Na tau šiek tiek lengviau išlaikyti automobilį nenudaužytą.. Aš, kai kiemuose laikau, tai nors ir saugau, bet vis tiek tenka kartkartėmis išvysti kokį įbrėžimą, tai dar ką, ko tikrai pats nepadariau. Tai to ledo visiško būtų gaila, bet tvarkingą auto reikia palaikyti, sutinku.
Parduodu Peugeot 407 SW 2.0hdi
#41
Parašyta 2017 rugpjūčio 31 - 19:39
#42
Parašyta 2017 rugpjūčio 31 - 19:46
Ne visada piniginėje esmė. Jei bus dvi lygiaverčio techninio stovio mašinos, bet viena išblizginta, kita užleista, o kaina skirsis kokiais 500-700 eurų, tai kažin ar verta imti išblizgintą. Na, neracionalu ir tiek. Manau, čia labiau požiūrio, o ne piniginės storio reikalas
Beje, pastebėjau, kad žmonės dabar tapę arba labai skūpūs, arba tikrai turi mažai pinigų, nes derasi iki negalėjimo ir juokingas kainas už daiktus siūlo. Pažįstamas verčiasi automobilų prekyba, tai sakė, jog visiškas štilis. Lietuviai beveik neperka, nebent koks ukrainietis išlenda...
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 rugpjūčio 31 - 19:50
#43
Parašyta 2017 rugpjūčio 31 - 20:20
Yra trys kategorijos žmonių. Nabagai keliantys save aukščiau visko. Mašinos reikia, kad kuo geriau atrodytų, gali ir nevažiuot, bet pigiai ir kuo naujesnės. Normalūs žmonės, kuriem reikia tiesiog transporto priemonės. Ir trečia turintys pinigų, bet juos sąžinė užgriauš jei nenusiderės gero gabalo sumos ir tų pinigų neužkonsrevuos supūt kojinėj.
Perikūpam štilis, nes prisižaidė jau. Žmonės jau geriau tauposi ant naujos, bent 5 metus važiuos be problemų, kad ir permokės. Arba užsisako iš vokiečių tiesiai. Atsidarai mobile.de ir pirk kurią nori pagal kainą per viduriuką ką žiūri ir garbės žodžis ta mašina ledinė bus arba tau nuo A iki Ž visus trūkumus išvardins ir tu galvok. Net į galvą ten niekam neateitų kažką meluot ar nuslėpt. Kitas dalikas pirkt iš aikštelių ir turkų visokių.
Prieš mėnesį ieškojom Toyotos, tai prie turgaus klausia ukrainietis ar yra čia dar kur mašinų turgūs Lietuvoje ir kaip toli. Sako atsibeldė belekiek kelio pirkt mašinos (nepamenu kokios). Pardavėjas telefonu sako nedažyta, nedaužta. Atvažiavo akivaizdžiai dažyta ir lupta. Toks jau tų imbicilų perikupų (nevisų) mentalitetas. Svarbu bent priviliot pirkėja, o po to gal prilauši jį kažkaip savo naglu bazaru ir įtaigos menu. Čia nesenai vienas nuspirko mašiną už nemažai $$$ Jokių investicijų nereikia, diržai pakeisti - nauji (maždaug prisiekiu savo motina). Ok. Nupirko važiuoja. Pyst užsikirto vandens pompa, trūko diržas - variklio nėr. Bet tiesos buvo - diržas naujut naujutėlaitis. O visa kita laikėsi tik ant garbė žodžio..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#44
Parašyta 2017 rugpjūčio 31 - 23:35
Zinau kad nekish pinigu, nes ish morzes matosi kad nusipirko kibira ir dziaugiasi bo pigiai. Tada pradedu skaiciuoti pakabos ir vaziuokles samata bei teapalus, filtrus,pasakau kad kainuos apie 200-300 tada dar paerzinimui variklio skystalus parodau kur pipec, kas trashka, ka tvarkyti, keisti, pabadau I kebulo defektus, leidziu I duobe ilysti pasigrozeti puveku ish apacios, tada ir prasideda, gal nekeiciam to ano, ta veliau jau pats tvarkys(kada nors) tepaliuka ir filtrus vos ne petrasiunu gamybos jau duok prasideda darbu derybos, typo jeigu viska ce tvarkyti gal pigeu sutvarkysi
Lyg man nuo to kad daugiau tvarkyti maziau darbo bus
Galiu tikrai saziningai parasyti. Rinkoje kas yra pigiau nei vidurkis yra meshlas.
