Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 5008 SUV


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 698

#441 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 gruodžio 04 - 16:47

savo laiku vos nepaemiau 508 vien del to ka nebuvo night vision 3008. Su tokiu mastymu tai nx tada ir atstumo palaikymas ar juostos, irgi tik tam tikromis salygomis veikia ir irgi ne visada veikia teisingai, galima ir klimos neimti nes irgi ne visad veikia teisingai ir bet kokiu atveju reik per stikla ziuret gi ne i skydelio parodymus    :doh: Eilinis pavyzdys, slapias asfaltas, matomumas nuo priespriesines masinos max50m. ant kelkrascio guli zmogus, kurio kojos kyso ant asfalto. Nu ple niekaip nepamatysi netgi priartejes, su night vision jau per 100m pastebesi tikrai, sistema veikia 200m atstumu ir to per akis uztenka, kad isvengti tokios nelaimes. Man karta taip buvo, kad vos taip zmogaus nesuvazinejau,labai pasiseke,nes maciau kaip priekyje uz keliu simtu metru masina metesi i viduri kelio, todel as pristabdziau, nebuvciau pastebejes,ragas.

Sutinku,kad del issokusio gyvulio tai night vision nepades. Vaziavau ir as su sita sistema ir man jinai reikalinga ir veike super, o jei kazkam neveike yra 5m garantija:)


Tada geriau pirkti dėvėtą, praradimas pinigų bus dar mažesnis  :ax: ne visi ir turi tokia prabanga pirkti nauja auto ir per 3 metus tik 40000km ivaziuoti.

Tai sakau, sampanas turi begti is ciaupo :) man tai daug, nes as skaiciuoju ne MENESI kiek moku (cia amerikietiskas mastymas kur praplautos smegenys), as ziuriu GALITINI REZULTATA, kai parduodant masina nauam PIRKEJUI ta opcija bus vertai ne daugiau 100 EUR :D o tu busi praknises 1500


Šį pranešimą redagavo Francis: 2020 gruodžio 04 - 16:48

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#442 Vivalefrance

Vivalefrance
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Dacia Duster 1.6 LPG/Peugeot 208 1.2 Puretech

Parašyta 2020 gruodžio 21 - 23:00

Man tai idomu tokie dalykai: atrodytu 1.5 hdi geras pasirinkimas, nes geriau traukia nei 1.6 hdi, mazai kuro ima lyginant su 1.2 ar 1.6 benzu. Bet yra ir minusu: 1.5 dyzeliukas dar naujas ir neisbandytas, taip pat yra visi siuolaikinio dyzelio "aksesuarai" kaip dpf, ad bue sistema, egr, turbina...Tai pat dyzelis brangesnis. Cia kalba apie is salono. Ir turbut 1.2 ne prasciau traukia uz 1.5 dyz. Ar nebus taip, kad pigiau islaikyt/ipirkt ir patikimiau vazinet su benzinu? Tiesiog reik nesmaugti to 1.2 ir daznai tepals keisti. Ka manot?


  • 0

#443 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 gruodžio 21 - 23:49

Jei norite pirkti naują ir tik garantinį atvažinėt, ar pagal kilometrus ten iki 100-150kkm, tuomet taip, galbūt įmanoma kažką sutaupyti nuo dyzelio su benzinu. Arba jeigu reikia ar reikės važiuoti į Europos tuos miestus, kur planuoja uždrausti bet kokio ekologijos lygmenio dyzelius, tiesiog pagal kuro rūšį uždrausti.

Bet jei norisi įsigyti automobilį ilgesniam laikui ir turėti mažiau eksploatacijos išlaidų iki kokių 300kkm, tuomet Peugeot tik dyzelis.

 

Neapsigaukit su benzinais. Prieš 10-15 metų - TAIP. Bet benzinai per 10 metų pasikeitė dešimteriopai daugiau, negu dyzeliai.

