Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m
#101
Posted 2021 July 03 - 13:03
Dabar kai daugelyje važiuojam, tai pasaka.
Kad iš kitų mašinų tinka, tai labai abejoju. Kažkada galvojau, kad 307 tiktų, nes labai panašios, bet ne.
#102
Posted 2021 July 05 - 07:29
Vistik jei kas turit ar ieškodami dalių savo 308tam uzmatet galinės atskiras sėdynės(Vilnius,Ukmergė,Panevėžys)brukstelkit cia
Aciu
Edited by Dolcis, 2021 July 05 - 07:32.
#103
Posted 2021 July 05 - 17:43
Prancūzishkas pasiūlymas viliojantis
P.s.Yra nors 2.5% tikimybė kad gali i 308ta tikt Tourano sėdynė ?Ten taip pat viskas išsiima galeDabar šovė tokia mintis...Reiks tikrint
2,5proc. tikimybė yra, bet tik vienam pabandymui. O ne kad dedant tūkstantį kartų, iš jų 25 kartus įsidės
Gale viskas išsiima pas nemažai modelių, bet kad tiktų tarp markių ir modelių sėdynės tai turbūt taip yra tik pas tokius "badge engineering" modelius, kaip:
1. Sharan, Galaxy, Alhambra
2. C8, 807, Ulysse 2, Phedra
3. Evasion, 806, Zeta, Ulysse 1
4. Berlingo, Partner, Combo, Proace City ir t.t.
Ir t.t. ir pan.
Kad šiaip kažkas kažkur taip iš lempos paėmus imtų ir tiktų, tai dažniausiai arba netinka, arba vistiek reikia kažką kažkur pakalt arba pavirint.
Edited by tadas1991, 2021 July 05 - 17:44.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#104
Posted 2021 September 08 - 08:14
#105
Posted 2021 September 08 - 17:59
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#106
Posted 2021 September 08 - 19:24
Skydelis švarus,konde off visada.Veikia ventiliatoriai nuo pat salto variklio uzkurimo.Check engine ar variklio perkaitimo lempuciu ar uzrasu nera? Konde tuo metu on ar off?
#107
Posted 2021 September 09 - 14:23
#108
Posted 2021 September 09 - 15:23
Išvada paprasta - arba grybauja valdymo elektronika (atskiras blokelis greičio valdymui arba integruota į patį ventiliatorių, nežinau kaip pas tą modelį), arba nori, kad taip suktųsi tas, kas pirmas valdymo grandinėje. O pirmas variklio kompiuteris. Paprastai tai būna tam tikri temperatūriniai gedimai, dėl kurių leidžiamas ventiliatorius, pvz kai kompas nemato aušiako temperatūros, mato užstrigusį valdomą termostatą, mato kažkur tokią temperatūrą, kurios ten neturėtų būti ir pan. Bet būna kai kurie variklio kompai, kurie leidžia ir dėl visokių kitokių gedimų tą ventilį, visiškai lempinių. Pvz, 1,6vti ir thp princiukų Bosch MED kompukai beveik dėl bet ko leidžia ir ventiliatorius max greičiu. Pvz, misfire ir turi ventiliatorių... Ir ne visada dega check engine, net ir turint avarinį rėžimą.'
Pas pežo ir citro su protingais ventiliatoriais taip būna, kad sukasi jie visu greičiu tada, kai tiesiog jis pats sugenda ir nebesusikalba su variklio kompu. Nesusikalba - vadinas pilnas greitis, jei tik yra maitinimas. To pačio galima pasiekti jiems atjungus komunikacinę fiškutę, storąją maitinimų palikus. Variklio kompe tuomet būna ventiliatoriaus arba temperatūros valdymo klaidos, bet skydelyje niekas nedega.
