Ir krauna ir veda
Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m
#181
Posted 2024 January 14 - 13:05
#182
Posted 2024 January 17 - 09:05
Aš taip suprantu iš Tado,tai toks generas kuris ir krauna ir uzveda.Kiek supratau jis stovi tik pas tuos HDI kuriuose ant variklio viršaus parašyta e-hdi.Pas mane būtent toksKas yra dvipusis generatorius?
#183
Posted 2024 January 17 - 17:44
Tai jei nezinau geriau det iskart AGM? Auto 5008 2017m 133kw ir det kad sutaptu parametrai?Vietoje EFB galima naudoti AGM, bet vietoje AGM jokiu budu negalima naudoti EFB. EFB yra tik siek tiek geresnis nei paprastas akumuliatorius. AGM zymiai brangesnis.
Pas jus stoves EFB akumuliatorius, nes yra kondensatorius ir SS metu uzvedinejama su generatoriumi(naudojant kondensatoriuje sukaupta energija).
https://www.varta-au... kW / 120 PS)"}
Edited by Edwwa, 2024 January 17 - 17:45.
Peugeot 406 2.1TD 1996
Peugeot 307 2.0HDI 2004
Peugeot 5008 2.0HDI 2017
#184
Posted 2024 January 18 - 09:55
Tai jei nezinau geriau det iskart AGM? Auto 5008 2017m 133kw ir det kad sutaptu parametrai?
Taip, AGM visada yra geriau tik per pinigine kerta
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#185
Posted 2024 January 19 - 09:50
Žmona su 308 važinėja išskirtinai tik mieste,apie start stop atjungimą nieko nežino tad jei reiktų keist akumą nė minties nebūtų dėti paprastą,tik AGM
#186
Posted 2024 January 19 - 10:38
Ką teigiamo pastebit kai veikia start-stop? Kuro ekonomija, ar dar kas nors?
Jei ima per valandą darbo ant laisvų kokį litrą kuro, tai nėra čia kažkokios bėdos. Tiesa nežinau kiek ima, nes mūsų ratuose to nerodo. Buriu pagal VAG, ten rodo kokį 0,9 l/h.
#187
Posted 2024 January 19 - 11:22
Start-Stop, tai kaip vezys automobiliui, pats sunkiausias momentas varikliui yra UZKURIMO momentas, o ju su START/STOP mes padarome 5x daugiau vidutiniskai nei be start stop.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#188
Posted 2024 January 19 - 16:06
Ir, kas blogiausia, kad nėra atskiros knopkės jam išjungt, kaip pvz. pas vagenus
#189
Posted 2024 January 19 - 17:28
Kaip nera? Pas mane seimoj du pezai. Pas abu mugtukai po ranka. Esu mates pas kazkuriuos lyg ir pas 3008 i meniu reik lysti. Va cia tai suds.Ir, kas blogiausia, kad nėra atskiros knopkės jam išjungt, kaip pvz. pas vagenus
Pvz dbr pas p508 net nereik atjungineti, nes pats atsijungia nes lauke tipo salta 🙂
Bet vasara as jau pripratau, uzvedi ir iskart start stop off ir tada dirza segies 🙂
#190
Posted 2024 January 19 - 19:22
#191
Posted 2024 January 19 - 20:10
Edited by Nelegals, 2024 January 19 - 20:11.
#192
Posted 2024 January 19 - 20:16
#193
Posted 2024 January 19 - 20:23
2015 308 2.0hdiTai kelintų metų tie du šeimos pežai? Nuo 2017-2018 metų pas 3008, 5008 ir turbūt pas visus kitus reikia į meniu lįsti ir atjunginėti. Klausiau servise ar galima padaryt, kad užkūrus būtų off, sakė negalima, nes tokia yra Peugeot eko politika.
2020 508 1.5hdi
Pas 308 is kaires puses, pas 508 dar patogiau desinej
Man rodos kad galima padaryti visiska off. Laimono reik perklausti dar… tas tai tikrai pasakys arba padarys 🙂
#194
Posted 2024 January 22 - 08:02
Be problemu betkokiam modeliui galiu atjungti start stop sistema o kas del VAG ir SKODA, pas nauju auto irgi nebera atskiro mygtuko (pats vazineju 2023 skoda octavia ir viskas per multimedia), nes yra rekomendacnis-reikalavimas(kad ir kaip tai suknistai skambetu) EUROPOS SAJUNGOS, jog visi gamintojai naujuose modeliuose(nekalbu apie facelift) turi bent per 2-3 zongsnius nukista SS sistemos atjungima, jog tai netamptu STANDARTINE rocedura po raktelio pasukimo/start mygtuko paspaudimo. Ta funkcija ale ju - turi islikti serviso rezimam ir/arba ekstriniam atvejui... BULL SHIT aisku. O ka padarysi.
