Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe
#401
Parašyta 2019 lapkričio 19 - 07:45
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#402
Parašyta 2019 gruodžio 31 - 22:55
Visus su sventem!
Pora kartu pasioziavo mano kupas....tiesiog vaziuojant stabiliu greiciu ir stovint vietoj....Skydelyje pasirode PRND, atsijunge autopilotas, bet visa kita dirbo kaip visada,jokiu pokyciu,jokiu avariniu rezimu,deze meto begius visus kaip priklauso...po uzgesinimo ir uzkurimo skydelyje klaidu nemete,autopilotas veikia,visa kita irgi.....ta klaida pasikartojo po kokiu 300km.... lyst prie dezes kompo fyskes ar gal kas is patirties jau turejot kazka tokio ir patarsit kur lyst?
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#403
Parašyta 2020 sausio 01 - 18:08
Visus su sventem!
Pora kartu pasioziavo mano kupas....tiesiog vaziuojant stabiliu greiciu ir stovint vietoj....Skydelyje pasirode PRND, atsijunge autopilotas, bet visa kita dirbo kaip visada,jokiu pokyciu,jokiu avariniu rezimu,deze meto begius visus kaip priklauso...po uzgesinimo ir uzkurimo skydelyje klaidu nemete,autopilotas veikia,visa kita irgi.....ta klaida pasikartojo po kokiu 300km.... lyst prie dezes kompo fyskes ar gal kas is patirties jau turejot kazka tokio ir patarsit kur lyst?
Su naujais. Automatai ant naujako pasiuoziuoti nusprende. As be klaidu, bet gavau gera pistelejima, kad net per dantis perejo...I zieda ivazinejau ir pats pasimeciau ar noriu ar nenoriu vaziuoti, nes masina isniro staigiau nei iprasta, ir automatas i virsu begi, i apacia, i virsu, apacia ir tik JOBT...Galvoju o o, prijechali. Pradejau ramiau vaziuoti, viskas gerai, viska jungia, numyniau vakar/siandien 180km, viskas gerai...Tai uz'bug'int kazkaip ji sugebejau Speju butu 2.7, butu alkuninis krapst...nors tas pistelijimas pistelijimui nelygus, gal perdedu Kazin ar cia jau pirmieji dezes misiu simptomai...Tai idomu kas cia pas tave dabar bus. Su tais deziu klaidu kodais sudetingiau viskas ir nelabai kur ten prilysi
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 sausio 01 - 18:10
#404
Parašyta 2020 sausio 01 - 19:32
Kazkaip abejoju kad cia gali but beda su deze, greiciau su laidynu,fyske ar paciu dezes kompu nes per ji eina svirtis pavaru perjungimo,yra judanciu daliu ir gali but kazkas isdile jau, o jei butu beda su deze tai imestu avarini rezima,taciau nemeta ir dirba kaip prikauso....o ta deze "uzdiorgint" tai jokiu problemu,as bent pora varijantu zinau kaip padaryt kad ji susimetytu ir tada lengvai tympteli,smugio nebuna, bet vengiu tu momentu ir viskas
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#405
Parašyta 2020 sausio 01 - 21:53
Kazkaip abejoju kad cia gali but beda su deze, greiciau su laidynu,fyske ar paciu dezes kompu nes per ji eina svirtis pavaru perjungimo,yra judanciu daliu ir gali but kazkas isdile jau, o jei butu beda su deze tai imestu avarini rezima,taciau nemeta ir dirba kaip prikauso....o ta deze "uzdiorgint" tai jokiu problemu,as bent pora varijantu zinau kaip padaryt kad ji susimetytu ir tada lengvai tympteli,smugio nebuna, bet vengiu tu momentu ir viskas
Tai ir neteigiu, kad su deze. Tuolab is manes toks egzpertas )) Taip experiensais pasidalinau. Nedingo sitas sudas kita ryta uzvedus? Matau, kad permanent, bet man per 2 metus naudojimo buvo imete gearbox fault, akivaizdziai perkaitinau. Pastovejo 20min ir ne karto daugiau Apskritai, kaip laimonas sake, sita deze neskirta sitam varikliui. Jo (ju 2.7 ir 2.2 150) galimybes biski didesnes, o sita AM6, kad ir kaip tavo senesne, ar kaip mano naujesne...Ir ten, ir ten - tupos. Jos ant ramesnio vazinejimo ir jau tikrai ne raliavimui mieste
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 sausio 01 - 21:55
#406
Parašyta 2020 sausio 02 - 00:40
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#407
Parašyta 2020 sausio 04 - 21:46
Zodziu laiko turejau,lengvai pasikrapciau prie masinos del tos klaidos....dezes kompo fyskes abi supurskiau kontaktu valikliu, pati kompa atsidariau del idomumo pasiziuret kaip ten kas vidui atrodo ir uzdariau atgal,tviska kaip nauja butu,kontaktai plika akim taip pat grazus....Pravaziavau pora simtu km po visko ir kolkas klaida neislindo.....Pridedu pora fotkiu....
