O ką ten pirkti, kai išprogramuoji ir pamiršti. Kaina remonto abejoju ar būtų mažesnė... 🤔Krovininiu gal taip, o ar Peugeot/Citroen jau iseina nupirkti atskirai AdBlue sistemos nauju daliu, o ne visa sistema bakelio pavidale?
del AdBlue
#21
Parašyta 2021 rugpjūčio 18 - 20:25
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#22
Parašyta 2021 rugpjūčio 19 - 09:56
Nėra jokių neigiamų pasekmių jo išprogramavime? Ir geriau tai atlikti kol AdBlue dar veikia be problemų ar galima laukti iki tol, kol AdBlue sistema pradės streikuoti ir tada atlikti operaciją?
O ką ten pirkti, kai išprogramuoji ir pamiršti. Kaina remonto abejoju ar būtų mažesnė... 🤔
ex Citroen BX 1.9d Royale 87m
ex Citroen Xantia 1.9td 98m
ex Peugeot 406 1.9td 98m
ex SAAB 9-5 2.0T 97m
ex Peugeot 406 coupè 2.2HDI 02m
ex Peugeot 407 Coupè 2.7HDI 07m
Dabar Peugeot 508 RXH 2.0HDI 133kw 15m ir geltonas Peugeot 306 Cabriolet 1.6 99m
#23
Parašyta 2021 rugpjūčio 24 - 12:53
Neskubek. Tegul veikia, kol veikiaSu AdBlue išprogramavimu nesu susidūręs, tai įdomu.
Nėra jokių neigiamų pasekmių jo išprogramavime? Ir geriau tai atlikti kol AdBlue dar veikia be problemų ar galima laukti iki tol, kol AdBlue sistema pradės streikuoti ir tada atlikti operaciją?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#24
Parašyta 2021 rugpjūčio 27 - 11:06
aciu Laimonui
#25
Parašyta 2021 rugpjūčio 27 - 11:27
Klaidu kruva: Excessive fluid usage, sudden pressure drop, injected quantity higher than required ir kazkas panasaus. Ir kartais zmogui masina apsidumina, lyg kaip prakiurusi galvos tarpine ir degintu antifriza arba per regeneracija, kai kruva balto/pilksvo dumo. Daugiau jokiu simptomu. Pats gyvai nemaciau, nes nutinka ne daznai. Kai atvaziavo, nuskaicius ir istrynus klaidas, pravaziavom gal 10km, visi parametrai be dideliu nukrypimu ir jokiu simptomu ar klaidu. Purkstukas, stringa atviras?
Variklis 2.0hdi 133kw
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#26
Parašyta 2021 rugpjūčio 28 - 06:06
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#27
Parašyta 2021 rugpjūčio 28 - 09:24
Tuo paciu paklausiu Laimono ir kitu kolegu, gal teko susidurti su tokia beda?
Klaidu kruva: Excessive fluid usage, sudden pressure drop, injected quantity higher than required ir kazkas panasaus. Ir kartais zmogui masina apsidumina, lyg kaip prakiurusi galvos tarpine ir degintu antifriza arba per regeneracija, kai kruva balto/pilksvo dumo. Daugiau jokiu simptomu. Pats gyvai nemaciau, nes nutinka ne daznai. Kai atvaziavo, nuskaicius ir istrynus klaidas, pravaziavom gal 10km, visi parametrai be dideliu nukrypimu ir jokiu simptomu ar klaidu. Purkstukas, stringa atviras?
Variklis 2.0hdi 133kw
Jau mačiau ne vieną sugedusį, nesandarų purkštuką. Greičiausiai ten ir bus bėda. Turėtų būti tokios kaip šerkšno nuosėdos aplink jį.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#28
Parašyta 2021 rugsėjo 21 - 07:36
Buvai teisusJau mačiau ne vieną sugedusį, nesandarų purkštuką. Greičiausiai ten ir bus bėda. Turėtų būti tokios kaip šerkšno nuosėdos aplink jį.
