Na ir pas mane kurdavosi spol abarota, nors viena zvake ir mirus buvo. Pakeitus visas, kuriasi is 1/4 abarotoJuk minejo: uzsiveda s pol abarota. Vadinasi zvakes OK.
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
Parašyta 2005 sausio 23 - 15:32
Na ir pas mane kurdavosi spol abarota, nors viena zvake ir mirus buvo. Pakeitus visas, kuriasi is 1/4 abarotoJuk minejo: uzsiveda s pol abarota. Vadinasi zvakes OK.
Parašyta 2005 sausio 23 - 18:54
nu turejau ir as dyzeliuka seniauTau reiktu pamatyti kaip dumija dyzelius prisirijes oro....Visom tavo isvardintom spalvom
siaip tai nesudegusi saliarka meta JUODA duma...o visos zvakes veikia?
siaip tai nesudegusi salerka meta balta duma....
tepaliukas meta melyna, o kondensatas ir kitoks vanduo (ar antyfrizas) balta
![]()
![]()
Parašyta 2005 sausio 24 - 09:52
Valdux, žmogus gi rašo, kad tik užkūrus dirba normaliai, o poto pradeda trūkčiot. Aš visgi įtarčiau orą ir būtent prigaudo kažkur prieš siurblį (filtras, šlangų sudūrimai)Na ir pas mane kurdavosi spol abarota, nors viena zvake ir mirus buvo. Pakeitus visas, kuriasi is 1/4 abaroto
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Parašyta 2005 sausio 24 - 10:51
bet tada ora jam ir toliau gaudytu visa laika ir nepavaziuotu jisValdux, žmogus gi rašo, kad tik užkūrus dirba normaliai, o poto pradeda trūkčiot. Aš visgi įtarčiau orą ir būtent prigaudo kažkur prieš siurblį (filtras, šlangų sudūrimai)
Parašyta 2005 sausio 24 - 11:08
Be abejo, kad gaudo. Tik kad oro porcijos gerokai mazesnes tai ir nesijaucia. O per nakti susikaupia to oro tiek, kad variklio darbas juntamai pakinta.bet tada ora jam ir toliau gaudytu visa laika ir nepavaziuotu jis
ar jam toliau ir gaudo t.y. as kazko nesupratau?
o jei veliau praeina tai... mistika
Parašyta 2005 sausio 24 - 15:53
Jei per dauk gaudo oro tai ant laisvu apsuku jis visai uzgesta jei nepalaiko slegio sistemoj tai tai pajuntama po ilgesnio laiko pastovejus. Aplamai jei yar kompas turi rodyt variklio sistemos sutrikimus.Be abejo, kad gaudo. Tik kad oro porcijos gerokai mazesnes tai ir nesijaucia. O per nakti susikaupia to oro tiek, kad variklio darbas juntamai pakinta.bet tada ora jam ir toliau gaudytu visa laika ir nepavaziuotu jis
ar jam toliau ir gaudo t.y. as kazko nesupratau?
o jei veliau praeina tai... mistika
Parašyta 2005 sausio 24 - 16:00
Taip, ir dar kompas rodo vezamo bagazineje pieno temperatura, bei desros skonines savybes, jas pavaizduodamas reiksmiu issibarstymu 3'maciame pavirsiuje.Jei per dauk gaudo oro tai ant laisvu apsuku jis visai uzgesta jei nepalaiko slegio sistemoj tai tai pajuntama po ilgesnio laiko pastovejus. Aplamai jei yar kompas turi rodyt variklio sistemos sutrikimus.
Parašyta 2005 sausio 24 - 16:09
Dabar zinosiu kaip nustatyti pieno temperatura bei "daktariskos" desros skonines savybesTaip, ir dar kompas rodo vezamo bagazineje pieno temperatura, bei desros skonines savybes
Parašyta 2005 sausio 25 - 09:52
Taip, ir dar kompas rodo vezamo bagazineje pieno temperatura, bei desros skonines savybes, jas pavaizduodamas reiksmiu issibarstymu 3'maciame pavirsiuje.
