam kelia..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0