Cia siaip tokia patogia medziagine detuve isigijau,viena puse skirta masinos kosmetikai,o kita netiketumam kad nuotaika nebutu sugadinta
O cia sanaudos....Kaunas-Vilnius-Kaunas, salygos idealios,autopilotas ir jokiu pristabdymu ar pagreitejimu,skirta tiem kurie galvoja kad trasoj V6 dyzelis vaziuoja su 4-5 litrais... BC nunulintas buvo kai tik ilindau i trasa ir uzstaciau autopilota, vidutinis greitis matosi puikiai
Ir dar toks vienas niuansas, su diagbox'u zaidziau telematike su nustatymais ir po visko nezmoniskai rekia parkai . Iskart atstaciau viska kaip buvo,bet niekas nepasikeite....gal kas kokiu ideju turit? Niekaip neatrandu kaip sutvarkyt sita reikala....
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#408
Parašyta 2020 sausio 05 - 03:08
Nustatei opaciją, jog magas be garso stiprintuvo
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#409
Parašyta 2020 sausio 05 - 10:05
#410
Parašyta 2020 sausio 05 - 10:38
#411
Parašyta 2020 sausio 05 - 11:42
Erni, as autopilota naudoju del patogumo,o ne del ekonomijos, tik parodziau toki fakta nes pamenu forume beroc kazkas skelbesi kad su P607 tokiu varikliu 100km nuvaziavo su 4 su trupuciu litro ir dar su kondiske ijungta as autopilota uzsistatau pagal leidziama greiti ir kruizinu kad nereiktu ziuret i skydeli pastoviai ir nardyt is juostos i juosta
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#412
Parašyta 2020 sausio 05 - 14:08
Gryna teisybe patvirtinta per 20+ metu vazinejant Pnvz-Vilnius magistrale.Bet jau nebezaidziu nes tai yra DARBAS skirtingai nei ijungi pilota ir pamirsti.Kodėl daugelis galvoja, kad ekonomiškiausias variantas yra važiuoti su autopilotu? Kojos pagalba galima efektyviai išnaudoti kelio įkalnes ir nuokalnes, ko pasekoje sutaupomas koks puslitris kuro .
Nesuprantu kodel tokio eko-autopiloto,uzfiksuojancio ne pastovu auto greiti o pastovia viena gazo padeti nera sugalvoje isskyrus kiek teko girdet kazkokioj furoj yra.
#413
Parašyta 2020 sausio 05 - 15:47
GAZ21 turi tokia funkcijaGryna teisybe patvirtinta per 20+ metu vazinejant Pnvz-Vilnius magistrale.Bet jau nebezaidziu nes tai yra DARBAS skirtingai nei ijungi pilota ir pamirsti.