Zmonai ieshkojau 308 nu kiek perejau ish pigesniu tai yra baisu. Emiau viduriuka ir I virsu. Tada jau grazu. Ir pamatai kad tie 400 rupiju yra verti to ka ale permoki. Greitu laiku pardavinesiu du citroenus paziuresiu kiek ishgreshiu
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#45
Parašyta 2017 rugsėjo 02 - 08:18
Na tau šiek tiek lengviau išlaikyti automobilį nenudaužytą.. Aš, kai kiemuose laikau, tai nors ir saugau, bet vis tiek tenka kartkartėmis išvysti kokį įbrėžimą, tai dar ką, ko tikrai pats nepadariau. Tai to ledo visiško būtų gaila, bet tvarkingą auto reikia palaikyti, sutinku.
Jei į pardą važinėji auto,tai duobelių bus tiek pat, kaip ir pas visas;) Mano stovi irgi daugiabučio kieme, bet tikrai žinau, kad visos duobelės iš maximos aikštelės.
kas dėl to, kad sumokėsi brangiau už automobilį, tai aš irgi manau, kad kaip pasiseks, aišku tikimybė sugest mažesnė, bet senau auto visada kaip uždelsto veikimo bomba. Pamenu, kai Xantia pardavinėjau, irgi gaudavau sms laiškų tipo tu ką durnas,kas pirks už tokią kainą,tai jau c5 galuma rast, tai atrašydavau, prašau, aš neprievartauju pirkt. Kadangi jau su 508 važinėjau tai xantia ant kiemo stovėjo gal mėnesį, kol nupirko, 100€ nuleidau.Mašina buvo ledinė, apart krušos subaladoto kėbulo. Žinau, tik tiek, kad po pusmečio jiems variklis tepalais apsipylė, lango pakėlimo mechanizmas sulūžo, na apie išklibusias traukutes nebekalbu. Pirkėjas jokių pretenzijų neturėjo, žmogus supranta,kad su senom auto būna pastoviai kažkas. Tas kas sako oj man negenda kalba vėjus, matęs tokių daug, kurių mašinos tipo negenda;))
Prie senos mašinos visad gali rast kuom prisiknist.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2017 rugsėjo 02 - 08:00
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#46
Parašyta 2017 rugsėjo 02 - 10:31
O is tikro nei tepalu keicia, nei stabdziu, nei pakaba tvarko. By tik vaziuoja ir pinigu vat nereikia kisti dapi...a ir parduoda. O tas kur nuperka pigiai, nu auksciau rasiau apie tokius, irgi toliau joja bo pigiai nupirko ir nera tolko kisti pinigu taip ir lavonai rinkoje veisiasi
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#47
Parašyta 2017 rugsėjo 02 - 13:13
#48
Parašyta 2017 rugsėjo 03 - 20:24
Kad jau padarėt off topik darželį tai ir aš papsakosiu ką reiškia pirkt brangesnį arba akivaizdžiai pigesnį variantą. Nupirkau 307SW pigiau nei kainavo lediniai. Kėbulas buvo visas nutaškytas smala - nusivaliau. Sąnkaba dainavo ir drebėjo jau perkant - va penktadienį pakeitė. Pakaitinimo žvakė veikė viena iš keturių - atėjus šalčiam pakeitė ir važiuoju toliau. Tiesa ir stabdžių diskai jau matėsi, kad nekokie - pasikeičiau nesenai ir tuos. Dabar parodykit man tokį modelį kuriame nereikėtų nei vieno iš šių dalykų pakeist per 10 eksploatavimo mėnesių ir įvertinant kad kibiras 2003 metų? Nupirkau bene 500€ pigiau nei tuo metu kainavo lediniai Kauno melagių turguj su vienu akmeninių ratų komplektu. Maniškis su tikra rida dviem veikiančiais raktais. Pardavėjui buvo gėda parduot su natūraliai murzinu salonu tai padarė cheminį valymą. Todėl nevisada pigesnės mašinos pirkimas yra blogas pasirinkimas.
