Na tai čia kaip ir vasarą nepili kuro bako iki gurklio viršaus. Nes alsuoklis toli suveiks, toli nesuveiks, ypač jeigu jau užpiltas, o paskui balos po mašina ir dar savybė, kad jeigu pramušė pro kažkur, tai pro ten bėgs ir toliau. Nieko pilt iki viršaus geriau nereikia, nebent iškart sėdi ir daug važiuoji. Bet rekomendaciją pilt iki 10L pirmąkart girdžiu, reiks gal ir pasinaudoti ja.
Ir kodėl gamykliniai bako kamšteliai buvo recallinti, ir jei nepakeistas dar į atnaujintą, tai bent jau mikro skylutę pragręžiam, kad alsuotų kažkiek.
Dėl TA kolkas bėdų nėra, o klausimas ir ar bus, nes gali būti problemų patikrinti ne programiniu būdu. Nes ji ne visada veikia. Turi būti temperatūrinės, apsukų, naudojamos galios ar kažkaip panašiai sąlygos. Kiek teko diagnozuoti arba remontuoti, tai užsikuri, stovi, niekas ten nieko nepurškia, apskaičiuota išeiga 0mg, išvažiuoji, praleki kelis km, važiuoji stabiliu greičiu pašilusiu varikliu ir pradeda rodyti kažkokį skysčio purškimą. Nors gal galima testą paleisti, bet gali visvien nesąmones rodyti. Esmė, kad, bent mano žiniom, bent kolkas nėra jokio standarto ar reikalavimo šitos išmetamų dujų medžiagos tikrinimui.
Nes jei pradės tikrinti, ir uždės normalią normą, tai nebepraeis ir visos senolės su išjungtais EGRais. Juk EGR pagrindinė funkcija ta pati - NOx mažinimas. Tik buvo pasiekta tam tikra technologinė riba, kur nebeišėjo dar labiau sumažinti, drąstiškai neprarandant efektyvumo (kodėl dyzelių kuro sąnaudos nuo 90tųjų iš esmės nesumažėjo), ir todėl teko pradėti naudoti kitą taktiką - pilti į duslintuvą karbamidą.