 

Dabar leidžiami į rinką nauji benzinai praktiškai beveik visi jau turi ir turbinas, ir DPF, ir EGR, ir dvimasius smagračius (su mechaninėm dėžėm), ir tiesioginio įpurškimo brangius gendančius purkštukus, ir tiesioginio įpurškimo brangius gendančius siurblius (jie genda, nes benzino tepamosios savybės nepalyginamai prastesnės už dyzelino, todėl net ir naudojant atsparesnes medžiagas, vistiek sudyla greičiau). Nebetelpa kitaip į ekologijas ir mokesčius/baudas, mažinama kubatūra drąstiškai, keliama galia drąstiškai, kad atlaikyt kitų konkurenciją, ir gaunasi ne toks patikimas agregaratas. O 1,2 puretech dar turi ir paskirstymo diržą tepale, jei vis dar nepakeitė tos sistemos. Važiuoja jie ir nuvažiuoja visai ir nemažai, bet ilgiau eksploatuojant išlaidų kreivės garantuotai išsilygins ir galiausiai persikeis.

Čia ne kuro rūšyje esmė, o inžinerijos kokybėje. Todėl kitų gamintojų gali būti visai kitokia teisybė.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 gruodžio 21 - 23:50

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#444 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2020 gruodžio 22 - 06:39

O tai 1.2 benzas jau is bandytas tipo jis toks pats, neisbandytas kaip ir 1.5, skelbimuose jau esu mates virs 200 stukiu pardavinejamus, tai turbut laiko. Imčiau 1.5 ir nesukciau kiausiu.
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#445 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2020 gruodžio 22 - 07:04

Bet yra ir minusu: 1.5 dyzeliukas dar naujas ir neisbandytas, taip pat yra visi siuolaikinio dyzelio "aksesuarai" kaip dpf, ad bue sistema, egr, turbina...Tai pat dyzelis brangesnis. Cia kalba apie is salono.

Garantija naujam LT yra 5metai/100kkm. Gali ją pailginti iki berods 6m/200kkm. Ne pakankamas periodas, kad nepergyventi dėl EGR? 

 

 

 Ar nebus taip, kad pigiau islaikyt/ipirkt ir patikimiau vazinet su benzinu? Tiesiog reik nesmaugti to 1.2 ir daznai tepals keisti. Ka manot?

Paprasčiau būtų pabendrauti su pardavimų vadybininkais ir palyginti jų duotus aptarnavimo kaštų "ekselius". Trumpai (skaičiai dėlioti maždaug prieš 1.5metų): važiuojant iki 15kkm/metus benzino aptarnavimo kaštai bus kažkiek, smarkiai pritempiant, palyginami, apart to, kad paskirstymo diržo keitimo intervalas yra beveik 2 kart trumpesnis nei dyzelio. Važiuojant  30kkm/metus 1.5 dyzelio aptarnavimo kaštai iki 150kkm yra beveik 2 kartus mažesni nei 1.2 turbo benzino


  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#446 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 gruodžio 22 - 08:02

Gaunant mašiną su 5 m garantija turėtų galva neskaudėt dėl galimų gedimų. Šiuolaikiniai benzinai irgi turi tuos super smulkiu daleliu filtrus, kaip sako daugelis, šiuolaikiniai benzinininiai motorai yra sudėtingesni nei dyzeliniai motorai.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#447 Vivalefrance

Vivalefrance
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Dacia Duster 1.6 LPG/Peugeot 208 1.2 Puretech

Parašyta 2020 gruodžio 22 - 20:06

Jei norite pirkti naują ir tik garantinį atvažinėt, ar pagal kilometrus ten iki 100-150kkm, tuomet taip, galbūt įmanoma kažką sutaupyti nuo dyzelio su benzinu. Arba jeigu reikia ar reikės važiuoti į Europos tuos miestus, kur planuoja uždrausti bet kokio ekologijos lygmenio dyzelius, tiesiog pagal kuro rūšį uždrausti.

Bet jei norisi įsigyti automobilį ilgesniam laikui ir turėti mažiau eksploatacijos išlaidų iki kokių 300kkm, tuomet Peugeot tik dyzelis.

