Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 3008 SUV


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1279

#881 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 11:06

ką čia kalbėt, kai galima paskaičiuot. Paiimam GT-Line du benzus ir du dyzelius (vienas GT) 3008 su ta vadinama "sticker price" ir sąnaudas, kurias nurodo.

 

Benzinas - 29300e (6.5 - 7.8l/km)

Benzinas - 30900e (7.1 - 8.0l/km)
Dyzelis - 32100e (5.0 - 5.9l/km)
Dyzelis GT - 34400e (6.0 - 6.7l/km)

 

Benzinas (PureTech 130)

20k - 7.15l/km

1430 - 1615.9e

*5 - 8079,5e

 

Benzinas (PureTech 180)

20k - 7.55l/km
1510l - 1706e
*5 - 8530e

------------------------------------

Dyzelis (BlueHDi 130)
20k - 5.45l/km
1090l - 1068.2e
*5 - 5341e

 

Dyzelis GT (BlueHDi 180)
20k - 6.35l/km
1270l - 1244.6
*5 - 6223e

 

-------------------------------------

Ką gaunam po 5metų:

2800e - 2738.5e = 61.5e, BlueHDi 130 anti-pranašumas prieš PureTech 130 versiją

5100e - 1856,5e = 3243.5e, BlueHDi 180 anti-pranašumas prieš PureTech 130 versiją

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1200e - 3189 = -1989e, BlueHDi 130 dyzelio pranašumas prieš PureTech 180 versiją

3500e - 2307e = 1193e, BlueHDi 180 anti-pranašumas prieš PureTech 180 versiją

 

Tai kaip matom tik vienintelis BlueHDi 130 turi 1989e pranašumą prieš PureTech 180 , tik nepamirškit, kad į BlueHDi pilasi AdBlue, kuris kainuoja, tai skirtumas dar gerokai sumažėtų. Dėl statistikos nesu tikras, bet spėju - dažniausiai pirkdami benzininį automobilį, perka pigesnę versiją, tai skirtumas atsiranda dar didesnis. Taigi Laimono paminėtas alus yra gerokam minuse perkant dyzelini agregatą.

 

Išvada, kad dyzelis "atsipirktų" reikia daugiau km mynti.

Išvada 2, dažniausiai benzinas po 5m turi mažesnę ridą - didesnę išliekamą vertę antrinėje rinkoje

 

*Benzinui nėra ir niekada nebuvo 2x daugiau aptarnavimų + per kurią vietą jie gali būti brangesni t.y. jie yra ir buvo pigesni.

*Benzinui pigesnis draudimas?


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2020 rugpjūčio 04 - 11:10

  • 0

#882 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 12:10

Benzininio 1,2 3/5-008 aptarnavimo kaštai per 150000km yra (bent jau buvo prieš metus) beveik 2 kartus didesni nei 1,5HDI. Benzininio aptarnavimai yra 2 kartus dažnesni nei dyzelinio. Be abejo, jei važiuojama < 15kkm per metus, tai patampa neaktualu. Aš žinau ką Laimonas pasakys apie aptanavimo intervalus, bet mes kalbame apie paprastą TCO per kažkokį tai periodą. Ir tas "turėjimo" kainų skirtumas per tą patį periodą, važiuojant daugiau, pasidaro smarkiai juntamas - 2k€+. Ir jei galimą kažkur sutaupyti vieną kitą pinigėlį - aš jį daug mieliau pravalgysiu restorane ar "iššvaistysiu" prie ski lifto.

Sita, jus turbut kalbat, kad vienam 15kkm, kitam 30kkm ar panasiai? Jei perki nauja ir parduodi po garantijos pabaigos, turbut tai aktualu.
Pazistamas imones vadovas vis perka naujus Berlingus ir naudoja apie 10 metu. Dabar vienam atejo 30kkm aptarnavimas ir buvo sokiruotas, kad keiciamas tik tepalas ir filtras. Teko kuro ir oro filtrus paciam keistis, nes oro filtro intervalas lyg 60kkm, o kuro gal ir dar didesnis. O tepala su filtru varo keist kas 15kkm savo noru, jau negarantiniam as keiciu. Yra kas skundziasi, kodel nelaiko 1.6hdi turbinos. Nes tepalo 3.8L ir keitimas 30kkm, o dar ir kvepuot neduoda. Ju senesnio 2011tu Berlingo rida tuoj bus 400kkm, turbina ten kumscio dydzio, nes 55kw, puikiai pucia ir nekliba, su kuro sistema dar nieko neteko daryti. Noretu taip ir su ateinanciom kad butu.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#883 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 12:47

Sita, jus turbut kalbat, kad vienam 15kkm, kitam 30kkm ar panasiai? Jei perki nauja ir parduodi po garantijos pabaigos, turbut tai aktualu.

