Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 30

#21 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.504
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 liepos 17 - 04:16

Sisteminė įtampa mašinoj būtent remiasi į akumuliatorių. 13.8-14.5V įtampa prie kurios pilnai įsikrauna rūgštinis akumuliatorius prie skirtingų elektrolito temperatūrų. Su 12.8V baterija įsikraus maždaug tik 50proc. talpos. Rūgštinis akumuliatorius būtinai turi būt įkrautas arti 100proc. kitaip prasideda negrįžtamas procesas - sulfatacija ir jis plaipsniuj degraduoja kol turi tiek pat energijos kaip bulvė. O iš senienų laikų, tai turbūt žmonės neturėjo tikslių matavimo prietaisų. Vienam prie 15V nekrauna, kitam prie 12V verda jau viskas (nes multimetras ar voltmetras pieno riebumą rodo). O senus karb. variklius turbūt ir stipriau už genero dirželio timptelėjęs galėjai užkurt, tai ten tas akūmas gyvas ar nelabai gyvas turėdavo mažai įtakos :) 
 

Nu mano testeris normalus. Ne kažkoks stebuklas, nes tuos brangius labai gaila deginti, kai netyčia mašinai matuojant parazitinę srovę, pasirodo, kad ten ji truputį didesnė, nei tikėtasi. Bet normalus testeris už 10 ar 20eur jau įtampą matuoja pakankamai teisingai. Aišku, kol krona būna pilna, o paskui rodo į lankas ir supranti, kad laikas ją keisti. Turiu dabar kažkokį raudoną iš Lemonos už kažkiek nebrangiai. Yra ir apšvietimas, ir netgi temperatūros matavimas su pridėta komplekte termopora, labai patogu tikrinti kondicionierių veikimą po remonto ir pildymo.

Apie akumo talpą ir teorinius skaičius aš žinau. O įtampa dažniausiai matuojama su vidutine ar pilna elektros apkrova ant laisvų, tai važiuojant su apsukom ten pakyla ir kiek reikia, ir pasikrauna. Todėl seniems grabams, kur, kaip ir sakiau, pareikalavimas nėra didelis, nes pats variklis elektros prašo tiek, kiek iš tos bulvės gal netgi ir užtektų, o visa kita surija tik lempos, dar koks pūtikas ir magas, kad generas 50A su gera atsarga dar dirba. Tai teorija sako apie sulfataciją ir nuosėdų akumuliatoriaus dugne susikaupimą bei dėl to būnantį trumpinimą tarp plokštelių, o praktika sako, kad sena mašina, kuriai su šviesom, pūtiku ir magu ant laisvų rodo 12,8V, nuo 2016 iki 2018tų važinėjo ir Vartos akumo nesugadino. Tas akumas dar prieš tai kelis metus dirbo kitoj mašino, ir nuo 2018tų dirba dar kitoj mašinoj kolkas kas be problemų ir dyzelį užkuria.

Už tai naudinga pamatuoti ne vien ant laisvų, bet ir pagazavus, nes būna sužinai naudingų dalykų, pvz kad viskas dar ok, arba kad kaip tik labai ne ok, nes pvz ant laisvų gražūs 14V, bet pagazavus šauna iki 18V ir štai iš kur įtampos šuolių ir CAN klaidos bei mirgantys Xenonai.

 

Apie užvedimą už generatoriaus diržo, tai labai normaliai skamba.

Prieš dvi savaites buvo atvykęs 2009tų metų C3. 1,4 benziukas. Žmonės ieškojo starterio ir nerado. Aš irgi paieškojau. Nu tikrai nėra. Ten, kur būna starteris pas tą variklį - skylė, uždengta gamykline skardele, prisukta varžtais. Nuėmiau generatoriaus dirželį, pasukau raktelį. Išgirdau ūžimą ir supratau, kad sukasi generatorius. Išmetė Start-stop system faulty. Uždėjau atgal dirželį, automobilis užsivedė. PSA dyzeliai su start-stop kuriasi generatoriumi tik darbinės temperatūros ir pilnai pasikrovę. O va benziukui užtenka ir šaltam generatoriaus. Beje, labai fainai vedasi. Super lengvai, greitai ir svarbiausia labai tyliai. Aišku, yra ir trūkumų, kad pvz jei dirželis paseno ir nori slysti, gali ir neužsivesti galimai.

Beje, čia nėra kažkokia super nauja technologija. Tokią sistemą su starteriu-generatorium turėjo motoroleris Tula Turist. Taip, tas sovietinis prieš 50 metų. Žinoma, kai ten pasendavo, turbūt išsimagnetindavo sovietiniai magnetai ir nebeužsivesdavo, tekdavo minkyt kojelę arba stumt. Bet idėja buvo ir kažkiek veikdavo :)


Šiand vakare pasikeičiau tepalus,oro,salono filtrus.Oro filtrą keist palyginus su 307 lengvumelis:)Variklio apačia sausa,jokių nuotekių neaptikta.Klausimas:kaip pasikeist mechanines dezes tepalus?Išleidimo varžtą mačiau o pro kur ipilt?

