Tai kad be apačių iš vietos sunku startuot, negi nori kad žmona nuolat prie sankryžos užgesinėtų, arba sankabą svilintų ;)Kursi, visks narmaliai, čia žmonės ne lenktynininkai, jie žmonai ieško Tas "apačias" ar "viršūnes" palik kitiems, o tai dar ko nors nesupras, galvos kad surūdiję viskas
P 306 vs Citroen ZX
#21
Posted 2005 January 03 - 16:06
#22
Posted 2005 January 03 - 16:50
2.2 variklis irgi visai neturi apaciu.....daugiau maziau traukti pradeda tik kazkur nuo 3.5krpm....Vis tenka svilint sankaba, kad ... ratai neprasisuktuTai kad be apačių iš vietos sunku startuot, negi nori kad žmona nuolat prie sankryžos užgesinėtų, arba sankabą svilintų ;)
#23 Svečias_Kursis_*
Posted 2005 January 03 - 16:59
jooo. ce butent tas, kuris neturi apaciu... VVT butent apaciu silpninimui ir panaudotas2.2 variklis irgi visai neturi apaciu.....daugiau maziau traukti pradeda tik kazkur nuo 3.5krpm....Vis tenka svilint sankaba, kad ... ratai neprasisuktu
#24
Posted 2005 January 03 - 17:00
nepertraukinek.....jooo. ce butent tas, kuris neturi apaciu... VVT butent apaciu silpninimui ir panaudotas
sankaba svilint vistiek reikia
#25 Svečias_Mazulis Ronny_*
Posted 2005 January 03 - 17:00
Matai, gana daznai pasitaiko, kad moterys nelabai zino, ko nori. Todel ir tenka bandyti "atspeti" brangiausios norus...čia visada teip bus, kol vyrai žmonoms rinx tokias auto, kurių labiau patys, o ne žmonos nori ...
#26
Posted 2005 January 03 - 17:02
#27
Posted 2005 January 03 - 18:11
Jo, SAAB 9-5 3.0 TiD.Jei zmona neprityres vairuotojas - jai reikia tokios galios autombiliuko kuris 3 begiu startuoti galetu ir 5 begiu i statu kalna uzvaziuotu .
#28
Posted 2005 January 03 - 18:22
Draugelis papirko neseniai, tiesa sau ne zmonaiJo, SAAB 9-5 3.0 TiD.
Neblogai eina
OT to Snatch
Kode tamstos nesigirdejo penktadieni eteriuje? Faina buva senus laikus prisimint Turbut su Hubertu dideli nedraugai?
O gaila
#29 Svečias_mmx_*
Posted 2005 January 04 - 12:17
#30
Posted 2005 January 04 - 12:17
Tokius lainerius reik žmonoms duot. Ramu, saugu ir kai nudūsta tavo "snariadas" negėda pačiam pasiskolyt...Draugelis papirko neseniai, tiesa sau ne zmonai
Neblogai eina
OT to Snatch
Kode tamstos nesigirdejo penktadieni eteriuje? Faina buva senus laikus prisimint Turbut su Hubertu dideli nedraugai?
O gaila
Jo, 5-dienis nebuvo dilema. Kadangi prieš metus likę žaizdos neužgijo, tai aš ir nepasirašeu šitam šlykščiam eksperimentui.
#31
Posted 2005 January 04 - 12:22
Pusbrolis kazkada dirbo tai siek tiek pasakojo. Nelabai kokios istorijosJo, 5-dienis nebuvo dilema. Kadangi prieš metus likę žaizdos neužgijo, tai aš ir nepasirašeu šitam šlykščiam eksperimentui.