 

Neapsigaukit su benzinais. Prieš 10-15 metų - TAIP. Bet benzinai per 10 metų pasikeitė dešimteriopai daugiau, negu dyzeliai.

 

Dabar leidžiami į rinką nauji benzinai praktiškai beveik visi jau turi ir turbinas, ir DPF, ir EGR, ir dvimasius smagračius (su mechaninėm dėžėm), ir tiesioginio įpurškimo brangius gendančius purkštukus, ir tiesioginio įpurškimo brangius gendančius siurblius (jie genda, nes benzino tepamosios savybės nepalyginamai prastesnės už dyzelino, todėl net ir naudojant atsparesnes medžiagas, vistiek sudyla greičiau). Nebetelpa kitaip į ekologijas ir mokesčius/baudas, mažinama kubatūra drąstiškai, keliama galia drąstiškai, kad atlaikyt kitų konkurenciją, ir gaunasi ne toks patikimas agregaratas. O 1,2 puretech dar turi ir paskirstymo diržą tepale, jei vis dar nepakeitė tos sistemos. Važiuoja jie ir nuvažiuoja visai ir nemažai, bet ilgiau eksploatuojant išlaidų kreivės garantuotai išsilygins ir galiausiai persikeis.

Čia ne kuro rūšyje esmė, o inžinerijos kokybėje. Todėl kitų gamintojų gali būti visai kitokia teisybė.


O nuo kokiu metu pas peugeot benzinus eina dpf ir egr?


Nes zmona turi 2017 1.2 82ag be turbo aisku, tai ten start stopo nera, turbut ir dpf su egr nera. Pirkom is salono nauja.


Garantija naujam LT yra 5metai/100kkm. Gali ją pailginti iki berods 6m/200kkm. Ne pakankamas periodas, kad nepergyventi dėl EGR? 

 

 

Paprasčiau būtų pabendrauti su pardavimų vadybininkais ir palyginti jų duotus aptarnavimo kaštų "ekselius". Trumpai (skaičiai dėlioti maždaug prieš 1.5metų): važiuojant iki 15kkm/metus benzino aptarnavimo kaštai bus kažkiek, smarkiai pritempiant, palyginami, apart to, kad paskirstymo diržo keitimo intervalas yra beveik 2 kart trumpesnis nei dyzelio. Važiuojant  30kkm/metus 1.5 dyzelio aptarnavimo kaštai iki 150kkm yra beveik 2 kartus mažesni nei 1.2 turbo benzino


Kastai dyzelio pigesni turbut jei tepalai su filtrais keiciami kas 30000km, bet koks normalus zmogus vistiek keis kas 10000-15000km. Tai gaunasi vienodai dazni aptarnavimai.


  • 0

#448 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 gruodžio 22 - 20:25

Kiek žinau nuo 2017 Peugeot buvo pirmieji,kurie pradejo naudoti smulkių dalelių filtrus benzininiuose motoruose, nes nuo 2018 berods privaloma jau buvo. Kiek žinau dėjo tik į turbininius.


Šį pranešimą redagavo Francis: 2020 gruodžio 22 - 20:36

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#449 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 gruodžio 22 - 23:15

Gaunant mašiną su 5 m garantija turėtų galva neskaudėt dėl galimų gedimų. Šiuolaikiniai benzinai irgi turi tuos super smulkiu daleliu filtrus, kaip sako daugelis, šiuolaikiniai benzinininiai motorai yra sudėtingesni nei dyzeliniai motorai.

