Tuo metu nebuvo vykdomas updeitas.
Kitas dalykas įdomus tiek 308 tiek e2008, tarkim rodo iki aptarnavimo stabiliai kilometražą tiek, kad gaunasi, kas 30000km tarp serviso intervalų. Ir staiga, kai lieka 10000km pjaunamas ridos likutis iki aptarnavimo per pusę, ta prasme vietoje aptarnavimo kas 30000km lieka 25000km. Sunkiai paaiškinimas dalykas, kad lygiai lygiai ant 5000km pasikeičia skaičiai. Tai va su 308 ta pati situacija, vietoj buvusių 30000km dabar staiga patapo 25000km iki aptarnavimo. Teks netrukus jau važiuoti.
Kol dar šviežios mintys apie 308 minusus.
1. 1.5HDI turbūt prasčiau už VW tdi. Koks kriokiantis:(
2. Automatas su dyzeliu gan prastas derinys, 3008 su 2.0HDI buvo pasaka palyginus su šituo.su e2008 pavara tai net nėra ką lyginti.
Mieste labai nepatinka tas derinys automatas varikkis, užmiestyje dar visai pakenčiamai.
3. Valytuvai palieka gan didelį gabalą lango kairėje pusėje nenuvalytą. Na bet gal geriau nei VW plaka per statramstį.
4. Laaabai nelygiais keliais R18 ratai su žemomis padangomis duoda apie save žinoti, bet persesus ii vw golf su R16 ratais tai atrodo, kad golfe nera važiuoklės aplamai ir triukšmo izoliacijos.
5. Čia gal ir visų auto su bevieliu krovimu bėda, tai, kad kaista telefonas, norėtųsi, kad toje vietoje į telefoną būtų nuvestas oro latakėlis. Praktiškai bevielis ikrovimas neturi prasmės, visi telefonai greitai perkaista ir atsijungia ne tik nuo krovimo bet ir nuo android auto.
6. Labai graži spalva, bet labai nepraktiška, nuplovus visi lašai nudžiūvę matosi. Menkiausia dulkelė ar purvelis matosi labai gerai.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2023 spalio 24 - 20:02