#32
Posted 2005 January 04 - 13:26
Palikim tai priePusbrolis kazkada dirbo tai siek tiek pasakojo. Nelabai kokios istorijos
#33
Posted 2005 January 04 - 13:31
OKPalikim tai prie
Nebersiu druskos ant nesugijusiu zaizdu
#34 Svečias_Darius55555_*
Posted 2005 January 04 - 14:00
Tada iš vis be šnekų 306, nes žymiai gražesnisDariau, pas zx yra tie patys varikliai ir vaziuokle kaip pas 306a, taip kad argumentas kad 306 geriau stovi ant kelio biski netinkamas, is technines puses tai vienodi karuciai
O jei rinktis, racionalus pirkinys butu zx, vienodu komplektaciju kainos 306 ir zx skiriasi bene 50%.
Bet sau nesirinkciau, negrazus jis ma
#35 Svečias_dzonis_*
Posted 2005 January 04 - 18:23
Kazkaip ne pirma karta ish tamstos lupu girdimi labai tokie nekokie komentarai apie 607 . Gal galima konkreciau kas ten su jais blogai ir su kokiu kitu auto pavaziuoti kad po to vaziavimo as 607 nenoreciau ? Nes daba tai bais noriu toki imti, nu gal ne visai dabar gal uz metu kitu, kol kas dar ir 605 gerai veza.ai, gereu C5 faceliftinis. kazkaip labai uzgerejo.
#36
Posted 2005 January 04 - 19:30
#37
Posted 2005 January 05 - 11:15
Nu po 605 persėdus į 607 bus tikras kaifas, bet... po 607 persėdus į jo konkurentą-bendraamžį gali kilti prieštaringų minčių (nekalbant apie dizainą).Kazkaip ne pirma karta ish tamstos lupu girdimi labai tokie nekokie komentarai apie 607 . Gal galima konkreciau kas ten su jais blogai ir su kokiu kitu auto pavaziuoti kad po to vaziavimo as 607 nenoreciau ? Nes daba tai bais noriu toki imti, nu gal ne visai dabar gal uz metu kitu, kol kas dar ir 605 gerai veza.ai, gereu C5 faceliftinis. kazkaip labai uzgerejo.
#38 Svečias_Kursis_*
Posted 2005 January 05 - 11:55
ai, pac kada paziurek . gal patix. zibinte, manau, gautum testa nesunkiai.Kazkaip ne pirma karta ish tamstos lupu girdimi labai tokie nekokie komentarai apie 607 . Gal galima konkreciau kas ten su jais blogai ir su kokiu kitu auto pavaziuoti kad po to vaziavimo as 607 nenoreciau ? Nes daba tai bais noriu toki imti, nu gal ne visai dabar gal uz metu kitu, kol kas dar ir 605 gerai veza.
ce gi praktiskai skonio reikalas. o jeigu patix, tai ir varinesi issisiepes.
ce ne vieta erezijoms apie puga skleist
bendrai - snęč apyteisingiai apibudino.
palyginimui gali paziuret 407 ir C5 (faceliftini). ce turbut artimiausi
#39 Svečias_dzonis_*
Posted 2005 January 05 - 14:20
Nu vis tiek pasiulykit i ka reik atkreipti demesi test drivinant, nes buna kad salutiniai dalykai uzgozia pagrindinius.ai, pac kada paziurek . gal patix. zibinte, manau, gautum testa nesunkiai.
ce gi praktiskai skonio reikalas. o jeigu patix, tai ir varinesi issisiepes.
ce ne vieta erezijoms apie puga skleist
bendrai - snęč apyteisingiai apibudino.
palyginimui gali paziuret 407 ir C5 (faceliftini). ce turbut artimiausi
#40
Posted 2005 January 05 - 15:43
Mano dėmesius acikreipė į puikiai išdizainintą salioną ir exterjerą (nors "car" ir apstaugė jį dinozauru). Taip pat į per garsiai veikiančią automatinę pavarų dėžę, pakabos keistumą/kietumą/garsumą ir bendrą silpną garso izoleciję. Smulkeu klauskit Kursio arba naudokit "paieška" nes buvo daug kur usiminta pro eto.Nu vis tiek pasiulykit i ka reik atkreipti demesi test drivinant, nes buna kad salutiniai dalykai uzgozia pagrindinius.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users