O, tai kaip ten yra kai perki amortizatorius ir raso: technologija - dujos, arba tepalas?
Atseit i juos visus prileista kazkokiu duju, bet kartu jie turi ir tepalo. Arba kazko nesupratau, arba kazka praleidau?
Taip, dujiniuose amortizatoriuose irgi yra naudojamas tepalas. Jis dujinis dėl to, kad jame yra dujos.
Pabandykit kada pragręžti seną nebereikalingą dujinį amortizatorių ir pradžioj sušnypš, o tada pavertus bus galima išlašinti ir tepalą.
Diskleimeris: Tik atsargiai, skylė nuo savęs, geriau gręžimo vietą apsidengti skuduru ir dar užsidėti akinius. Visai nesmagu gauti alyvos į veidą. Čia kalbu iš patirties užvakarykštės, kai prasileidau nuo Citroen Xantia kiauros galinės hidroaktyvinės sferos. Gerai, kad, kaip numanydamas, užsidėjau akinius. Dar taip nėra buvę, už tai prieš tai niekad nesidėdavau. Teko prausti seną prasmirdusį LHM tik nuo veido ir iš plaukų, o akys nenukentėjo
Primityvi schema būtų tokia, bet čia labai primityvi, neparodyti visokie ten riebokšliai, manžetai, atbuliniai vožtuvai, žikleriai ir t.t.
O jei įsivaizduojam primityvią klasikinio tepalinio amortizatoriais schemą, tai būtų kaip Mototube, tik išimam iš apačios "Floating piston" ir "Gas chamber".
Bet tai irgi būtų labai primityvi, nes tepaliniai amortikai dažniausiai nebūna užpildyti pilnai (kitaip pašilę prakiurtų arba sprogtų), o viršuje tepalo būna palikta arba tiesiog oro, arba kokių nors ten ne mišrių dujų (azoto ar pan.), bet tiesiog atmosferos slėgio. Tą galima patvirtinti paprastai. Ne visi ir gal net ne dauguma, bet yra tokių amortizatorių, kuriuos apvertus ir ilgiau palaikius, jie neveikia. Atverti į darbinę poziciją ir vėl kaip naujas
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 spalio 15 - 03:21