ką čia kalbėt, kai galima paskaičiuot. Paiimam GT-Line du benzus ir du dyzelius (vienas GT) 3008 su ta vadinama "sticker price" ir sąnaudas, kurias nurodo.
Benzinas - 29300e (6.5 - 7.8l/km)
Benzinas - 30900e (7.1 - 8.0l/km)
Dyzelis - 32100e (5.0 - 5.9l/km)
Dyzelis GT - 34400e (6.0 - 6.7l/km)
Benzinas (PureTech 130)
20k - 7.15l/km
1430 - 1615.9e
*5 - 8079,5e
Benzinas (PureTech 180)
20k - 7.55l/km
1510l - 1706e
*5 - 8530e
------------------------------------
Dyzelis (BlueHDi 130)
20k - 5.45l/km
1090l - 1068.2e
*5 - 5341e
Dyzelis GT (BlueHDi 180)
20k - 6.35l/km
1270l - 1244.6
*5 - 6223e
-------------------------------------
Ką gaunam po 5metų:
2800e - 2738.5e = 61.5e, BlueHDi 130 anti-pranašumas prieš PureTech 130 versiją
5100e - 1856,5e = 3243.5e, BlueHDi 180 anti-pranašumas prieš PureTech 130 versiją
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1200e - 3189 = -1989e, BlueHDi 130 dyzelio pranašumas prieš PureTech 180 versiją
3500e - 2307e = 1193e, BlueHDi 180 anti-pranašumas prieš PureTech 180 versiją
Tai kaip matom tik vienintelis BlueHDi 130 turi 1989e pranašumą prieš PureTech 180 , tik nepamirškit, kad į BlueHDi pilasi AdBlue, kuris kainuoja, tai skirtumas dar gerokai sumažėtų. Dėl statistikos nesu tikras, bet spėju - dažniausiai pirkdami benzininį automobilį, perka pigesnę versiją, tai skirtumas atsiranda dar didesnis. Taigi Laimono paminėtas alus yra gerokam minuse perkant dyzelini agregatą.
Išvada, kad dyzelis "atsipirktų" reikia daugiau km mynti.
Išvada 2, dažniausiai benzinas po 5m turi mažesnę ridą - didesnę išliekamą vertę antrinėje rinkoje
*Benzinui nėra ir niekada nebuvo 2x daugiau aptarnavimų + per kurią vietą jie gali būti brangesni t.y. jie yra ir buvo pigesni.
*Benzinui pigesnis draudimas?
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2020 rugpjūčio 04 - 11:10