Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m
#1
Parašyta 2020 liepos 08 - 07:52
[/URL]
Ir parametrai:klaidos
https://www.part.lt/...e0880f72124.jpg
Prie laisvu apsuku siltu varikliu:
https://www.part.lt/...5b7b938b472.jpg
Ir pora prie mazdaug 2500 apsuku:
https://www.part.lt/...92c676a6789.jpg
https://www.part.lt/...ba9e94c6933.jpg
Paziurekit kas suprantat,kriminalas ten ar ne,tada bus aisku ar rimta diagnostika daryt.Siand apie pietus registruoju😀
#2
Parašyta 2020 liepos 08 - 08:43
Na jei cia tokia realus parodymai, tai FAP kaip naujas. Arba... skylute turi FAP'e ir kai dare skylute paeme KATALIZATORIU isigudrine dabar perekupai 12mm grazteliu pragrezte pora skyluciu kas atlaiko 2-3k km.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2020 liepos 08 - 10:09
#4
Parašyta 2020 liepos 08 - 10:49
Ok,Laimonai o tos 5 klaidos ka galetu reikst?Idejau skreenshota ten kur pirma nuoroda...Na jei cia tokia realus parodymai, tai FAP kaip naujas. Arba... skylute turi FAP'e ir kai dare skylute paeme KATALIZATORIU isigudrine dabar perekupai 12mm grazteliu pragrezte pora skyluciu kas atlaiko 2-3k km.
#5
Parašyta 2020 liepos 08 - 12:08
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#6
Parašyta 2020 liepos 08 - 14:21
Netryniau klaidu is vis dar.Ok istrinsiu.O nuresetint - tiesiog klaida istrint?🙂Megejas gi as,tu jau nepyk😁Nuresetink fap counterius - cia del aditive. Del purkstuku, tai nutrynus po kiem laiko atsiranda?
#7
Parašyta 2020 liepos 08 - 15:04
Ne, reikia nuresetinti su rimtesniu prietaisu, sitas manau neturi tokios fukncijos. Reikia bent jau LAUNCH, AUTEL, BOSCH arba lexia.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Parašyta 2020 liepos 08 - 17:56
Istryniau,nuvaziavau jau koki 50km,neatsirado.Liko tik aditive viena ta klaidaNuresetink fap counterius - cia del aditive. Del purkstuku, tai nutrynus po kiem laiko atsiranda?
#9
Parašyta 2020 liepos 10 - 16:27
[/URL]
Ir parametrai:klaidos
https://www.part.lt/...e0880f72124.jpg
Prie laisvu apsuku siltu varikliu:
https://www.part.lt/...5b7b938b472.jpg
Ir pora prie mazdaug 2500 apsuku:
https://www.part.lt/...92c676a6789.jpg
https://www.part.lt/...ba9e94c6933.jpg
Paziurekit kas suprantat,kriminalas ten ar ne,tada bus aisku ar rimta diagnostika daryt.Siand apie pietus registruoju
Generatorius silpnai krauna. Del purkstuku tiesiog veliau gali islysti klaidos, bet is kitos puses svarbu, kad variklis dirbtu graziai.Klaidos tik pagalbinis instrumentas surasti gedima.
Šį pranešimą redagavo sizus: 2020 liepos 10 - 16:28
#10
Parašyta 2020 liepos 10 - 17:53
Čia ta e-hdi versija su start-stopu,gesina variklį dar prieš sustojant mašinai.Nekenčiu start-stopu juodai,gerai nors mygtukas yra išjungt.Variklis dirba gražiai.Jau iš viso pralekta koki 150km,reiks vel pasijungt del klaidų ar neatsirado velGeneratorius silpnai krauna. Del purkstuku tiesiog veliau gali islysti klaidos, bet is kitos puses svarbu, kad variklis dirbtu graziai.Klaidos tik pagalbinis instrumentas surasti gedima.
Užsakytas tepalas ir filtrai
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2020 liepos 10 - 17:55
#11
Parašyta 2020 liepos 10 - 19:16
Čia ta e-hdi versija su start-stopu,gesina variklį dar prieš sustojant mašinai.Nekenčiu start-stopu juodai,gerai nors mygtukas yra išjungt.Variklis dirba gražiai.Jau iš viso pralekta koki 150km,reiks vel pasijungt del klaidų ar neatsirado vel
Užsakytas tepalas ir filtrai
Ant laisvu apsuku 12,9v itampa yra per maza.Stop start sistema reikalauja 75proc ikrauto akumuliatoriaus, tai kaip sykis krovimo itampa buna didesne nei su paprastu generatoriumi.
#12
Parašyta 2020 liepos 10 - 20:10
Kame čia šaknys galetu būt su blogu krovimu?Reiks testeriu pamatuot.Jei gerai pamenu krovimas turi but apie 14v?Ant laisvu apsuku 12,9v itampa yra per maza.Stop start sistema reikalauja 75proc ikrauto akumuliatoriaus, tai kaip sykis krovimo itampa buna didesne nei su paprastu generatoriumi.