Aplink ji, ir ant traverso karbamido koralai. Duslintuve irgi koralai ismetimo paciam gale. Idomu, kaip suodis apie tai galvoja, reiks dar paziureti. Zmogus norejo remontuoti, idejau nauja OE uz 100+eur. Dar super rimtai neisejo isbandyti, bet klaidos (nauju atsirado per ta laika, tokiu aiskiu kaip injector short to ground, short to positive ir t.t. radau) issitryne, ir per keliolika km nebegrizo. Turbut bus gerai. Keicias (C5 X7 2016 2.0hdi 133kw, manau tas pats butu ir 508 su tokiu motoru) nelabai sudetingai, bet reikia ir pirstus palauzyt, ir ranku miklumo, jei noris vietoje pakeisti, nenuiminejant visos dusles.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#29
Parašyta 2021 rugsėjo 27 - 07:08
Sveiki, kiek kainuoja adblue isjungimas/isprogramavimas P208? Pas zmona uzsidege ir skaiciuoja jau kilometrus, klaida parode "mazas spaudimas", bakelis pilnas, klaidos istrinimas padeda neilgam.
Šį pranešimą redagavo voina: 2021 rugsėjo 27 - 07:09
#30
Parašyta 2021 lapkričio 06 - 22:19
#31
Parašyta 2021 lapkričio 07 - 05:15
Šiandien gavau pranešimą, kad liko 2400 km iki neužvedimo. Supyliau 5 litrus adblue, užgeso. Ant bakelio rašo, kad prie -11 užšąla. O kas darosi toliau su šia sistema, tarkim prie -20? Laikyt pilną tą baką per šalčius ar jokio skirtumo?
Jokio skirtumo. Juk ar 5L, ar 15L, per gerą -25C naktį vistiek užšals pakankamai, čia ne ežeras
Yra ten kažkokie šildymo sprendimai integruoti, kai nelabai šalta, bet prie gero minuso man atrodo tiesiog ta sistema deaktyvuojama, nes jei bakelį, siurbliuką ir gali atšildyti, o purkštukas pats atšyla nuo duslintuvo, tai vamzdelio per visą mašinos ilgį einančio, nu anei niekaip neatšildysi. Analogas būtų langų apiplovimui, mersai seni turi bakelio šildymą antifrizu, bet kol žarnelės ir purkštukų nenušildysi, tol nepurkš, siurbliukas gali pumpuoti kiek nori. Arba jei užšąla vanduo vamzdžiuose namuose. Jei neteko kam tokios situacijos turėti, tai nesupras gal, bet sakykim užšąla 5m atkarpa, einanti per nešildomą koridorių, kur prie -30C naktį gali būti jau ir minusas, ir naktį kai nenaudoji vandens (užtai būna prie didelių šalčių paliekama tekėti lengva srovele vanduo, kur senoviniai skaitliukai net nesisukdavo, o šiuolaikiniai prisuka papildomą kubą, bet sutaupo tiek vargo ir pastangų..), tai ir užšąla. Iš tų 5m gali atšildyti 4,95m ir dėl tų suknistų 5cm, kuriuos praleidai ir nežinai kurioj vietoj, nu nebėga nors tu ką, ir jei nepašildysi pakankamai patalpos, tai užšals atgal
5L ilgam neužteks, pilkit didesniais kiekiais. Ir pigiau, ir tada išeina kažkiek nuvažiuoti. Nebent jei užpylimas jau prie kuro skylės, nes kai bagažinėj, tai užknisa kraustyti tuos bagažinės turinius, kilimus ir zapaskes.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#32
Parašyta 2021 lapkričio 07 - 11:37
Pyliau nedaug, kad tik nemestų pranešimo, nes garsas tai žudantis po kiekvieno užvedimo 🙂 Na dar ir dėl to, kad degalinėj tokį tik radau, reiks kokioj dalių pardėj paieškot kaip sakot ir daugiau ir pigiau.
Klausimėlis tuomet kokia bako talpa pas 2017 C4 Grand Picaso?
Mačiau Circle K degalinėse galima užsipilti kaip kuro iš kolonėlės. Esat kas pylę?
Galvoju patogiau būtų su pistoletu ten bagažinėj pataikyt į garlaviną ir nesukant galvos prisipilti pilną tą bakelį.
#33
Parašyta 2021 lapkričio 07 - 22:58
Vartotojo instrukcijose rašo maždaug (labai grubiai perfrazuojant) taip:
Naudoti skystį, kuris atitinka tokius standartus X.
Rekomenduojama naudoti originalų Peugeot/Citroen skystį.
Negalima pildyti bakelio iš degalinėse esančių pistoletų, nes jie skirti tik sunkiasvorei technikai.
