Tai va mažai mus norvegai dar išmokė Vyrai lemputės sukiot turi, moteris indus plaut ir vaikus augint. Čia vat sovietinis mąstymas dar
O šiaip pabandyt galėtum kokiam Citroen C4 lemputę pakeist. Arba gal pataisys ir dar kokį sudėtingesnį variantą pasakys. Gerai kai esi matęs viena variantą. Kitur kad pakeist lemputę žibintą išiimti reikia ir pusė snukio nurinkt. Ir taip preisim, kad tikra vyras turi mokėt sankabą pakeist ir varikliui kapitalinį padaryt
P.S. tamstos tėvas gal ir kiaulę papjaut mokėjo ir žarnas išdorot. Dabar tiesiog yra ūkininkai, skerdyklos, mėsos kombinatai ir tu su pinigais
Tų lempučių visokių yra.
C4 nieko baisaus šiaip dar. Bjauriausia, ką PSA teko keisti, tai C5 X7 DRL lemputės. Dabar jau kairei pusei netgi nebebandau iš viršaus. Pasikeliu, nusiimu priekinę dugno apsaugą po bamperiu ir per ten išeina pasiekti. Dešinėj pusėj užstoja langų skysčio bakelis, tai tenka iš viršaus. Atsisuka lemputė su T45 galvute, vietos nėra, tai tenka kišti galvutę ir 10mm rakteliu ją sukti. Dažniausiai bent kelis kartus iškrenta, net ir prisiklijavus, tada tenka kelti mašiną ir iš bamperių, laidų ir žarnų žvejoti savo sukritusius įrankius. Dar labai fainai C5 II gabaritų lemputės. Geriau jau žmonės jų patys nesikeistų... Tikrai yra nagingų žmonių, kuriems pavyksta, bet dažniausiai ten būna įsukta (per prievartą, nes netinka) T4W lemputė vietoj H6W, ir kadangi nepavykok įdėti į lizdą patroniuko, tai mėtosi lempos viduje ir apšviečia žibinto reflektorių galinę pusę.
C5 I sunkiai vyrams keisdavosi H7 lemputės, būdavo netgi ištisos temos, kur suaugę vyrai skųsdavosi, kad neišeina pakeisti. Savo kai pirkau, reikėjo naktį parvažiuoti iš Vilniaus, Kažko silpnai šviečia, ir bet kur. Kitą dieną atsidariau. Viena lemputė lempos viduje mėtosi ant laido pakabinta ir šviečia ten į vidų. Suradau lempos viduj fiksatorių, su magnetu išgraibiau, įstačiau, pakeičiau normalią lemputę vietoj kinietiškos mėlynos Zenon, sudėjau - VALIO. Einam prie kitos pusės, fiksatoriaus irgi nėra, lemputė lizde, bet kreivai sugrūsta ir sulankstyta. Su replėm lupu, nesilupa. Stipriau palupau, šiaip taip ištraukiau. Pasirodo buvo priklijuota epoksidiniais klijais. Pagaminau iš vielos naują fiksatorių, irgi pakeičiau normalią lemputę ir irgi pradėjo šviest.
Tai kartais geriau tegul nesikeičia žmonės lempučių. Bet jei rankos auga teisingos, ir žmogus tarkime užsiima elektrotechnikos montavimu ar smulkiaisiais statybos darbais, nemanau, kad jam sunku tokį darbą būtų padaryti teisingai. Net ir plytelių klijuotojui, nes vistiek logika labiau inžinerinė. Dažniausiai taip pridirba visokių traktorių Belorus remontuotojai, kur raktas mažesnis, negu 41mm, tinkamas tik salono darbams. Pas juos inžinerinės logikos mažai, labiau alkoholikė ir plaktukinė. Humanitarai jau ir dabar dažnai nebelenda patys, o kai lenda, tai pasižiūri Youtube filmukų ir būna pavyksta, būna nepavyksta ir paskui mes turim pabaigt, kartais dar būna jau kažkas sulaužyta ar pamesta ir meluoja, kad taip jau rado. Mums jokio skirtumo, kas sulaužė, už naujas detales mokėti vistiek reikės, o sugėdinti ar pasišaipyti iš kliento niekas tikrai nenori. Pasijuokti galima kartu, nes visiem visko pasitaiko.