Aš būtent apie tai ir kalbu. Perki naują, važiuoji daug ir keiti pasibaigus garantijai. Įdėtų "investicijų" į automobilį sekantis pirkėjas pinigine išraiška nevertina niekaip. Tad ir stengtis - prasmės nėra.

 

*Benzinui nėra ir niekada nebuvo 2x daugiau aptarnavimų + per kurią vietą jie gali būti brangesni t.y. jie yra ir buvo pigesni.

Ne P, bet viduriai tie patys. Labai panašios kainos yra ir Opel Grandland X. Kaip ir pas P. 

https://citroen.lt/c...=FAKTO AUTO UAB

https://citroen.lt/c...=FAKTO AUTO UAB

150kkm arba 5m - 1216€ (1,5HDI) vs 3397€ (1,2THP)

 

tik nepamirškit, kad į BlueHDi pilasi AdBlue, kuris kainuoja

 

Teisingai. Kainuoja 10€/10kkm, t.y. 1€/1000km (maniškiam). Per 150kkm sukaštuos 150€.


  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#884 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 13:18

oh, dėl adblue galvojau daugiau ten reikalų ir pinigų. Aš pamiršau, kad kiti gamintojai turi daugiau 3m garantija :D Pas mane kadangi 3m, tai man 3 po vidurk. 200e..


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2020 rugpjūčio 04 - 13:19

  • 0

#885 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.353
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 13:22

Man atrodo tie kurie turejo su senais lauzais dyzeliais bedu, tai apie naujus ta pati galvoja:))) jau 5 dyzeli naudoju nuo naujumo, ner bedu su motorais apsoliuciai!


Nu va, pasirodo ner blogas tas naujas dyzelis :beer:

oh, dėl adblue galvojau daugiau ten reikalų ir pinigų. Aš pamiršau, kad kiti gamintojai turi daugiau 3m garantija :D Pas mane kadangi 3m, tai man 3 po vidurk. 200e..


Šį pranešimą redagavo Francis: 2020 rugpjūčio 04 - 13:44

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#886 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 424
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 13:29

Bet dabar turiu ir dyzelį ir benzą, tai baisiai nepatinka benzo netraukimas, sukimo momento nebuvimas ir didesnių apsukų laikymas.

Labiausiai būna įdomu ir objektyvu kai visus variklius pagal vieną liniuotę lygina ir ta liniuotė maždaug 20 metų senumo 406'as :)


  • 0

#887 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 13:30

na čia tik dar kart įrodo kaip reikia pirkti naują automobilį, nes aptvarnavimo kainų jie neatskleidžia taip paprastai ir konkrečiai, tai reiktų gerai papurtyti tuos, kurie kiša benzininius vietoj dyzelinių, nes akivaizdu, kad per 5m "atsiimsi" su kaupu. Arba reikia parduot kai artėja rimtas aptvarnavimas :D


  • 0

#888 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 13:42

Labiausiai būna įdomu ir objektyvu kai visus variklius pagal vieną liniuotę lygina ir ta liniuotė maždaug 20 metų senumo 406'as :)


Tai vistik su Kodiaq misteris objektyvumas važinėja? 🙂
  • 0

#889 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 13:47

nes aptvarnavimo kainų jie neatskleidžia taip paprastai ir konkrečiai, tai reiktų gerai papurtyti tuos, kurie kiša benzininius vietoj dyzelinių

Jei kalbi apie atstovus - labai klysti. Jie pateikia visą detalizuotą aptarnavimo kaštų suvestinę norimam kilometrų bei metų skaičiui ir tai padaro be jokių papildomų klausimų. Tiek Citro, tiek Opelio, tiek Pugo atstovai. Aš irgi, kai rinkausi, buvau apsisprendęs imti benziną, bet pamačius aptarnavimo kaštus - greit viskas stojosi į savas vietas.


