EV buvo isduodama tik pilnai elektriniams pirmus kelis metus. Paskui kraunamu hibridu savininkai uzkele sarsala ir gavo numerius. Daugiau nelabai ka ir gavo.Tuomet turėtų būti dar kita serija tik pilnai elektriniams. Kita vertus kažkas turi darbo vietas administruoti spragas.
Peugeot e2008 GT Pack
#61
Parašyta 2022 balandžio 29 - 18:45
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#62
Parašyta 2022 balandžio 29 - 20:40
Plug in mieste stovėjimas mokamas, važiuot autobusų juosta negalima,nors važiuojama. Nėra valstybės paramos, yra taršos mokestis.
Idomiai, pas Peugeot plug-in hibridu sepcialiai yra LED melynas indikatorius priekiniame stikle, jis parodo kad vaziuojama grynai ant elektros ir tada galima tiek Italijoje tiek Vokietijoje vaziuoti i zonas kur TIK elektriniams automobiliams leidziama vaziuoti. Aisku lietuva bambuku krastas, nes kuom skiriasi elektromobilis vaziuojantis ant elektros nuo plugin hibrido kuris 40km vien ant elektros galivaziuoti ir po senamiescius TIK ant elektros vaziuoti. Klausimas didelis. O pagal ka parkavimo kontrolieriai atskiria, kad cia ELEKTRINIS ar PLUG-IN? Numeriai tai VIENODI. Nejaugi yra kakzkokia duombaze ONLINE? Idomu issiaiskinti, nes pvz PARYZIUJE plug = elektromobiliui.
Esme tame, kad pvz 3008 hubridas vaziuoja realius 40km vien ant elektros (pieva tie 55km aisku neimanoma) taip kaip 2008 vaziuoja realius 230km. Tiek plug-in tiek paprastas elektromobilis yra LYGUS tik vieno nuveiktas atstumas yra 5 kartus mazesnis uz kita
Ekologini mokesti nesamone jog reiketu moketi plugin, nes jei mano 1.6HDi 88kw nereikia moket nei CENTO, ka kalbet apie plugina
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#63
Parašyta 2022 balandžio 29 - 21:59
Idomiai, pas Peugeot plug-in hibridu sepcialiai yra LED melynas indikatorius priekiniame stikle, jis parodo kad vaziuojama grynai ant elektros ir tada galima tiek Italijoje tiek Vokietijoje vaziuoti i zonas kur TIK elektriniams automobiliams leidziama vaziuoti. Aisku lietuva bambuku krastas, nes kuom skiriasi elektromobilis vaziuojantis ant elektros nuo plugin hibrido kuris 40km vien ant elektros galivaziuoti ir po senamiescius TIK ant elektros vaziuoti. Klausimas didelis. O pagal ka parkavimo kontrolieriai atskiria, kad cia ELEKTRINIS ar PLUG-IN? Numeriai tai VIENODI. Nejaugi yra kakzkokia duombaze ONLINE? Idomu issiaiskinti, nes pvz PARYZIUJE plug = elektromobiliui.
Esme tame, kad pvz 3008 hubridas vaziuoja realius 40km vien ant elektros (pieva tie 55km aisku neimanoma) taip kaip 2008 vaziuoja realius 230km. Tiek plug-in tiek paprastas elektromobilis yra LYGUS tik vieno nuveiktas atstumas yra 5 kartus mazesnis uz kita
Ekologini mokesti nesamone jog reiketu moketi plugin, nes jei mano 1.6HDi 88kw nereikia moket nei CENTO, ka kalbet apie plugina
Na turbūt taip ir atskiria, prirašo savininkai visokių paraiškų kiekviename mieste(!) ir turi kažkokią duomenų bazę atskirt tik elektrinius. Atsilikimas kažkoks totalus.
#64
Parašyta 2022 balandžio 29 - 23:05
Bet garantija kad nestabdo Ev plug in mentai važiuojančiu per A juostas, galėjo ir nesuplakt i viena kruvaPlug in mieste stovėjimas mokamas, važiuot autobusų juosta negalima,nors važiuojama. Nėra valstybės paramos, yra taršos mokestis.
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#65
Parašyta 2022 balandžio 30 - 08:27
Taršos mokesti kad ir myzernas yra perkant nauja auto Lietuvoje! Bent jau 508 plug in tikrai, netgi vakar tuo domejausi.
Kas dėl parkavimo LT, Vilniuje pildant leidimą prašomas tech. Paso foto ir numeris,Kaune tech paso tik numeris ir tikrina jie ar įrašyta "elektra". Kontrolieriai gi visi turi prietaisus su duomenu baze. Va vakar Kaune centre sutaupiau 10€ už stivėjimą ir dar pasikroviau nemokamai.
