Ziemines padangos
#101
Posted 2009 October 08 - 14:35
#102
Posted 2009 October 08 - 14:50
Na buvau pas draugeli autoservise.Sake dygliuoja tik naujas del to, kad gumos skylute neishsidevejus ir puikiai ten laikosi spyglys.Paciam susideti neimanoma reikia hidraulikos.Taip pat sake deti i padevetas jau padangas nera tolko, nes tipo spyglys nelabai laikysis toje isdevetoje skyluteje.Vieno dyglio imontavimo kaina su dygliu sake 3cntKiek man padangistai aiškino, dygliuojamos yra tik naujos dygliavimui paruoštos padangos. Dėvėtai padangai perdygliavimas ar sudygliavimas neįmanomas. Bent jau tokią info gavau kai domėjausi prieš kokius 8 metus.Gal kas zino kiek kainuoja persipuoti padanga?Ar kur yra pirkti tu sipu, gal paciam eitu persipuoti?Girdejau apie plasmasinius sipus, ka galvojate?
Prie to pacio filmukas i tema Mygt
#103
Posted 2009 October 08 - 20:20
Akcija vasarinem padangomGal kam bus idomu, o gal kas jau senai uzmate,kad Egzotikoj 2 žiemines padangas perki ir kitas 2 na**aliavo gauni...
#104
Posted 2009 October 08 - 20:39
Jau seniai Gislavedai deda plastikinius. Mažiau zvimbia, tik neilgaamžiai. Čia mes keliems sezonams gumas čėdom, o anys patrynė žiemą ir nutrenkė. Po to mūsiškiai šūdeliautojai renka ir turguose dakalinėja kaip dyvą užjūrinį...Gal kas zino kiek kainuoja persipuoti padanga?Ar kur yra pirkti tu sipu, gal paciam eitu persipuoti?Girdejau apie plasmasinius sipus, ka galvojate?
#105
Posted 2009 October 08 - 21:44
jei svelniai pasakyt - sakai netiesa,........ jei nesidomejai - nekishk snapo i pokalbi (chia grubiau)Akcija vasarinem padangom
#106 Svečias_Smash_*
Posted 2009 October 15 - 09:34
kai tik nupirkau ziamai skardinius 16 nuo C5, kita savaite uzdesiu prisegsiu nuotrauka.dryschiau abejot, kad kliuva suportai, nors reikt pabandyt apaut. neteko matyt 307 su skardiniais 16'
tarp kitko zapaske yra irgi skardine r16
#107
Posted 2009 October 15 - 21:01
Edited by Styra, 2009 October 15 - 21:02.
#108
Posted 2009 October 15 - 22:27
Žinant tavo "sėkmingą" vairavimo biografiją, gal užtektų ir indekso su 100 km/h. Prisiskraidysi...... Siu padangu minusas - mazas greicio indeksas 160km/h...
#109
Posted 2009 October 15 - 22:44
Nieko sau.Ziema jam maza 160km/h Na lauksim informacijos kada kokia pusni gera pagausi ar kaŽinant tavo "sėkmingą" vairavimo biografiją, gal užtektų ir indekso su 100 km/h. Prisiskraidysi...
#110
Posted 2009 October 16 - 08:26
#111
Posted 2009 October 16 - 09:20
Dar kartą pagalvok - ar tau tikrai to reikia ;)... Tai va - kad greit nesudiltu - didesni greicio indeksa noriu: T su 190km/h arba net H su 210km/h, ...
Autoreview.ru (2001) apie tai, kaip rinktis padangas su tinkamu greičio indeksu: ... Но при этом высокоскоростные шины, как правило, обладают повышенным коэффициентом сопротивления качению и меньшим ресурсом в нормальных условиях эксплуатации.
P.S. Įdomus vaizdelis - kaip atrodo apkrauta padanga prie 280km/h:
#112
Posted 2009 October 16 - 13:00
Kokio aukscio cia ta padanga?65-70?Su tokiom niekas nelaksto tokiais greiciais ir siaip abejoju ar kieno is klubieciu liutas pasiektu tuos 280km/hDar kartą pagalvok - ar tau tikrai to reikia ;)
Autoreview.ru (2001) apie tai, kaip rinktis padangas su tinkamu greičio indeksu: ... Но при этом высокоскоростные шины, как правило, обладают повышенным коэффициентом сопротивления качению и меньшим ресурсом в нормальных условиях эксплуатации.
P.S. Įdomus vaizdelis - kaip atrodo apkrauta padanga prie 280km/h:
#113
Posted 2009 October 16 - 15:16
Čia iš straipsnelio apie ContiWinterContact TS800 ir greitumines TS810S (tobiš Sport). Pastarųjų yra su greičio indeksu W (270km/h).Kokio aukscio cia ta padanga?65-70?