5m be ridos apribojimo?
Turetu. O ar smagu laukt, kol remontuoja? Arba kai remontuoja, bet nesigauna. Nes taip buna ir pas dylerius.
Pirkit pirkit naujus mazalitrius turbo benzinus :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#450 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2020 gruodžio 23 - 00:04

5m be ridos apribojimo?
Turetu. O ar smagu laukt, kol remontuoja? Arba kai remontuoja, bet nesigauna. Nes taip buna ir pas dylerius.
Pirkit pirkit naujus mazalitrius turbo benzinus :)


smagu, kad nekainuoja, smagu, kad gauni pakaitine ir t.t. butu liudna apsimetus smart ass ir nusipirkt ta mazalitrazi pigeu, 5m senumo ir su 180k rida, is "kvailesnio", kuris uz nauja pErMoKeJo ir tada atsidurus servise gaut saskaitas kurios didesnes uz puses metu santaupas..
  • 0

#451 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 gruodžio 23 - 07:57

Niekur nedings tie lietuviai NAIVOLIAI (ubageliai - cia klausimas, verciau PAIPONA kas puse metu uz 1200EUR keicia, o ir cigaretems bei alui metams isleidzia nei daug nei mazai VIDUTINISKAI ~1500EUR), pirks ir tuos mazalitrazius, nes pasirinkimo nebebus. Reikes deliotis prioritetus. Pamenu pries 12 metu (gudziais 2008 metais) kai prasidejo pirmieji SUV su 2.0 benzinais ir dyzeliais (kiek visi KLYKE tiesiog NELAIKYS, BUS BAAAATAI), o po kurio laiko (poros metu) jau dauguma pradejo deti ir 1.6 ir 1.0. Ir ka ir VAZIUOJA iki sios dienos (primenu, daabr jau beveik 2021), paremontuoja ir vaziuoja...

 

Visada lietuviai koncervatoriai linke taip kalbet. Sunys loja - karavanas eina :) FAKTAS kad jie (benzinukai 1.2 ant barzos 5008) nelaikys 400k, manau max ka istems tai 300 000km. Ir reikes KEISTI, nes nebebus ten ka remontuot. Bet kam tai rupi? Juk visvien kai uzlinks tas motoras po kokiu 7 metu, garantijos jau nebebus, tai pakeis is sroto uz kokius 600 EUR kita ir vel vaziuos. NEMATAU cia bedos :)

 

Bet siaip, NELYGINKIT 1.5HDi su 1.2THP, tai nesulyginami dalykai. Dyzelis vaziuos KURKAS geriau visais atvejais. Sukimo momentas + jo pasiekimo kreive. Pas ta 1.2 kai susesut 5 zmones i salona, tai suprasit apie ka kalba eina, kai tam 1.5HDI nusispjaut, kad ir 7 sedi. Jau nekalbu apie ilgaamziskuma, DYZELIS yra DYZELIS. + kaip minejo Tadas, dabartiniai BENZINAI - HEMAROJUS ant ratu. Dyzelis + benzinas VIENAME. Ta prasme sudedamuju TIK DAUGIAU. Auskto slegio sriubliai, purkstukai, DPF... O dabar pas pacius pacius naujausius NET IR ADBLUE...  RIEDA SAULELE oij kaip rieda vidaus degimo varikliu...

 

Tadai, paminesi mano zodzius, uz 5 metu keisi 50/50 tepalus ir elektromobiliu/hibridu reduktoriuose, juos plausi nusiemes (nes struskiu pilna ir el magnetai ir davikliai pradeda pjaut gryba del metalu prikibusiu isimagnetinus)... Jau pasataruoju metu nemazai hibridu tenka knisti (bent po 3 i menesi)... Mechanikai neapsiima tu darbu, NORS TAI mechanika, taciau bijo kisti nagus...

 

NA O BET TACIAU, ten TAI VAPSE HEMAROJU HEMAROJUS, ELEKTROMOBILIS + DYZELIS + BENZINAS :D ismete batarkes klaida - NESIVEDA, -  CHA CHAAAA (The simpsons).

