Peršokti prie turinio


Ziemines padangos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 304

#141 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 spalio 29 - 11:20

Tai čia tu apie dygliuotas žiemines. O dar yra žieminės "vakarų europai"

tokios kaip GoodYear UG7+ :beer: (vokietijos pasididziavimas :D )
  • 0
Roots to roots

#142 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 spalio 29 - 11:32

Biškį ne į temą... Perfrazuojant "Nasha Rasha": ... skandinavų vyrai tokie rūstūs, kad net jų guminės bobos ščipuotos... :blink:
  • 0
... labai piktas diedas...

#143 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 spalio 29 - 22:49

o kaip tavo contikai? as jau susimeciau, bet dabar sniego laukiu :beer: kai yra namie kelios masinos, tai dabar galima ir su prastnem (Sava) kasdiena bruzintis :D

406'tą apmoviau jais 2005'tų rudenį, Astrą tokiais pat - 2007 Sausį.
Šiemet dar garaže abu komplektai. Bet prisiminimai iš pernykštės žiemos - skirtumas akivaizdus (naujesnių naudai).
Nemoku aš padangų ratavot... :(

P.S. Dabar jei reiktų rinktis - ko gero pamėginčiau kažką pigesnio (kad ir tas Savas arba Barum). Jei pinigais snigtų (arba kainos nežymiai skirtųsi) - mielai vėl CVC maučiau.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#144 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 spalio 29 - 23:54

mano "eksperimentai" buvo pagrinde su 309 ir kažkiek su 405, tai to galbūt negalima taikyti XM'ui ar kitoms nekibirinės klasės mašinoms, bet kaip pvz, ten, kur 405 su 175 (rekomenduojamos 185) padangomis jau stringa bevažiuodamas, 309 su 185 (rekomenduojamos 165) netgi būdamas žemesnis, buferiu stumdamas sniegą sugeba be didesnių problemų pravažiuot...

Šiaip jau, keistoki ir prieštaringi teiginiai... Nors pravažume iš vietos, labai daug kas priklauso ir nuo sniego dangos storio bei rupumo, todėl dėl to teiginio apie 309 nesiginčysiu (pats kažkada tokio vos nenusipirkau, bet pasirinkimas krito visgi ant R11).
Kas dėl "nekibirinės klasės"- taip; ratų bazė žiemą turi milžinišką įtaką. Pas XMą tai 2,85m, plius gamyklinis neigiamas priekinių ratų suvedimas (t.y. priek. ratai lengvai praskėsti). Ir net su vasarinėmis padangomis, ledu eini kaip bėgiais (kol nešauna galvon pakeisti važiavimo kryptį :) Bet tada dedi šipus, ir vėl nebesuki sau galvos dėl trajektorijos) . Kita vertus, visi tie kelio laikymo parametrai priklauso ne vien nuo ratų bazės, bet ir nuo to, kokia bendra mašinos masė, koks masių paskirstymas tarp ašių, kuri ašis varančioji, koks padangų plotis, kokia akseleravimo/stabdymo maniera, ir t.t. Vienokiais pliusais galima kažkiek kompensuoti kitokių stygių. Palyginus normaliai galima laikyti plikledį ir eiti per pusnis netgi su Micra, jei jau tuo užsiimti.

