Bukmakeris 407 Coupe
#41
Parašyta 2018 gegužės 19 - 21:10
#42
Parašyta 2018 gegužės 19 - 22:04
Nu gerai išlaikytas mažylis po kapotu ir viskas kaip ką tik iš gamyklos dar servisų garažinių nematęs. O vibruoja matyt smagratis (dėl ko ir pardavė matyt) Nebūtinai turi ten barškėt kažkas labai ar panašiai. Gali būt, kad išsibalanasavo ten kokiai spyruoklei trūkus ar susirakinęs jis ten ar dar koks velnias. Arba purštukai "myža" kai sukeli apsūkas ir netvarkingai dirba variklis.
Garaziniai čia ne prie ko, nuplautas variklis ir tiek
#43
Parašyta 2018 gegužės 19 - 22:58
Nu kai plautas variklis, tai aiškiai matosi. Ta prasme jei pardavimui ar kažką paslėpt. Vien ploviklio šarmai aliuminį paveikia. Pasidengia druskom, jei labai gerai nebuvo nuskalauta. O jei plaut, tai čia su dantų šepetuku ir tarpdančių siūlu tada reikėjo, kad taip švaru būtų. Niekur nesimato jokio užlindusio purvo - priaugusio. Nu aišku mažai ten matosi anoj foto. Bet atrodo mašina tikrai mažai lėkusi ir tvarkinga.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#44
Parašyta 2018 gegužės 20 - 06:27
Ant to tepalu keitimo cekiuko yra peugeot atstovybe nurodyta belgijos, tai vakar ten parasiau el pasta jiems, nusiuntes savo vin numeri prasiau, kad atsiustu visa remonto istorija ten atlikta nors kazin ar man pasiseks tai suzinot
Šį pranešimą redagavo bukmakeris: 2018 gegužės 20 - 06:53
#45
Parašyta 2018 gegužės 20 - 08:08
#46
Parašyta 2018 gegužės 20 - 09:52
8-663-63443.
#47
Parašyta 2018 gegužės 20 - 09:56
Aš jau 1.5 mėn laukiu atsakymo iš belgų serviso,niekas nieko :-)
Mmm tai neverta kazko tiketis
#48
Parašyta 2018 gegužės 20 - 13:18
#49
Parašyta 2018 gegužės 20 - 13:36
O pats turi ar turejai 407 coupe, kad sakai nesandaru ir panasiai?
Nelygink 407 ir coupe.. visiskai skirtingos masinos kas liecia kebula, tai ir dugno apsaugos kitokios ir kapotas gal kitaip prisispaudzia ir panasiai. Dar plius ant kapoto gumos uzklijuotos
Šį pranešimą redagavo bukmakeris: 2018 gegužės 20 - 13:42
#50
Parašyta 2018 gegužės 20 - 13:40
#51
Parašyta 2018 gegužės 20 - 16:13
#52
Parašyta 2018 gegužės 20 - 22:37
Sankabos ir smagračiai šitiems varikliams ne tokie ir brangūs, kadangi labai populiarus ir dažnas variklis.
Visas pilnas LUK komplektas smagračio ir sankabos komplekto vienoj dėžėj ir dar su naujais smagračio varžtais apie 330-350eur. Kaina skiriasi, nes buvo du variantai, reikia žiūrėti pagal pagaminimo datą arba pagal VIN, geriau aišku pagal VIN, nes kartais pasirodo, kad dar koks trečias variantas buvo
Aišku, prie viso šito gėrio dar reikia alkūninio veleno galinio riebokšlio, pusašių riebokšlių, rekomenduočiau ir naują kreipiančiąją su integruotu pirminio pavarų dėžės veleno riebokšliu (ir tepalas nebėgs iš dėžės, ir geriau guolis slys į naują vamzdelį), pavarų dėžės alyvos 2L arba 2,6L (priklauso nuo dėžės tipo, šešia bėgės buvo naujesnės ir senesnės, atskiriamos pagal korpusą: arba lygus, arba su aušinimo briaunomis). Dar kartais kokio pusašio pakabinamo guolio prireikia, kokios granatos gumos, varlės kojos ar dar kažko, priklauso kiek giliai įsileidi.
