 
					
					 
	
Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe
			
				
					
						
					
					#441
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 15 - 07:36
 
					
					Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
			
				
					
						
					
					#442
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 15 - 08:11
Siu dienu absurdas, na mazesnis ir gal ne absirdas, bet NEI PAS VIENA NAUJA PSA bolida NEBERA langu apiplovimo skyscio dsviklio ir neimanoma uzsakyt... wtf...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
			
				
					
						
					
					#443
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 15 - 08:17
Cia ne nuo variklio senumo ar naujumo priklauso, o nuo projektavimo klaidu. Trumpaamzis tikriausiai perdirbtas plastikas, nera lygio daviklio, kvailoje vietoje idetas temperaturinis daviklis (ne visada parodo perkaitima) ir kas blogiausia, visiskai ant ribos ausinimo sistemos efektyvas, kaip ir buvo su 2.5TD.Su senesniais varikliais tadai truputi kitaip, ten gali sureguot dar ir kazka padaryt,bet su situo V6 ir ausinimo sistema tokia trapia tas daviklis manau kad issigelbejimas....man jau buvo isbeges kai priekinis flansas suluzo,bet pasiseke nes pries pat keliones pabaiga,keli kn like buvo,o pries tai 700km magistralej prasukau tai jei tuo laiku butu trukes tai buciau turbut ismetes varikli.....tasa kai atsidariau kapota ir pamaciau visiskai tuscia bakeli tai karsta pasidare net
Yra ir puikiai suprojektuotu dar naujesniu varikliu.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  
			
				
					
						
					
					#444
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 15 - 09:31
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
			
				
					
						
					
					#445
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 15 - 09:39
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
			
				
					
						
					
					#446
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 15 - 11:55
PSA aplamai eda nervus su tokiom smulkmenom kaip ausinimo skyscio lygio daviklio nebuvimas, citroenu hidraulinio skyscio lygio daviklio nebuvimas, kapota atidarai, nakrykala reik kaxhkoki ikishti kad laikytu kapota. C5x7 kavai puodelio ner kur pasideti. Kai pagalvoji tu reikalu savikaina 100 eur. Prie auto naujos kainos 25000 eur tie 100 nieko negroja. Bet va nera ☹️
Na jo, hidraulikos skysčio daviklio nebuvimas tai čia sutinku. O kaip pagal feng šui iš tikro reikėtų žiūrėti skysčio lygį? Ant pilnai nuleisto kai skystis grįžta į bakelį ar ant normalios važiuoklės padėties?
			
				
					
						
					
					#447
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 15 - 12:24
Teoriskai su Lexia padarius Decompression, bet siaip galima ant zemiausios padeties, tada tiesiog pakanka, kad sietelio pati dugna vos vos semia. Su Decompression lygis - iki laiptelio.Na jo, hidraulikos skysčio daviklio nebuvimas tai čia sutinku. O kaip pagal feng šui iš tikro reikėtų žiūrėti skysčio lygį? Ant pilnai nuleisto kai skystis grįžta į bakelį ar ant normalios važiuoklės padėties?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  
			
				
					
						
					
					#448
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 18 - 17:55
Sukapsejo siandien 20k km su mannol tepelai dezeje,jokiu blogu pastebejimu nera,kaip vaziavo pries - taip vaziuoja ir lig siol...Taip pat po dezes kompo fyskes isvalymo klaidu jokiu nebeismeta jau ilga laika tai panasu kad kazkokia smulkmena buvo del to.....Kelione nusimato i Prancuzija tai siek tiek bus paruostas pezas,linkstu link priekiniu zibintu reflektoriaus restauravimo,gal kas kokios info turit? Nenulupus stiklo eina istraukt lesi su reflektorium ar reiks viska ardyt? Nemielas man sitas darbas bus,bet kad jau reikia,sviecia tikrai prastai lempos, be priesrukiniu retai nakti vaziuoju 

Beje buvau susitikes su citroen klubo pirmininku kuris juzina C6 su 2.7 varikliu, pratestavom mano,liko labai patenkintas, keleta skirtumu pastebejo, tik didziausias tas jog mano vis dar vaziuoja,o jis jau keicia varikli kitu kadangi senasis prancuzijoje uzlinko, beje alkuninis neluzo  
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
			
				
					
						
					
					#449
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 18 - 19:51
 Mindaugas užsispyręs žmogus, kai pagalvoji. 2,7HDi motorą keisti  keista, kad indėklus užvėlė.pas jį
 keista, kad indėklus užvėlė.pas jį 
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2007m. Citroen C6 2.7 HDi 
2017m. Peugeot 5008 1.6 HDi GT line  
			
				
					
						
					
					#450
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 18 - 21:49
Nezinau kiek uzsispyres istikro  jis beroc apie 20m pravazinejo su XM,o dabar juzina C6, kaip ir priklauso klubo pirmininkui
 jis beroc apie 20m pravazinejo su XM,o dabar juzina C6, kaip ir priklauso klubo pirmininkui  kaip jis pats minejo tai sako yra kaip yra, ka padarysi, negi sako pirksiu kita su ta pacia galimybe suluzt....gal tada geriau sita susitvarkyt ir vazinet
 kaip jis pats minejo tai sako yra kaip yra, ka padarysi, negi sako pirksiu kita su ta pacia galimybe suluzt....gal tada geriau sita susitvarkyt ir vazinet  kiek pastebejau zmogus lengviausiu keliu niekad neina
 kiek pastebejau zmogus lengviausiu keliu niekad neina  kaip pats sake: turbut mano XM buvo brangiausias lietuvoj per tiek metu ir panasu kad C6 gali tapt tokiu pat
 kaip pats sake: turbut mano XM buvo brangiausias lietuvoj per tiek metu ir panasu kad C6 gali tapt tokiu pat 
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
			