 

20201217-182855.jpg

20201123-175924.jpg


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 gruodžio 23 - 08:27

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#452 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2020 gruodžio 23 - 15:44

Laimonas kaip senelis pirmą kart žigulį pamatęs, kai visą gyvenimą ant arklio jojo :D Tai atsimint reikia, kad elektra kaip ratų sukamoji jėga yra labai jaunas dalykas ir laikui tobulės. Nu turbūt mažai kas nori kaime eit šikinyką, o ne į tualetą viduj (būna gi ir užsikiša, ir smirda, ir koks vamzdis prakiūra). O faktas lieka faktu, kad savo vaikai visad geriausi nors ir klauso rusišką muziką ir turi BMW savo coverio fotkėj FB :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#453 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 gruodžio 23 - 21:40

diawoliukau, as juk kalbu apie sia diena ;) kas ateityje bus, nei as nei tu nezinom :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#454 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2020 gruodžio 23 - 22:47

Laimonas kaip senelis pirmą kart žigulį pamatęs, kai visą gyvenimą ant arklio jojo :D Tai atsimint reikia, kad elektra kaip ratų sukamoji jėga yra labai jaunas dalykas ir laikui tobulės. Nu turbūt mažai kas nori kaime eit šikinyką, o ne į tualetą viduj (būna gi ir užsikiša, ir smirda, ir koks vamzdis prakiūra). O faktas lieka faktu, kad savo vaikai visad geriausi nors ir klauso rusišką muziką ir turi BMW savo coverio fotkėj FB :D

Cia nebent tik tau nebent naujove,ir troleibuso nesi mates :D

O jei rimtai elektromobilis ir automobilis su vidaus degimo varikliu egzistuoja tiek pat laiko.


  • 0

#455 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 gruodžio 23 - 23:15

Niekur nedings tie lietuviai NAIVOLIAI (ubageliai - cia klausimas, verciau PAIPONA kas puse metu uz 1200EUR keicia, o ir cigaretems bei alui metams isleidzia nei daug nei mazai VIDUTINISKAI ~1500EUR), pirks ir tuos mazalitrazius, nes pasirinkimo nebebus. Reikes deliotis prioritetus. Pamenu pries 12 metu (gudziais 2008 metais) kai prasidejo pirmieji SUV su 2.0 benzinais ir dyzeliais (kiek visi KLYKE tiesiog NELAIKYS, BUS BAAAATAI), o po kurio laiko (poros metu) jau dauguma pradejo deti ir 1.6 ir 1.0. Ir ka ir VAZIUOJA iki sios dienos (primenu, daabr jau beveik 2021), paremontuoja ir vaziuoja...

 

Visada lietuviai koncervatoriai linke taip kalbet. Sunys loja - karavanas eina :) FAKTAS kad jie (benzinukai 1.2 ant barzos 5008) nelaikys 400k, manau max ka istems tai 300 000km. Ir reikes KEISTI, nes nebebus ten ka remontuot. Bet kam tai rupi? Juk visvien kai uzlinks tas motoras po kokiu 7 metu, garantijos jau nebebus, tai pakeis is sroto uz kokius 600 EUR kita ir vel vaziuos. NEMATAU cia bedos :)

 

Bet siaip, NELYGINKIT 1.5HDi su 1.2THP, tai nesulyginami dalykai. Dyzelis vaziuos KURKAS geriau visais atvejais. Sukimo momentas + jo pasiekimo kreive. Pas ta 1.2 kai susesut 5 zmones i salona, tai suprasit apie ka kalba eina, kai tam 1.5HDI nusispjaut, kad ir 7 sedi. Jau nekalbu apie ilgaamziskuma, DYZELIS yra DYZELIS. + kaip minejo Tadas, dabartiniai BENZINAI - HEMAROJUS ant ratu. Dyzelis + benzinas VIENAME. Ta prasme sudedamuju TIK DAUGIAU. Auskto slegio sriubliai, purkstukai, DPF... O dabar pas pacius pacius naujausius NET IR ADBLUE...  RIEDA SAULELE oij kaip rieda vidaus degimo varikliu...

 

Tadai, paminesi mano zodzius, uz 5 metu keisi 50/50 tepalus ir elektromobiliu/hibridu reduktoriuose, juos plausi nusiemes (nes struskiu pilna ir el magnetai ir davikliai pradeda pjaut gryba del metalu prikibusiu isimagnetinus)... Jau pasataruoju metu nemazai hibridu tenka knisti (bent po 3 i menesi)... Mechanikai neapsiima tu darbu, NORS TAI mechanika, taciau bijo kisti nagus...