Darbas bent pas mane apie 150, nes reikia imti traversos priekinį rėmą - vorą. Tiems, pas ką nereikia, pvz C5 II, gali būti 130eur.
Čia šiaip, orientaciškai, nesisiūlau
Tiesa, dar dėl pagalvės tos. Ji būna suplyšta apačioj ir išbėga tepalas. Tuomet vibracijos padidėja, bet ne stebuklingai, bet nauja nėra brangi, tai galima pasikeisti ir vos ne profilaktiškai. Hutchinson, tikrai gero gamintojo, iki 30eur nauja.
O ten prie tos pagalvės dar toks kaulas yra su dviem gumom. Jos būna išplyšę, dažniausiai ne apvalus sailenblokas, o tokia pleišto formos guma, bet būna ir sailentukas. Žodžiu irgi neprošal į naują pasikeisti, jei įplyšę ar visai atplyšę. Kaina irgi 20-30eur, ir dažnai nuima visokius neaiškius pasitampymus ir pasikratymus, ypač stipriai gazuojant arba atleidžiant gazą, stabdant ir pan.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 gegužės 20 - 23:07
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#53
Parašyta 2018 gegužės 21 - 05:18
Sankabos ir smagračiai šitiems varikliams ne tokie ir brangūs, kadangi labai populiarus ir dažnas variklis.
Visas pilnas LUK komplektas smagračio ir sankabos komplekto vienoj dėžėj ir dar su naujais smagračio varžtais apie 330-350eur. Kaina skiriasi, nes buvo du variantai, reikia žiūrėti pagal pagaminimo datą arba pagal VIN, geriau aišku pagal VIN, nes kartais pasirodo, kad dar koks trečias variantas buvo
Aišku, prie viso šito gėrio dar reikia alkūninio veleno galinio riebokšlio, pusašių riebokšlių, rekomenduočiau ir naują kreipiančiąją su integruotu pirminio pavarų dėžės veleno riebokšliu (ir tepalas nebėgs iš dėžės, ir geriau guolis slys į naują vamzdelį), pavarų dėžės alyvos 2L arba 2,6L (priklauso nuo dėžės tipo, šešia bėgės buvo naujesnės ir senesnės, atskiriamos pagal korpusą: arba lygus, arba su aušinimo briaunomis). Dar kartais kokio pusašio pakabinamo guolio prireikia, kokios granatos gumos, varlės kojos ar dar kažko, priklauso kiek giliai įsileidi.
Darbas bent pas mane apie 150, nes reikia imti traversos priekinį rėmą - vorą. Tiems, pas ką nereikia, pvz C5 II, gali būti 130eur.
Čia šiaip, orientaciškai, nesisiūlau
Tiesa, dar dėl pagalvės tos. Ji būna suplyšta apačioj ir išbėga tepalas. Tuomet vibracijos padidėja, bet ne stebuklingai, bet nauja nėra brangi, tai galima pasikeisti ir vos ne profilaktiškai. Hutchinson, tikrai gero gamintojo, iki 30eur nauja.
O ten prie tos pagalvės dar toks kaulas yra su dviem gumom. Jos būna išplyšę, dažniausiai ne apvalus sailenblokas, o tokia pleišto formos guma, bet būna ir sailentukas. Žodžiu irgi neprošal į naują pasikeisti, jei įplyšę ar visai atplyšę. Kaina irgi 20-30eur, ir dažnai nuima visokius neaiškius pasitampymus ir pasikratymus, ypač stipriai gazuojant arba atleidžiant gazą, stabdant ir pan.