				
					
						
					
					#451
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 19 - 16:51
Mindaugas užsispyręs žmogus, kai pagalvoji. 2,7HDi motorą keisti
keista, kad indėklus užvėlė.pas jį
Nieko keisto, be visu paviesintu bedu, sitie 2.7 kartais ir su tepalo siurbliu pakurjozina. Nusidevi, nebesukelia  norm. slegio ir ate indeklam. O alkuniniam ir nebuvo ko luzti, alkuninis luzta ne nuo pacio variklio bedu, o nuo dezes pistelejimu  )
)
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 sausio 19 - 16:52
			
				
					
						
					
					#452
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 19 - 18:11
Nieko keisto, be visu paviesintu bedu, sitie 2.7 kartais ir su tepalo siurbliu pakurjozina. Nusidevi, nebesukelia norm. slegio ir ate indeklam. O alkuniniam ir nebuvo ko luzti, alkuninis luzta ne nuo pacio variklio bedu, o nuo dezes pistelejimu
)
kai pas mane šeimoj irgi C6 su 2.7HDi tai žinom bėdas, bet žinodami ir bijom, bet važiuojam ir mėgaujames  
  
 
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2007m. Citroen C6 2.7 HDi 
2017m. Peugeot 5008 1.6 HDi GT line  
			
				
					
						
					
					#453
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 19 - 18:20
 
					
					Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
			
				
					
						
					
					#454
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 19 - 18:33
Ir nafik reikejo kurt varikli su fordu? Galejo savo padaryt normalu V6 ir dziaugtumemes
Tai jau nuo anksciau susimete...O drauge visada smagiau, pigiau, bet nebutinai geriau. Na...Neprispeliosi gi visada kai toki sudetinga agregata developini, visi sudu prisikure yra. Ir vagai, ir psa, ir azieciai e.g. subaru boxerio dyzelis. Tai cia tokie dalykai  Ka jau.
 Ka jau.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 sausio 19 - 18:33
			
				
					
						
					
					#455
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 19 - 19:50
 
					
					Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
			
				
					
						
					
					#456
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 19 - 19:56
Ir butent taip susifeilino ant galingiausio variklio...gaila....dabar belieka gert nealkoholini alu, turet prezidenta be kiausu,rukyt cigaretes be tabako ir vazinet masina su el.varikliu
Tikrai taip. As jau "verkiau", kad 2.2 bent neissaugojo...Galetu buti next gen, su sutvarkytais kasekais, 160kw, nauja deze ir grustu i GTskes visokio plauko. O dabar apie 508 pagalvojant, net ir minciu nera...Gal susitupesiu per ateinancius pora metu ir nebereikes arkliu visai  ))
))
			
				
					
						
					
					#457
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 19 - 20:14
Ir butent taip susifeilino ant galingiausio variklio...gaila....dabar belieka gert nealkoholini alu, turet prezidenta be kiausu,rukyt cigaretes be tabako ir vazinet masina su el.varikliu
Kai pabandysi kokią Teslą ar ten kokią audę etron, tai tada prisimink tuos žodžius  Kad ir su tuo gaidišku Nisan leaf visai smagu.
 Kad ir su tuo gaidišku Nisan leaf visai smagu. 
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
			
				
					
						
					
					#458
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 19 - 20:33
 mane veza zemas,duslus garsas ir i elektomobili nepersesiu tol kol galutinai neprivers
 mane veza zemas,duslus garsas ir i elektomobili nepersesiu tol kol galutinai neprivers  jei sustatytu man Tesla ir Dodge challanger V8, vienareiksmiskai i Dodge sesciau
 jei sustatytu man Tesla ir Dodge challanger V8, vienareiksmiskai i Dodge sesciau  Sutinku kad Tesla ispudinga, parodo technologiju pazanga,bet sorry, man garsas duoda labai daug,o ta masturbacija su elektromobilio krovimu keliaujant kur nors tai ....dar per daug problemu ir per brangu
 Sutinku kad Tesla ispudinga, parodo technologiju pazanga,bet sorry, man garsas duoda labai daug,o ta masturbacija su elektromobilio krovimu keliaujant kur nors tai ....dar per daug problemu ir per brangu  
					
					Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
			
				
					
						
					
					#459
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 20 - 08:32
Manau geriausias siai dienai yra IKRAUNAMAS hibrdas, ne HYBRID, bet pluginHybrid. Vazineji trumpais atstumais iki 50-100km ant elektros, baigesi ikrovam, ne bedam vaziuoji ant benzo. BET AISKU HEMAROJUS DVIGYBAS, nes turi ir ELEKTROMOBILI ir VIDAUSDEGIMOMOBILI  2x more pain in the ASS.
 2x more pain in the ASS.
Visiskai pritariu Vycius, kolkas tai PERBRANGU, turi buti MOTYVACIJA kazkokia, kaip valstybes subsidija kad butu 1:1 kaip perkant su vidaus degimo varikliu, nes kitaip VIENI VARTAI. O Lukosenka trina rankomis, nes ateitis jo, pirksim ta elektra is jo, kur mes dingsim.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 sausio 20 - 08:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
			
				
					
						
					
					#460
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2020 sausio 20 - 21:30

https://m.autoplius....s-10321207.html
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0



 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				