Jei pavarų dėžė BE 5 ar 6 bėgių, tai išleidžiat tepalą, o naują supilti galima per dėžės viršuje esantį alsuoklį. Plastikinis varžtas, atsukamas 17mm galvute.

Jeigu dėžė ML (nežinau, ar tokia galėjo būti, didoka 1,6dyzeliui ir dar tokiam kėbule), tada irgi per alsuoklį, tik net nereikia nieko sukti, o tiesiog pirštais nusitraukia kamštelis viršun.

 

Lygio varžto ML neturi (senos ME ir pačios pirmos ML turėdavo, dabartinės nuo kokių 2005tų dauguma neturi), todėl joms pilasi, jei apačioje nėra aušinimo briaunelių, 2,6litro. O jei yra briaunelės, tuomet 1,9L, bet aš visad pilu 2L

O BE gali turėti lygio varžtą dėžės gale skardiniame dangtelyje, vienas didesnis, berods 19mm galvute ar pan. Bet dabartinėms dažnai irgi jo jau nebūna. Bet aš tai jo nejudinu, o tiesiog supilu reikiamą tepalą per viršų. Įvairioms mašinoms įvairiais metais rašydavo įvairų kiekį, bet visada tarp 1,8-2L. Tai supilam 2L per alsuoklį ir ramu.

 

Pilti ramiai ir atsargiai, nes per alsuoklį pilant, jei užgrūdi padavimą dideliu kiekiu - spjaudosi oru ir išbėga viskas ant dėžės. Galima, kad neburbuliuotų, atsisukti atbulinės eigos daviklį ir tada greitai ir lengvai subėga.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 liepos 17 - 04:17

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#22 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.910
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 liepos 17 - 05:41

Iš patirties galiu pasakyti, testeris autoelektrikui užtenkamas ir iš senuku už 7€. Autoelektronikui jau kaip minimum tex išleisti 100€... Betkokiu atveju rimtesnems paieškoms naudojamas oscilografas.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#23 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 964
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2020 liepos 19 - 20:34

Na ka,sureisavau šiaures Lietuva - Klaipedos kraštas su pajūriu,308-tas rieda normaliai,tik r17 blogu keliu nemegsta bišk😁Sužinojau kad ikirestailo sėdynes galines netinka i restailą - gaila...Susipažinau su Laimonu,atskiras jam dekui kad skyre laiko SEKMADIENĮ pajungt kompą!Diena buvo super ale gryžtant prie pat namų pradėjo pilt kaip iš kibiro😁
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#24 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.910
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 liepos 20 - 06:20

Nėr už ką, tikuosi padėjo? ;)

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 liepos 20 - 06:20

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#25 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 964
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2020 liepos 20 - 17:45

Nėr už ką, tikuosi padėjo? ;)

Labas,kažkur jau apie 400km nuo apsilankymo pas tave nulėkta,klaidų nera (tfu tfu tfu triskart😁😁)
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#26 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 964
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2020 rugsėjo 03 - 15:35

Paaiškinkit kas zinot toki dalyka.Variau prieš kelias dienas TA mamos auto 2013metu. Prieš pora metu Kaune varyta TA,dūmingumo riba 0.6,dabar variau Panevezy - dūmingumo riba jau 3.0!Cia kuo senyn eina masina tuo riba dideja,ar kaip?
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#27 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.504
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 rugsėjo 03 - 19:28

Paaiškinkit kas zinot toki dalyka.Variau prieš kelias dienas TA mamos auto 2013metu. Prieš pora metu Kaune varyta TA,dūmingumo riba 0.6,dabar variau Panevezy - dūmingumo riba jau 3.0!Cia kuo senyn eina masina tuo riba dideja,ar kaip?

A jiem kaip susisviecia. Teoriskai turetu pagal lipduka. Jei lipduko nera arba jis nelogiskas, nes pakeistas kapotas arba bamperis kartu su lipduku, tada turetu pagal metus matuot. Bet buna padaro visaip.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.504
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 rugsėjo 04 - 05:56

A jiem kaip susisviecia. Teoriskai turetu pagal lipduka. Jei lipduko nera arba jis nelogiskas, nes pakeistas kapotas arba bamperis kartu su lipduku, tada turetu pagal metus matuot. Bet buna padaro visaip.

Iš tikrųjų yra taip.

Pirmąkart registruotom iki 1980.01.01 - jokie dūmingumo reikalavimai netaikomi.