Ir tuo labai dziaugiuosi .
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#66
Parašyta 2022 balandžio 30 - 11:15
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2022 balandžio 30 - 11:31
#67
Parašyta 2022 balandžio 30 - 11:26
Klausimas ne man dėl foto. Dėl duomenų apsaugos tech.pase nėra nieko,ko reikėtų slėpti.
Asmens kodo nėra texh.pase.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#68
Parašyta 2022 balandžio 30 - 11:32
Klausimas ne man dėl foto. Dėl duomenų apsaugos tech.pase nėra nieko,ko reikėtų slėpti.
Asmens kodo nėra texh.pase.
Na taip, nėra, įsivaizdavau, kad yra.
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2022 balandžio 30 - 11:33
#69
Parašyta 2022 balandžio 30 - 14:46
Balandžio mėnesio suvestinė. Nuo balandžio 13 nuvažiuota 2150km. Energijai išleista 22€.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2022 balandžio 30 - 14:47
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#70
Parašyta 2022 gegužės 01 - 12:18
Budavo iki kazkelintu metu. Dar litai buvo. Bet buvo jau esamo pavyzdzio tech.pasas., t.y. horizontaliai lankstomas lapasNa taip, nėra, įsivaizdavau, kad yra.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#71
Parašyta 2022 gegužės 01 - 13:07
Budavo iki kazkelintu metu. Dar litai buvo. Bet buvo jau esamo pavyzdzio tech.pasas., t.y. horizontaliai lankstomas lapas
Atmintyje lyg išlikę, į naujus nebuvau įsigilinęs.
#72
Parašyta 2022 gegužės 01 - 19:46
Pagrindinis PLUGIN privalumas 300Ag (4x4) arb 225Ag, taip ziema max 20km galima pavaziuoti tik ant elektros, taciau 2008 prie -15C iveikia max 150km uzmisetyje, o tai yra tragiskai mazai Vienas pazystmas is KLP iki Siauliu atvaziavo su 0km likuciu... Aisku tada dar vejas buvo rytinis ir salcio kaip ir sakiau -15C. Sedejo viuje su pirstinem ir kepurem... Stoteleje suplanuotoje kazkoks gedimas buvo, tai teko strese pabuvoti. O siaip kai i tarpa kazkur isikrauti, tikrai nera beda. Tikiuosi tai pasitaisys per artimiausius tris metus, nes zadu pirkti irgi elektrini pilnai. Tik tai greiciausiai jau gali but DACIA BIGSTER, nes su PSA kainu politika nebepatempsiu.
O bet taciau, yra pas plug-in pasirinkimas MAX battery, ir jis visada laiko maximalu skaiciu km galima nuvaziuoti. Tai neimanoma su 40km ar net 20km range likuciu KAZKADA neuztekti elektros kamsciuose bunant.
Del ko tikrai sutinku, tai DVIGUMAS hemarojus, vidaus degimo variklis + tikras elektromobilis. Taip sakant 2x gedimu ir plius aptarnavimas... Nerealu 55 000 EUR moketi, na tikrai nerealu.
O del parkavimo, man labai keista, kodel jie nesivadauja EUROPOJE esancia tvarka, kad taip tai VISKA darom kaip EU, bet kai reikia kazka zmgaus naudai ,NENENE - mes ne EU
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2022 gegužės 01 - 19:50
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#73
Parašyta 2022 gegužės 01 - 21:19
Su PSA elektromobilių range skaičiuotuvu reikia šiek tiek praktikos ir šaltų nervų.
0km užsidega kai akumuliatorius turi dar 15 procentų įkrovos, o tai realiom sąlygom yra apie 30km.
Bendram naudojimui vadovaujuosi vien tik akumuliatoriaus procentine išraiška.
Pirmom savaitėm buvo labai daug nervų, kai ryte matai 340km range ir nuvažiavus tarkim 10km, range nukrenta iki 290km.
Range skaičiavimas po pilno pakrovimo yra vertinamas pagal WLTP sąnaudas, kas realiomis sąlygomis yra sunkiai pasiekiama.
Kuomet pradedi vertinti, kad kiekviniena 1/4 akumuliatoriaus yra beveik garantuoti 50km atstumo, matematika pasidaro daug paprastesnė.
Žinoma, važiuoti 30km, kai kompiuteris rašo, jog liko 0km, truputį kelia nerimą, bet po mėnesio pripratau.
Kritiniu atveju, kai artėju prie 0km range, įsijungiu apps'ą, kuris tiksliai rodo likusius procentus ir tuomet žinau, kad 1 procentas yra apie 2km atstumo.