Kas dėl padangų pločių, žiemą pagrindinę rolę groja du aspektai. Vienas, tai slėgis į gruntą (padanga turi prasimušti per sniegą, bet praslydusi sykį-du dar neturi sudaryti ledo plėvės po savimi), kitas- mašinos pasukamumo sumažėjimas. Kuo siauresnės priekinės padangos, tuo mažiau jautriai ant slidžios dangos jos reaguoja į vairo suktelėjimą. Tai yra indulgencija mėgstantiems isteriškai ir nepagrįstai sukioti vairaratį; tas kažkiek kompensuoja vairavimo klaidas. Tai yra prakeiksmas važinėjantiems pagrinde vasarą; mašina elgiasi visai kitaip, nei jie yra įpratę. Ir tai yra palaima įvaldžiusiems savo mašiną; įpratus, labai lengva dozuoti mašinos pasukamumą, iš bet kurio posūkio saugiai išeiti skersam, minant akseleratorių, o ne stabdžius, spėriai kapstytis po "normalioms" žieminėms padangoms sunkiai įveikiamą gilią šlapio sniego pliurzę, ir pan.
Bet vėlgi; tas siaurumas turi savų minusų; sūris už dyką būna tik spąstuose.
Būtina žiūrėti, kad padangos plotis atitiktų ratlankio plotį (t.y. "testų nugalėtojos" 165 pločio padangos ant 7" pločio ratlankių toje pačioje pliurzėje, ypač posūkiuose, pjaus didesnį grybą nei "niekam tikę" vasarinės 165 ant 5" ratlankių). Taip gaunasi, kad žiemai reikia ir siauresnių ratlankių, jei jau į reikalą žiūrėti profesionaliau. Ale bet tačiau; širpotrebu ir pardavimais besirūpinantys gamintojai nė nežada kurti siauresnių ratlankių dėl pernelyg mažos paklausos (net ir šioje temoje minima, kad tauta žiemai deda platesnes nei vasarą padangas :) ). Todėl ir buvo prieita neginčyjamos išvados, kad žiemai yra geriau siauresnės už nominalias (gamintojo rekomenduojamas) padangas, bet vos 10-20mm, kad vis dar tiktų nominalūs ratlankiai. Realiai, dar didesnė nauda būtų iš 30mm siauresnių, bet tam jau reiktų keisti ratlankius į siauresnius. O jei padanga būtų siauresnė už nominalą net 40mm, pradėtų veltis kiti faktoriai, kurių dėka šios padangos efektyvumas žiemą vos viršytų tąją "nominalią", todėl tai jau būtų beprasmiška. Kaip ir dėtis 40mm platesnes už nominalą padangas :) .

Tebelieku prie nuomonės, kad mūsų sąlygomis geriausia yra dygliuotos padangos, ir jei žiema bus žiauriai bjauri (t.y. "subalansuota XMui" :) ), to įrodinėti nebeteks, jei bus pavažiuota ir su dygliuotomis, ir be jų.
Tebelieku prie nuomonės, kad žiemai geriau yra siauresnės padangos. Šitai geriausiai įvertinti gali bet kuris vairuotojas, bet tik tą pačią dieną pavažinėjęs ir su platesnėmis, ir su siauresnėmis (galima juk jomis kad ir dienai apsikeisti su draugu, galų gale).
Tebelieku prie nuomonės, kad tiejie "padangų testai" yra arba mulkiams skirti, arba gerai apmokamų mulkių kuriami. Nėra jokių objektyvių priežasčių, kodėl skirtingų masių ir su skirtingais masių išdėstymais mašinos su tomis pačiomis padangomis ant kelio turi elgtis/stovėti visiškai vienodai, bet padangų testai bando įbrukti mintį, kad taip yra, nes testuose nėra jokių išnašų šia tema. Kaip "triukšmingumas", taip ir "stabdymo kelias" ar "briedžio testo praėjimas" smarkiai priklauso nuo mašinos masės; kodėl bandoma įteigti, kad vien nuo padangų? :)


... skandinavų vyrai tokie rūstūs, kad net jų guminės bobos ščipuotos...  :blink:

Įvertinta :lol: . Kita vertus, pats žinai, kad žiemą paitaiko tokių vietų, kur be šypų neišvažiuosi. Tai ką; dėl to mesti pusiaukelėje mašiną, ir pėdint pėstute?
Kita vertus, neretai pusė žiemos prabėga ant sauso asfalto. Tai ką; gal geriau net nesidėti žieminių? :)
Skandinavai, beje, jei gyvena ir dirba vienam mieste, šipuotų dažniausiai nė nesideda. Ne tik magistraliniai keliai, bet ir miestų gatvės pas juos, visgi, visos valomos... O kalnuose, kur daugiau sniego, daugiau ledo ir keliai rečiau valomi, mašinų be dyglių vargu ar aptiksi.
  • 0

#145 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 spalio 30 - 00:39

... Tebelieku prie nuomonės, kad tiejie "padangų testai" yra arba mulkiams skirti, arba gerai apmokamų mulkių kuriami. Nėra jokių objektyvių priežasčių, kodėl skirtingų masių ir su skirtingais masių išdėstymais mašinos su tomis pačiomis padangomis ant kelio turi elgtis/stovėti visiškai vienodai, bet padangų testai bando įbrukti mintį, kad taip yra, nes testuose nėra jokių išnašų šia tema. Kaip "triukšmingumas", taip ir "stabdymo kelias" ar "briedžio testo praėjimas" smarkiai priklauso nuo mašinos masės; kodėl bandoma įteigti, kad vien nuo padangų? :) ...

