Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot e2008 GT Pack


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 263

#81 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 176
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2022 gegužės 28 - 18:12

Nu jeigu spaudi daug tai ir rauna, anyway kaip ir minejau max 1 kartas per 1k km kai elgiasi netaip kaip tikiesi. O siap jeigu atsisedi ir tikiesi kad elgsis kaip aisin automatas tai tuomet gaudi is jos ko nesitiki. Vazinejant pastoviai nematau bedu,bent jau tavo minimų. Ilgose kelionese tuo labiau:) nesakau kad deze ideali, bet jos ydos kitur.
  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#82 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.793
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2022 gegužės 28 - 20:26

Kokias programėles naudoji krovimui viešose vietose?
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#83 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.363
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2022 gegužės 28 - 21:20

Vilius teisus!


Vilius teisus! Kamstyje ar dideliame sraute mašinų vargo vakarienė konkreti. Kai spaudi pirmiau pamasto po to rauna aisku. Kai ipranti tai viskas ok:) iki kol nepersedi į normalų auto. 


PlugShare.

Kokias programėles naudoji krovimui viešose vietose?

  •  

Šį pranešimą redagavo Francis: 2022 gegužės 28 - 21:22

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#84 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2022 gegužės 30 - 09:40

 

 

 

As pastebejau, kad kam automobilis yra tiesiog deze su keturiais ratais nuvykt nuo tasko a iki tasko b na ir dar atskiria sedana nuo suv, tai tokiems zmonems nesvarbu ar dyzeli vairuoja ar benza ar elektra ar dsg deze ar normali deze..
 


  • 0

#85 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 176
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2022 gegužės 31 - 21:41

As pastebejau, kad kam automobilis yra tiesiog deze su keturiais ratais nuvykt nuo tasko a iki tasko b na ir dar atskiria sedana nuo suv, tai tokiems zmonems nesvarbu ar dyzeli vairuoja ar benza ar elektra ar dsg deze ar normali deze..

Viliau mane n kartų labiau užknisa autostradose antraeilininkai, kurie nesitraukia nes nepriartėji su ACC per arti :) Man žymiai mažiau patiko 1.5hdi ir EAT8 lėtumas. Adaptyvios dėžės turi savybę taikytis prie vairavimo stiliaus, todėl jeigu pasikeičia vairotojas tai ir dėžė nežino kaip elgtis, taip kad čia gali būt taika, nes galima ginčytis iki nukritimo.Jūs turit savo nuomone, aš savo.
  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#86 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Parašyta 2022 birželio 01 - 05:22

Smagesnes dezes nei pas Passata B7 2.0 tdi DSG 6 pavaru, nesu turejes. Masinai buvo pasalintas DPF, EGR, ir atsukta iki 150kw. Tai gal juokingai nuskambes bet pasakysiu jog pagal tiek kw tai raketa jin buvo :D ir is vietos ciut gaza spustelejus jau rauna i prieki, jokiu velavimu is vietos, pavaros belekaip greit perjungiamos. Aisku budavo momentais, kad norint aplenkti mieste automobili, o pats vaziuoji ant kokiu 1.5k rpm ir staigiai spusteli pedala tai jin pagalvodavo siektiek ir tada numesdavo pavara, bet vairuojant prie jos pradedi taikytis ir zinai kada ka daryti, tam yra lapkes ant vairo, kickdown knopkike numynus dugna stipriau ir t.t.

 

O dabar bandau priprasti prie Audi MULTITRONIC (CVT, VARIATORIAUS). Priesingybe DSG. Is vietos kas megsta staigu prikabinima prie sedynes tai to nesulauksi pas CVT :D Taip kad gerai reikia apgalvoti su ja ar spesi is sankryzos isvaziuot neperpis*as per sona :) o tik pajudejus is vietos, vaziavimas sklandus belekaip, jokiu pavaru :)

 

O baisiausia deze kiek bandes, tai pas P508 2.2HDI GT, ten toks slunkius kad baisu :D


  • 0

#87 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.363
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2022 birželio 01 - 07:34

Vat būtent kai pradedi taikytis ir susitaikai tai visai gali gyvent. Sutinku pas pirmus 508 buvo niekam tikę automatai, tuo metu DSG kostmosas buvo, deja šiandien tiek visuose testuose linksnuojama tas pats nervingumas, nesklandus važiavimas su DSG.