 

Registruotiems nuo 1980.01.01 iki 2008.07.01 - su turbina 3,0, be turbinos 2,5 (seniai atmosgerinio jau nevariau, bet tikrai teko bent kelis kartus, ir pamenu, kad būdavo leidžiamas mažesnis dūmingumas. Bet atmosferiniai problemų ten nekelia, pvz senas PSA 1,9D, savo dūmingumu duria visus naujausius HDi ir, kiek pamenu, gerai pragazuotas telpa ir į 0,5. Nors kažkada su Xantia 1,9TD pripūtėm irgi 0,33, geriau traukiančio neatsukto 1,9TD neteko vairuoti)

 

Registruotiems nuo 2008.07.01 iki 2012.01.01 - norma 1,5

 

Pirmąkart įregistruotiem nuo 2012tųjų - turėtų matuoti pagal lentelę (Lipduką. Paieškokit po kapotu, turėtų būti kuro sistemos pavadinimas ir dūmingumas arba tik E raidė su kažkokiu skaičiumi ir dūmingumas. Čia tas lipdukas nėra šiuolaikiškas bajeris, atidaręs vakar Xantijos 99tų metų HDi kapotą radau lipduką Bosch ir berods skaičius 1,76. Būdavo ir dar pas senesnius lipdukai. Berods pas Citroen BX 1,8TD kokių 89tų metų esu matęs kažką panašaus į Bosch 2,1. Seniau sakydavom, kad čia gal koks siurblio reguliavimui gamyklinis ankstinimas ant laisvų ar pan, bet dabar aišku, kad čia dūmingumas Europos Sąjungai. Tiesiog senesniems į jį neatsižvelgiama techninėje apžiūroje. Būna ir naujesniems neatsižvelgia, jei neranda, tingi ieškoti arba užsimiršta, arba dar kas nors. Bet jei to lipduko niekaip ir nerado arba jo ten net nėra, tai 2013tų turėjo taikyti vistiek minimum 1,5. Tai ir nesuprasi.

 

Aš, kai tenka atsikratyti suodžių filtru naujesniems už 2012.01.01, įspėju, kad gali būti ir tikriausiai  bus problemų. Esu matęs daug ir naujesnių, kuriems nors pagal lipduką 0,51, bet pamatavo pagal 1,5. Bet tai reikia gal tada tą lipduką tokiu atveju nusilupti ar dar ką. Bet kuriuo atveju, čia tokia manau laikina išeitis. Laikui bėgant sutvarkys taip, kad būtų viskas aišku ir apibrėžta ir dings pilkosios zonos. Teks kai kurioms mašinoms naujus filtrus galiausiai susidėti, arba žaisti su programavimais techninei apžiūrai, mišinio nuliesinimui ir pan. Bet kai kam gal tai padės sėkmingai mažesnėmis sumomis kuriam laikui atidėti didesnes išlaidas. Naujoms mašinoms, kur suodžių filtro bakelis ne tik nebeatsiskiria nuo katalizatoriaus, bet dar ir eina kaip vientisas šlunkas kartu su visu duslintuvu, tai tas daiktas būna kainuoja nuo 1,5K

 

Ir vis prisiklausau mitų visokių.

Užvakar dėdė pareiškė, kad kai čipuos savo Ford Galaxy, reikės išimti katalizatorių, nes kenkia turbinai, purkštukams, ir kai čipuoji, ten viskas gali išsilydyti, o turbinos ašelė "išsimuša". Paklapsėjau ausim, sakau gal tu mažiau savo meistrų draugų klausyk ir palik savo katalizatorius vietoje


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#29 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 964
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2020 rugsėjo 04 - 07:07

Idomu idomu,reiks po kapotu palyst ir pasiziuret del to lipduko.
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#30 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.504
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 rugsėjo 04 - 14:27

Žiūrint, kokia markė.

Peugeot dažniausiai būna atskiras lipdukas. Jaguar mačiau irgi atskirą pas S-type.

O va kitoms markėms būna ir ant bendro:

https://images.app.g...QMjGKKeWrk8Ecx5

https://images.app.g...qNnJgDgoFsTEH78

https://images.app.g...jYGWgrLrNiXZJa8

https://images.app.g...aNf42yLKxEaY6r6


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#31 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 964
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2020 rugsėjo 23 - 13:44

Na ka,308tas rieda gerai,kabintis ner prie ko,reiks pradet galvoti apie pask.dirzo keitima
Masteriui stuktelejo 365000km,kaip tik vakar pasidariau aptarnavima,tepalai,filtrai.Viskas normoj isskyrus pakaba,reiks uzlekt papurtyt.

Info VAG turetojams - pasirodo visi naujesni modeliai su DSG(O gal ir su tradiciniu automatu,nzn) turi 2 termostatus!! Pagaliau pats tai isgooglinau ir pries kelias dienas pakeiciau(nesunku ten).Ir vuolia ilgai lauktas stabilus 90laipsniu skydely.Klausimo kaina niekingi 10euru +truputis antifrizo ir mamos Touranas pasiruoses pagaliau ziemai.Keista kad servisas kuris keite pagrindini termostata to nezinojo.
P.s.Siand susukau su Tuoranu apie 450km,kad ir kaip Jus nemegstat DSG6 bet ji puiki,pasirodo moka stabdyt pavaromis ,sito prisipazinsiu nezinojau
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0