tokios kaip GoodYear UG7+ (vokietijos pasididziavimas )Tai čia tu apie dygliuotas žiemines. O dar yra žieminės "vakarų europai"
Ziemines padangos
#141
Parašyta 2009 spalio 29 - 11:20
#142
Parašyta 2009 spalio 29 - 11:32
#143
Parašyta 2009 spalio 29 - 22:49
406'tą apmoviau jais 2005'tų rudenį, Astrą tokiais pat - 2007 Sausį.o kaip tavo contikai? as jau susimeciau, bet dabar sniego laukiu kai yra namie kelios masinos, tai dabar galima ir su prastnem (Sava) kasdiena bruzintis
Šiemet dar garaže abu komplektai. Bet prisiminimai iš pernykštės žiemos - skirtumas akivaizdus (naujesnių naudai).
Nemoku aš padangų ratavot...
P.S. Dabar jei reiktų rinktis - ko gero pamėginčiau kažką pigesnio (kad ir tas Savas arba Barum). Jei pinigais snigtų (arba kainos nežymiai skirtųsi) - mielai vėl CVC maučiau.
#144
Parašyta 2009 spalio 29 - 23:54
Šiaip jau, keistoki ir prieštaringi teiginiai... Nors pravažume iš vietos, labai daug kas priklauso ir nuo sniego dangos storio bei rupumo, todėl dėl to teiginio apie 309 nesiginčysiu (pats kažkada tokio vos nenusipirkau, bet pasirinkimas krito visgi ant R11).mano "eksperimentai" buvo pagrinde su 309 ir kažkiek su 405, tai to galbūt negalima taikyti XM'ui ar kitoms nekibirinės klasės mašinoms, bet kaip pvz, ten, kur 405 su 175 (rekomenduojamos 185) padangomis jau stringa bevažiuodamas, 309 su 185 (rekomenduojamos 165) netgi būdamas žemesnis, buferiu stumdamas sniegą sugeba be didesnių problemų pravažiuot...
Kas dėl "nekibirinės klasės"- taip; ratų bazė žiemą turi milžinišką įtaką. Pas XMą tai 2,85m, plius gamyklinis neigiamas priekinių ratų suvedimas (t.y. priek. ratai lengvai praskėsti). Ir net su vasarinėmis padangomis, ledu eini kaip bėgiais (kol nešauna galvon pakeisti važiavimo kryptį Bet tada dedi šipus, ir vėl nebesuki sau galvos dėl trajektorijos) . Kita vertus, visi tie kelio laikymo parametrai priklauso ne vien nuo ratų bazės, bet ir nuo to, kokia bendra mašinos masė, koks masių paskirstymas tarp ašių, kuri ašis varančioji, koks padangų plotis, kokia akseleravimo/stabdymo maniera, ir t.t. Vienokiais pliusais galima kažkiek kompensuoti kitokių stygių. Palyginus normaliai galima laikyti plikledį ir eiti per pusnis netgi su Micra, jei jau tuo užsiimti.
Kas dėl padangų pločių, žiemą pagrindinę rolę groja du aspektai. Vienas, tai slėgis į gruntą (padanga turi prasimušti per sniegą, bet praslydusi sykį-du dar neturi sudaryti ledo plėvės po savimi), kitas- mašinos pasukamumo sumažėjimas. Kuo siauresnės priekinės padangos, tuo mažiau jautriai ant slidžios dangos jos reaguoja į vairo suktelėjimą. Tai yra indulgencija mėgstantiems isteriškai ir nepagrįstai sukioti vairaratį; tas kažkiek kompensuoja vairavimo klaidas. Tai yra prakeiksmas važinėjantiems pagrinde vasarą; mašina elgiasi visai kitaip, nei jie yra įpratę. Ir tai yra palaima įvaldžiusiems savo mašiną; įpratus, labai lengva dozuoti mašinos pasukamumą, iš bet kurio posūkio saugiai išeiti skersam, minant akseleratorių, o ne stabdžius, spėriai kapstytis po "normalioms" žieminėms padangoms sunkiai įveikiamą gilią šlapio sniego pliurzę, ir pan.
