Užmiestyje vėjas išsklaido teršalus, ta mintimi ir vadovaujasi.
Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m
#121
Parašyta 2022 sausio 22 - 17:20
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#122
Parašyta 2022 sausio 22 - 20:25
#123
Parašyta 2023 kovo 06 - 20:56
Dingo tik galiniai parktronikai nesenai - tai ir visos bėdos.Bandysiu knistis kas kur nes pagal pirminius duomenis neveikia nei vienas iš 4
#124
Parašyta 2023 balandžio 05 - 16:35
Ir taip jau 3kartus.
Gal kokių minčių yra?
1.6 eHdi
#125
Parašyta 2023 balandžio 05 - 17:00
Parktronikai dingsta , jei kuris nors numiro. Pasidaryk (jei yra ) vidinę diagnostiką. Sužinosi kuris. Dėl ventiliatoriaus - atjunk akumą 5 minutėms (gali ir ilgiau) ,-didelė tikimybė, kad viskas bus gerai.
#126
Parašyta 2023 balandžio 05 - 19:52
Jo,su parktronikais jau tvarkoje,sutvarkyta.Akuma atjungiau,taip,tik tiek kad porai sekundžių kad issijungtu pats ventiliatorius.Ok,reiks pabandyti ilgiau palaikyt kaip sakai,kokias 5min.Jei kartosis varysiu diagnostikai tadaParktronikai dingsta , jei kuris nors numiro. Pasidaryk (jei yra ) vidinę diagnostiką. Sužinosi kuris. Dėl ventiliatoriaus - atjunk akumą 5 minutėms (gali ir ilgiau) ,-didelė tikimybė, kad viskas bus gerai.
Ačiū
Aciu
#127
Parašyta 2023 balandžio 07 - 14:47
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2023 balandžio 07 - 14:48
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#128
Parašyta 2023 balandžio 08 - 08:16
Taip ir reiks daryti,akumo atjungimas ilgesniam laikui nepadėjo.. Ačiū Gau173 ir Tadui už reakciją ir Gražių švenčių visiems!ESP klaida daznai buna is tikro variklio klaida. Del kai kuriu klaidu neuzdega check engine, bet del gedimo nebegalimas sklandus esp veikimas, tai jis jau isijungia avarini rezima ir kala jum i veida lempuka ir pyyyp. Junkit kompuka ir ziurekit klaiduke.
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2023 balandžio 08 - 08:18
#129
Parašyta 2023 balandžio 17 - 09:34
Klaidos su EGR ir Air circuit
#130
Parašyta 2023 balandžio 18 - 16:38
Palikau Pūgą Piniavoj servise,lauksiu žinių kas ten daros,pabandžiau trasoje "prapusti" ,pralekt aukstesnem apsukom,poto nuemiau klaidas,nepadėjo.
Klaidos su EGR ir Air circuit
Tai reikia keisti egr voztuva,o ne xuiniomis uzsimineti
#131
Parašyta 2023 balandžio 19 - 07:34
Viltis miršta paskutinė 😁Tai reikia keisti egr voztuva,o ne xuiniomis uzsimineti
Jau pakeistas EGR,dabar bisk prie pakabos vyrai dirba
Šiandien turėčiau pasiimti avto
#132
Parašyta 2023 balandžio 19 - 13:37
Ta prasme pratestuoti mašina reikia,sutinku,bet beveik 20km pliuso daugokai jau gal
#133
Parašyta 2023 balandžio 19 - 19:52
Kuro gaila ar kaip? Kažkaip nesukčiau smegenų. Tarkim pavažiavo porą kartų iki Circle K žiedo link Pasvalio prieš EGR keitimą ir po. Va ir bus tie 18 km.O sakykit kas remontu užsiimant čia norma po EGR ir stabilizatoriaus keitimo rasti +18km skydely?
Ta prasme pratestuoti mašina reikia,sutinku,bet beveik 20km pliuso daugokai jau gal
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2023 balandžio 19 - 19:55
#134
Parašyta 2023 balandžio 19 - 20:49
Jei testavimo tikslais tai nemanau kad 18km prisisuktu.O jei asmeniniais tai laisvai:)O gal naujo EGRo lėkė atsivežti:))Kuro gaila ar kaip? Kažkaip nesukčiau smegenų. Tarkim pavažiavo porą kartų iki Circle K žiedo link Pasvalio prieš EGR keitimą ir po. Va ir bus tie 18 km.