Parašyta 2005 sausio 25 - 10:40
Parašyta 2005 sausio 25 - 10:44
Parašyta 2005 sausio 25 - 11:03
Pumpuok nepumpaves, taciau jei istemoje yra oro, jo tokiomis priemonemis neispusi.tai chebryte niekas neisaiskinot kas tas CSD, kaip ji atgaivinti, gali juk ir jis knisa prota, nes varikliui truputi pasilus problemu nera, o kai pliusine temperatura, buvo nesenai, tai ryte beveik ir nesijausdavo trukciojimo, gal tik truputi. Vakar bandziau su pompa kur yra ant filtro papumpuoti pries uzvesdamas, bet nieko nepagelbejo
Parašyta 2005 sausio 25 - 11:32
Matai is gilios provincijos pas normalius dyzelistus reikia prisiruosti nuvaziuotNa negi taip sunku nuvaziuoti pas dyzelistus ir atlikti VISUS auksciau nurodytus veiksmus. Ot zmones turi daug laiko ir megsta spelioti.
Parašyta 2005 kovo 06 - 14:12
prikeliant senoka tema, smagu butu suzinoti is anksto kiek tie "auksciau isvardinti veiksmai" galeetu kainuoti. pas mane prasidejo tasNa negi taip sunku nuvaziuoti pas dyzelistus ir atlikti VISUS auksciau nurodytus veiksmus.
Parašyta 2005 kovo 11 - 10:45
Parašyta 2005 kovo 11 - 17:06
Va tai tau. Matai pas mane ta pati bėda ir manau, kad priežastis būtent tokia, nes pakeisti visi purkštukai ir viskas sureguliuota, kuro žarnelės irgi pakeistos. (Beje čia kažkas rekomendavo, kad iš kuro filtro einanti žarnelė būtų permatoma, tada matosi ar yra sistemoje oro. Patarimas vertasPagaliau surado beda. Istikrino zvakes, kompresija, kampus, viskas OK. Neveikia automatinis padsosas, kaip isaiskino jis veikia panasiu principu kaip termostatas, kai saltas mataras jis uztraukia tokia sklende, o sylant atsileidzia. Pas maniski pasirodo jis visada stovi silto variklio padety. Pabandziau ji su rankom uzfiksuoti saltam ir uzvedziau, viskas dirba zjb, nei dumija nei trukcioja. Dar yra kita balvanke irgi panasiai veikianti, tik ji sukelia apsukas, pagal mane ji veikia bet nepilnai, negaliu is akies nustatyti kokios tuscios apsukos nes nerodo tachometras
Parašyta 2005 kovo 11 - 17:47
Ten tipo termostatas. Ant siurblio, is priekio ziurint, yra akseleratoriaus svirtis , o uz jos ziurint zemiau yra dar viena svirtele ant kurios uzkabintas troselis. Kai saltas variklis tas troselis svirti turi pritraukti i kaire, o siltas atsileisti... Jeigu seksi tuo troseliu pamatysi tokia "balvanke" kuri sujungta su zarnelem kuriom ir teka tosolas..... tai ir visa paslaptinga liga.... jeigu nesupratai parasyk bandysiu padet (gal reiks nufotkinti ta nesamone ir kaip nors cia patalpinti, jeigu yra galimybiu, vyrukai pamate "gyvai" aiskiau isivaizduos gal ir kainas zinosEgi gal gali susimildamas plačiau, kur ten tas termostatas ir kaip jį reguliavai?
Parašyta 2005 kovo 11 - 20:22
Jo nufotkint gerai būtų. Aš tiesa dar kažkokius laidus radau atsikabinusius nuo "1245: Barometric switch" (kas per velnias, taip ir nesupratau. Čia pagal tą diagramą iš autoelectric.ru), Teko fiškę išpjaut ir paprastai prijungt, nors niekas nuo to nepasikeitėvyrukai pamate "gyvai" aiskiau isivaizduos gal ir kainas zinos
Parašyta 2005 kovo 13 - 20:08
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0