Bet vėlgi; tas siaurumas turi savų minusų; sūris už dyką būna tik spąstuose.
Būtina žiūrėti, kad padangos plotis atitiktų ratlankio plotį (t.y. "testų nugalėtojos" 165 pločio padangos ant 7" pločio ratlankių toje pačioje pliurzėje, ypač posūkiuose, pjaus didesnį grybą nei "niekam tikę" vasarinės 165 ant 5" ratlankių). Taip gaunasi, kad žiemai reikia ir siauresnių ratlankių, jei jau į reikalą žiūrėti profesionaliau. Ale bet tačiau; širpotrebu ir pardavimais besirūpinantys gamintojai nė nežada kurti siauresnių ratlankių dėl pernelyg mažos paklausos (net ir šioje temoje minima, kad tauta žiemai deda platesnes nei vasarą padangas ). Todėl ir buvo prieita neginčyjamos išvados, kad žiemai yra geriau siauresnės už nominalias (gamintojo rekomenduojamas) padangas, bet vos 10-20mm, kad vis dar tiktų nominalūs ratlankiai. Realiai, dar didesnė nauda būtų iš 30mm siauresnių, bet tam jau reiktų keisti ratlankius į siauresnius. O jei padanga būtų siauresnė už nominalą net 40mm, pradėtų veltis kiti faktoriai, kurių dėka šios padangos efektyvumas žiemą vos viršytų tąją "nominalią", todėl tai jau būtų beprasmiška. Kaip ir dėtis 40mm platesnes už nominalą padangas .
Tebelieku prie nuomonės, kad mūsų sąlygomis geriausia yra dygliuotos padangos, ir jei žiema bus žiauriai bjauri (t.y. "subalansuota XMui" ), to įrodinėti nebeteks, jei bus pavažiuota ir su dygliuotomis, ir be jų.
Tebelieku prie nuomonės, kad žiemai geriau yra siauresnės padangos. Šitai geriausiai įvertinti gali bet kuris vairuotojas, bet tik tą pačią dieną pavažinėjęs ir su platesnėmis, ir su siauresnėmis (galima juk jomis kad ir dienai apsikeisti su draugu, galų gale).
Tebelieku prie nuomonės, kad tiejie "padangų testai" yra arba mulkiams skirti, arba gerai apmokamų mulkių kuriami. Nėra jokių objektyvių priežasčių, kodėl skirtingų masių ir su skirtingais masių išdėstymais mašinos su tomis pačiomis padangomis ant kelio turi elgtis/stovėti visiškai vienodai, bet padangų testai bando įbrukti mintį, kad taip yra, nes testuose nėra jokių išnašų šia tema. Kaip "triukšmingumas", taip ir "stabdymo kelias" ar "briedžio testo praėjimas" smarkiai priklauso nuo mašinos masės; kodėl bandoma įteigti, kad vien nuo padangų?
Įvertinta . Kita vertus, pats žinai, kad žiemą paitaiko tokių vietų, kur be šypų neišvažiuosi. Tai ką; dėl to mesti pusiaukelėje mašiną, ir pėdint pėstute?... skandinavų vyrai tokie rūstūs, kad net jų guminės bobos ščipuotos...
Kita vertus, neretai pusė žiemos prabėga ant sauso asfalto. Tai ką; gal geriau net nesidėti žieminių?
Skandinavai, beje, jei gyvena ir dirba vienam mieste, šipuotų dažniausiai nė nesideda. Ne tik magistraliniai keliai, bet ir miestų gatvės pas juos, visgi, visos valomos... O kalnuose, kur daugiau sniego, daugiau ledo ir keliai rečiau valomi, mašinų be dyglių vargu ar aptiksi.
