Pas mane lygiai taip pat susitabaluoja,aišku ne visada vienodai ,jeigu mašina stovi vos vos priekiu aukščiau,tada ir duslintuvas susidauzo,kai ranka judinant niekur nesiliecia,mintis kyla,kad kataliko/Fap mazgas liečiasi,nes jis ten arčiausiai tunelio sienų :-D as bandysiu žiūrėti dėžės galine pagalvę,gal jai jau atėjo laikas
Po pagalves pakeitimo niekas nepasikeite visiskai, toliau kuriant/gesinant susitabaluoja....teks susigyvent kazkaip
Pakeisti tepalai,filtrai ir sudeta dvieju daliu variklio apsauga, viskas kaip ir labai liuks!!fotke imesiu kaip atrodo veliau,pamirsau nufotkint istikruju...
Nu pas mane duslintuva judinant rankom irgi niekur nesiliecia, bet kuriant/gesinant tai kabina galini bamperi duslintuvo antgalis....bet kokiu atveju kazkas vistiek ne taip nes labai jaucias kad visa kebula net sutampo....pvz 2.0 120kw dyzeliukas beveik jokiu tampymu neturi....
Gal kazkas kazka daugiau pasakys apie tu deziu skirtumus kad paskui netureciau beda nusipirkes nuo bet ko....kaip su pusasiais,tvirtinimu ir pan reik info...
O kodel dedama deze tarkim nuo P407 ,o ne nuo C5 mk1 ? Jis irgi turejo 6 pavaru deze, tik tiek kad C5 buvo su tuo paciu 2.2hdi,o 407 jau su naujesniu 2.0hdi 100kw varikliu... Perdavimai labiau tinkamesni ar del ko?
Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2020 balandžio 12 - 22:33
Nezinau kaip ir kodel,bet buvau pamirses viena laida i kebula nuvest,o bet taciau abejoju ar jis turejo kazkokios itakos nes ta padarius ir viska pajungus varikliukai vistiek tik vos sujudedavo ir viskas....zodziu,reikejo tiesiog ilgeliau palaikyt pastumus visom kryptim ta dzoistika ir viskas,pradejo veikt,kaip suprantu susikalibravo galinukai nes per diagbox'a maciau kad yra ju ijungimas isjungimas...dabar pajungiau ir welcome funkcija,atidarius duris sedyne nuvaziuoja atgal,o vairas pakyla i virsu kad butu patogiau atsisest,o uzdarius duris ir pasukus rakteli viskas privaziuoja i tavo uzstatyta atminti....visai malonus dalykas...daugiau jokiu darbu sitam kupui neturiu numates, belieka vaziuot i TA ir dar 2metus judet sekmingai,o geltonam kupui darbu numatyta nemazai jau
super! welcome funkcija isvis sounds like lexusas ech kad maniskis sw pavirstu i coupe, butu masina su visam laikoma, dabar man tas sw kebulas isvis nebereikalingas :/
Toks pat navarotas yra maniskiam bmw E65, tik tiek kad pas ji dar prisipucia sedynes ir viskas😃 gal kas susidures,kaip su oem signalizacija situose modeliuose,labiausiai domina pravodke,galbut ir sita gan pigiai pasidaryciau.... Zinau kad naudos is jos O,bet tiesiog tai laiko praleidimui,ypac dabar gerai karantino laiku stumt laika garaze😁 aisku jei ten reiks visos pravodkes tai neuzsiimsiu,nes kogero kad reiks keliaut ir i variklio skyriu is salono nes beroc sirena buna kazkur priekyje uz posparnio....o gal ir klystu🤔
Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP
Parašyta 2020 balandžio 13 - 15:31
Buvau, viska pasiruoses signalkei, turejau visus laidus, mygtuka, turio daviklius ir kapoto jutikli, bet taip ir nepajungiau. Nes butu rekeje is variklio skyriaus iki salono laidus atsivest.
Jungiasi viskas paprastai + - ir CanH CanL, aktyvuoji su diagbox ir turi signalke, sunkiausia laidus bus prasivest, nebent jau yra pravesta, tai butu ledas. Kazkada turetam 307 viskas buvo pravesta is gamyklos, tai buvo like tik komponentus sujungti.
Geltonam noriu idet odini salona, geriausia butu pilnai elektrini rudos spalvos,perrinkt pilnai visus stabdzius, uzdet ratus su palangem, tvarkingai programiskai pasalint egr + fap + kw( tuo dabar uzsiimu), o pabaigai labai noretusi perdazyt kad butu toks visiskai clean ir viskas.....ai dar mielai ideciau 6 pavaru deze....
Gal vertėtų persiūti saloną? Koks ten bebūtų geras naudotas, visgi kokybiškai persiūtas yra kaip naujas. Nors tai ir brangu, bet tokiai mašinai gal ir verta.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2020 balandžio 14 - 13:16
Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering
Parašyta 2020 balandžio 14 - 14:03
Salono oda vien tik butu ~700€, dar neaisku del rudos spalvos kaip, nes sudetinga su ja. Na ir pasiuvimas keketa geru simtu € . Kita alternatyva, tai persiut dirbtine oda, tada galima tilpt i ~400€.