Peršokti prie turinio


Nuotrauka

del AdBlue


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 72

#41 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 lapkričio 08 - 22:36

Na tai čia kaip ir vasarą nepili kuro bako iki gurklio viršaus. Nes alsuoklis toli suveiks, toli nesuveiks, ypač jeigu jau užpiltas, o paskui balos po mašina ir dar savybė, kad jeigu pramušė pro kažkur, tai pro ten bėgs ir toliau. Nieko pilt iki viršaus geriau nereikia, nebent iškart sėdi ir daug važiuoji. Bet rekomendaciją pilt iki 10L pirmąkart girdžiu, reiks gal ir pasinaudoti ja.

Ir kodėl gamykliniai bako kamšteliai buvo recallinti, ir jei nepakeistas dar į atnaujintą, tai bent jau mikro skylutę pragręžiam, kad alsuotų kažkiek.

 

Dėl TA kolkas bėdų nėra, o klausimas ir ar bus, nes gali būti problemų patikrinti ne programiniu būdu. Nes ji ne visada veikia. Turi būti temperatūrinės, apsukų, naudojamos galios ar kažkaip panašiai sąlygos. Kiek teko diagnozuoti arba remontuoti, tai užsikuri, stovi, niekas ten nieko nepurškia, apskaičiuota išeiga 0mg, išvažiuoji, praleki kelis km, važiuoji stabiliu greičiu pašilusiu varikliu ir pradeda rodyti kažkokį skysčio purškimą. Nors gal galima testą paleisti, bet gali visvien nesąmones rodyti. Esmė, kad, bent mano žiniom, bent kolkas nėra jokio standarto ar reikalavimo šitos išmetamų dujų medžiagos tikrinimui.

Nes jei pradės tikrinti, ir uždės normalią normą, tai nebepraeis ir visos senolės su išjungtais EGRais. Juk EGR pagrindinė funkcija ta pati  - NOx mažinimas. Tik buvo pasiekta tam tikra technologinė riba, kur nebeišėjo dar labiau sumažinti, drąstiškai neprarandant efektyvumo (kodėl dyzelių kuro sąnaudos nuo 90tųjų iš esmės nesumažėjo), ir todėl teko pradėti naudoti kitą taktiką - pilti į duslintuvą karbamidą.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#42 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2021 lapkričio 11 - 11:21

O Pezo po 1000km neduoda tik užkurti ar ir uztraukt neina?(kas su mechanine deze)
Reno buvo bėda su Adblue,tai uztraukt duodavo ryte,poto negesini visą dieną.
Aišku naujesniuose Pezo dauguma automatai,neuztrauksi

Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2021 lapkričio 11 - 11:21

  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#43 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 lapkričio 11 - 19:21

O Pezo po 1000km neduoda tik užkurti ar ir uztraukt neina?(kas su mechanine deze)
Reno buvo bėda su Adblue,tai uztraukt duodavo ryte,poto negesini visą dieną.
Aišku naujesniuose Pezo dauguma automatai,neuztrauksi

Da reik neuzgest :D
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#44 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2021 lapkričio 12 - 21:22

Da reik neuzgest :D

Patikėk budavo nejauku kamsty Vilniuj važinėti savaitę taip iki kol eilė servisui priejo:))
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#45 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2021 lapkričio 14 - 20:12

Dyzelistu vargai 2021m...,,,
  • 0

#46 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2021 lapkričio 14 - 21:01

Dyzelistu vargai 2021m...,,,

Benzinistui niekaip neišėjo patylėt ir nepašiept..
Jau geriau tokios problemos, nei šiuolaikinių PSA benzų.

