Pas 407C Amvar`as? Gal praleidau kažką.. 🤔Nuo labai senai. Tik ne visi
Bukmakeris 407 Coupe
#81
Parašyta 2018 liepos 15 - 22:03
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#82
Parašyta 2018 liepos 16 - 05:27
Pas 407C Amvar`as? Gal praleidau kažką.. 🤔
Pas mane ne Amwaras, o ir beto jis tik kietuma minkstuma reguliuoja
#83
Parašyta 2018 liepos 16 - 06:21
Pas 407C Amvar`as? Gal praleidau kažką.. 🤔
nuo kada amvaras reguliuoja auksti 😁 trolis ple 😁
#84
Parašyta 2018 liepos 16 - 08:41
Tai tuo labiau prie ko čia amortizatoriai . Amortikai mat šikną pakels . Svarbu pilstyt, ir net nesvarbu ką 😁nuo kada amvaras reguliuoja auksti 😁 trolis ple 😁
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#85
Parašyta 2018 liepos 16 - 13:00
Ah, nu jo, failure. Reguliuojamas standumas, o ne aukstis amvare. O pneumo balionus turbut amortikais nepavadinsi. Tai lieka hidraulika, ten gi amortikai? Vat ten ir reguliuojasi
#86
Parašyta 2018 liepos 16 - 13:25
#87
Parašyta 2018 liepos 16 - 19:45
Dar gal reikėtų amortekus pažiūrėti, nes pagal kažkurį fruktą šitam modeliui jie aukštį reguliuoja... 🤣😂😁😆Susiradau jau spyruokles, imsiu Lesjofors gamintojo, po 36 eur/vnt
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#88
Parašyta 2018 liepos 16 - 20:19
#89
Parašyta 2018 liepos 16 - 20:44
Dar gal reikėtų amortekus pažiūrėti, nes pagal kažkurį fruktą šitam modeliui jie aukštį reguliuoja...
prisifruktinsi ponas
#90
Parašyta 2018 liepos 16 - 21:16
Nematau tame bėdos... 😁 Jei kažko nežinau, nepilstau iš tuščio į kiaurą. Šiuo atveju postas apie amortikus buvo vopšie į pievas... Jei jau pilstau, priimu teisingą kritiką į pasakytą postą, ir stengiuosi iš to pasimokyti. Jei kažkas nemoka priimti kritikos, ar nesupranta, kad 407C aukštį reguliuoja ne "amortekai" tai ne mano bėdos. Plius aš gavęs gruzo anketos netrinu... 😑prisifruktinsi ponas
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#91
Parašyta 2018 liepos 16 - 21:46
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 liepos 16 - 21:46
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#92
Parašyta 2018 liepos 16 - 21:48
Hidropneumatinej sistemoj amortizatoriaus funkcija atlieka sferos ir hidrocilindro derinys, bet uz auksti atsakingas visai ne amortizatoriumi zmoniu dazniausiai vadinamas hidrocilindras. Aukstis tik reguliuojamas amortizatoriuje esancio skyscio kiekiu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 liepos 16 - 21:48
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#93
Parašyta 2018 liepos 16 - 21:50
#94
Parašyta 2018 liepos 16 - 21:55
Tas labai liudna. Nes ten visiskai jokio griztamojo rysio ir jokios liekamosios vertes, nes visa informacija paskesta uzmarstin per pora dienu.Plia vaikai gyvenkime draugiskai, o tai musu ir tai tiek cia belike, visa chebra feisbukishkese jau senai bujoja ;)
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#95
Parašyta 2018 liepos 27 - 13:37
#96
Parašyta 2018 gruodžio 03 - 21:11
Nuo pat pirkimo erzina vibracija salone.. Toks kaip rezonansas ar zemas daznis jauciamas tam tikru apsuku diapazone pvz.1600-1900 rpm. Net galinio vaizdo veidrodelio vaizdas liejasi. Tikriausiai 1-3 pavarom labiausiai jauciasi tas dalykas, kitom ne taip, bet visstiek labai nemalonus jausmas. Ir kas keisciausia - vairuotojo vietoj sedint, vairuojant dar viskas normaliai atrodo, bet persedus i keleivio puse tai baisus jausmas, atrodo kencia tas varikliukas labiausiai :/ Keleivio puseje kazkodel zymiai labiau tai juntama. Pvz vairuotojo vietoj ant laisvu gazuojant, laikau delnu ant dureliu apsyfkes, jauciasi labai silpna vibracija, ir tuo paciu metu laikant delna ant keleivio puses apsyfkes, vibracija zymiai stipresne. Eina mintys del smagracio gal, nu nes nzn ka net galvot. Bet jis nebarska. Jis labiau keleivio pusej randasi? Tiesa, jau kaip ir sankaba ant ribos, pragazavus gerokai ant karsto variklio 3-4 pavarom kartais slysteli. Tai artimiausiu metu keisiu visa komplekta.
Kas dar gali but? Purkstukai? Pas mane pasirodo Delphi ipurskimo sistema, cia gerai ar blogai? Zmogelis kuris chipavo sako resursas nedidelis o ir kaina kosmine ir nerestauriojami. Kaip is tiesu? Bet nezinau, variklis traukia smagiai, kuro ryja daugiausiai 7.5 misriu rezimu. O ir pvz krentant apsukom atleidus gaza, ta vibracija taip pat jauciama, kai kuras nepaduodamas. Ant stendo prisuko nechipuota 100kw, kaip kad originaliai dokumentuose
Kas dar? pagalves? Ant laisvu apsuku vairuotojo vietoj sedint vibracijos kaip ir nebuta, gal kazkiek minimaliai jauciasi sedint, o vat persedus i keleivio puse - stipresne.
Vienintelis erzinantis dalykas sitam coupe tai tas rezonansas ar tai labai greito daznio vibracija ar kaip cia pasakyt
Beje, automobilis 407 coupe, 2.0hdi RHR 2009m, jei kas nematot
Šį pranešimą redagavo bukmakeris: 2018 gruodžio 03 - 21:13
#97
Parašyta 2018 gruodžio 03 - 21:18
Tevas taip pat nerado bedos ilga laika del vibracijos, dar kai turejo 407-ta, beda buvo pagalveje prie langu skyscio bakelio
#98
Parašyta 2018 gruodžio 04 - 01:59
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#99
Parašyta 2018 gruodžio 04 - 07:15
O uz kiek eur mazdaug tie purkstukai restauruojasi?
Šį pranešimą redagavo bukmakeris: 2018 gruodžio 04 - 07:16
#100
Parašyta 2018 gruodžio 04 - 08:06
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0