Nežinau - kokius testus skaitai, bet niekur neteko aptikti užuominų kad 'su šitomis padangos visos mašinos nuo Smart'o iki Hummer'io elgsis vienodai'.
Ima priekiu varomus kompaktinės arba vidutinės klasės automobilius (kas ko gero sudaro absoliučią daugumą Euroopos autoparko) ir bando palyginti - kaip elgiasi su skirtingomis padangomis.
P.S. Pasipriešinimą riedėjimui ir pan. - jei neklystu kartais ir stendo prasukę pamatuoja.

Nežinau - kur ten mulkinimą įžiūri. Bet jei jautiesi way protingesnis už visus kitus kartu paėmus - džiaugiuos už tave.
:beer:
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#146 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 spalio 30 - 01:25

Nežinau - kur ten mulkinimą įžiūri.

Na, jei būti tesingam- tai ne tiek mulkinimas, kiek ne visos informacijos pateikimas :) . Nepažymi jie nei to, kad tų pačių išmierų padangos ant Humerio ir Micros turės visai kitas savybes, kaip ir to, kad netgi to paties pavadinimo padangos, jei jos kitų išmierų, testuose užima visai kitas vietas.
  • 0

#147 Arvydzius

Arvydzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 218
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6Hdi, Subaru Outback boxer diesel 2011

Parašyta 2009 spalio 30 - 11:18

Padangų testai nėra panacėja, bet aš jais pasitikiu. Važinėjau kažkada testuose gerai pasirodžiusiomis Nokian Hakkapeliitta Q, dabar Continental ContiVikingContact 3, ir esu jomis patenkintas. Taip kad testai nurodo kryptį kur reikėtų dairytis.
  • 0
Pesimistas - gerai informuotas optimistas

#148 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2009 spalio 30 - 12:11

Padangu testai - yra marketingo reikalas, t.y. ReKlAmA!!! Va - paskaiciau katik apie savo naujas "Nokian Hakkapeliitta RSi" gamintojo tinklapyje, tai va pastebejau kad teisybes raso: 1. "Low rolling resistance reduces fuel costs" - pajauciau sita - palyginus su turetom vasarinem 195/65R15 - ziemine 205/65R15 sutaupe 1Ltr 100km - tam paciam 560km kelyje. 2. "canola-silica compound" - sita jau isbadytas su senom "Hakkapeliitta Q" - ant ledo sukibimas buvo 5 ziemas, dabar sesta ziema siu padangu laukia Del punkto 2 - kas butu su sipais po 5 ziemu? O gumos misinys - nudilo kazkiek, bet visvien liko gumos misinys su tuo paciu "canola-silica compound". Del smulkaus priotektoriaus - jis vis dar smultus, nes tas smulkus protektorius buvo gilus. O PVZ mishelin ziemines - tai apgaule - kiekvienas galit paziuret i jas ir pamatysit, kad smulkus protektorius labai negilus, tik pats pavirsius - pirmam efekktui iskart uzsidejus, del sios apgaules i mishelin visiskai neziuriu. Dar patiko siu padangu savybe nesudilti greitai - kai pirkau jas - galvojau tik apie gera sukibima, o pasirodo ju ir ilgam uztenka. PVZ. palyginus su GoodYera UG 7+ mano nikoanu guma daug minkstesne, taciau greicio indeksas mazesnis - taip pat yra ir su Dunlop SP winterSport D3 - prie perkant visas apziurejau. Dar ziurint - labai uzstrigo BridgeStone - nepanmenu modelio, bet ir smulkiu protektorium. Kazkada tureju BridgeStone ant P205 1.8XRD, kiek pamenu 155/70R13 - kistos gumo buvo, ant ledo - nelabai, sniege ir strigdavo. Bet P205 buvo lengva masinyte - uzsikasei sniege, tai jungi pirma begi, pamazu atleidi sankaba - ir jau ratai sukasi, belieka islipti ir pasiubuot masina, o patom jau kai isvaziuoja - soki vidun ir vaziuoji sau toliau - daug kartu taip teko. Styra
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#149 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 spalio 30 - 14:09

Padangu testai - yra marketingo reikalas, t.y. ReKlAmA!!!

Va - paskaiciau katik apie savo naujas "Nokian Hakkapeliitta RSi" gamintojo tinklapyje, tai va pastebejau kad teisybes raso:
1. "Low rolling resistance reduces fuel costs" - pajauciau sita - palyginus su turetom vasarinem 195/65R15 - ziemine 205/65R15 sutaupe 1Ltr 100km - tam paciam 560km kelyje.
...

