Kažkokiu būdu mato bent pas c5 x7 koks bėgis įmestas mechaninėj. Jei nevažiuoji bent 4 pavara, cc neįsijungia. Nors irgi įdomiai, bandžiau 3 pavaroj įjungt maždaug prie 50 km/h tai keikiasi, kad per mažas greitis, o 4 gali nors ir 45 km/h kruizint ir neatrodo jau, kad per mažai.Nu CC idealiai dirba kai turi pilną variklio ir transmisijos valdymą t.y. automatinės dėžės atveju.
Pas mechaninę dažniausiai kompas mato tik kada atbulinis ir laisvas įjungtas. O koks bėgis net neįsivaizduoja. Tai ir gaunasi, kad po resume į 100km/h 5 bėgiu bando grįžt iš 60km/h. Pas mersus lygtai mato visus bėgius ir jei perdidelis bėgis, tai bėgėjasi iš lėto. Dar būna ir išvis tas resume reguliuojasi kaip daug anglių duot, kad grįžt į buvusį greitį.
Ir čia yra niuansai tik. Mechaninė dežė ir yra tam, kad pats visą laik dirbtum ir visa pagalbinė elektronika negali dirbt tiksliai. Ir išvada tokia, kad ant mech. CC tam tikrom sąlygom taupo, tam tikrom netaupo. O kadangi viską valdo tarpinė tarp vairo ir sėdynės, tai ir apsprendžia visą CC veikimo kokybę.
5 bėgiu bandant pajudėt iš vietos irgi galima, bet sąnaudos jau bus atitinkamos. CC irgi galima naudot nevietoj ir nelaiku, sąnaudos vėl bus analogiškos.
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2020 sausio 05 - 23:35