Kiek ten tos zapaskes reikia, sakot. Na as esu gal keturis kartus panaudojes ir niekada nebuvo, kad butu viskas normaliai neturint zapaskes.
Karta ziema 4h ryto, karta Lenkijoj kazkur laukuos, karta pries egzamina, karta irgi nakti kazkur tarp Varenos ir Alytaus. Neturejau tada donkrato, bet buvo BX su hidraulika, tai bandziau nuleist ant alaus butelio. Neatlaike, duzo. Radau bagazinej rimta sampano bonka, ta jau atlaike. Lenkijoj irgi donkrato neturejau, pakeleivingos masinos nestojo, pamaciau sodyba, nuejau. Moteriske nieko nesupranta, liepe eit pas "pan gaspador" ar kaip ten. Nuejau prie ukinio, islenda lenkas, kalba tik lenkiskai. As bet kaip, tik ne lenkiskai. Zenklu kalba susikalbejom. Pasikeiciau ir parnesiau su cekisko alaus priedu, nusisypsojo. Kaune nakti raktas originalus nuluzo. Gerai, kad dede pastininkas nemiegojo, jau dirbo su masina, tai greit priveze, o ten buvo pramoninis rajonas - masinu nedaug ir irgi visi bijo stot. Norvegijoj buvo su Bx vaziuojant pradejo galas vibruot. Pakeliu - ant protektoriaus guzas baisinis. Istraukiu zapaske su padanga 89tu metu. Galvojau neatlaikys ir sutruks ir ta. Atlaike dar 5000km paskui, kol pakeiciau
Zodziu geriau jau viska turet
Kaip taisykle, tai arba guzas, arba atsisluoksniuoja arba prapjaunu su sprindzio ilgio skyle, tai jokie balioneliai nepadet