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2021 lapkričio 14 - 21:04

  • 0

#47 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2021 lapkričio 15 - 13:40

Niekas nieko nesiepia, as su dyzeliu atvazinejas 9 metus.. Galiausiai siai dienai jokio skirtumo, jeigu perki auto ne is salono ir po garantinio, viskas yra ant garbes zodzio. Nei benzas nei dyzelis nebera labai patikimas daiktas, renkiesi tik tai kas labiau patinka. Man komfortas yra nesukti galvos del eolys, adblue sistemu, tylumo ir nevibruoti salone kartu su varikliu stovint kamsciuose, labai greit prisylanciu salonu ziema ir t.t.
  • 0

#48 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2021 gruodžio 25 - 01:18


  • 0

#49 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2021 gruodžio 29 - 10:00

Dėl Adblue.Praeita su Reno šitas "kelias".Sugedo.Ryte užtraukiama,gesint negali,važiuot reikia,servisas po savaites,garantijos nebėra.Verdiktas - dacikas.Kaina lyg 550.Nepadejo.Oficialai stupore.Sako reiks kompą keist 1200e.Aciu.Siaip taip pasiėmė atgal ta dacika už 550.Ate
Susitarta su Taurium ,pašalinta sistema,no problem
P.s Ne į temą - šitam aukščiau esančiame video vietoj žodžio "adBlue" irasykim žodį "vakcinos" ir pabandykite atlikti savo tyrimą..Tik vietoj automobilio turėtų būti žmogus.
Just business
  • -3
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#50 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2023 vasario 26 - 14:51

Sveiki. Kadangi dabar pas mane gyvena adblue sistema, norisi daugiau info. Mano darbe buvo naudojama daug karbamido tirpalo ir visur, kur tik nors menkiausias nesandarumas apaugdavo kaip šerkšnas. Bet su šiltu vandeniu nuplauni ir vėl viskas OK. Kieto karbamido  tirpinimo bake ilgainiui susidarydavo netirpios nuosėdos. Kaip cementas. Achemos atstovai aiškindavo, kad tai dėl kieto vandens. Buvo sumontuota vandens minkštinimo stotis, bet rezultatas toks pats. Matyt pačiame karbamide problemos. Kaip supratau, forume yra ne vienas susidūręs su ta problema. O jeigu mirštančiai sistemai vietoj karbamido pripilti šilto vandenuko ? Bet  kuriuo atveju tas adblue skystis yra vandeninis karbamido tirpalas. Gal kiek filtruotas, gal ilgiau laikytas, kol nuosėdos nusistovi. 


  • 0

#51 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2023 vasario 26 - 15:18

Šilto vandenuko gal ir pripilsit, atvės per 10 min. ir kas toliau, ką tai duos? Aš asmeniškai galvoju kol veikia tegul veikia, užlinks, tiesiu taikymu pas Laimoną pašalinti 😀
  • 0

#52 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2023 vasario 26 - 17:55

Be problemos, isprogramuosim ir pamirsit sita "PINIGU PLOVYKLA" :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#53 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2023 vasario 27 - 07:13

Laimonai ar gali būti TA per obd nemato kompe išmetimo (po adblue išoperavimo) ar čia TA problemos dėl savo turimos diagnostinės įrangos? (Išmetimą matavo mechaninių-tradiciniu būdu)
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#54 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2023 vasario 27 - 07:59

Labas, taip gali buti, nes dare PIGEEU pe READINESS testo. Kokia cia masina? Pezhus/Citroen padarau programiskai visus su OBD readiness testu :) Nes pvz Klaipedoje jei nepraeina OBD readiness testo, tada nepraleidzia TA


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#55 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2023 vasario 27 - 14:01

Sveiki. Be abejo, veikiančiai sistemai vanduo nieko gero neduos, o kompas gali nepastebėti išmetimo pagerėjimo. Kalbu apie talpos praplovimą kuomet jau atia darosi...Tiesa purkštukai bei siurbliukas gal turėtų būti plaunami kažkaip atskirai. Kuomet darbe tas brudas ilgiau pastovėdavo, net perpumpavimo siurblio filtrai stebuklingai pasikimšdavo. Tuomet tik ardymas ir  švarus vanduo. Tiesa, dar neteko apžiūrėti savo pirkinio iš apačios, todėl mano pamąstymai žinantiems gali pasirodyti juokingi. Greičiausiai taip ir yra. Išprogramavimas be liekamųjų reiškinių nėra blogai kuomet remontas tūkstančiu kvepia.  O pas Laimoną jau pradedu taikytis. Turėsiu ilgesnes išeigines reiks tepaliuką, filtriukus pasikeisti, apveizėti kas kur yra ir kaip, nes mano senstančiai galvai kiek per daug mygtukų kol kas. Beje, kas pasakys kas kiek km reikia pagrindinį diržą keisti. Intike labai skirtingą info randu,- nuo 80 kkm iki 240 kkm. Motoriukas blue 1,6 hdi. Ir dar dėl to karbamido. Achemiečių chemikas mums aiškino, kad padarytą tirpalą reikia nuolat maišyti, nes ten kažkokie kristalizacijos procesai ilgainiui vyksta. Tuomet nevartojamas automobilis su pilnu karbamido bakeliu ir naujas gali užsilenkti, nebent tame skystyje yra dar kažkos priedas.


