Na ir pas mane kurdavosi spol abarota, nors viena zvake ir mirus buvo. Pakeitus visas, kuriasi is 1/4 abarotoJuk minejo: uzsiveda s pol abarota. Vadinasi zvakes OK.
dumija dyzelis
#21
Parašyta 2005 sausio 23 - 15:32
#22 Svečias_Piktaz_jds_*
Parašyta 2005 sausio 23 - 18:54
nu turejau ir as dyzeliuka seniau nedumijo jis niekaipTau reiktu pamatyti kaip dumija dyzelius prisirijes oro....Visom tavo isvardintom spalvom
siaip tai nesudegusi saliarka meta JUODA duma...o visos zvakes veikia?
siaip tai nesudegusi salerka meta balta duma....
tepaliukas meta melyna, o kondensatas ir kitoks vanduo (ar antyfrizas ) balta
#23
Parašyta 2005 sausio 24 - 09:52
Valdux, žmogus gi rašo, kad tik užkūrus dirba normaliai, o poto pradeda trūkčiot. Aš visgi įtarčiau orą ir būtent prigaudo kažkur prieš siurblį (filtras, šlangų sudūrimai)Na ir pas mane kurdavosi spol abarota, nors viena zvake ir mirus buvo. Pakeitus visas, kuriasi is 1/4 abaroto
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#24 Svečias_Piktaz_jds_*
Parašyta 2005 sausio 24 - 10:51
bet tada ora jam ir toliau gaudytu visa laika ir nepavaziuotu jis ar jam toliau ir gaudo t.y. as kazko nesupratau?Valdux, žmogus gi rašo, kad tik užkūrus dirba normaliai, o poto pradeda trūkčiot. Aš visgi įtarčiau orą ir būtent prigaudo kažkur prieš siurblį (filtras, šlangų sudūrimai)
o jei veliau praeina tai... mistika
#25
Parašyta 2005 sausio 24 - 11:08
Be abejo, kad gaudo. Tik kad oro porcijos gerokai mazesnes tai ir nesijaucia. O per nakti susikaupia to oro tiek, kad variklio darbas juntamai pakinta.bet tada ora jam ir toliau gaudytu visa laika ir nepavaziuotu jis ar jam toliau ir gaudo t.y. as kazko nesupratau?
o jei veliau praeina tai... mistika
#26
Parašyta 2005 sausio 24 - 15:53
Jei per dauk gaudo oro tai ant laisvu apsuku jis visai uzgesta jei nepalaiko slegio sistemoj tai tai pajuntama po ilgesnio laiko pastovejus. Aplamai jei yar kompas turi rodyt variklio sistemos sutrikimus.Be abejo, kad gaudo. Tik kad oro porcijos gerokai mazesnes tai ir nesijaucia. O per nakti susikaupia to oro tiek, kad variklio darbas juntamai pakinta.bet tada ora jam ir toliau gaudytu visa laika ir nepavaziuotu jis ar jam toliau ir gaudo t.y. as kazko nesupratau?
o jei veliau praeina tai... mistika
#27
Parašyta 2005 sausio 24 - 16:00
Taip, ir dar kompas rodo vezamo bagazineje pieno temperatura, bei desros skonines savybes, jas pavaizduodamas reiksmiu issibarstymu 3'maciame pavirsiuje.Jei per dauk gaudo oro tai ant laisvu apsuku jis visai uzgesta jei nepalaiko slegio sistemoj tai tai pajuntama po ilgesnio laiko pastovejus. Aplamai jei yar kompas turi rodyt variklio sistemos sutrikimus.
Ka "kompas" turi rodyti ir ko ne, buvo nuspresta dar gamykloje. Ir nuo musu noru, jam nei silta nei salta
#28
Parašyta 2005 sausio 24 - 16:09
Dabar zinosiu kaip nustatyti pieno temperatura bei "daktariskos" desros skonines savybesTaip, ir dar kompas rodo vezamo bagazineje pieno temperatura, bei desros skonines savybes
#29 Svečias_Piktaz_jds_*
Parašyta 2005 sausio 25 - 09:52
Taip, ir dar kompas rodo vezamo bagazineje pieno temperatura, bei desros skonines savybes, jas pavaizduodamas reiksmiu issibarstymu 3'maciame pavirsiuje.