 

NA O BET TACIAU, ten TAI VAPSE HEMAROJU HEMAROJUS, ELEKTROMOBILIS + DYZELIS + BENZINAS :D ismete batarkes klaida - NESIVEDA, -  CHA CHAAAA (The simpsons).

 

20201217-182855.jpg

20201123-175924.jpg

Nuotraukoje matau FIATinę jungtį ir dar daugiau komponentų automobilyje, kur užrašyta Danger, Keep away ir No service outside AUTHORISED service network ir t.t. ir kiti šūdai.

Bus anksčiau ar vėliau irgi kaip Tesla, kur dalių neparduoda. Ne kaip Peugeot ar VW, kur neparduoda, nes per smulki detalė ir reikia pirkti su visu mazgu, bet kur patys turi, bet klientui neparduoda. Galime tik pataisyti.

 

O ežys ant daviklio - žavumėlis. Primena ežį ant alkūninio padėties daviklius HDi su subyrėjusiais dvimasiais smagračiais. Seniems, kur nuo smagračio dar padėtį nuiminėdavo.

Man patinka elektrinio transporto žinovai hipsteriai, kurie nei kapoto nebuvo atsidarę, nei bagažinės, nei po mašina buvę, ir pradeda pasakoti, kad juose nėra jokių taršos šaltinių, jokių pavojingų skysčių, kaip tepalų, antifrizų ir panašiai. Kad variklis tais pačiais skysčiais aušinamas, tais pačiais tepalais tepami visi transmisijos mazgai ar ir tas pats variklis, kad taip, išmetamųjų dujų iš jo nesigamina, bet elektrą ne hidroelektrinės pas mus gamina ir tikrai negamins.

Aš ne klimato kaitos neigėjas. Ar ten yra kažkoks pliusas ekologijai ir ekonomijai, švaresniam orui? Taip, tikriausiai kažkoks yra, bet apie jį pasakyčiau tik pamatęs tikrus nuobodžius skaičius, o ne tuos įdomiojo mokslo arba marketinginius, kur įdomu skaityti ir domėtis. Kas akivaizdu be skaičiukų, tai decentralizacija, t.y. kad tarša perkeliama iš miestų centrų į ten, kur gaminama elektra ir akumuliatoriai, t.y. tolygiau paskirstoma, kad net tik žmonėms, bet ir gyvunėliams bei medeliams kliūtų :) Juokauju, aišku

 

Beje, kas dėl 600eur už variklį, Laimonai. veikiantis 88kw Princiukas dar dabar iki 1500eur gali kainuoti, kai nesiseka rasti gyvo ir labai reikia. Čia tas pirmasis, kur prieš 13-14metų pradėtas gaminti.

 

O šiaip tai įdomu, kai jau persivers viskas tikrai į elektromobilių imamą didesnę rinkos dalį, kaip bus sprendžiami biudžeto klausimai. Šiuo metu turbūt afigiet skatinti elektromobilių pirkėjus, kai jų nėra daug. Bet kai sumažės už kurą surenkamo akcizo suma kokiais 60proc., nebebus afigiet. Tą elektrą kažkaip reikės apmokestinti. Bet namų elektros neapmokestinsi, nes tai apmokestinti taip pat paprasta, kaip antžeminę televiziją, kur turi eiti ir žiūrėti, kas realiai žiūri arba bent turi teliką kažkur gyvenamose patalpose. Vadinasi, gali atsirasti abonentinis ar dar kokio pavadinimo. Juk kuras už savikainą nekainuotų labai brangiau už elektrą, jei tą elektrą pagamina šiluminė elektrinė, kurios naudingumo koeficientas panašesnis į vidaus degimo variklio, nei į elektros variklio. Šiuo metu elektromobilių vairuotojai nemoka ir už kelių ir infrastruktūros eksploatacijos ir remonto kaštus, nes tai irgi neįskaičiuota į elektros kainą, jei krauniesi namuose (stotelėse gal kitaip? Bet abejoju). Tą turės kažkaip išspręsti.