Viskas priklauso nuo to, ką veikiat ir kuo domitės. Jei savo dviratį susiremontuojat patys, lemputę irgi pasikeisit.
Bet gal tam pasate, kaip tam C5, o firmoj nei vieno norinčio išmėgint savo jėgas nebuvo, tada viskas normalu, nuvažiavai iki servisiuko, atėjo meistras, per 5min pakeitė, paėmė 200Kr už darbą ir 200Kr už lemputę, ir važiuoji atgal. Darbininkas tiek uždirba per 2h.
Aš tik nesupratau iš tos istorijos, kam tas tralas. Va čia man labiau kvepia Norvegija. Jie patys būna pripasakoja visokių būtų ir nebūtų savo įstatymų, kurių reiktų pas juos būnant laikytis, o kai reikia parodyt, kur taip parašyta, arba kai paklausi Policijos pareigūno, pasirodo eiliniai melagiai, kur kažką nori pasirodyt, kaip čia griežta arba kaip čia fainai. Norvegijoj eismo taisyklės beveik tokios pačios, kaip ir Lietuvoje, skirtumai labai minimalūs, o pagrindinės visiškai tokios pačios. yra taisyklių su eismo juostomis ir posūkių rodymu, pagrinde žieduose ir žiedukuose, bet tos taisyklės prižiūrimos praktiškai tik tada, kai laikai vairavimo egzaminą, nes nėra esminės ir ten važinėja krūva užsieniečių, kurie nežino. Osle iš viso balaganas. Visi važinėja per raudonas, per ištisines, per plytas, pėstieji laksto kur nori, žodžiu kaip pietų Europoj.
Iki keitimo vietos tikrai galima važiuoti su degančiu kairiu žibintu, dieną gali būti ir dešinys. Jei nedega kairys, galima įsijungti priešrūkinį, iš bėdos ilgas (tik reikia nuleisti) arba avarinį. Tiek pinigais Vikingas labai brangus, tiek laiko gaišimas bereikalingas su tuo tralu vazotis. Esu pusė Norvegijos su viena lempa pravažiavęs, o gruodžio mėnesį dvi savaites važinėjau su nedegančiu numeriu, irgi niekam nebuo įdomu. Muitinė buvo sustabdžius, tai tik pražiūrėjo, ką vežu, patikrino dokumentus mano ir mašinos ir patikrino, ar mano versija apie tėčio aplankymą su tampa (tėvo vardas pavardė, gyvenamoji vieta, socialinis užimtumas).
Tėtį yra ne kartą stabdžiusi Policija dėl perdegusių lempučių. Pasako įspėjimą ir liepia arba pačiam pasikeisti artimiausioj degalinėj, arba nuvykti į savo servisą pasikeisti. Pasižymi, kada ir kur buvo stabdytas ir įspėtas, koks gedimas. Jei po kurio laiko vėl sustabdys, tada gali gauti baudą. Analogiška tvarka kaip Vokietijoj. Jokių problemų. Prancūzijoj man atrodo vis dar privaloma vežiotis automobilyje atsarginių lempučių komplektą, kuris netgi yra reglamentuotas kažkaip, kas jame turi būti. Tam, kad galėtum pats pasikeisti kelyje. Čia kaip ir alkotesteris vienkartinis. Už tai daugumoje degalinių ten jų yra. Bet nelabai kontroliuojama. Su Policija neteko susidurti, bet žandarai neikart nesidomėjo tuo, o kokius 3 kartus teko bendraut.
Kur keičiasi išėmus lempą, dažniausiai tos lempos nesunkiai išsiima. Bet būna ir nelabai lengvai. Kur keičiasi nuimant bamperį, dažniausiai būna Xenon ir keisti reikia kartą į 5metus, tada ne taip ir baisiai. Liūdna, tik, kai tokiu atveju prašo pakeisti tik kas perdegė.
Keistas tuomet tamstos suvokimas- yra sistema, ji veikia, bet netiksliai... Tai kokiu tikslu ji reikalinga? Kam tuomet visi indikatoriai, parkai, perspėjimų lemputės? Važiuoji atgal, kam tie parkai, išlipi ir pažiūri kiek dar liko... Perdegė lemputė- išlipi ir žiūri kuri ... Suveikė padangų davikliai- eini matuoti visų padangų slėgį... . Jums gal ir tinka taip. Man ne. Aš nebegyvenu akmens amžiuje, technologijos turi tarnauti man, o ne aš joms ...