Aplamai nėra čia ką lyginti, ar su EAT8 ar DSG tokio kaifo nėra judant kaip su elektromobiliu, nepabandęs nesuprasti, nereikia mastyt spesi ar ne į žiedą, spaudi ir turi iš karto trauką!


Nėra nei kriokimo nei tąsymosi, tyla ir nerealus malonumas vairuot.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#88 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 426
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2022 birželio 01 - 07:45

Teko važiuot su naujom VW Tiguan ir Skoda Kodiaq. Abi su DSG dėžėm ir abi važiuoja puikiai. Tai savo elektrinę gali lyginti su troleibusu, o ne su normaliom mašinom :)


  • 0

#89 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.363
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2022 birželio 01 - 08:17

Kiekvienam savo, kitiems ir lada yra normali auto, svarbu ka su dsg būtų :))) Nenormalu lygintis nepalyginamus dalykus kaip troleibusą ir automobilį. Gal dar arklini vežimą pradėk lygink su automobiliu su vidaus degimo varikliu:)


Šį pranešimą redagavo Francis: 2022 birželio 01 - 08:18

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#90 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.793
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2022 birželio 01 - 08:45

Aš prieš užsisakant elekta 2008, test drive dariau ir su 5008 1,5 dyzeliu,  pastarojo dydis tai ispudingas bet variklis ne man :)  taip kad įtariu nesigailėsiu padaręs drasu sprendima.


  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#91 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.452
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2022 birželio 01 - 10:08

Kai sėdi pirty ar kubile ir prasideda kalbos kokios vw geros mašinos, detalės pigios, bla bla bla, tai pasiklausau su šypsena veide, bo neigiamas žodis gali virsti į fanarą 😁
  • 0

#92 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2022 birželio 01 - 13:42

Kai sėdi pirty ar kubile ir prasideda kalbos kokios vw geros mašinos, detalės pigios, bla bla bla, tai pasiklausau su šypsena veide, bo neigiamas žodis gali virsti į fanarą

Jei čia bent tik pusiau humoras, tai kažkokia keista kompanija pas tamstą, jei dėl nuomonės tarp draugų reali kumščių grėsmė gali kilti.

 

Vis dėl to, pats dažniausiai irgi tokiuose pokalbiuose nedalyvauju ir ta šypsena būna sakyčiau netgi ironiškai/sarkastiška. Ypač, kai šalia sėdi žmogus, kątik už 2K susiremontavęs TFSI ar DSG ir įsijautrinęs aiškina, kaip kitas markes remontuoti dar brangiau ar sudėtingiau ar dar ten kažką. Labai jautrus ir emocinis klausimas. Turbūt todėl, kad tai dažnai būna pirkinys max, ką išgali, arba dar ir su paskola (naudotam). Tada tas daiktas pasidaro labai brangus ir labai stresą varantis, nes tada labai svarbu teisingai pasirinkti, o klaidų padarome dažnai, net ir nusimanantys daugiau. Ir kai reikia pripažinti savo klaidą ne už 50eur, o už 15K eur 5 metam į priekį, tai sunku susitaikyti ir bandai save pateisinti ir visaip ten liaupsinti savo stabą. Ir tokių daiktų pas žmones atsiranda vis daugiau. Man kartais visai patinka įmonių savininkų ar vadybininkų požiūris į automobilius. Lygiai toks, kaip mano į plaktuką ar atsuktuvą.

 

Bet siūlau grįžti prie GT PACK


Aš prieš užsisakant elekta 2008, test drive dariau ir su 5008 1,5 dyzeliu,  pastarojo dydis tai ispudingas bet variklis ne man :)  taip kad įtariu nesigailėsiu padaręs drasu sprendima.

Variklis kuo neįtiko? Per mažai galios/momento/per garsus? Šiaip, jei nebūtų toks dydis įspūdingas, tai ir variklis būtų gal ne toks blogas. O su elektriniu, turbūt, svarbiausia neužlaikykit per ilgai, kad netektų akumuliatorių keistis pačiam :) Nu čia kaip ir su sankaba, dėžės ar variklio remontu, purkštukų keitimu, tik toks truputį brangesnis reikalas. Aš tikiuosi, žmonija šitą kažkaip sugebės išspręsti, kad po 5 ar 10 metų netektų žmonėm realiai mokėti pusę naujo automobilio kainos ir išeitų ten kažką paremontuoti dalinai, pvz keičiant blogas celes, arba dėti neoriginalius akumus, ir pratęsti TP eksploatacijos laiką. Kad netaptų automobilis dar labiau vartotojiška preke.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2022 birželio 01 - 13:38

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#93 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 426
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2022 birželio 01 - 14:32

Nenormalu lygintis nepalyginamus dalykus kaip troleibusą ir automobilį.