  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#890 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 424
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 13:56

Tai vistik su Kodiaq misteris objektyvumas važinėja?

Jeigu prastai su teksto suvokimu, skaitykite dar kartą :) Jums pavyks...


Šį pranešimą redagavo ernissss: 2020 rugpjūčio 04 - 13:56

  • 0

#891 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 14:02

Jeigu prastai su teksto suvokimu, skaitykite dar kartą :) Jums pavyks...

Puikiai suprantamas sarkazmas, ką ir gavote atgal 🙂
Ne esmė, geros Jums dienos 😉

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2020 rugpjūčio 04 - 14:03

  • 0

#892 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 176
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 14:05

Lyginti ovrepricint'ą ir specifinės konstrukcijos 1.2THP ir sakyt, kad benzo va koks aptarnavimas brangus nevisai korektiška. Palyginus 1.2THp su 1.6 THP, pastarojo aptarnavimas žymiai pigesnis yra.

 

 

na čia tik dar kart įrodo kaip reikia pirkti naują automobilį, nes aptvarnavimo kainų jie neatskleidžia taip paprastai ir konkrečiai, tai reiktų gerai papurtyti tuos, kurie kiša benzininius vietoj dyzelinių, nes akivaizdu, kad per 5m "atsiimsi" su kaupu. Arba reikia parduot kai artėja rimtas aptvarnavimas :D


Šį pranešimą redagavo prometejas: 2020 rugpjūčio 04 - 14:06

  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#893 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 14:17

Lyginti ovrepricint'ą ir specifinės konstrukcijos 1.2THP ir sakyt, kad benzo va koks aptarnavimas brangus nevisai korektiška. Palyginus 1.2THp su 1.6 THP, pastarojo aptarnavimas žymiai pigesnis yra.

vėlgi C5 aircross'o kontekste, 150kkm/5m - 2589€ (1,6THP) vs 1216€ (1,5HDI). 


  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#894 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 424
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 14:59

Turiu ir aš tokią lentelę apie Peugeot 5008 1,6 THP aptarnavimų kainas. Ji 2018 metų, bet norint galima pridėti kokius 20 proc., nes tikrai viskas pabrango. Tai ten surašyti tokie skaičiai, kad sudėjus 5 aptarnavimus, t.y. iki 5 metų arba 150kkm, bendroj sumoj aš gaunu 930€ su PVM (pridėjus 20 proc. būtų 1125€. Tai iš kur pas C5 Aircross'ą 2589€ aš nežinau.


  • 0

#895 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 17:27

Nu man tas dyzelio ale "traukimas" toks vaikiškas pojūtis. Oi drebia prie sėdynės. Traaaaaukia! Bet tas galios dozavimas pas dyzelį toks principe neprognozuojamas. Spaudi tapkę. Iki 1500-2000 štilis. Poto tik pisa visą "torką" variklis, nusuka ratus nuo kelio ir tu jau gal griovį kokiam. Jei pastebėsit, kad visi bė mė vė perlužę sotelėse ar šiaip kieno nors svetainėj per sieną ilėkę 99proc. dyzeliai. Todėl niekur apart drifto jie ir nefiguruoja. Kaip palyginimui dyzelis tas pats kas su kuvalda iš vieno smūgio bandyt įkalt vinį, o benzas mažesnis plaktukas, bet tik "tap tap tap" keliais pastuksėjimais. :D

Objektyvumo dėlei pats explotuoju dyzelį. 


Turiu ir aš tokią lentelę apie Peugeot 5008 1,6 THP aptarnavimų kainas. Ji 2018 metų, bet norint galima pridėti kokius 20 proc., nes tikrai viskas pabrango. Tai ten surašyti tokie skaičiai, kad sudėjus 5 aptarnavimus, t.y. iki 5 metų arba 150kkm, bendroj sumoj aš gaunu 930€ su PVM (pridėjus 20 proc. būtų 1125€. Tai iš kur pas C5 Aircross'ą 2589€ aš nežinau.

