Niekur nedings tie lietuviai NAIVOLIAI (ubageliai - cia klausimas, verciau PAIPONA kas puse metu uz 1200EUR keicia, o ir cigaretems bei alui metams isleidzia nei daug nei mazai VIDUTINISKAI ~1500EUR), pirks ir tuos mazalitrazius, nes pasirinkimo nebebus. Reikes deliotis prioritetus. Pamenu pries 12 metu (gudziais 2008 metais) kai prasidejo pirmieji SUV su 2.0 benzinais ir dyzeliais (kiek visi KLYKE tiesiog NELAIKYS, BUS BAAAATAI), o po kurio laiko (poros metu) jau dauguma pradejo deti ir 1.6 ir 1.0. Ir ka ir VAZIUOJA iki sios dienos (primenu, daabr jau beveik 2021), paremontuoja ir vaziuoja...
Visada lietuviai koncervatoriai linke taip kalbet. Sunys loja - karavanas eina FAKTAS kad jie (benzinukai 1.2 ant barzos 5008) nelaikys 400k, manau max ka istems tai 300 000km. Ir reikes KEISTI, nes nebebus ten ka remontuot. Bet kam tai rupi? Juk visvien kai uzlinks tas motoras po kokiu 7 metu, garantijos jau nebebus, tai pakeis is sroto uz kokius 600 EUR kita ir vel vaziuos. NEMATAU cia bedos
Bet siaip, NELYGINKIT 1.5HDi su 1.2THP, tai nesulyginami dalykai. Dyzelis vaziuos KURKAS geriau visais atvejais. Sukimo momentas + jo pasiekimo kreive. Pas ta 1.2 kai susesut 5 zmones i salona, tai suprasit apie ka kalba eina, kai tam 1.5HDI nusispjaut, kad ir 7 sedi. Jau nekalbu apie ilgaamziskuma, DYZELIS yra DYZELIS. + kaip minejo Tadas, dabartiniai BENZINAI - HEMAROJUS ant ratu. Dyzelis + benzinas VIENAME. Ta prasme sudedamuju TIK DAUGIAU. Auskto slegio sriubliai, purkstukai, DPF... O dabar pas pacius pacius naujausius NET IR ADBLUE... RIEDA SAULELE oij kaip rieda vidaus degimo varikliu...
Tadai, paminesi mano zodzius, uz 5 metu keisi 50/50 tepalus ir elektromobiliu/hibridu reduktoriuose, juos plausi nusiemes (nes struskiu pilna ir el magnetai ir davikliai pradeda pjaut gryba del metalu prikibusiu isimagnetinus)... Jau pasataruoju metu nemazai hibridu tenka knisti (bent po 3 i menesi)... Mechanikai neapsiima tu darbu, NORS TAI mechanika, taciau bijo kisti nagus...
NA O BET TACIAU, ten TAI VAPSE HEMAROJU HEMAROJUS, ELEKTROMOBILIS + DYZELIS + BENZINAS ismete batarkes klaida - NESIVEDA, - CHA CHAAAA (The simpsons).
Nuotraukoje matau FIATinę jungtį ir dar daugiau komponentų automobilyje, kur užrašyta Danger, Keep away ir No service outside AUTHORISED service network ir t.t. ir kiti šūdai.
Bus anksčiau ar vėliau irgi kaip Tesla, kur dalių neparduoda. Ne kaip Peugeot ar VW, kur neparduoda, nes per smulki detalė ir reikia pirkti su visu mazgu, bet kur patys turi, bet klientui neparduoda. Galime tik pataisyti.
O ežys ant daviklio - žavumėlis. Primena ežį ant alkūninio padėties daviklius HDi su subyrėjusiais dvimasiais smagračiais. Seniems, kur nuo smagračio dar padėtį nuiminėdavo.
Man patinka elektrinio transporto žinovai hipsteriai, kurie nei kapoto nebuvo atsidarę, nei bagažinės, nei po mašina buvę, ir pradeda pasakoti, kad juose nėra jokių taršos šaltinių, jokių pavojingų skysčių, kaip tepalų, antifrizų ir panašiai. Kad variklis tais pačiais skysčiais aušinamas, tais pačiais tepalais tepami visi transmisijos mazgai ar ir tas pats variklis, kad taip, išmetamųjų dujų iš jo nesigamina, bet elektrą ne hidroelektrinės pas mus gamina ir tikrai negamins.
Aš ne klimato kaitos neigėjas. Ar ten yra kažkoks pliusas ekologijai ir ekonomijai, švaresniam orui? Taip, tikriausiai kažkoks yra, bet apie jį pasakyčiau tik pamatęs tikrus nuobodžius skaičius, o ne tuos įdomiojo mokslo arba marketinginius, kur įdomu skaityti ir domėtis. Kas akivaizdu be skaičiukų, tai decentralizacija, t.y. kad tarša perkeliama iš miestų centrų į ten, kur gaminama elektra ir akumuliatoriai, t.y. tolygiau paskirstoma, kad net tik žmonėms, bet ir gyvunėliams bei medeliams kliūtų Juokauju, aišku
Beje, kas dėl 600eur už variklį, Laimonai. veikiantis 88kw Princiukas dar dabar iki 1500eur gali kainuoti, kai nesiseka rasti gyvo ir labai reikia. Čia tas pirmasis, kur prieš 13-14metų pradėtas gaminti.
O šiaip tai įdomu, kai jau persivers viskas tikrai į elektromobilių imamą didesnę rinkos dalį, kaip bus sprendžiami biudžeto klausimai. Šiuo metu turbūt afigiet skatinti elektromobilių pirkėjus, kai jų nėra daug. Bet kai sumažės už kurą surenkamo akcizo suma kokiais 60proc., nebebus afigiet. Tą elektrą kažkaip reikės apmokestinti. Bet namų elektros neapmokestinsi, nes tai apmokestinti taip pat paprasta, kaip antžeminę televiziją, kur turi eiti ir žiūrėti, kas realiai žiūri arba bent turi teliką kažkur gyvenamose patalpose. Vadinasi, gali atsirasti abonentinis ar dar kokio pavadinimo. Juk kuras už savikainą nekainuotų labai brangiau už elektrą, jei tą elektrą pagamina šiluminė elektrinė, kurios naudingumo koeficientas panašesnis į vidaus degimo variklio, nei į elektros variklio. Šiuo metu elektromobilių vairuotojai nemoka ir už kelių ir infrastruktūros eksploatacijos ir remonto kaštus, nes tai irgi neįskaičiuota į elektros kainą, jei krauniesi namuose (stotelėse gal kitaip? Bet abejoju). Tą turės kažkaip išspręsti.
Norvegijoje jau panaikintas ir nemokamas parkingas, ir galimybė važiuoti A juosta, ir stotelėse elektra pabrangusi. Susipirko daugiau jų, sumažėjo kurą deginančių ir už parkavimą mokančių, teko kompensuotis.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 gruodžio 23 - 23:33