Šį pranešimą redagavo gau173: 2023 vasario 27 - 14:02

  • 0

#56 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2023 vasario 27 - 14:57

Taip, gau173, stovinti adblue sistema sugenda, cia jau ne paslaptis niekam...


  • -1

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#57 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2023 vasario 27 - 16:02

Na va, nežinodamas sužinojau... Pasirodo ne toks tas pasaulis ir modernus. Kuomet prieš 20 metų susidūriau su karbamidu ir dabar vis dar tos pačios problemos. O gal metai per greitai bėga. Bakelio tūris 17 litrų, bet pilti leidžia tik max 10. Įtariu, kad geriau teliūškuotusi važiuojant. Galėjo gi kokią mechaninę ar pneumo maišyklę priklijuoti. Nors, tuščia vieta nesveria o ir užšalimo atveju bakeliui saugiau .


  • 0

#58 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2023 vasario 27 - 22:07

nuo backos: pirkit benzinus, nebus jokiu adblue nesamoniu.  ;]


  • 0

#59 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2023 vasario 27 - 22:29

nuo backos: pirkit benzinus, nebus jokiu adblue nesamoniu. ;]


Parodykit normalų PSA benzą, pirksim, turbūt pasibaigė su EW serija. Bendradarbei beveik įpiršau c5 aircross, naują pirko, bet baisiai norėjo benzo, tikiuosi neeksploatuos tiek, kad pradėtų reikštis princo bėdos, neatleis 😁
  • 0

#60 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2023 vasario 28 - 13:05

Sveiki. Be abejo, veikiančiai sistemai vanduo nieko gero neduos, o kompas gali nepastebėti išmetimo pagerėjimo. Kalbu apie talpos praplovimą kuomet jau atia darosi...Tiesa purkštukai bei siurbliukas gal turėtų būti plaunami kažkaip atskirai. Kuomet darbe tas brudas ilgiau pastovėdavo, net perpumpavimo siurblio filtrai stebuklingai pasikimšdavo. Tuomet tik ardymas ir švarus vanduo. Tiesa, dar neteko apžiūrėti savo pirkinio iš apačios, todėl mano pamąstymai žinantiems gali pasirodyti juokingi. Greičiausiai taip ir yra. Išprogramavimas be liekamųjų reiškinių nėra blogai kuomet remontas tūkstančiu kvepia. O pas Laimoną jau pradedu taikytis. Turėsiu ilgesnes išeigines reiks tepaliuką, filtriukus pasikeisti, apveizėti kas kur yra ir kaip, nes mano senstančiai galvai kiek per daug mygtukų kol kas. Beje, kas pasakys kas kiek km reikia pagrindinį diržą keisti. Intike labai skirtingą info randu,- nuo 80 kkm iki 240 kkm. Motoriukas blue 1,6 hdi. Ir dar dėl to karbamido. Achemiečių chemikas mums aiškino, kad padarytą tirpalą reikia nuolat maišyti, nes ten kažkokie kristalizacijos procesai ilgainiui vyksta. Tuomet nevartojamas automobilis su pilnu karbamido bakeliu ir naujas gali užsilenkti, nebent tame skystyje yra dar kažkos priedas.


Kad pagrinde genda sistemos valdymo elektronika.
Esu kelis pastrigusius purstukus keites, bet tai retesnis variantas. Siurblys pats is saves visom veike, tiesiai pamaitinus. Dabar nebeuzsiimu ardyt ir zaist su tuo paciu ar naudotais (nebent jei atveza patys ir moka uz pakeitima, o ne rezultata). Arba visas naujas bakelis (kuriam integruota viskas ir parsiduoda kaip viena dalis), arba isjungimas.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0