Nu dar toks dalykas, kad po 300k km THP keisis stumokliai, gilzuosis cilindrai ir t.t. HDI tuo tarpu tik tepalus keist reiks.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#896 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 424
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 17:40

300kkm yra kažkur labai toli ir man nelabai rūpi, tuo labiau, kad gal ir nereikės to daryt. HDI ne vien tepalus :)
  • 0

#897 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.353
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 18:09

Tik dabar supratau, kodel dar nei vienas 3008 nenukale stoteles, nes štiliaus nera, rauna iš karto :clap:


Šį pranešimą redagavo Francis: 2020 rugpjūčio 04 - 18:09

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#898 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 rugpjūčio 04 - 23:14

Neužilgo vasara baigsis. Chm, tikrai.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#899 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 rugpjūčio 05 - 04:23

O jums neatsibosta tas kuro karas?

Nes čia tas pats, kas aš sakyčiau, kad man iš visų moterų labiausiai patinka metalo mažulės, o jūs man galit nuotraukomis ir skaičiavimais pabandyti įrodyti, kad fyfos gražesnės, arba kad gyventi su jomis labiau apsimoka ar patogu. Jei diskusijoje dalyvauja moterys, tai tegul būna pasirinkimas ilgaplaukiai blondinai metalistai arba gražūs turtingi frajeriai.
Bus lygiai tas pats, t.y. galiausiai vistiek mano nuomonė bus teisingiausia, o visos kitos irgi teisingos, bet man neįrodomos.

 

O realiai gi jokio skirtumo, kol ta dama nėra reto savanaudiškumo kekšė, kaip koks 1,6THP Prince pirmos laidos 308tame, t.y. su rimtom inžinerinėm problemom.

Sako, kad naujausiuose 1,6 benziukuose tų problemų nebėra, o 1,2 benziukai vos ne išvis be problemų, apart diržus ir dar ten kažką, kas lengvai ir aiškiai diagnozuojama ir taisoma paprastuoju dalių keitimo būdu. Nu gi išbandykit kas ir pasakykit, kaip iš tikro, o ne ant popieriaus. Kaip ir apie naujus 1,5HDi, kur irgi mažai žinių dar plaukioja. Bet naudokit tas mašinas normaliai, o ne kaip stabą, kur baisu nubraukt į krūmo lapus ar gazą daugiau pusės nuspaust. Nes tada arba nesugenda kada turėjo, arba sugenda gerokai per anksti.                                                                                                    


  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#900 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2020 rugpjūčio 07 - 04:13

O jums neatsibosta tas kuro karas?
Nes čia tas pats, kas aš sakyčiau, kad man iš visų moterų labiausiai patinka metalo mažulės, o jūs man galit nuotraukomis ir skaičiavimais pabandyti įrodyti, kad fyfos gražesnės, arba kad gyventi su jomis labiau apsimoka ar patogu. Jei diskusijoje dalyvauja moterys, tai tegul būna pasirinkimas ilgaplaukiai blondinai metalistai arba gražūs turtingi frajeriai.
Bus lygiai tas pats, t.y. galiausiai vistiek mano nuomonė bus teisingiausia, o visos kitos irgi teisingos, bet man neįrodomos.

O realiai gi jokio skirtumo, kol ta dama nėra reto savanaudiškumo kekšė, kaip koks 1,6THP Prince pirmos laidos 308tame, t.y. su rimtom inžinerinėm problemom.
Sako, kad naujausiuose 1,6 benziukuose tų problemų nebėra, o 1,2 benziukai vos ne išvis be problemų, apart diržus ir dar ten kažką, kas lengvai ir aiškiai diagnozuojama ir taisoma paprastuoju dalių keitimo būdu. Nu gi išbandykit kas ir pasakykit, kaip iš tikro, o ne ant popieriaus. Kaip ir apie naujus 1,5HDi, kur irgi mažai žinių dar plaukioja. Bet naudokit tas mašinas normaliai, o ne kaip stabą, kur baisu nubraukt į krūmo lapus ar gazą daugiau pusės nuspaust. Nes tada arba nesugenda kada turėjo, arba sugenda gerokai per anksti.


Gerai čia Tadas užkirto 👌🏼
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0