Gal čia kažkuri iš jų sukasi ant barabano?
Čia visos galimos CWC TS 810S išmieros.
#114
Posted 2009 October 23 - 14:05
Kaina viliojanti, o ADAC jas labai gerai ivertina (panasiai kaip Dunlop 3D).
Adac testu rezultatai lietuviskai
ADAC testu rezultatai originalo kalba
*Idomu, kad truputuka skiriasi rezultatai tarp LT ir DE versijos
Edited by Bildas, 2009 October 23 - 14:07.
#115
Posted 2009 October 23 - 18:56
#116
Posted 2009 October 23 - 22:00
#117
Posted 2009 October 23 - 22:34
Deja Proffanas visikai nesutinku sioje situacijoje .Kas liecia universalias padangas,tai jos yra skirtos vazineti nei ziemai nei vasarai.Brangūs tautiečiai, nu nustokit jūs juokinti su savo ADAC, XUJAC, KIRDAC ar kitokiais testais . Didumai žiemą važinėjančių kieravotojų, bemaž visų (įskaitant daugumos keikiamas restauruotas) padangų rodikliai ne ekstremaliomis sąlygomis yra panašūs tiek, kad neatskirsi.
Apibendrinimas, nebrendant į gelmes, būtų toks, kad jei važinėji magaspakajnai- gali imti ir universalias, ir netgi restauruotas, ir neprašausi. Tik nevažinėk jomis vasarą; lai guli rūsy ligi sekančios žiemos.
Jei esi normalus miestietis, retsykiais supsichuojantis kamščiuose, bet bemaž nesikasantis į kalnelius ir važinėjantis pagrinde pagrindinėmis gatvėmis " nuo namų lig ofiso", imk normalias žiemines. Pirkinio naudingumo kreivės optimumas vėlgi būtų, "imk nei pigiausias, nei brangiausias". Bet kaip taisyklė, su pigiausiais pvz. Hankookais ta pati sudėtinga trasa praeinama vos 10proc. lėčiau, nei su brangiausiais Dunlopais. Tai ar verta, važinėjant ne ekstremaliai, pirkti dvigubai brangesnes padangas, kurių galimybių visvien neišnaudosi?...
Ir paskutinė stadija, daugumos keikiamos dygliuotos padangos. Čia gamintojas, kaip ir protektoriaus raštas, vaidina jau minimalią rolę. Esmė yra, kad gali pravažiuoti bet kur ir bet kada, kur nepraeina jokios kitos padangos. Nenori juk prie draugės (ar savo, ar uošvienės, ar bet kieno) namų atvykęs, kapstytis į nedicką kalniuką pusvalandį, o istorijos gale palikti mašiną prie įvažiavimo?... Tokiu atveju, dygliuotos- būtent tau.
Priklausomai nuo poreikių ir vairavimo patirties, galima naudoti ir įvairias įvairių padangų kombinacijas (aš, pvz., jau daug metų naudoju šypus su megaprotektoriumi priekyje ir restauruotus universalus gale), bet tam reikia ne vienus metus važinėti tuo pačiu maršrutu, ir geriau nei savo kišenę pažinoti mašinos reakcijas. O jei bent koks nukrypimas šalin- smegenys turi veikti bent tais maximaliais 10proc, kad įvertinti visus kelio dangos ir eismo pokyčius.
Trumpai, tai nesuk sau organų dėl "kurias padangas pasirinkti", žiūrėdamas į ADACą. Žiūrėk, ko tau pačiam reikia. Šipuotos žiemai yra idealu, o kurios firmos- bemaž be reikšmės.
Atvazinejau su universaliom pusantru metu,tai daugiau ju nedesiu.Jei turi jas tai geriau jau suvazineti per vasara,nes esant saltam orui gumas sukieteja.O restauruotu padangu amzius siekia ~12 metu.Tai pats pagalvok kokios kokybes karkasas buna,tuo labiau,kad septyniu metu padangu karkasas visas suaizejes buna.O tie visi padangu testai padeda susiorentuoti santykyje kaina/kokybe,o ne imti nei pigias nei brangias,nes siais laikais kaina dazniausiai nieko nepasako.Nes kaina labai priklauso ir kokioje salyje buvo pagamintos padangos.Vien vienodo diametro ®,bet skirtingu ismatavimu jau kaina skiriasi.Ir spakainai vazinejant nezinai kada kokia stirna ar masina islys priesais nosi. Tada buna pilnai stabdis,jauti kaip spurda pedalas nuo abs ir atodusis....sios geros padangikes vel isgelbejo mano uzpakali
#118
Posted 2009 October 24 - 08:51
Tame ir reikalas, kad renkiesi padangas pagal tai, kaip jos elgiasi ekstremaliom sąlygom.... padangų rodikliai ne ekstremaliomis sąlygomis yra panašūs tiek, kad neatskirsi...