Norvegijoje jau panaikintas ir nemokamas parkingas, ir galimybė važiuoti A juosta, ir stotelėse elektra pabrangusi. Susipirko daugiau jų, sumažėjo kurą deginančių ir už parkavimą mokančių, teko kompensuotis.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 gruodžio 23 - 23:33

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#456 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 gruodžio 24 - 08:44

Kiek žinau žmogui, kuris sugalvojo palstiką davė Nobelio premiją, kad dabar dedasi pasaulyje per 20m patys matome, vandenynuose didžiuliai plotai suformuotų plastiko šiukšlių. Teko daug apkeliauti pasaulio, matyti daug nuostabių vietų ir NEI vienoje nebuvo taip, kad vandenynas nebūtų prinešęs plastiko, ypač ten kur turistas neužklysta..

NEabejoju po 20m netgi mažiau bus tas pats su automobilių baterijomis...JAu prie namo numatęs krovimo stotelę, ne dėl to, kad noriu ir man patinka elektromobilis, bet manau pasirinkimo gali ir nebebūti...


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#457 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2020 gruodžio 24 - 10:07

Cia nebent tik tau nebent naujove,ir troleibuso nesi mates :D

O jei rimtai elektromobilis ir automobilis su vidaus degimo varikliu egzistuoja tiek pat laiko.

Nu troleibusas tas pats kas važinėt su tepaline mašina neištraukus pistoleto iš benzo kolonkės. Range'as didelis, bet gali nutolt tik 5 metrus nuo kolonėlės :D

Elektromobilis gal ir egzistuoja tiek pat laiko. Bet čia tas pats kas su abonimentu į sport klubą. Nors jį ir prieš metus nusipirkai, bet jeigu nevystai veiklos ten, tai ir kabo maišas vietoj pilvo :D

 

diawoliukau, as juk kalbu apie sia diena ;) kas ateityje bus, nei as nei tu nezinom :)

Dėl ateities reik žiūrėt kaip kitur žmonės gyvena. Kol mes plūgais žemę arėm, kitur žmonės su Fordais važinėjo :) O, kad mašinos genda pats asmeniškai tik džiaugtis turėtum ir katučių plot :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#458 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2020 gruodžio 24 - 11:17

Kiek žinau žmogui, kuris sugalvojo palstiką davė Nobelio premiją, kad dabar dedasi pasaulyje per 20m patys matome, vandenynuose didžiuliai plotai suformuotų plastiko šiukšlių. Teko daug apkeliauti pasaulio, matyti daug nuostabių vietų ir NEI vienoje nebuvo taip, kad vandenynas nebūtų prinešęs plastiko, ypač ten kur turistas neužklysta..
NEabejoju po 20m netgi mažiau bus tas pats su automobilių baterijomis...JAu prie namo numatęs krovimo stotelę, ne dėl to, kad noriu ir man patinka elektromobilis, bet manau pasirinkimo gali ir nebebūti...

Čia tas gresia manau tiems, kas važinėja naujom mašinom ir jas keičia kas kokius 5 metus ir malasi po Europos didmiesčius. Eiliniam gi žmogeliui, kuris iš LT ribų neišvažiuoja, arba iki Suvalkų silkės ir šnapso, manyčiau tuos pačius 20 metų ramu, susimokės “taršos” mokestį ir nesuks sau smegenų. Nebent kokių naujų draudimų prigalvotų, tada bus baidyklių Toyota Prius šalis.

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2020 gruodžio 24 - 11:18

  • 0

#459 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2020 gruodžio 24 - 11:19

Lygtais Baltarusijoj jau yra spec hibridiniu ir elektriniu auto servisas,keicia ne visa baterija o tik ta cele kuriai kaput ir toliau rieda zmones.Gal LT kazkas panasaus jau yra?
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#460 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 gruodžio 24 - 13:51

Na Norvegijoje tikrai dar A juosta gali važiuoti elektromobiliai, už parkavimą mokama 6 kart pigiau nei kiti.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0