#41
Parašyta 2020 vasario 23 - 15:46
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#42
Parašyta 2020 vasario 23 - 16:12
Pas 5008 taip pat yra elektrinis sildytuvas
Ne=inai, pas visus mod4lius, Ar tai papildoma funkcija ?
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#43
Parašyta 2020 vasario 23 - 16:39
+ degalinej rankos nesmirda
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2020 vasario 23 - 16:53
#44
Parašyta 2020 vasario 23 - 17:10
Gerai,ka benzas žibutėmis kvepia ))) 3008 po keliu simtu metru jau pucia karsta ora, rodykle variklio tempos net nejuda is vietos, kazkoks kosmosas, su meganu reik bent 10km nulekt sestu begiu autostrada,kad gaut tokios silumos.
Menesi karta nuomojus masina pravaziaves mase masinu, galiu drasiai gincytis kas kaip. Nesigincysiu, kad ant laisvu benzas maziau virpa nei dyzelis, bet uztenka pajudet ir psio, to skirtumo nebelieka,kuo greiciau varai tuo benzas darosi triuksmingesnis. Yra benzu kurie greiciau syla uz kai kuriuos dyzelius yra ir atvirksciai. Su mazda dar neteko vaziuot. Paskutinis buvo lexus ux , tai tiek kolega vazinejantis su tiguan dyzeliu tiek as pastebejom viena, kad nu nifiga nesyla tas benzas, tylu kol po miesta ir nesidraskai, po to jau atmosferinis motoras kriokia, uzmiestyje triuksmo daugiau nei pas 3008 dyzeli.
Passat kuris tipo etalonas visom prasmem, benzas nu nifiga nevaziuoja tyliau uz dyzeli...ir tikrai nepasakysiu, kad sildo super greitai.
Vw tsi motorai oj kaip nesyla, va tau ir benzas.
Dar kart siūlau lyginti naujas auto,o ne nauja su kokiu 10m senumu ar daugiau.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2020 vasario 23 - 17:14
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#45
Parašyta 2020 vasario 23 - 17:16
#46
Parašyta 2020 vasario 23 - 17:42
O bet taciau, kai dyzelia pashyla, jis pasidaro tylesnis ir malonesnjs nei benzas, nes benzas kriokia kai duodi gazo kad vaziuot, o dyzelis vaziuoja man asmeniskak 4 cilindru benzu garsas erzina, o vat 3 ar 5+ yra liuks.
Dyzelio privalumas yra po kalnus vazinejant karstu metu laiku ar kamsciuose, sunku dyzeli perkaitint. Kai benzinam kad ir naujiem i kalnus vaziuojant buna perkaitimai ir pan. Nauja benzinine toyota corolla prie kelto eilej buvo perkaitus, net pradejo moteriskei rukt is po kapoto... AC plius stovejimas 2h padare savo... Bet ziema, faktas, su saltu benzu maloniau vaziuot ;)
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 vasario 23 - 17:45
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#47
Parašyta 2020 vasario 23 - 18:13
Pas mus ziemu nebera )) Negaliu Viliau siandiena pasibandyt, bo be masinos, zmona naudojasi ;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#48
Parašyta 2020 vasario 23 - 18:32
#49
Parašyta 2020 vasario 23 - 18:34
Baikit nusišnekėt Jei greit šylą variklis jis šūdas - neekonomiškas, nes vietoj to, kad energija eitų ratam sukti, suka ekologam galvas. Jeigu ekonomiškas ir greit užšyla, tai reiškias mažas plonasienis, popierinis variklis, kurio resursas kaip vaisinės muselės. O benzas ar dyzelis yra vienodai blogi ir geri.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#50
Parašyta 2020 vasario 23 - 18:44
kokios tu ekonomijos ieskai ant bendzo + ką parašei dėl popierinio variklio ir jo temperatūros -> skiedalai. Pas mane užvedi, apsukos aukštesnes, burzgia 10-15s ir psio 50 laipsnių variklis, daugiau stovint nekyla, gali laikyt užvestą, kad ir 20min, net nukrenta iki 40 kažkur.