Pats tas :) Abu su elektros varikliais ir abu riboto mobilumo :) , o arklys tikrai ne prie ko, tai ir nelyginu :D


  • 0

#94 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.452
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2022 birželio 01 - 14:54

Jei čia bent tik pusiau humoras, tai kažkokia keista kompanija pas tamstą, jei dėl nuomonės tarp draugų reali kumščių grėsmė gali kilti.

Vis dėl to, pats dažniausiai irgi tokiuose pokalbiuose nedalyvauju ir ta šypsena būna sakyčiau netgi ironiškai/sarkastiška. Ypač, kai šalia sėdi žmogus, kątik už 2K susiremontavęs TFSI ar DSG ir įsijautrinęs aiškina, kaip kitas markes remontuoti dar brangiau ar sudėtingiau ar dar ten kažką. Labai jautrus ir emocinis klausimas. Turbūt todėl, kad tai dažnai būna pirkinys max, ką išgali, arba dar ir su paskola (naudotam). Tada tas daiktas pasidaro labai brangus ir labai stresą varantis, nes tada labai svarbu teisingai pasirinkti, o klaidų padarome dažnai, net ir nusimanantys daugiau. Ir kai reikia pripažinti savo klaidą ne už 50eur, o už 15K eur 5 metam į priekį, tai sunku susitaikyti ir bandai save pateisinti ir visaip ten liaupsinti savo stabą. Ir tokių daiktų pas žmones atsiranda vis daugiau. Man kartais visai patinka įmonių savininkų ar vadybininkų požiūris į automobilius. Lygiai toks, kaip mano į plaktuką ar atsuktuvą.

Bet siūlau grįžti prie GT PACK

Variklis kuo neįtiko? Per mažai galios/momento/per garsus? Šiaip, jei nebūtų toks dydis įspūdingas, tai ir variklis būtų gal ne toks blogas. O su elektriniu, turbūt, svarbiausia neužlaikykit per ilgai, kad netektų akumuliatorių keistis pačiam :) Nu čia kaip ir su sankaba, dėžės ar variklio remontu, purkštukų keitimu, tik toks truputį brangesnis reikalas. Aš tikiuosi, žmonija šitą kažkaip sugebės išspręsti, kad po 5 ar 10 metų netektų žmonėm realiai mokėti pusę naujo automobilio kainos ir išeitų ten kažką paremontuoti dalinai, pvz keičiant blogas celes, arba dėti neoriginalius akumus, ir pratęsti TP eksploatacijos laiką. Kad netaptų automobilis dar labiau vartotojiška preke.


Smurtą parašiau šaržuojant, bet emocijų kaip sakot, būtų tikrai. Teisingos mintys, ką turi, tas ir geriausia arba “geriausia”.
  • 0

#95 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.363
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2022 birželio 01 - 20:30

Na kai mėgsti "jojančias" ir "besitąsančias" mašinas, tai arklinis vežimas yra pats tas pasilyginti:)) aplamai siūlau labiau praplėsti savo akiratį ir nebūti riboto mastymo.

Pats tas :) Abu su elektros varikliais ir abu riboto mobilumo :) , o arklys tikrai ne prie ko, tai ir nelyginu :D


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#96 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 426
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2022 birželio 01 - 21:09

Tai, kad tavo akiratis ir mąstymas per mėnesį susiaurėjo iki vienintelio "idealaus" modelio... ir kiti jau nebeegzistuoja. Ok, tavo tema - tavo nuomonė :)
  • 0

#97 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.363
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2022 birželio 02 - 19:22

Jis nesusiaurejo, eilę metų mano mąstymas nesikeitė. Ar čia bandai mane prigauti?:)) Nuomonė taipogi, DSG buvo ir yra š...s. 