Bet suremontavo viską puikiai,viskas sutvarkyta
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2023 balandžio 19 - 21:18
#135
Parašyta 2023 balandžio 20 - 07:51
Sakyčiau, jei būtų ne +18, o +180 km...
#136
Parašyta 2023 balandžio 20 - 18:24
Na svarbu žmona laiminga atgavus Peza po 3d remonto.
#137
Parašyta 2023 balandžio 20 - 20:05
Sakyciau, kad 18km normaliam patikrinimui po variklio valdymo sistemu remonto yra labai labai mazai
Nebent jei nera problemu ar net turit noro gadintis nuotaika ir laiko grizti dar kelis kartus del to pacio gedimo.
Tuomet visada pasakykit, kad nepageidaujate, kad automobili mechanikas vairuotu kelyje, tik i garaza ir atgal i aikstele. Tai visiskai normalus prasymas is jusu puses, nes automobilis priklauso jums.
Bet del kai kuriu gedimu bent jau as tokiu atveju atsisakau remontuoti, nes be vazinejimo nepatikrinsi, o aklai pakeisti kruva daliu pagal abstrakcius klaidu kodus labai mazai kas nori, net ir apynaujiems automobiliams.
Arba tenka duoti pasibaigti darba patiems. Pvz, pakeitus dirza 1.6hdi varikliams, net ir nuorinus per visus kamstelius, kol variklis pilnai nesusyla ir neatsidaro termostatas bei neprasicirkuliuoja sistema aukstesnem uz laisvas apsukom, iki galo nenusiorina sistema. Tokiu atveju ryte bakeli randate tuscia ir reikia dapilti 0.5-1L antifrizo. Jei zmogus nori ir gali ta pasidaryti, prasom, visada papasakosiu, kaip ka daryti.
Beda tik kad nepasitikintiems zmonems kartais po to vistiek kyla abejoniu, kad gal meistras neprisuko gerai pompos arba nedamove slangos ir kazkur isbego ir kazka cia trina, kaip saraskinas.
1.6hdi pries keiciant zvakes kartais duodu pasikurent 4-5h ant laisvu. Taip manau taupantis jusu pinigus, nes sudega 5L kuro, bet maziau zvakiu nuluzta ir gaunasi keitimas pigesnis ne procentais, o kartais. Bet zmones buna galvoja ir kad kura nusiurbiau. Dar blogiau, kai ta tema nepasikalba su paciais paslaugos teikejais ir lieka nuoskauda galvoje, uzuot normaliai issiaiskinus, kas ir kodel buvo daroma.
Ne visi klientai apie tai pasako, tiksliau dauguma nepasako, ir tuomet buna nesusipratimai del prisuktu kilometru ar sumazejusio kuro lygio.
As turiu pomegi atiduoti klientui automobili patikrinta ir paruosta eksploatacijai. Pravaziuoju, kol isitikinu, kad viskas, ka taisiau, veikia gerai, arba ka atsisake taisyt veikia kaip neveike, ispurtau kilimuka, jei atvaziavo su labai zvyruotu, ir pastatau tvarkingai i aikstute.
Po variklio keitimo ar rimto remonto (trukes dirzas, sutvarkyta kiaura galvute ar pan) pasivazineju su masina bent pora dienu, patikrinu, ar viskas gerai veikia, o po 100-200km jau ir matosi, ar tikrai niekas niekur nebega.
Dar labai svarbu, kad atiduodant jau butu nuruke visi tepalai ir antifrizai, kuriais apsiteplioja ismetimas dirbant, kaip svariai bedirbtum, ir apibega orinant sistema. Kitaip buna nusiskundimu, kad salone smirda dumais ar is po kapoto kazkas ruksta. Kas kuri laika po darbo atlikimo gali buti ir normalu, tik nesuprantanciam arba nelabai norinciam suprasti zmogui paprasciau ne bandyti paaiskinti, o atiduoti jau nurukinta
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2023 balandžio 20 - 20:49
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#138
Parašyta 2023 balandžio 21 - 07:35
jo, Tadas , kaip visada isamiai ir idomiai aprase "problema"..siaip nereiktu taip jautriiai reaguot i tokius dalykus , tvarkingi meisrai ar servisai visada sitai padaro ir atiduoda automobili tikrai tvarkinga ,testo metu kartais pasimato kitos problemos , kurios aptariamos su auto savininku ir jei reikalinga , pasalinamos, o dar zmones gi sava garantija darbams duoda ..., taip kad viska sgeraiu yra , kad tik taip butu
#139
Parašyta 2023 balandžio 21 - 11:09
Tema tokia "pakurta" tikrai ne dėl pusės litro dyzelio:) Labiau dėl noro išsiaiškint kiek gi testinių KM yra norma remontuojant.