Degalinių tinklų pateikiamoj informacijoj, tas skystis iš krano atitinka tuos reikiamus standartus, tai kodėl netinka, kaip ir neaišku tiksliai. Internautai svarstė įvairias priežastis, pvz kad sunkiasvorė technika turi AdBlue skysčio filtrus, o lengvieji neturi nieko, ką būtų galima pakeisti ar bent išplauti. Kita galima priežastis, per greitai bėga.
Negaliu pasakyti, bet nesu pylęs iš krano. Perku po 10 arba 20L bakais.
Iš 5L bakeliu įpilt su leika nėra jokių problemų, reikia tik tinkamai suvartyt bakelį proceso metu. Su 10l dar išeina, su 20l labai sunku, tai būna statau tiesiog baką ant stogo ir supilu žarnele pasiurbęs, sifono principu. Svarbu stipriai laikytis švaros ir nenaudokit tos pačios leikos, kaip kurui, neišplovus skiedikliu.
Bakelio tikslios talpos nežinau, ji kiekvienam modeliui šiek tiek gali skirtis, bet turėtų būtų apie 15-18L.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#34
Parašyta 2021 lapkričio 07 - 23:17
Lai veikia kol veikia, pradės knist protą, išprogramuosim. Kažkaip susidariau nuomonę iš bendros info, kad ilgaamžiškumu nepasižymi šitos sistemos bent pas psa.
#35
Parašyta 2021 lapkričio 08 - 02:04
Pas daugumą gamintojų nepasižymi. Pačekinkit pvz Audi. Ten nebūtina keisti viso bakelio, galima tik siurblį su visom smegenim, jis išsitraukia žemyn. Bet būna atvejų, kai pigiau kainuoja komplektas su visu bakeliu. Kaip bepirksi, visvien štukytė su remontu gaunasi. Ir berods dar pririšti paprastai neišeina, reik prie serverio jungti ar pan. Nu, pilnas šiuolaikinis anti-right to repair farŠas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Parašyta 2021 lapkričio 08 - 06:08
#37
Parašyta 2021 lapkričio 08 - 06:54
#38
Parašyta 2021 lapkričio 08 - 08:57
Mano paaiskinimas KODEL jei Ablue bako talpa apie 16.5ltr gamintojas siulo pilti max 10 ltr (ne tik PSA) ir nenaudoti degalinese naudojamo pistoleto PAPRASTAS:
UREA skystis (Adblue tai sistemos pavadinimas) turi itin bjauria savybe pradeti uzsaliti prie -11C. Jis tokioje temperaturoje virsta "KOSHE", prie -15C virsta VIENTISU LEDU. Kai bakas yra PUSPILNIS, skystis turi galimybe kazkur plestis, kai privarytas iki "kakliuko", tai tas pletimasis buna "trukes korpusas" arba "uzpilta siurblo plata". Taip yra skyscio sildytuvas, bet jis veikia TIK masinai uzkurtai, taigi JOKIOS is to naudos, o tik "meskos paslauga", kai pradeda silti nuo tarpines i Adblue sistemos siurblio ertme TUO METU taip uztrumpinant pacia valdymo plata. Na aisku po to skambuciai man ar kitiem, del "grasinimu" ant skydelio apie masinos neuzkurima.
Pilkite MAX po 10 ltr (2x 5ltr) ir nesukit galvos, mokesit 3 eurais daugiau, bet busit padare VISKA ka galejot.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#39
Parašyta 2021 lapkričio 08 - 10:14
#40
Parašyta 2021 lapkričio 08 - 13:47
O kai įvyksta gedimas tą patį kilometražą skaičiuoja iki neužvedimo kaip ir su skystimo trūkumu?
Taip, kai ismeta gedim, duoda 1000km ir nuvaziavus tuos km jau NEBEGALES uzvesti. AIsku negesinus galima vaziuoti ir toliau, taciau jau reikes kura pilti uzvestai masinai o yra buve atveju chebrytei is UK vaziuojant vokieciuose... O da daryt... Kai masina NE GARANTINE ir kaip pas jos tebera AdBlue, tai didele rizika kad tek moket traliukui is kokios pvz italijos kad pargabentu masina. Visi kurie vazineja po EU be garantiju ta zino ir programuoja lauk, nes anksciau ar veliau, neasvarbu mersas ar pezhas, UREA (adblue) uzsilenkia ir tada gali KUKUOTI alpese.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0