Teisingai,mano tema, mano nuomonė, yra kitų forumų apie DSG ir kitus šitoje temoje neįdomus dalykus.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#98 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2022 birželio 06 - 11:15

Teko važiuot su naujom VW Tiguan ir Skoda Kodiaq. Abi su DSG dėžėm ir abi važiuoja puikiai. Tai savo elektrinę gali lyginti su troleibusu, o ne su normaliom mašinom

Kas konkreciai ten puiku? Kieta tiguano vaziuokle, nors salone daugiau ekranu ir kitu "privalumo" nei pries 15m buvo, bet jausmas ir idealogija islikus ta pati - deze su 4 ratais, o kai idejo i naujausius blizgius lieciamus "mygtukus" vietoj fiziniu, tai dar nepatogesnis automobilis patapo. Jeigu imti R-line ir vos ne max komplektacija, tai tiek isoreje tiek viduje vaizdas kur kas geresnis, bet dsg viska gadina. Kodiaq ta pati istorija, pravaziavus ir persedus i superb (lyginant abi, auksciausiu komplektaciju L&k), kaip diena ir naktis ir ta karta buvo pasirinkta superb. Po 3m nuvertejo nezmoniskai (+10k..). Kad nepasirodyciau visiskas hateris - tai, naujausias golfas gan maloniai nustebino ir paliko gera ispudi, net ta dsg kazkaip pasimirso :D na ir aisku tie lieciami mygtuai, liudesys. Skoda - ne viena mane nustebino su tuo kiek vietos yra keleiviams gale ir bagazineje, o superb hecbekas automobilis, kuris drasiai gali pakeisti universalus, nes kostmosas ant kiek jis talpus ir patogus (L&K komplektacijos)

Kas del elektrines ir lyginimo su normaliom masinom, tai butent kad vw ir skoda yra geros skalbimo masinos, bet nera normalus automobiliai, turi savo vieta po saule ir gan didele, bet cia atskira tema apie tai ka kaimynas ir gimine pagalvos jeigu ne vw ar audi nusipirksiu (ne taisykle, bet negalima atmesti). Elektriniu automobiliu trukumas, krovimas ir nuvaziuojamas atstumas, aisku siai dienai yra puikiu variantu ir tie variantai yra ne tik normalios masinos, bet ir puikus automobiliai, deja ju kainos yra kaip 3-4 tiguanai/2008 ir tt. EV Peugeot variantai, nuliudino is traukos puses, nes isokus i EV tikiesi to isreklamuoto Tesla traukimo, tai toli grazu ten iki traukos :D Na ir kad dar pamazinti vw darze akmenu, tai ID4 - patiko, nezinau kodel kai kurie apzvalgininkai uz atlanto vertino isvis kaip blogiausia automobili ever, bet mieste man pasirode kiek kitaip

 

 

Smagesnes dezes nei pas Passata B7 2.0 tdi DSG 6 pavaru, nesu turejes. Masinai buvo pasalintas DPF, EGR, ir atsukta iki 150kw. Tai gal juokingai nuskambes bet pasakysiu jog pagal tiek kw tai raketa jin buvo ir is vietos ciut gaza spustelejus jau rauna i prieki, jokiu velavimu is vietos, pavaros belekaip greit perjungiamos. Aisku budavo momentais, kad norint aplenkti mieste automobili, o pats vaziuoji ant kokiu 1.5k rpm ir staigiai spusteli pedala tai jin pagalvodavo siektiek ir tada numesdavo pavara, bet vairuojant prie jos pradedi taikytis ir zinai kada ka daryti, tam yra lapkes ant vairo, kickdown knopkike numynus dugna stipriau ir t.t.

 

O dabar bandau priprasti prie Audi MULTITRONIC (CVT, VARIATORIAUS). Priesingybe DSG. Is vietos kas megsta staigu prikabinima prie sedynes tai to nesulauksi pas CVT :D Taip kad gerai reikia apgalvoti su ja ar spesi is sankryzos isvaziuot neperpis*as per sona :) o tik pajudejus is vietos, vaziavimas sklandus belekaip, jokiu pavaru :)

 

