Peršokti prie turinio


Nuotrauka

PLanuojamas pirkinys 5008

Reikia patarimo

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 204

#61 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 426
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2020 vasario 24 - 09:59

Priklausomai ar R17 ar R18 ar  R19 rataI:

 

Peugeot 3008/5008 1.6HDi prie 2000 RPM yra apie ~125-135km/h cia su siasebege deze Aisin.

 

Peugeot 3008/5008 1.2 puretech 130Ag 8 bege prie 2000 RPM greitis yra Apie 100-105km/h. ~3000 RPM - 130km/h.

Tą ir norėjau pamatyt, nes pasakymas, kad benzas laiko 1000rpm daugiau nei dyzelis yra klaidingas. Pas mane 1.6 benzas prie 2k rpm važiuoja 105 km/h, tai prie 130 km/h bus gal max. 2,5k rpm, bet tikrai ne 3000.

Dėl apsukų su 1.2, tai jei prie 2k rpm greitis yra 100-105 km/h, tai prie 3k rpm bus tikrai didesnis nei 130 km/h... nebent skirtingom pavarom važiuot.

P.S. padangų R neturėtų tiek daug įtakoti greičio, nes su didesniu R naudojamos žemesnio profilio padangos arba naudojamos neteisingo dydžio padangos:

215/65 R17 ir 225/55 R18 spidometro parodymai skiriasi tik 1%, skirtumas tarp 225/55 R18 ir 205/55 R19 yra tik 0.6%.


  • 0

#62 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 177
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2020 vasario 24 - 11:24

Na ir diskusiją jūs čia išvystėt :) 1.2 thp ant laisvų dirba praktiškai be girdimo garso, o važiuojant skleidžia bent jau ausiai malonų garsą :) važiuojant 130 bendram fone variklio garsas nesukelia jokio diskonforto, beto palyginus su dyzeliu jis labai smagus mieste važinėt, nes maža inercija lemia greitą variklio reakciją.
  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#63 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 vasario 24 - 13:42

Na ir diskusiją jūs čia išvystėt :) 1.2 thp ant laisvų dirba praktiškai be girdimo garso, o važiuojant skleidžia bent jau ausiai malonų garsą :) važiuojant 130 bendram fone variklio garsas nesukelia jokio diskonforto, beto palyginus su dyzeliu jis labai smagus mieste važinėt, nes maža inercija lemia greitą variklio reakciją.

Galimai labiau ne maža inercija, o maža turbina. Galia praktiškai beveik nuo laisvų?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#64 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2020 vasario 24 - 18:47

NA - turėjome šiandiena drive TEST'ą. 

Visai smagus tas 1,2, 3jų cilindrų varikliukas, su 8 bėgių APD -  eina kaip ......

dėl garso - nesakyčiau, kad labai triukšmingas, palyginus su kitais, turėtais, visai tyliai dirba, net apkrovos metu. 

 

Tai vat dabar išliko tik benzas vis gi ar dyzėlis.. .

Pagal komplektacija (salone) patikės yra dyzėlinis 8 bėgių automatas. 


  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#65 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 177
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2020 vasario 24 - 23:41

Imk dyzelį :) 1.2 thp turi bėdų ir nežinau ar naujuose jos jau išspręstos.
  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#66 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 vasario 25 - 07:23

Imk dyzelį :) 1.2 thp turi bėdų ir nežinau ar naujuose jos jau išspręstos.


Apie kokias bedas ir kokiame tixliai variklyje?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#67 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2020 vasario 25 - 09:10

tikriausiai prieziuros dalykai turimi omeny, kaip pvz.dirzas tepale, kuris visa savo intervala vargiai isgyvena, o jei isgyvena nenutrukes, tai kaip minimum uztersia tepala gumos atplaiselem, kas gali itakoti turbo gedima...aisku viska atliekant anksciau nei intervalas situ dalyku galima isvengti..bet del salyginai sudetingos dirzo keitimo proceduros padideja ir klaidu tikimybe..siaip yra momentu su to variklio konstrukcija ir jie isryskes per artimiausius 5 metus, kai didesne dalis virsys 150k km.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#68 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 vasario 25 - 09:21

O jei as ciupinejau atsukta nuo 360000 iki 110000 atsukta 208 :D ir viskas su juo ok, tik padidejusi vibracija ant laisvu. Siaip tai jau senas motoras kuris rinkoje beveik 7 metai, tai kaip ir turejo islysti LABAI DIDELES BEDOS, kuriu kolkas nera. O kad dirzas tepale, jis spec gumos yra ir yra gan brangus... na bet kai praeis dar 3 metai ir jau 10-ties metu bus pilna, tada pamatysim

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 vasario 25 - 09:22

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#69 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2020 vasario 25 - 09:57

keiciau ta dirza, nebuvo pilno intervalo dar, jau buvo sutrukinejes ir pradejes irti.nieks nekalba apie bedas kaip ep6.. bet kad kai ju bus privezta tiek kiek dabar senuju tai kas 5 bus su trukusiu dirzu arba gatava turba..as nesakau, kad priziurint nevaziuos..tik sakau, kad neteloruoja tokio uzleidimo kaip senieji motorai..o nepriziureti technikos zmones linke visoj europoj.pagyvensim-pamatysim..as asmeniskai is prancuzu rinkciaus tik dyzeli.bet nepersu savo nuomones per prievarta.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#70 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 177
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2020 vasario 25 - 10:05

