Tikrai yra ta problema, kad juodos plastmasės sugeria purvą ir jis neatsiplauna, čia jau 3008 ir 5008 bėdos ir nėra cia ko slepti, kad to nėra. Tiesiog plauni mašiną, atrodo nusiplauna, juoda gražu, nudžiūva ir vėl plėmais matosi purvas. Mano 3008 prižiūri meninis lyginimas Vilniuje,tai jie jau žino ir turi spec skyscio, kuris atplauna ir atnaujina plastiką ir tos bėdos kurį laiką nėra:) Jei chromas pabąla, tai čia jau savininko kaltė, nereikia visokiom putom plovykloje plauti ir nebus bėdų. Kas dėl chromo,tai po žiemos druskų jie gauna mažyčius spuogelius, tokios kaip rudys iššoka. Apie tai ir rusai rodė. Iš tikro chromo sluoksnis yra gerokai plonesnis nei P508 kurį turėjau 2012 metų, ten per 5 žiemas nebuvo bėdų. Kas dėl plastmasių barškėjimo, nors labiau pavadinčiau šiurenimo ar kvėpavimo,tai pas 5008 gale dėl didelio ploto ir daug plastiko tas dalykas yra, bet nėra tai tragiška iš tikro.
O šiaip aš tik už 1,5HDI su AT8, jei 3008, nes ten nebesiūlo 2,0 HDI su 180, o 5008 tik su 180arklių dyzeliu, nes 1,5HDI na tikrai silpnokas...
Maciau viena Youtube irasa, tipo review. Tai zurnalstas atkreipe demesi, kad nors 5008 beveik naujas, bet juodos plastmases tos kur prie buferiu visos nubale/isbluke kazkokios.