#140
Parašyta 2023 balandžio 21 - 20:31
O, kokia tema uzkabinote... Filosofine netgi. Vienas didziuju klausimu.
Sakyciau, kad 18km normaliam patikrinimui po variklio valdymo sistemu remonto yra labai labai mazai
Nebent jei nera problemu ar net turit noro gadintis nuotaika ir laiko grizti dar kelis kartus del to pacio gedimo.
Tuomet visada pasakykit, kad nepageidaujate, kad automobili mechanikas vairuotu kelyje, tik i garaza ir atgal i aikstele. Tai visiskai normalus prasymas is jusu puses, nes automobilis priklauso jums.
Bet del kai kuriu gedimu bent jau as tokiu atveju atsisakau remontuoti, nes be vazinejimo nepatikrinsi, o aklai pakeisti kruva daliu pagal abstrakcius klaidu kodus labai mazai kas nori, net ir apynaujiems automobiliams.
Arba tenka duoti pasibaigti darba patiems. Pvz, pakeitus dirza 1.6hdi varikliams, net ir nuorinus per visus kamstelius, kol variklis pilnai nesusyla ir neatsidaro termostatas bei neprasicirkuliuoja sistema aukstesnem uz laisvas apsukom, iki galo nenusiorina sistema. Tokiu atveju ryte bakeli randate tuscia ir reikia dapilti 0.5-1L antifrizo. Jei zmogus nori ir gali ta pasidaryti, prasom, visada papasakosiu, kaip ka daryti.
Beda tik kad nepasitikintiems zmonems kartais po to vistiek kyla abejoniu, kad gal meistras neprisuko gerai pompos arba nedamove slangos ir kazkur isbego ir kazka cia trina, kaip saraskinas.
1.6hdi pries keiciant zvakes kartais duodu pasikurent 4-5h ant laisvu. Taip manau taupantis jusu pinigus, nes sudega 5L kuro, bet maziau zvakiu nuluzta ir gaunasi keitimas pigesnis ne procentais, o kartais. Bet zmones buna galvoja ir kad kura nusiurbiau. Dar blogiau, kai ta tema nepasikalba su paciais paslaugos teikejais ir lieka nuoskauda galvoje, uzuot normaliai issiaiskinus, kas ir kodel buvo daroma.
Ne visi klientai apie tai pasako, tiksliau dauguma nepasako, ir tuomet buna nesusipratimai del prisuktu kilometru ar sumazejusio kuro lygio.
As turiu pomegi atiduoti klientui automobili patikrinta ir paruosta eksploatacijai. Pravaziuoju, kol isitikinu, kad viskas, ka taisiau, veikia gerai, arba ka atsisake taisyt veikia kaip neveike, ispurtau kilimuka, jei atvaziavo su labai zvyruotu, ir pastatau tvarkingai i aikstute.
Po variklio keitimo ar rimto remonto (trukes dirzas, sutvarkyta kiaura galvute ar pan) pasivazineju su masina bent pora dienu, patikrinu, ar viskas gerai veikia, o po 100-200km jau ir matosi, ar tikrai niekas niekur nebega.
Dar labai svarbu, kad atiduodant jau butu nuruke visi tepalai ir antifrizai, kuriais apsiteplioja ismetimas dirbant, kaip svariai bedirbtum, ir apibega orinant sistema. Kitaip buna nusiskundimu, kad salone smirda dumais ar is po kapoto kazkas ruksta. Kas kuri laika po darbo atlikimo gali buti ir normalu, tik nesuprantanciam arba nelabai norinciam suprasti zmogui paprasciau ne bandyti paaiskinti, o atiduoti jau nurukinta
Manęs niekas net neklausė ar aš leidžiu važiuot į trasą, nes skambučiu supratau, kad tai reikalinga. Keitė 1,6 HDI aušinimo ventiliatorių, kaip suprantu buvo pasileidę ir antifrizą. Skambina, sako, labai sunkiai nusiorina, norim pasilikti iki ryto ir įsitikinti ar viskas gerai. Blogiau jei atiduotų belekaip. Aišku aš ir pats dar kelias dienas vis tikrinau lygį, bet kitas gal pernelyg pasitikėdamas kapoto neatsidarys gal dar mėnesį 🙂
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0