Panašu forumas totaliai miręs, tai sakau reik atgaivinti ir duoti pasireikšti žmonėms ir pasidžiaugti svetimom nelaimėm, na visgi mes lietuviai
Teko apturėtį laimę ir sustoti kelyje dėl visiškai sėdusios baterijos, nedatraukta 2km iki stotelės, kaltė 100% mano,kadangi tingėjosi stoti prie stotelės, kuri dar ir buvo laisva ir buvo mintis aj datraukisu, deja.
Kas užkliuvo, kad N nėjo įjungti, tai teko ant evakuatoriaus užtemti su pakištai ratukais po priekiniais ratais( žmogus su evakuatorium jau pasiruošęs tokiems dalykams ). Tai vat klausimas, ar aš čia visiškai nusėdinau akumą, kad N neįsijungė, ar čia gamintojo bugas, nes dar pradžioje sustojus N įsijungdavo. Žmogus su evakuatoriumi, pasakė, kad jam pirmas elektromobilis, kai neįsijunmgia N, nors viskas veikia, ta prasme rankinis veikia, langai darinėjasi ir t.t, o N neįsijungia. Teks klausti Autovici, mėnesio gale jau 40000km ir aptarnavimas nusimato.
Baimės buvo, ar užsikraus, nebus kažkokių gedimu tiek nusodinus, laimej ne, nors krovėsi iš pat pradžių vos ne vos. O aplamai bėdų nėra, važiuojam toliau, energijos nebeskaičiuoju kas kiek, nes pagaliau turiu saco saulės jėgainę. Dabar visad užmiestyje jeigu reik krautis ieškau superchargerių, nes 50kW jau per lėtas krovimas atrodo, 11kW iš vis nesamonė, nebent palikti ilgam laikui...