Tie brangesni lediniai variantai didžiaja dalim buvo nupisti kuinai tam kartui reanimuoti išvalyti, išplauti ir atrodantys gan padoriai. Bet pradėjus atidžiau žiūrėt ten nedadielkų rinkinukai.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#49
Parašyta 2017 rugsėjo 03 - 21:25
Būtent. Iki blizgesio "išpyderastintų" "ledinukų" su užkeltom perekūpinėm kainom bei su prierašais "sėdi ir važiuoji" ir aš esu prisižiūrėjęs pakankamai. Perekūpai žvengia iš naivių pirkėjų, kuriems svarbu išsiurbtas ir pakvėpintas salonas, nuplauti ratlankiai ir kėbulas. O jei dar variklis nuplautas ir rida iki 200 000 atsukta - tai išvis ledas. Dar dažnas lietuvis pirkėjas žiūri, kad r18 ratlankiai būtų uždėti, nesvarbu, kad gal gamykliškai r15 ar r16 tam modeliui pritaikyti. Juk "vežimo" ratai ir visas duobes jaučianti važiuoklė yra labai krūta! Esminių mazgų, kurie rodo mašinos susidėvėjimą (sankaba, purkštukai, turbina) kritinis įvertinimas dažnu atveju lieka antrame plane. Svarbu blizga, kvepia ir perekūpo ant ausų sukabinti makaronai skaniai susivalgo.
Mašinos pirkimas yra loterija ir didesnė kaina bei išorinis blizgesys dažnu atveju tik padidina tikimybę, kad mašina bus nenujota, bet garantijų jokių. Juk ir su moterimis panašiai būna. Daug špakliaus ir blizgučių negarantuoja nieko,nebent blogą baigtį
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 rugsėjo 03 - 21:32
#50
Parašyta 2017 rugsėjo 04 - 11:04
Patirties turiu nemazai su tokiais kur bishki pasitvarkyti reikia
Arba tvarkingas ar mustas. O toks kur seip gal kaxhkas ten yra ir t.t. atsikandes jau gal su keliolika tokiu
Nors ce irgi toks reikalas kaip sakau kaip ir su tiliponais. Vieni perka naujus kitiems skile stiklai px naudotis netrukdo ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#51
Parašyta 2017 rugsėjo 04 - 13:46
Svara yra VIENAS dalykas, TVARKINGA yra kitas. Kai nujibashintos visos plastmases salone, isore neturi nei vienos dalies kuri butu tvarkinga - tai parodo BUVUSIO KLIENTO poziuri i masina, jam buvo GILIAI PX ant jos ir "ant jos pinigu BE REIKALO NELEIDO" - suprask, MASINA TARNAUJA MAN, o NE AS JAI. Uij kiek tokiu esu girdejes pasakymu, patys zmones dazniausiai buna tragiskos isvaizdos.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#52
Parašyta 2017 rugsėjo 04 - 15:08
Taip, teisingai. Čia nuomonės išsiskiria dėl to, kad kartais sutapatinama estetinis vaizdas ir techninė būklė. Taip, estetinė išvaizda irgi gali pasakyti apie techninę būklę, bet tikrai nebūtinai. Išblizginus ir išvalius "lavoną", nuo to jis techniškai tvarkingas netaps. Taps tik vizualiai patrauklus. Bėda, kad žmonės kartais ant to pakimba, todėl ir rašau, kad esmė ne vaizdas, o būklė po kapotu. Žmogų perrengti ir apkirpti daug lengviau ir pigiau nei išgydyti jo nesveiką širdį ar inkstus.