Nesuprantu kodel tokio eko-autopiloto,uzfiksuojancio ne pastovu auto greiti o pastovia viena gazo padeti nera sugalvoje isskyrus kiek teko girdet kazkokioj furoj yra.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#414
Parašyta 2020 sausio 05 - 18:18
#415
Parašyta 2020 sausio 05 - 19:21
Cia saika apie tai kalba, kad isibegejus nuo kalno, i kalna reikia maziau kuro uzvaziuot. Tas is esmes teoriskai turetu nevykti, nes turetu pazeisti energijos tvermes desni, nes tam paciam kalnui iveikt reikia tiek pat energijos, kokiu budu tu ja besurinktum, ar gazuodamas dar nuokalnej, ar gazuodamas tik ikalnej, bet variklis skirtingom salygom is to pacio kuro kiekio pagamina skirtinga mechanines energijos kieki, o kebulas skirtingom salygom savo inercija ir oro pasipriesinimu issvaisto skirtinga kieki energijos, tai del to visai imanoma.Tigi CC irgi gaza numeta jeigu prasideda nuokalne. CC darbas yra palaikyt pastovu greiti , o ne vienoda gazo paspaudima .
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#416
Parašyta 2020 sausio 05 - 20:18
Viskas OK su tuo CC. Sutaupo kuro ir nėra kablos. Tie mikro pedalo maigymai ale oj čia per lėtai važiuoju, po to gal jau per greit važiuoju, tai suryja daugiau energijos nei pastovus greitis.
O dėl įkalnių, tai čia samčio problema. Žmogus gal įkalnėn važiuodamas pamažintų pavarą ar tiesiog padidintų greitį kai variklis dirba optimaliausiose apsūkose ir vartoja mažiausiai kuro. Kai tave bando "užtempti" 5/6 bėgiu 1.5RPM įkalnėn tada ir ryja daug. O automatas tą padaro pats.
Čia tik mechano niuansai su CC.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#417
Parašyta 2020 sausio 05 - 22:02
Diawolo, kad ir koks protingas bebūtų automobilis jo CC svarbiausia yra palaikyti greitį, o ne protingai važiuot ir degalus taupyt. Tas labai gerai matosi paspaudus "Resume" kai greitis yra kokiais 15-20 km/h mažesnis nei nustatyta CC, neekonomiškai užgazuoja
#418
Parašyta 2020 sausio 05 - 22:59
Nu CC idealiai dirba kai turi pilną variklio ir transmisijos valdymą t.y. automatinės dėžės atveju.
Pas mechaninę dažniausiai kompas mato tik kada atbulinis ir laisvas įjungtas. O koks bėgis net neįsivaizduoja. Tai ir gaunasi, kad po resume į 100km/h 5 bėgiu bando grįžt iš 60km/h. Pas mersus lygtai mato visus bėgius ir jei perdidelis bėgis, tai bėgėjasi iš lėto. Dar būna ir išvis tas resume reguliuojasi kaip daug anglių duot, kad grįžt į buvusį greitį.
Ir čia yra niuansai tik. Mechaninė dežė ir yra tam, kad pats visą laik dirbtum ir visa pagalbinė elektronika negali dirbt tiksliai. Ir išvada tokia, kad ant mech. CC tam tikrom sąlygom taupo, tam tikrom netaupo. O kadangi viską valdo tarpinė tarp vairo ir sėdynės, tai ir apsprendžia visą CC veikimo kokybę.
5 bėgiu bandant pajudėt iš vietos irgi galima, bet sąnaudos jau bus atitinkamos. CC irgi galima naudot nevietoj ir nelaiku, sąnaudos vėl bus analogiškos.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#419
Parašyta 2020 sausio 05 - 23:02
#420
Parašyta 2020 sausio 05 - 23:14
Nu tai tada apie jau labai senus automatus kalbam arba čia grynai bugai. Kiek paskutiniu metu tenka explotuot auto su APD, tai jokių priekaištų nėra CC. Nebent sport koks rėžimas įjungtas, tai ir draskosi po resume.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Vartotojų skaito šią temą: 11
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0
-
Google (2)