Edited by tadas1991, 2021 September 09 - 15:26.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#109
Posted 2021 September 09 - 17:18
Ačiū Tadai už komenta,ziuresim kaip bus toliau,buvau ryte pasijunges važiuojant(skydelis nerodo temp) - temperatura gražiai uzkyla iki darbinės ir stabiliai laikosi.Išvada paprasta - arba grybauja valdymo elektronika (atskiras blokelis greičio valdymui arba integruota į patį ventiliatorių, nežinau kaip pas tą modelį), arba nori, kad taip suktųsi tas, kas pirmas valdymo grandinėje. O pirmas variklio kompiuteris. Paprastai tai būna tam tikri temperatūriniai gedimai, dėl kurių leidžiamas ventiliatorius, pvz kai kompas nemato aušiako temperatūros, mato užstrigusį valdomą termostatą, mato kažkur tokią temperatūrą, kurios ten neturėtų būti ir pan. Bet būna kai kurie variklio kompai, kurie leidžia ir dėl visokių kitokių gedimų tą ventilį, visiškai lempinių. Pvz, 1,6vti ir thp princiukų Bosch MED kompukai beveik dėl bet ko leidžia ir ventiliatorius max greičiu. Pvz, misfire ir turi ventiliatorių... Ir ne visada dega check engine, net ir turint avarinį rėžimą.'
Pas pežo ir citro su protingais ventiliatoriais taip būna, kad sukasi jie visu greičiu tada, kai tiesiog jis pats sugenda ir nebesusikalba su variklio kompu. Nesusikalba - vadinas pilnas greitis, jei tik yra maitinimas. To pačio galima pasiekti jiems atjungus komunikacinę fiškutę, storąją maitinimų palikus. Variklio kompe tuomet būna ventiliatoriaus arba temperatūros valdymo klaidos, bet skydelyje niekas nedega.
#110
Posted 2022 January 16 - 21:39
P1490 Fap. detected overloaded
P16A3 Control unit.Monitoring fault on the starter inhibitor(level 2)
#111
Posted 2022 January 17 - 13:59
P1490 Fap. detected overloaded - na sitas tai tikrai nieko gera nezada... uzsikises filtras, reiketu ziureti gyvus parametrus.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#112
Posted 2022 January 18 - 07:45
Blyn...Gal žinai slėgiai kokie turi būti?Paziureciau prisijungęs pagazaves,ant laisvu tik žinau apsukų ,4-5 mbar rodo.P1490 Fap. detected overloaded - na sitas tai tikrai nieko gera nezada... uzsikises filtras, reiketu ziureti gyvus parametrus.
Kas esat plovę FAP filtrą,padeda?
Einu skaityt forumo,googlint
Edited by Dolcis, 2022 January 18 - 07:45.
#113
Posted 2022 January 18 - 09:54
ji ne plaut reikia, o pjaut lauk
#114
Posted 2022 January 18 - 10:02
Plovimas nė kiek nepadeda,niekas nebandė?ji ne plaut reikia, o pjaut lauk
#115
Posted 2022 January 18 - 17:38
Gal ir nieko. Noreciau pabandyt
Edited by markGonzalez, 2022 January 18 - 17:41.
#116
Posted 2022 January 18 - 21:03
Rusų forumuose rašo
O koks slėgis prieš Fap turi būti ant pvz 1000,2000,3000 apsukų?Ant laisvu karštam motorui 4-5mBar yra
Edited by Dolcis, 2022 January 18 - 21:08.
#117
Posted 2022 January 20 - 00:33
Isvaziuokit i laisva kelia. Treciu begiu ir gazas dugnas iki kokiu bent 3-3.5 tukst. apsuku pilna apkrova. Jei virsys 150-200mbar, negerai. Iki 100 normaliai, 100-150 dar galima vaziuoti. Tie skaiciai dar priklauso nuo to, kiek km pralekta nuo praeitos regeneracijos, ar sportiskai vazineta pastaru metu, nuo variklio tipo.Turiu omeny ne purškia iš balionėlio kažką bet fiziškai islupa FAP pūslę iš motoro skyriaus ir išplauna su spec priemonem.
Rusų forumuose rašo
O koks slėgis prieš Fap turi būti ant pvz 1000,2000,3000 apsukų?Ant laisvu karštam motorui 4-5mBar yra
Berods siem varikliam nuo 200mbar jau buna klaida. Kai tuo tarpu V6 HDi klaida berods kazkur ties 0.5-0.6bar.
Vietoj gazuojant tas matavimas toks nelabai tikslus gaunasi, nes mazas srautas ir maza apkrova, ir nestabiliai rodo, ir skale gaunasi zymiai siauresne.
Siaip tai tikrai siulau out. Jiem dar lengviau issibubina, nei seniems 1.6hdi. Bakelis dar lengviau ardosi.