Laimonas jaučiu tiesiog pasiūlė turėti kaip atsargą tą klasikinį prietaisą, kuris suveikia, kai technologinė sistema sugenda. Būna ir tas prietaisiukas sugenda, tada yra dar labiau klasikinis įrankis (amerik. tyre thumper), kuriuo iš bėdos galima ir apsiginti nuo užpuolikų. O jei tokio neturi, tai galima ir su koja paspardyt, labai gerai veikia davažiavimui iki degalinės kompresoriaus arba montažkės, jei dar likę oro padangos apačioje
Brolis dirba banke (prognozės, procentai, didmeniniai klientai ir bendravimas su jais), pasakojo istoriją, kad dingo internetas ar užlūžo visa sistema visam pastatui. Visą dieną chebrai reikėjo dirbti rankiniu būdu. Tai iš rūsio atėjo žili vyrai, kurie jau buvo nurašyti, ir visiems parodė, kaip galima tą patį padaryti klasikiniais metodais, t.y. priminė jaunuoliams tas formules, kurias jie mokinosi universitete, kai skundėsi "kam visa tai reikalinga, kai programa padaro".
Dar buvo praeito savaigalio istorija su SEB ir Swed. Buvo daug žmonių, prisipylusių degalų ir negalinčių už juos atsiskaityti. Man atrodo, kad gryni šiais laikais kaip peilis arba žiebtuvėlis, einant į gamtą, nors ir nesineši kuprinėj lašinių ir nerūkai bei neplanuoji kurti laužo. Taip ir manometras arba gesintuvas. Dėl gesintuvo, Angare buvo situacija, kad užsidegė didžiulė benzino bala po automobiliu nuo karšto duslintuvo, pirmas nubėgau iki gesintuvo, parbėgau atgal ir dar kelias sekundes trukau susigaudyt, kur ką ištraukt ir paspaust, kad prasidėtų gesinimas. Taip pat gali būti ir kelyje, ir tos sekundes gali būti reikalingos. R1234yf sistemos mėgsta užsidegti, kai freonas į pabaigą. Parodykit savo damoms, kaip jais naudotis. Gi jūsų vaikus dažnai vežioja, gali būti verta.
Manau, kad savo damą (kuri prieš dvi savaites pagaliau išsilaikė teises ) bandysiu išmokyti ir ratą pasikeisti, nes jei kadanors važiuos per kokį mišką arba šiaip kokiais kaimo keliukais gilioje šiknoje, ir nuleis padangą, dėl tokio elementaraus gedimo gali tekti tose vietose tralo arba techninės pagalbos laukti 3-4h, o tai nėra taip mažai, jeigu pvz ant galinės sėdynės miega koks lelius.
Juk vaistinėlė yra skirta tam, kai ilgai reikia laukti greitosios. Gesintuvas, kai gaisras užgesinamas be ugniagesių. O liemenė gali būti irgi nereikalinga, jeigu vairuotojas neišlipa iš mašinos. Bet išlipti reikia tam, kad pasidėtum trikampius. Bet dauguma mašinų tų trikampių netgi neturi, o kai turi, tai esu telefonu mamai pasakojęs, kaip jį rasti, kaip sudėti ir kur pastatyti, nes irgi buvo per 20metų stažo niekad nenaudojus, nors važinėjo su visokiais grabais. O kai teko pavairuot normalesnę mašiną, tai ir sugedo.
Būna tiesiog sugenda indikacija. Savaitė laiko, apie 2000km, net kapoto neatidarius, nes viskas veikė gerai. Buvo ir greičiau, bet pabūkim legalūs.
O šiaip tai gyvenkim kiekvienas taip, kaip mokam ir išmanom, ir kaip norim. Nes internetas dabar jau tapo proto knisimo vieta kitiems, kaip reikia gyvent.
Čia nenorėjau niekam nieko paaiškinti, kaip reikia arba kaip teisingai. Bandžiau kelis linksmus pavydžius pateikti, pailiustruojančius mano mintis
Edited by tadas1991, 2020 February 20 - 18:44.