Kai nusipirkau šitą pežą, jis buvo apautas Gislavedais. Gaila, bet matmuo per mažas buvo, visur per sniego vėžes dugnu braukdavau. Bet užtai pajudėjimas ar stabdymas ant slidžios dangos nepalyginamas su dabartinėm Sava. Gislavedai - aukštesnė klasė, kas važiuojant akivaizdžiai jaučiasi.
Padangų testai ne šiaip sau, iš neturėjimo ką veikti daromi. Įsivaizduokim, kad priešais važiuojantis apautas gerom žieminėm, o pats važiuoji paskui su ekonominės klasės universaliom. Anas staigiau pastabdo ir pasmerkia savo subinę, nes taviškių gumų stabdymo rodiklis prastesnis keliais metrais. Bum...
Dygliai - irgi ne absoliuti panacėja, jei jie nesuderinti su rimtu raštu ir gumos mišiniu. Prieš keliolika metų žvengiau turguje pamatęs dygliuotas vasarines gumas (turginio marketingo išradimas)...
#119
Posted 2009 October 24 - 18:22
#120
Posted 2009 October 25 - 10:54
Viena vertus- absoliuti tiesa; kita vertus- dumblas, o ne rimtas teiginys... Daug metų su tais pačiais kolegomis prieš kiekvieną žiemą ginčyjamės padangų tema, ir kasmet neišvengiamai kiekvienas lieka prie savo nuomonės. Nuostabių dalykų galima įkalti į galvą, daužant ją nuo mažens...Padangų testai ne šiaip sau, iš neturėjimo ką veikti daromi.
Pabandysiu paaiškinti savo požiūrį. Apie tai, kad žiemą reikia važinėti su žieminėmis, vasarą su vasarinėmis, o universalios aplamai "ni ryba, ni miaso" nesiplėsiu, nes tai žinoma bet kuriam penktokui.
Imam bet kurį bet kurių metų žieminių padangų testą ir žiūrim, ką turim. Akivaizdu, kad idealių žieminių padangų aplamai nėra . Nes net ir bet kurio testo "nugalėtojos"- tai tik geriausias vidurkis, o ne visapusis gėris. Jei padangos puikiai pasirodo viename teste, pusėtinai- kitame, kažkuriame jos visvien pasirodo kaip niekam tikusios. T.y. kai kuriomis sąlygomis netgi plikos vasarinės gali pasirodyti geresnėmis, nei pačios geriausios naujos žieminės, išgirtos tuose testuose. O mūsų žiemos- tai pastovi kelio sąlygų kaita, temperatūrai dažniausiai svyruojant palei nulį; netgi kilometro ilgio atkarpoje gali papulti trys- keturios skirtingos sąlygos (nuo plikledžio ligi sprindžio gylio vandens pilnų duobių); o ir dar tos sąlygos gali keistis triskart per parą. Ir jokios padangos nesugebės kompensuoti vairavimo klaidų. Todėl ir tos žieminių padangų galimybės išnaudojamos vos 50, o gal ir dar mažiau proc. Ne vienam vairuotojui pažįstamas vaizdzialis: vos pradeda snyguriuoti, dviejų juostų viena kryptimi gatvėje jau pilna besivelkančių apsižergusių skiriamąją juostą 30-40km/h greičiu. A kodėl taip; ko ten stabdyti eismą, kur leidžiama 60, ir normalūs žmonės su normaliais ratais važiuoja 70km/h? Vargais negalais, iššokdamas priešinio eismo juoston, aplenki, ir žiūri. Aha; dėdulis su žiguliuku velkasi. Išvažiavęs per metus gatvėn jau trečią kartą. Aišku, kad su plikomis arba vasarinėmis padangomis. Nu, nėr ko ir pykt; kaip gali, taip važiuoja. Aplenki kitą, šiknutę jaudinančiai vizginantį. Nugi peremat; bimbalas su varomu galu, ir gale 285 pločio naujutėliais volais. Po kokią štuką litų kiekvienas. Vairuotojo veidan galima net nežiūrėti; ir taip aišku, kad intelekto nesužalotas. Eilinė "grožio žertva", prisiskaičiusi padangų testų, ir pasiėmusi "pačias šustriausias". Su kuriomis jį, paskui ir tas žiguliukas aplenkia. O kad truputį įjungti logikos bloką, ir suprasti, kad žiemą geriau netgi pusplikės 185, nei nuliovos 285 padangos, per sudėtinga. O ir kam čia galvoti; nuo galvojimo juk smegenys raukšlėjasi. Su metais tos raukšlės nuo smegenų pereina ant veido; fui, kaip biauru. Geriau pasiskaitinėsiu dar kokių testų, o kitą žiemą užsidėsiu dar geresnes, ir dar platesnes padangas... Ir vos pasnigus ar apledėjus, stabdysiu eismą.