Deja, bet koks bebuciau gamtos ir medziu, laukiniu gyvunu myletojas, bet nieko nera amzina. Naujas suodziu filtras ant seno savo teorini resursa jau atidirbusio variklio niekaip negali ilgai veikti be problemu. O tada iseitis ismest masina ir gamint nauja. Klausimas, kas labiau uztersia, ar sunaikint ir pagamint masina, ar tas skirtumas tarp su suodziu ir be suodzio. Nekalbant jau apie resursu svaistyma, kai pasaulyje dabar ismetamu daiktu daugiau nei puse dar puikiai tinkami naudoti, bet "moraliskai pasene" arba del isaugusiu vakariecio zmogaus darbo ikainiu remontas ekonomiskai niekaip nenukonkuruoja rytuose roboto rankos arba kaliniu/vaiku vykdomo naujo objekto pagaminimo kainos.
Jei kada bus problemu su TA, isidesit ir ta nauja atgal be problemu, o programa atstatys taip pat atgal, kaip pakoregavo i prieki. Su Adblue gi dar geriau. Sistemos resursas trumpesnis net uz siuolaikiniu benzininiu varikliu, ir kaina irgi panasi
Atvaziuoja zmones, turi uzsiimti kulturingu itikinejimu ir argumentavimu, kodel jam neverta keisti naujo Adblue purkstuko uz 160eur, nes ateity dar reikes siurblio/bako/kompo uz 1000eur. Vienas nepaklause. Idejau nauja purkstuka, kaip ir ledas. 2-3 menesiai ir Pressure too low. Ir dar negana to dar ir Particle filter Clogged...
Edited by tadas1991, 2022 January 20 - 00:45.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#118
Posted 2022 January 20 - 08:19
1.Nepaisant kad žmona ja važinėja praktiškai vien trasoje,ne mieste,ji nemėgsta(nenori,nesupranta)pasukt motorą (bent kartais) iki didesnių nei 2000 apsukų,o ypač matau kad nenori jungt į žemesnes pavaras(varo 4pavara ten kur aš jau senai 3cia jungčiau)
2.Klaida išlindo kelis kartus žiemą ir tik panašiai tada kada automobilių srautas ViaBaltikoj suletedavo dėl slidaus kelio,atitinkamai važiuodavo 50-70kmh (žmona kalbėjo),garantuotai važiuodavo 6pavara tokiu greičiu(aš taip manau)
Tad bandysiu slegius pamatuot kaip yra dabar,o tada "pavaikysiu" 308ta kaip tai darau kiekvienam dyzeliui prieš TA ir vėl pamatuosim ir tada jau duosiu rezultatus:)
#119
Posted 2022 January 20 - 18:58
Prie 3000aps kažkur apie 120mbar
Prie 4000aps kažkur 160-170mbar(abiem atvejais važiuojant ir laikant apsukas nekintamas)
Daug kartų įsibėgėjant tarp 2-4tukst aps. buvo užfiksuota FAP programos tokios min-max ribos: 8-248mbar
Kaip suprantu nekazka,nekazka:(
#120
Posted 2022 January 22 - 09:42
PAGAL PSA NORMATYVUS:
2500 rpm 60sek - negali virsyti 60mb, ant laisvu apsuku vietoje negali virsyti 10mb.
Bet cia reikia i daug ka atsizvelgti, temperatura, kada vykusi regeneracija ir pan...
CIA KAIP PAVYZDYS: as gyvenu GARGZDUOSE, tai isivaizduojame, KLAIPEDISKIAI prisisika pamperius (FAP FILTRAI UZSIKISA) ir isvaziuoja Vilniaus LINK... Kaip tik ties GARGZDAIS po 10-15km automobilis pamato, jog OOOO EUREKA, GEROS SALYGOS, apsukos TINKAMOS, GREITIS TINKAMAS, temperatura TINKAMA, DAAAVAAAAIIIII kratom pamperius lauk ir pradeda VISA SAVO SHUUUDA regeneraciju METU mesti lauk i UZMIESTI.
WTF??????????????????? KODEL ir KAIP CIA GERAI TAS FAP filtras, jis tiesiogsurenka sh vazinejant po miesta ir ISMETA i UZMIESTYJE gyvenanciu zmoniu KIEMUS. Jei kas yra uzuode kai vyksta regeneraciaj ta SMARVE, tai yra siaubingas dalykas...
Gerai dar PSA naudojams EOLYS ir tai nera taip baisu, bet KOKIA TOYOTA mechta idijota arba VAGinacija kai pradeda kaitint paprasta dyzeli...?
Edited by Laimonas, 2022 January 22 - 09:54.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users