Girdėjau, jog po kažkurio softo atnaujinimo, prie sąnaudų pradėjo rodyti ir procentus, todėl nereikia naudotis appsu.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#74
Parašyta 2022 gegužės 02 - 06:08
Laimonai,jau nebe 55000eur o 59000€ bazinis. Kalbu apie gt pack. Prieš gerą savaitę 55000€ buvo gt pack.
Kažkoks kostmosas kai matai kokia kaina 3008 su 1.5 dyzeliuko gt pack, 46500€! Kaip pamenu kai už savo pilną GT su 180 arklių mokėjau 38500...
Taurius, procentus kad rodytų reik prašyti Autovici naujausio softo,kad supumpuotu.
Kitas dalykas kaip ir sakiau,jei norime, kad būtų kaip Europoje tai davai ir mokam kas met už kiekviena išmetama gramą CO, taip kaip yra Europoje. Plug in ten perkama be dėl to kad fun,o todėl kad maži mokesčiai. Kaži ar LT liaudžiai patiktų kasmetinis taršos mokestis turintis sąsaja su koks tipas variklis,kokius euro standartus atititnkantis ir panašiai. Vat todėl ir plugin neturi pas mus jokių privalumų ir tai mašina tik for fun. Ekonomiškai apsoliučiai beprasmė mašina.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2022 gegužės 02 - 06:37
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#75
Parašyta 2022 gegužės 27 - 19:19
Kokie ispudžiai ir pastebėjimai po gero mėnesio naudojimo?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#76
Parašyta 2022 gegužės 28 - 07:47
Jau 6,5 savaitės kaip su e2008. Atvirai pasakysiu nerealiai džiauguosi, kad atsisakiau dyzelio. Tas sklandus judėjimas, tyla salone mane žavi. Nerealiai minkšta mašina ir tuo pačiu labai stabili kelyje, posūkius išima kaip GTi koks. Palyginus su ex3008 nerealiai minkštesnė. Paskutines dvi savaites teko pasinaudoti su Audi Q5 dyzeliu ir VW golf GTi, abi mašinos mėnesio senumo. Tai pleeeee koks gaidys tas DSG automatas, apsoliučiai neįmanoma važiuoti sklandžiai, tas nervingumas daknisa ilgesnėje kelionėje. Nekalbu apie taburetę golpą, bet jeigu reiktų mašinos ilgesnėje kelionėje, tai imčiau ne Q5, o e2008. Sunku patikėti, bet 2008 yra gerokai minkštesnis, tylesnis ir nešokinėja kaip kamuoliukas ant kelio.
NA o apie sąnaudas pasakysiu tiek, vidurkis 17kWh/100km. Autostradomis važiuojam 120km/h, kitais keliais pagal taisykles, nors meluoju, kur 90km/h tai laikau 100km/h. Primenu, kad užmiestyje važiuoja 4 suaugę asmenys ir pilna bagažinė.
Nuo balandžio 13 nuvažiuota 4200km. Energijai išleista 48,52EUR. Palyginimui pasakysiu, kad tam atstumui nuvažiuoti su 3008 būčiau išleidęs 500EUR. Jei būčiau pilnai krovėsis namie būčiau susimokėjęs 191EUR. Neskaičiuoju kiek dar sutaupyta EUR nemokamuose stovėjimuose Vilniaus ir Kauno miestuose.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#77
Parašyta 2022 gegužės 28 - 08:22
#78
Parašyta 2022 gegužės 28 - 11:29
Sutinku, Vilnius Riga jau sudėtinga, o Lietuvos maštabais visai neblogai.
Kad ir Vlnius Talinas nematau didelių bėdų važiuot, čia priklauso nuo žmogaus ir jo norų.
Dėl ilgesnių kelionių reik apsispręsti irgi kas kam yra ilgesnė kelionė. Vieniems 150km yra ilgesnė kitiems 1000km. Turėdamas mintyje ilgesnė kalbu apie 300km ir mūsų nelygiais keliukais su lopas ant lopo
Šį pranešimą redagavo Francis: 2022 gegužės 28 - 11:27
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#79
Parašyta 2022 gegužės 28 - 14:06
#80
Parašyta 2022 gegužės 28 - 16:43
Kame tu jauti tą DSG nervingumą? Gal per 1k km ir būna kartas kai nepataiko į norimą pavarą, visais kitais atvejais viskas su ja gerai. Jeigu nori vazinet astriai isijunk sport režimą.
klausimas kame tu nematai ten problemos. Is vietos pajudant tau viskas ok? Arba vaziuoji vaziuoji ramiai ir paspaudi gaza nebutinai daug ir 0 0 0 0 0 ir tada is niekur kaip pradeda "raut".. Cia gal reik iprast, nors kiek as vazinejau n km niekaip neipratau.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0