#51
Parašyta 2020 vasario 23 - 18:55
Na is is tikro siandiena sildymas nevisada priklauso kaip syla motoras, kaip ir sakiau 3008 sildo momentaliai, nors variklio temperatura nepakyla.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#52
Parašyta 2020 vasario 23 - 19:47
kokios tu ekonomijos ieskai ant bendzo + ką parašei dėl popierinio variklio ir jo temperatūros -> skiedalai. Pas mane užvedi, apsukos aukštesnes, burzgia 10-15s ir psio 50 laipsnių variklis, daugiau stovint nekyla, gali laikyt užvestą, kad ir 20min, net nukrenta iki 40 kažkur.
pas benzus dėl ekologijos svarbu kuo greičiau užkaitinti katalizatorių. tai ir pila benzą, kad kuo greičiau užkaistų, ekonomijos nežiūri.
o jei dar variantas su antriniu oro padavimu, kai benzą vos ne į išmetimą purškia, tai iš viso, trumpais atstumais mieste važinėjant geriau į vidutines sąnaudas net nežiūrėti.
#53
Parašyta 2020 vasario 23 - 20:26
Labai daug dar priklauso nuo ausinimo sistemu turio.
Pas Peugeot dyzelius paprastai 8-11L, VW buna ir 5. Uz tai PSA labai retos bedos su kaitimais ir perkaitimais, net su mirusiais ventiliatoriais
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#54
Parašyta 2020 vasario 23 - 21:43
kokios tu ekonomijos ieskai ant bendzo + ką parašei dėl popierinio variklio ir jo temperatūros -> skiedalai. Pas mane užvedi, apsukos aukštesnes, burzgia 10-15s ir psio 50 laipsnių variklis, daugiau stovint nekyla, gali laikyt užvestą, kad ir 20min, net nukrenta iki 40 kažkur.
Ne skiedalai. Aš bendrai apie visus variklius ar dyzel, ar benz. Fizika čia. Kuo mažesnė terminė masė variklio t.y. metalo, antifrizo tuo greičiau užšyla. O mažesnė dėl to, kad visur super plonos sienos, greitas temp. atidavimas, o dėl to silpna konstrukcija. Kad knygų skaityt nereiktų, tai pvz, kaip skardinio ir spižinio radiatoriaus skirtumas. Kas liečia naujus variklius su "užprogramuotu senėjimu", taip pat ir benzai, ir dyzeliai greit šyla. Aišku benz. greičiau užšyla, nes gerokai mažiau ekonomiški yra.
Mano moralas buvo tame, kad nieko čia gero, kad variklis greit užšyla, tai reiškia, kad jis daug nenuvažiuos, nes išlengvintas - susiplnintas.
Beto pas tave skyactive turbūt , tai ten laba didelis suspaudimo laispnis (kaip benzui). Šaltas dirba kaip traktorius ir labai jam tai nesveika, todėl sukelia apsūkas iškart dideles, kad greit sušiltų. Tai jeigu dyzelį tik užkūręs paspaudęs ant 2000 rpm laikytum irgi kurkas greičiau užšiltų.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#55
Parašyta 2020 vasario 24 - 02:38
Ne visai tiesa. Arba priklauso, koks tas benzas. Koks tepalas supiltas, kokia temperatura, ar yra kompensatoriai, grandine ar dirzas. Seni, kaip ir taip, bet irgi labai nuo sudilimo priklauso. Labai geros bukles taip, beveik ausim neskiriamas, apart pacio grazesnio darbo, bet mazalitrazkes virs 300kkm jau salti tarska barska ant laisvu, o susile daug geriau, prasiplecia gal stumikai ar indeklu babitas, velenukai nubraukti, skysta karsta tepala greiciau ant kumsteliu gauna. Nauji benzinai, kur ir grandine su hidrauliniais tempejais, ir hidrokompensatoriai, ir, svarbiausia, tiesioginis ipurskimas ir dyzelinio variklio veikimo principas, tai skiriasi netgi labai karsto ir salto, bet ir karsti gan garsus. Seni benzinai iki kokiu 2010tu, o PSA iki Princo (o dar pries tai buvo toks HPi variklis, analogiskas senam mitsubako GDI), tai dar anksciau, daug tyliau dirbdavo uz siuolaikinius. Tiek ant laisvu, tiek gaza spaudziant.Benzas ar saltas ar siltas skleidzia toki pati garsa.