#145
Parašyta 2009 spalio 30 - 00:39
Nežinau - kokius testus skaitai, bet niekur neteko aptikti užuominų kad 'su šitomis padangos visos mašinos nuo Smart'o iki Hummer'io elgsis vienodai'.... Tebelieku prie nuomonės, kad tiejie "padangų testai" yra arba mulkiams skirti, arba gerai apmokamų mulkių kuriami. Nėra jokių objektyvių priežasčių, kodėl skirtingų masių ir su skirtingais masių išdėstymais mašinos su tomis pačiomis padangomis ant kelio turi elgtis/stovėti visiškai vienodai, bet padangų testai bando įbrukti mintį, kad taip yra, nes testuose nėra jokių išnašų šia tema. Kaip "triukšmingumas", taip ir "stabdymo kelias" ar "briedžio testo praėjimas" smarkiai priklauso nuo mašinos masės; kodėl bandoma įteigti, kad vien nuo padangų? ...
Ima priekiu varomus kompaktinės arba vidutinės klasės automobilius (kas ko gero sudaro absoliučią daugumą Euroopos autoparko) ir bando palyginti - kaip elgiasi su skirtingomis padangomis.
P.S. Pasipriešinimą riedėjimui ir pan. - jei neklystu kartais ir stendo prasukę pamatuoja.
Nežinau - kur ten mulkinimą įžiūri. Bet jei jautiesi way protingesnis už visus kitus kartu paėmus - džiaugiuos už tave.
#146
Parašyta 2009 spalio 30 - 01:25
Na, jei būti tesingam- tai ne tiek mulkinimas, kiek ne visos informacijos pateikimas . Nepažymi jie nei to, kad tų pačių išmierų padangos ant Humerio ir Micros turės visai kitas savybes, kaip ir to, kad netgi to paties pavadinimo padangos, jei jos kitų išmierų, testuose užima visai kitas vietas.Nežinau - kur ten mulkinimą įžiūri.
#147
Parašyta 2009 spalio 30 - 11:18
#148
Parašyta 2009 spalio 30 - 12:11
#149
Parašyta 2009 spalio 30 - 14:09
Kelių gamintojų testai - marketingas, o lozungai vieno gamintojo puslapyje - grynas pinigas?Padangu testai - yra marketingo reikalas, t.y. ReKlAmA!!!
Va - paskaiciau katik apie savo naujas "Nokian Hakkapeliitta RSi" gamintojo tinklapyje, tai va pastebejau kad teisybes raso:
1. "Low rolling resistance reduces fuel costs" - pajauciau sita - palyginus su turetom vasarinem 195/65R15 - ziemine 205/65R15 sutaupe 1Ltr 100km - tam paciam 560km kelyje.
...
Dėl kuro taupymo - reiktų lygint su konkurentų analogais (žieminėm). Kaip pats supranti - sunkiai išmatuojamas reikalas.
Kita vertus - nemanai, kad tas skirtumas (0.18l/100km) gali tiesiog į paklaidos rėmus įsipaišyti? Vėjas, eismo intensyvumas, slėgis padangose ir pan.
#150
Parašyta 2009 spalio 30 - 15:45
#151 Svečias_c2h5oh_*
Parašyta 2009 lapkričio 02 - 15:53
Nežinau, kaip daro Skandinavijos kalniečiai. Bet va štai vakarų Europos kalnų gyventojai tai kalnų keliukuose važinėja su grandinėmis. O išvažiavę į lygumą jas nusiima.Skandinavai, beje, jei gyvena ir dirba vienam mieste, šipuotų dažniausiai nė nesideda. Ne tik magistraliniai keliai, bet ir miestų gatvės pas juos, visgi, visos valomos... O kalnuose, kur daugiau sniego, daugiau ledo ir keliai rečiau valomi, mašinų be dyglių vargu ar aptiksi.
#152
Parašyta 2009 lapkričio 02 - 23:57
#153
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 23:02
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2010 rugsėjo 23 - 23:33
#154
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 23:14
#155
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 07:15
Šį pranešimą redagavo Svolacius: 2010 rugsėjo 24 - 07:15
8-663-63443.
#156
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:39
#157
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:46
#158
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 21:35
Šį pranešimą redagavo Bildas: 2010 rugsėjo 24 - 21:36
#159
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 06:37
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#160
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 09:33
8-663-63443.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0