Gamintojai issiaiskino ir ita reikala, jog naudojami automatinai emuliatoriai (fiziniu SS mygtuku), kuriu pilna tame paciame aliexpress. I tarpa tarp fizines knopkes istatai valdikli, kuris automatiskai po 15s uzkurtos masinos isjungia SS. TODEL viska uzsifravo ir sugrudo i MULTIMEDIA, kuri per CAN signalus (velgi, net keliasdesimt rusiu) siuncia info BSI(kituose auto komf moduliui) apie tai, jog reikia issiusti is komforto modulio CAN signala i variklio kompiuteri (ECU) jog buvo isjungta rankiniu budu SS sistema. Nemiega inzinieriai, oij nemiega.
Bandziau pacioje pradzioje pries keleta metu CAN hacker pagalba sugaudyti signalus, padaryti amuliatoriu. Viena kart suveikia, kita kart ne. Bet siai dienai yra du sprendimai, arba isjungiu is variklio kompo arba is BSI. Cia kaip klientas pageidauja ir pagal EURU atidavimo kieki priklauso Bet padaroma VISKAS
Edited by Laimonas, 2024 January 22 - 08:10.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#195
Posted 2024 March 31 - 09:15
Pas 308 vieno mygtuko paspaudimu eini į meniu, antru paspaudimu atjungi. Lengviausia jungi SPORT režimą ir visad atjungia start stop.
Aš tai visai nesiparinu, kad neveikia start-stop, nors važinėju gal 70% mieste. Nekyla mintis keist akumą dėl to, kol jis dar gyvas pakankamai, tik prie -25 sunkiau vyniojo, bet užsivedė.
Ką teigiamo pastebit kai veikia start-stop? Kuro ekonomija, ar dar kas nors?
Jei ima per valandą darbo ant laisvų kokį litrą kuro, tai nėra čia kažkokios bėdos. Tiesa nežinau kiek ima, nes mūsų ratuose to nerodo. Buriu pagal VAG, ten rodo kokį 0,9 l/h.
Pagrindinis privalumas man,kad stovint prie šviesoforo tą birbianti VDV atjungia ir gali pasimėgauti trumpam tyla.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#196
Posted 2024 April 21 - 06:41
Pamiršau parašyti apie tą galinio valytuvo savaiminį sudirbimą su lango apsipurškimu.Išemiau tą saugiklį ,valytuvas nebevalo bet apipurskimas lango vistiek purškia kada nori ant galinio lango.Tai bus saugiklis BSI F1 15A
Pas 308 pirmuką kaip suprantu vienas varikliukas priekinio ir galinio langų apipurškimui?Tai kas gali būt atsakingas už tai kad jis sumasto giedrą dieną paduoti porciją skysčio ant galinio lango?
#197
Posted 2024 April 21 - 20:44
Del pacio varikliuko, tikrai negaliu pasakyt, man atrodo, kad tas pats pila ant priekio ir galo. As kazkaip galvoju, kad cia pacio BSI beda, bet galini valytuva esu isjunges per DIAGBOX, tai niekas nevalo ir nepila be reikalo ir net nevalo per rankenele. Niekada neanalizavau sito reikalo, nes niekada galinio nenaudoju.
Ijungiu tik kai reikia TA eiti.
#198
Posted 2024 April 23 - 05:36
Siurbliukas taip, vienas abiem stiklam. O veikimo puse priklauso nuo itampos poliskumo i kontaktus.Pamiršau parašyti apie tą galinio valytuvo savaiminį sudirbimą su lango apsipurškimu.Išemiau tą saugiklį ,valytuvas nebevalo bet apipurskimas lango vistiek purškia kada nori ant galinio lango.
Pas 308 pirmuką kaip suprantu vienas varikliukas priekinio ir galinio langų apipurškimui?Tai kas gali būt atsakingas už tai kad jis sumasto giedrą dieną paduoti porciją skysčio ant galinio lango?
Jei savaime suveikineja galinis apiplovimas ir kartu su valytuvu, vadinas arba ateina plovimo komanda i BSI is vairo rankeneliu, arba pats BSI uzpjauna gryba. Gali buti net ne elektronikos beda, o tiesiog sutrinti ar suluze kontaktai rankeneles pasukamam gale.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#199
Posted 2024 April 24 - 07:00
#200
Posted 2024 June 28 - 19:20
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users