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2020 liepos 10 - 20:14
#13
Parašyta 2020 liepos 11 - 01:41
Butent su testeriu reik ir matuot, nes per visokias diagnostines priemones buna ir grybus rodo. Norma skaitoma 13.8-14.5V. Pilnai sujungus visus prietaisus gali truputi pakristi, iki kokiu 13.3-13.5V Gazuojant su apkrova itampa turi kilti, bet nevirsyti 14.5V.Kame čia šaknys galetu būt su blogu krovimu?Reiks testeriu pamatuot.Jei gerai pamenu krovimas turi but apie 14v?
Cia teorija, o praktiskai yra taip, kad kuo naujesne masina, tuo sudetingesne ir jautresne elektros sistema, todel tuo arciau teorijos. Senieji grabai puikiai veikdavo ir su 13V krovimu, ir kartais ir su dar mazesniu. Ir akumai nesugesdavo, nes mazas pareikalavimas, o jei atstumai didesni, tai pilnai ir pasikrauna, svarbu butu 12.8 ar daugiau, t.y pilnai ikrauto akumuliatoriaus itampa. Yra dar ir kita puse, kai buna virs 15v. Tada akumas verda ir greit mirsta.
Pas jus jei start-stop, tai reikia ziureti, gal rodo norima itampa, gal ten viskas gerai ir tiek ir turejo but. Arba gal cia laikinas grybtelejimas. Ta genera starterini nenorit nauju keist, o gal ir remontuot nelabai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2020 liepos 11 - 12:15
Butent su testeriu reik ir matuot, nes per visokias diagnostines priemones buna ir grybus rodo. Norma skaitoma 13.8-14.5V. Pilnai sujungus visus prietaisus gali truputi pakristi, iki kokiu 13.3-13.5V Gazuojant su apkrova itampa turi kilti, bet nevirsyti 14.5V.
Cia teorija, o praktiskai yra taip, kad kuo naujesne masina, tuo sudetingesne ir jautresne elektros sistema, todel tuo arciau teorijos. Senieji grabai puikiai veikdavo ir su 13V krovimu, ir kartais ir su dar mazesniu. Ir akumai nesugesdavo, nes mazas pareikalavimas, o jei atstumai didesni, tai pilnai ir pasikrauna, svarbu butu 12.8 ar daugiau, t.y pilnai ikrauto akumuliatoriaus itampa. Yra dar ir kita puse, kai buna virs 15v. Tada akumas verda ir greit mirsta.
Pas jus jei start-stop, tai reikia ziureti, gal rodo norima itampa, gal ten viskas gerai ir tiek ir turejo but. Arba gal cia laikinas grybtelejimas. Ta genera starterini nenorit nauju keist, o gal ir remontuot nelabai
Sisteminė įtampa mašinoj būtent remiasi į akumuliatorių. 13.8-14.5V įtampa prie kurios pilnai įsikrauna rūgštinis akumuliatorius prie skirtingų elektrolito temperatūrų. Su 12.8V baterija įsikraus maždaug tik 50proc. talpos. Rūgštinis akumuliatorius būtinai turi būt įkrautas arti 100proc. kitaip prasideda negrįžtamas procesas - sulfatacija ir jis plaipsniuj degraduoja kol turi tiek pat energijos kaip bulvė. O iš senienų laikų, tai turbūt žmonės neturėjo tikslių matavimo prietaisų. Vienam prie 15V nekrauna, kitam prie 12V verda jau viskas (nes multimetras ar voltmetras pieno riebumą rodo). O senus karb. variklius turbūt ir stipriau už genero dirželio timptelėjęs galėjai užkurt, tai ten tas akūmas gyvas ar nelabai gyvas turėdavo mažai įtakos
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#15
Parašyta 2020 liepos 11 - 16:54
Nu nu.. Ar ten kompresijos nebūdavo ar kaip? Nebent su “kreivu” starteriu ir su sulaužytom rankom 🙂O senus karb. variklius turbūt ir stipriau už genero dirželio timptelėjęs galėjai užkurt,
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2020 liepos 11 - 13:57
#16
Parašyta 2020 liepos 11 - 18:34
Nuvaziavau jau 160km,jokiu klaidu apart "aditive" neraNuresetink fap counterius - cia del aditive. Del purkstuku, tai nutrynus po kiem laiko atsiranda?
#17
Parašyta 2020 liepos 11 - 18:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#18
Parašyta 2020 liepos 11 - 18:40
O korektiška matuot kai + imi nuo akumo o - nuo mases?Nes prieit prie akumo minusines klemos yra ka veikt😁Jei korektiška tada tik atejus atidarius kapota rodo 12.7v o užvedus ir dirbant ant laisvų 13.6v -13.8vKame čia šaknys galetu būt su blogu krovimu?Reiks testeriu pamatuot.Jei gerai pamenu krovimas turi but apie 14v?
#19
Parašyta 2020 liepos 16 - 19:53
#20
Parašyta 2020 liepos 16 - 21:11
Šiand vakare pasikeičiau tepalus,oro,salono filtrus.Oro filtrą keist palyginus su 307 lengvumelis:)Variklio apačia sausa,jokių nuotekių neaptikta.Klausimas:kaip pasikeist mechanines dezes tepalus?Išleidimo varžtą mačiau o pro kur ipilt?
Tai kaip ir standartiškai turi būti. Po posparniu ant dangtelio velenų.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0