Na Paulius pradėjo, tai aš pratęsiu. Šitas variklis turi iš esmės 2 ypatybes/savybes, kurios įtakoja jo naudojimą:

  • Diržas tepale - diržas tepale lemia, kad turi viską keisti laiku ir vizualiai stebėti diržo būklę. Geros gumos jis nėra, nes internete pilna nuotraukų, kai jau po 80t km jis pradeda luptis gabaliukais, kurie toliau užkimšinėja variklio tepimą, tenka nuiminėti valyti, keisti diržą ir t.t. Diržo savybės praskaičiuotos, todėl pagal PSA jau jį reikia tikrinti jau po 60T km.
  • Nesukontroliuojama detonacija - šita seniai jau visų pamiršta bėda išlenda šitam variklyje ir praktiškai neišsprendžiama. Reikalinga pilti tepalus, kurie mažina LSPI, dažnai keisti žvakes, tačiau viską atlikus tai tik minimalizuoją per ankstyvo degimo pasireiškimą, o ne pašaliną jo. Mieste naudojant dar nieko, tačiau autostradose sugadinami motorai ir belieka jų keitimas. Ir dar geriausias bajeris, kad 308 II LSPI pasireiškia pripylus pilną baką benzino :) :) :) kai kuro būna kokiais 5l mažiau, tuomet jau nepasireiškia jis :D

  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#71 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.373
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 vasario 25 - 12:42

O geras, pirmą kart girdžiu,kad psa tricilindris su dirzu. Visuose testuose kiek mates visur rase grandine...


Paairodo tai tiesa, kad diržas ten.

Šiaip įdomus video


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#72 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 vasario 25 - 13:03

Keist laiku teplaus (kas 10k max) ir dirzas laikys 100000km tikrai. Dirza sueda tepale issiskiriancios rugztys. Paprasto misinio dirzeli tepalas suestu per 20k (ne mano zodziai), o ci akad ir tplaisineje ar trukineja pavirsius, bet atlaiko garantini dazniausiai ir su nesamoningais 25000km intervalais. Keiciant dirza butina nuimti nuo sietelio drozles ir ramu.

 

Taip kad as nematau tokiu kaip ir BIG BIG bedu tame reikale, tiesiog keisti dirza kaip senais laikais (juk visi buvo iprate keisti kas 60000-80000km), dabar perdeti intervalai 160-200k... Keiciant yra daugiau darbo (nusiimti virsu visa), bet kai pats variklis mazytis, dideleje masinoje priejimai labai geri. Isvalai sieteli nuo siurblio ir leki toliau :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#73 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2020 vasario 25 - 16:42

Bet tai kas yra tiem prancūzam? :D Kodėl viską reikia daryt kitaip? Kam tas diržas tepaluose murkdyti? :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#74 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2020 vasario 25 - 16:52

sikart is tikro sutinku su diawollo..nafigan dirzas tepale..:D sito inzinerijos stebuklo nesupratau ir as..blm ikisai grandine i tepalus ir simtas metu, aisku su salyga, kad imsi grandine ne dviratukam skirta.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#75 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.373
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 vasario 25 - 17:01

jo jo, jau buvo grandines TSI,THP, zinom tas bedas. 1,5TSI jau su dirzu, kaip ir paskutiniai 1,4, bedos baigesi.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#76 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2020 vasario 25 - 18:33

franci, nekalbu apie dviracio grandines.kalbu apie normalias..blm daugybe masinu ejo su pask grandinem ir buvo visx normaliai, nei trukinejo nei sokinejo, kol nepradejo gamint grandiniu ir zvaigzduciu is perdirbtu skarbonkiu..grandinine pavara paskirstyme gali buti labai patikima..bet kam apsimokes, jei auto su 1 paskirstymo komplektu neleks 300k ar neduok die 500k...ekonomika siuolaikine zlugs..zlugs vartojimas..zodz bus pzdc..todel naudokim dviratuko grandine ir keiskim tvarkingai kas 60-80k km.:) o db kadangi kas 60-80k km keiciam, tai ir grandine nafig, dedam dirza tepalan ir pirmyn.:) juk visvien VDV mirtis ne uz kalnu.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#77 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 vasario 25 - 21:24

Jop, cia logika tokia ir yra kaip Paulius sako, ir niekur nenubegsim :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#78 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 vasario 25 - 21:54

As tai galvoju, kad pradzioj ta varikli planavo ir sukure grandinei, bet del kokiu nors priezasciu, ar kainos, ar ekologijos ar pvz grandiniu tiekimo i surinkima galimo trukumo, teko ideti dirza, ir nebebuvo kapitaliai perprojektuotas is naujo variklis.
Cia kaip ir kai buna, kad pvz du variantai vairo koloneliu. Tikrai gamintojui ne paprasciau tureti tokia painiava. Bet kai reikia simto tukstanciu vairo koloneliu, o TRW speja pagamint tik 70k, tai likusias 30k galima uzsakyti pvz pas Koyo. Su varikliais truputi kitaip gal
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#79 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Parašyta 2020 vasario 27 - 08:59

Nu zodziu visdelto su 1.2 puretech'u geriau prasidet tik turint gamintojo garantija...naudotienms ir toliau lieka nepakeiciamas dyzelis :)
  • 0

#80 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2020 vasario 27 - 11:03

O pezu feiluru su benzais epopeja toliau tesiasi :D


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0