Beje, čia šiaip mano pamąstymai, ne apie smiriausz pežuką kalbu
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 rugsėjo 04 - 16:00
#53
Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 16:56
Realiai keista man, kad nei vieno skambučio. Kaina atrodo normali, pežukas normalus. O žmonės tyli. Gal pirkimo nėra visiškai auto?
#54
Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 18:05
todel kad kaimieciai ieshko iki 1000 eur kibiru, o tavishkis brangesnis, tad ir klientas mandresnis ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#55
Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 18:57
#56
Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 19:03
Realiai keista man, kad nei vieno skambučio. Kaina atrodo normali, pežukas normalus. O žmonės tyli. Gal pirkimo nėra visiškai auto?
O man nekeista. Pežukas tikrai normalus, tvarkingas, bet... žmonės, kurie ieško senesnių nei 10 metų prancūziškų automobilių, tiesiog neturi pinigų. Jų biudžetas automobiliui paprastai būna iki 2000-2500 eu. Žmonės,kurie nesiderėję gali kloti 3000 ir daugiau, retai ieško 2005 m. Peugeot. Ne tas segmentas. Kitas dalykas, kad ir pirkimai visiškai sustoję. Giminaitis pardavinėja 2005 m. P807. Odinis salonas, pilniausia elektra (geriausia komplektacija), technikinė iki 2019 03. Prašo 2000 eu. Niekas neskambina! O jei koks apuokas ir paskambina, tai arba juokingą kainą siūlo, arba pradeda prie ridos (nors ji neviršija 300 000) ar kitų smulkmenų prisip.isinėt. Išeina, kad ieško naujos mašinos be mažiausių trūkumų už dviračio kainą... Klounai. Manau, arba teks susitaikyt, kad daugiau 2500 negausi, arba toliau pačiam važinėt ir ateity dar pigiau parduot. Tokia, deja, dabartinė didesnės daugumos lietuvių perkamosios galios (ir mentaliteto) realybė.
P.S. Permečiau, įdomumo dėlei, dabar autogide skelbimus. Randa vienuolika 2004-2006 pagamintų P407 dyzelinių universalų. Pigiausias įkainotas 1600. Brangiausias - 2500 (2006 m. 09 mėn., TA iki 2019 03). Išvada? Prašai gerokai daugiau nei lietuviškos tokio automobilio rinkos vidurkis (kuris, pagal skelbimus, yra maždaug 2200 eu). Panašu, kad pirkėjus tavo automobilio būklė menkai jaudina, nes tikisi nupirkti pigiau ne prastesnį. Ar jų lūkesčiai pagrįsti, galima sužinoti tik patikrinus visus 11 parduodamų. Žodžiu, mesk kainą arba toliau važinėk. Arba lauk stebuklo...
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 rugsėjo 05 - 19:32
#57
Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 20:27
....Išeina, kad ieško naujos mašinos be mažiausių trūkumų už dviračio kainą....
Atsiprašau už ot, bet kas liečia dviračių kainas - normalus mtb 29'eris su karboniniu rėmu ir gera komplektacija kainuoja apie 2500€, karboninis plentinukas su gera grupe irgi nuo 2k €..Pavasarį aš už 2,5€ pirkau 2006 metų 407sw, o pažįstamas mtb dviratį už 2,7€... ☺
#58
Parašyta 2017 rugsėjo 05 - 20:49
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#59
Parašyta 2017 rugsėjo 06 - 07:15
#60
Parašyta 2017 rugsėjo 06 - 07:34
Darbine masina Lamborghini GalardoReik i bajeriu skilti sita det
Cia ne bajeris o graudi teisybe Pamirsau parasyti, jog jie gyvena ir dirba Vokietijoje, jos vyras tikras vokietis tiesa, prie kelis metus jis turejo Porsche GT3
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 rugsėjo 06 - 07:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0