O baisiausia deze kiek bandes, tai pas P508 2.2HDI GT, ten toks slunkius kad baisu :D

tai todel, kad tas lagas padarytas del emisijos apejimo, kadangi pas tave viska isoperavo ir 100proc supute programa kuri deda skersa ant emisiju, panaikino ta debiliska ir net pavojinga laga arba nesupranti apie kalba eina, nes dsgistai ne visi supranta, jiems viskas gerai, nors nera :D o taip gali buti del to, nes kai vairuoji, nebutinai pajunti ta diskomforta, pabandykit sedet keleivio vietoje su kava ir paprasykti, kad paveziotu :D. Dar galite fb pasiziureti kaip L. Andriulis nusipirko audi uz 100k ir kaip bande grazinti automobili, atgauti pinigus, nes ji apgavo vadyb., kad nebus to lago. Deja :) Vazinejau su audi a4 ctv, tai viskas ten gerai, kiek spaudi tiek vaziuoja, o dsg yra veju veju vejas, veiksmas su superb 2018: su kolegom vaziavom pasiimti pietu, grizinejant i ofisa su sriubom. reikejo apvaziuoti kliuti pirmoje juostoje ir truputi reikejo paspausti, kad isilieti i antros juostos srauta, paspaudus gaza ir po 3s tylos, buvau praktiskai tikras, kad chebra maudosi gale su sriubom, bet visa laime, gryzom sausi, bet as likau "nemoki vaziuot" pozicijoje, tai teko duot prasivaziuoti ir kitiems, kad suprastu koks sh yra dsg ir cia tik viena is n istoriju, parkuotis su dsg ta pati tragedija, atleidi stabdi, niekas nevyksta, bijai gaza paspaust, nes automobilis elgiasi kaip pasibaides arklys ir tas yra su visais dsg, ar tai tiguanas, ar troc, golfai.... ar 6 begiu ar 8 ar sausa ar slapia. Ka dsg turi ir nenuneigsi tai jau pradejus vaziuot - begiu sumetymo greiti, bet iki tol kol nepabandai ZF :D. Kas del 508 automato, tai jokio skirtimo nuo 407, 607, ten tas pats letas aisinas, bet jis letas tik begiu perjungime, uztat visada zinai kaip ir kiek automobilis pajudes, didins greiti - zmoniu kalba kalbant, prognozuojamas elgesys.


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2022 birželio 06 - 11:42

  • 1

#99 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.363
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2022 birželio 06 - 11:54

Viliau, kalbekime ir lyginkime palyginamus dalykus, su Tesla e2008 nelygink gal:) Palygink kokį su 180ag su vidaus degimo varikliu ir e2008. Tarkim po 3008GT e2008 nuo 0 lupa gerokai geriau. Geriau, gal dėl to kad lupa tik paspaudus gazą. Primenu, kad e2008 ar tik nėra silpniausias elektromobilis, nu gal dar dacia yra. Nu bet vėl, kam ko reikia :beer: mano pagrindinis tikslas buvo ne įsibėgėjimasįsibėgėjimas nuo 0-100km.


Dėl ZF aštuonbėgės dėžės tai irgi lenkiu galvą. Super automatas.


Šį pranešimą redagavo Francis: 2022 birželio 06 - 11:53

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#100 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2022 birželio 06 - 12:14

Viliau, kalbekime ir lyginkime palyginamus dalykus, su Tesla e2008 nelygink gal:) Palygink kokį su 180ag su vidaus degimo varikliu ir e2008. Tarkim po 3008GT e2008 nuo 0 lupa gerokai geriau. Geriau, gal dėl to kad lupa tik paspaudus gazą. Primenu, kad e2008 ar tik nėra silpniausias elektromobilis, nu gal dar dacia yra. Nu bet vėl, kam ko reikia :beer: mano pagrindinis tikslas buvo ne įsibėgėjimasįsibėgėjimas nuo 0-100km.


Dėl ZF aštuonbėgės dėžės tai irgi lenkiu galvą. Super automatas.

Nelyginu 2008 su Tesla, bet tiesiog kaip pastebejimas, EV - nebutinai nustebins (8.5s iki 100), po e-2008, pravaziavau su Kona (isore tikrai ne pati graziausia), bet trauka pasirode n kartu geresne (7.9s). Nesupraskit neteisingai, man ne trauka ir bumcikai svarbiausia, as tiesiog vertinu is smagumo puses, Kona vaziavimu, pasirode smagiau, nesiglinant i talpa, sedynes, navarotus.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0