Dekui Tadai pasirodo ne taip jau baisu su tais smagraciais ir sankabom isivaizdavau brangiau. Pats esu is siauliu, bet atrodo nepatingeciau ir nepagaileciau pezuka nuvezt i kauna pas tave remontuoti. Nes jau buciau tikras, kad viskas bus ok padaryta. Siauliuose man jau baisu kur bevaryt
#54
Parašyta 2018 gegužės 21 - 05:27
Kelyje su Peugeot 407 Coupe - 2.2 16V
Ex - Renault Laguna II 1.9 dCi
#55
Parašyta 2018 gegužės 21 - 05:50
Zinai, neirodinek to, ko net nezinai, gyvai net nematei, ka dar cia sneket Kad ir butu plautas kaip pats ponas sakai, tai nereiskia kazko blogo dar geriau. As nesiginciju ar plautas ar neplautas, yra kaip yra.
O pats turi ar turejai 407 coupe, kad sakai nesandaru ir panasiai?
Nelygink 407 ir coupe.. visiskai skirtingos masinos kas liecia kebula, tai ir dugno apsaugos kitokios ir kapotas gal kitaip prisispaudzia ir panasiai. Dar plius ant kapoto gumos uzklijuotos
Aš jau 60k sušukau su savo kupu, kuris turi variklio apsaugą be skylių. Patikėk manim, ten tiek dulkių prieina kad aš kartais bijau kapotą atidaryt.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#56
Parašyta 2018 gegužės 23 - 08:48
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#57
Parašyta 2018 gegužės 23 - 13:08
Nesiseilekit del tos svaros po kapoto. 100% plautas variklis. Mano tevas jau 4 naujas masinas suvazinejes, po kapotu baisu viskas buna jau 50k km nulekus. As saviski kai nusiploviau tai irgi labai graziai atrode. Man asmeniskai irgi maloniau kai po kapotu svaru ir nuplauta viskas,nu bet nesnekekit kad neplautas variklis 10m masinai ir atrodo kaip naujas,gan kvailai atrodot..
Pritariu, nuvazinejau skoda, po 50k tragedija po kapotu... Dabar KIA yra 90k, po kapotu VAJE VAJE... imesiu foto.
Viskas priklauso nuo apsaugu po kapotu, kiek GUMU yra ir pan... As pas savo 5008 suklijavau gumas papildomai ir dabar jau 7k nuriedeta, po kapotu kaip katik is salono (neskaitant lengvo lenvgo dulkiu sluoksnio, kuris su kompresoriu paputus dingsta). Svarbu ne purvas slapias.
KIA CEED 89000km - 2 metai
Peugeot 5008 7000km 6 menesiai
Primenu kad pas mane ant kapoto ir ant priekio sukliejuotos papildomos storos gumos, be ju jauciu Peugeot'as atrodytu dar baisiau nei KIA, nes isvis gamykliskai jokiu gumu nenumatyta pas Peugeot...
Cia guma kapoto virsuje ir apacioje (kazkas apie 200km kai buvo nuvaziuota)
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gegužės 23 - 13:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#58
Parašyta 2018 gegužės 23 - 13:13
kažkur rašiai apie tą gumą, bet dabar atkasti, tai neįmanomą. 3M ar kokia tu ten klijuoji?
#59
Parašyta 2018 gegužės 23 - 13:43
Nupūst karcheriu dulkes nuo variklio čia nesiskaito plovimas. Aš turėjau omeny, kad neleidžia tepalo variklis, niekur kuras nesisunkia, jokie "chamutai" niekur neleidžia. Po visokių kreivų ir nelabai remontų būna pritaškyta kokių tik nori skysčių, kurie su laiku ir dulkėm suauga i tokią purvynę, kad be dantų šepetuko visko neiškuopsi. O jei buvo naudoti agresyvus plovikliai - šarmai visokiem tepalam plauti, tai iš karto pasimato druskų pavidalu ypač ant aliuminio deatalių.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#60
Parašyta 2018 gegužės 23 - 13:48
kažkur rašiai apie tą gumą, bet dabar atkasti, tai neįmanomą. 3M ar kokia tu ten klijuoji?
3M is ermitazo, matuojama metrais. Bet kainuoja nepigiai... kazkas 20-30 euru kapotui.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0