Sekantis pastebėjimas, dar juokingesnis, liečia jau gerokai panešiotas, >10m amžiaus mašinas ir jų šoperėlius. T.y. tai, su kuo dauguma mūsų ir važinėjame. Senokai pastebėta, kad apie padangų testus ir jų gerumą labiausiai mėgsta postringauti tie, pas ką stabdžiai veikia vos puse pajėgumo, galiniai jų jėgos reguliatoriai (veikiantys nuo galinės ašies apkrovimo) išnaikinti kaip klasė, vairo suvedimo nerasta, o ABSai jau senai pamiršta, kada veikė . Nenuostabu, kad tokiems šoperiams atrodo, kad padangos nu tiesiog privalo būti pačios šustriausios iš visų testų, antraip šakės .
Tai va. Yra toli gražu ne taip. Padangos- tai jau paskutinė instancija, skirta koreguoti techninius mašinos trūkumus ir vairavimo klaidas, bet anaiptol ne visiškai patikima dėl jau minėto darbo skirtumo skirtingomis kelio sąlygomis, ir jų reikšmė yra gerokai perdėta. Visus tuos padangų testus gerokai remia padangų prekiautojai ir gamintojai, ir jau vien dėl to nereiktų į juos žiūrėti kaip į absoliutaus pasitikėjimo vertas neginčyjamas tiesas.
Pažįstu dėdulį, jau ketvirtą dešimtmetį vairuojantį tą patį žiguliuką, žiemą vasarą su universaliomis padangomis, vad. "demisezonkėmis". Per gyvenimą jis nėra sukėlęs nė vienos avarijos, nors važinėja anaiptol ne spakainai, o pats nuo žioplų lakūnų gavęs uodegon ne vieną sykį. Dėdulio devizą "žiūrėk, kuom ir kaip važiuoji, o ne kokiomis padangomis" palaikau visomis keturiomis.
Pats ligi to keistai atrodančio komplektėlio "traktorinis dygliuotas protektorius prieky, ir universalai gale" priėjau ne per vieną žiemą, bet jis bemaž idealiai atitinka mano vairavimo stilių, maršrutus ir mašinų techninę būklę, ir artimiausiu metu jo keisti nesiruošiu. Apsitrina šypai ir protektorius ant priekio, ar nusimato kelios dienos gryno ledo- būna permetami ant galinės ašies, naujos padangos eina ant priekio, tada būnu pilnai šipuotas, bet naujų padangų kmplektėlį renkuosi "šypai+universalai". Ir išnaudoju jas kokiais 80proc, kai dauguma vairuotojų, kaip jau minėjau, vos 50proc. Tie, kurie padangų galimybes žiemą išnaudoja 100proc, paprastai jau nebegali papasakoti, kokią vietą testuose užėmė jų naudotos padangos.
Apibendrinant, pakartosiu daugumai žinomas tiesas. Tiek ypač pigios naujos, tiek restauruotos padangos dažnai turi balansavimo, kaip ir protektoriaus storio vienodumo problemų. Tokias pirkti reikia ir su galva, ir su garantija, kad išlindus problemoms, jas būtų galima apkeisti.
"Paprastas" žieminės, reiktų rinktis ne pagal testus, o daugiau pagal kainą ir numatomas važinėjimo sąlygas. T.y. nereikia imti nei pigiausių, nei brangiausių iš viso meniu. O protektorių rinktis pagal numatomas važinėjimo sąlygas. Priemiesčiuose ar užmiestyje- grubesnes, "traktorines", jei trinamasi pagrinde vien mieste ir netenka maltis per pusmetrines pusnis- tiks ir labiau lietaus, nei žieminį protektorių primenančios.
Testuose parastai nebūna aiškinamasi, kaip padanga elgiasi ant vandens sluoksneliu padengto ledo . Šiuo, kaip ir gryno ledo/plikledžio atveju, dygliuotoms niekas neprilygs.
Nu ir visada reikia atsiminti, kad žiema yra žiema, ir jokio šustrumo ar dygliuotumo padangos, kaip ir 4x4, gali nebeištraukti, jei vairuojant padaroma grubių klaidų. Vasarines distancijas tarp mašinų, kaip ir vasarines posūkių trajektorijas, reikia padžiauti ant lentynėlės ligi kitos vasaros. Tas liečia ir parkavimąsi ankštuose kiemuose, kasantis per pusnis.
Nuotraukoje ironija ne vien tame, kad tai quatro; kairiau mašinos dar ir reklaminis stendas "padangos"... Bet prieš plikledį ir ir pusmetrines pusnis jokio šustrumo padangomis nepapūsi.
Uf; vėl visa poema gavosi .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users