Cia viskas del to, kad dyzelis purskia daug anksciau kura saltam ir girdim ankstyvo degimo kalenima, pas traktoriniys tas budavo isvis labai rysku, kaldavo prie -10C kaip senas mersas, bet pas dauguma ankstinimas neveikdavo, todel mazai kas girdejes. Tiesioginiai benzino ipurskimai irgi koreguoja kuro ipurskimo momenta pagal temperatura, ne vien zvake. Tarkim gali pradzioj pustelti mazai, ta doze uzdegti ir tada pamazu didinti kuro kieki, taip isgaudami commonrailini tolyguma. O su purkstukais kolike juk kiek pasieme, tiek, ir uzdegimo momenta reguliuoja tik zvake. Bet kazkaip visvien tyliau gaunasi
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 vasario 24 - 02:44
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#56
Parašyta 2020 vasario 24 - 07:23
Tadai, as siuo at atveju nekalbu apie triperius 10m+, kalba eina apie naujas masinas is salono kaip temoje ;) Bet isskirsiu PSA ir VAG benzus, jie naujieji tikrai garsus visais diapazonais (tiek tricilindris tiek Prince). VAG'inu isvis tragiskai kala po 100k... Bet Mazda, Toyota, Honda benzinai nauji tikrai tyliai dirba Taip jie KAUKIA kaip ir visi analogiskas MINUSAS trasoje, nes man asmeniskai DISKOMFORTAS kai benzinas laiko 1000RPM daugaiu trasoje nei dyzelis
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 vasario 24 - 07:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#57
Parašyta 2020 vasario 24 - 08:25
Laimonai, koks greitis pas tave kai apsukų 2k?
#58
Parašyta 2020 vasario 24 - 09:16
Priklausomai ar R17 ar R18 ar R19 rataI:
Peugeot 3008/5008 1.6HDi prie 2000 RPM yra apie ~125-135km/h cia su siasebege deze Aisin.
Peugeot 3008/5008 1.2 puretech 130Ag 8 bege prie 2000 RPM greitis yra Apie 100-105km/h. ~3000 RPM - 130km/h.
Bet sakau, man tas 1.2 LABAI PATINKA ir jo zemesnis garsas nei karkiantis 4-cilindris, jau ta minejau
AS NESUPRANTU KODEL daro hibrida su 1.6 THP, jei gali naudot 1.2... Tada butu mano NR.1 pasirinkimas, 1.2 130Ag motoras + 85Ag el. motorai sumine 200Ag ir butu pasaka. Bet ne, kam tu 300Ag reikia, tam kad bapkiu daugiau paimti, nes dabar ~50 000 EUR hibridas, nu i nafig.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 vasario 24 - 09:18
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#59
Parašyta 2020 vasario 24 - 09:24
Pastebejau viena,kad japonu benzai kaip ir Laimonas sake tylesni ramiai vaziuojant,bet uzspaudia kriokia gerai. Manau viskas del to kad japonai neturi turbinu, turbininio nereik sukti iki 4000aps kad trauktu.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#60
Parašyta 2020 vasario 24 - 09:28
pas benzus dėl ekologijos svarbu kuo greičiau užkaitinti katalizatorių. tai ir pila benzą, kad kuo greičiau užkaistų, ekonomijos nežiūri.
o jei dar variantas su antriniu oro padavimu, kai benzą vos ne į išmetimą purškia, tai iš viso, trumpais atstumais mieste važinėjant geriau į vidutines sąnaudas net nežiūrėti.
as pats trumpais vazineju ir nieko ten baisaus taigi ne v8.
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0