#30
Parašyta 2005 sausio 25 - 10:40
#31
Parašyta 2005 sausio 25 - 10:44
#32
Parašyta 2005 sausio 25 - 11:03
Pumpuok nepumpaves, taciau jei istemoje yra oro, jo tokiomis priemonemis neispusi.tai chebryte niekas neisaiskinot kas tas CSD, kaip ji atgaivinti, gali juk ir jis knisa prota, nes varikliui truputi pasilus problemu nera, o kai pliusine temperatura, buvo nesenai, tai ryte beveik ir nesijausdavo trukciojimo, gal tik truputi. Vakar bandziau su pompa kur yra ant filtro papumpuoti pries uzvesdamas, bet nieko nepagelbejo
Na negi taip sunku nuvaziuoti pas dyzelistus ir atlikti VISUS auksciau nurodytus veiksmus. Ot zmones turi daug laiko ir megsta spelioti.
O CSD - cold start device. Veikimo principas skiriasi priklausomai variklio. Pvz '86 fordinis 1.6D CSD - padidina kuro doze. '88 pezinis 1.8D - priklausomai nuo ausinimo skyscio temp ankstina ipurskimo momenta. '88 VW 1.6TD - CSD yra rankinis ir ankstina ipurskimo momenta. Pats jo nei pareguliuosi nei paremontuosi. Tam reikalingas bent minimalus konkretaus CSD veikimo principu ismanymas.
#33
Parašyta 2005 sausio 25 - 11:32
Matai is gilios provincijos pas normalius dyzelistus reikia prisiruosti nuvaziuot , artimiausia butu Utenoje, gal kas patartu ten rimtesnius dyzelistusNa negi taip sunku nuvaziuoti pas dyzelistus ir atlikti VISUS auksciau nurodytus veiksmus. Ot zmones turi daug laiko ir megsta spelioti.
#34 Svečias_Dyzelis_*
Parašyta 2005 kovo 06 - 14:12
prikeliant senoka tema, smagu butu suzinoti is anksto kiek tie "auksciau isvardinti veiksmai" galeetu kainuoti. pas mane prasidejo tas na dar vairas... idomu, algos uzteks...Na negi taip sunku nuvaziuoti pas dyzelistus ir atlikti VISUS auksciau nurodytus veiksmus.
#35
Parašyta 2005 kovo 11 - 10:45
#36
Parašyta 2005 kovo 11 - 17:06
Va tai tau. Matai pas mane ta pati bėda ir manau, kad priežastis būtent tokia, nes pakeisti visi purkštukai ir viskas sureguliuota, kuro žarnelės irgi pakeistos. (Beje čia kažkas rekomendavo, kad iš kuro filtro einanti žarnelė būtų permatoma, tada matosi ar yra sistemoje oro. Patarimas vertas ) Egi gal gali susimildamas plačiau, kur ten tas termostatas ir kaip jį reguliavai?Pagaliau surado beda. Istikrino zvakes, kompresija, kampus, viskas OK. Neveikia automatinis padsosas, kaip isaiskino jis veikia panasiu principu kaip termostatas, kai saltas mataras jis uztraukia tokia sklende, o sylant atsileidzia. Pas maniski pasirodo jis visada stovi silto variklio padety. Pabandziau ji su rankom uzfiksuoti saltam ir uzvedziau, viskas dirba zjb, nei dumija nei trukcioja. Dar yra kita balvanke irgi panasiai veikianti, tik ji sukelia apsukas, pagal mane ji veikia bet nepilnai, negaliu is akies nustatyti kokios tuscios apsukos nes nerodo tachometras
#37
Parašyta 2005 kovo 11 - 17:47
Ten tipo termostatas. Ant siurblio, is priekio ziurint, yra akseleratoriaus svirtis , o uz jos ziurint zemiau yra dar viena svirtele ant kurios uzkabintas troselis. Kai saltas variklis tas troselis svirti turi pritraukti i kaire, o siltas atsileisti... Jeigu seksi tuo troseliu pamatysi tokia "balvanke" kuri sujungta su zarnelem kuriom ir teka tosolas..... tai ir visa paslaptinga liga.... jeigu nesupratai parasyk bandysiu padet (gal reiks nufotkinti ta nesamone ir kaip nors cia patalpinti, jeigu yra galimybiu, vyrukai pamate "gyvai" aiskiau isivaizduos gal ir kainas zinosEgi gal gali susimildamas plačiau, kur ten tas termostatas ir kaip jį reguliavai?
#38
Parašyta 2005 kovo 11 - 20:22
Jo nufotkint gerai būtų. Aš tiesa dar kažkokius laidus radau atsikabinusius nuo "1245: Barometric switch" (kas per velnias, taip ir nesupratau. Čia pagal tą diagramą iš autoelectric.ru), Teko fiškę išpjaut ir paprastai prijungt, nors niekas nuo to nepasikeitėvyrukai pamate "gyvai" aiskiau isivaizduos gal ir kainas zinos
#39 Svečias_Mancius_*
Parašyta 2005 kovo 13 - 20:08
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0