Kelių gamintojų testai - marketingas, o lozungai vieno gamintojo puslapyje - grynas pinigas? :)
Dėl kuro taupymo - reiktų lygint su konkurentų analogais (žieminėm). Kaip pats supranti - sunkiai išmatuojamas reikalas.
Kita vertus - nemanai, kad tas skirtumas (0.18l/100km) gali tiesiog į paklaidos rėmus įsipaišyti? Vėjas, eismo intensyvumas, slėgis padangose ir pan.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#150 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2009 spalio 30 - 15:45

La, Na - gal nelabai suprantamai parasiau: ne 0.18Ltr/100km, o 1Ltr/100km. 560km kelyje ~5.6 Ltr, i abu galus - jau ir 11 Ltr gaunasi - pagal kompo parodymus. Maniau minksta guma - didesne trintis ir daugiau ims kuro, o cia atvirksciai. Ir dar padangos didesnes ir platesnes - vietoj 195/65R15 uzdejau 205/65R15, t.y. 10mm platesnes ir diametro didesnio, ir spidometro parodymai ne tiek daug atsilieka nuo GPS: greicio skirtumas pagal duomenis 2.05% - tai gaunas da ekanomiskiau. Styra
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#151 Svečias_c2h5oh_*

Svečias_c2h5oh_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 lapkričio 02 - 15:53

Skandinavai, beje, jei gyvena ir dirba vienam mieste, šipuotų dažniausiai nė nesideda. Ne tik magistraliniai keliai, bet ir miestų gatvės pas juos, visgi, visos valomos... O kalnuose, kur daugiau sniego, daugiau ledo ir keliai rečiau valomi, mašinų be dyglių vargu ar aptiksi.

Nežinau, kaip daro Skandinavijos kalniečiai. Bet va štai vakarų Europos kalnų gyventojai tai kalnų keliukuose važinėja su grandinėmis. O išvažiavę į lygumą jas nusiima.
  • 0

#152 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2009 lapkričio 02 - 23:57

La, Siaip tai tarkim ziema ne karta maciau slovakiskus kalnu keliukus - tai ten skalda barsto, italiskuose kalnuose - lygiai taip pat. Kazkada isitaisiau grandines, dabar jos bagaznike - i snieguotus serpantinus ziema be grandiniu gal net ir taysykles vaziuot neleidzia. Siaip manau zieminems padangoms taupyti nereikia. Kazkada bandziau taupyt maniau pravazinesiu su dviem zieminem ir dviem universaliom. Ziemines dejau i prieki, o universalias i gala - viena kartu "karusele" gavos kylant i Tunelio gatve - prie posukio i Radvilenu -maniau atsitiktinumas, atras "karusele" gavos vaziuojant ziedu - trecio karto nesulaukiau - pirkau dar dvi ziemines. Ir dar manau, kag nesvarbu ar priekis varomas, ar galas varomnas - geresnes padangas reikia det i gala. Ir dar manau iskart pasalus ir pasnigus butina nuvaziuot i kokia aikstele ir pazaisti - tada ant kelio drasiau jauties, o igudziai pagelbeja ivairiuose ziemos situacijose... Styra
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#153 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 23:02

Sveiki, pasidalinkite mintimis, kokias ir kur Kaune pirkti naujas ziemines padangas. Kad kaina butu apie 150 lt/vnt nu is bedos iki 200.. Tik nepradekit moralizuot,kad uz tokius pinigus nieko nenupirksi :wacko: ar pvz vaziuoji ir ieskai :blink: Kas turite ka parasyti,rasykite, kas ne - negadinkit sau ir kitiems nervu :beer: Ismatavimai: 195/65 R15

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2010 rugsėjo 23 - 23:33

  • 0

#154 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 23:14

o ismatavimai reiksmes neturi? 17' uz tiek gal ir nenupirksi, bet 14' uz 150 paimsi neblogas :hmm:
  • 0
kažkaip.....

#155 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 07:15

vakar aleksoto turguj po 135 lt/vnt matador nordicca mp 59 pajamiau :) ismatavimai 195/65 r15, gamyba 2009 20 savaites,naujos

Šį pranešimą redagavo Svolacius: 2010 rugsėjo 24 - 07:15

  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#156 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:39

tai sakyciau visai padoriai :)
  • 0

#157 montepaso

montepaso
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2 x Peugeot 206 2,0 hdi

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:46

Ka manot apie dygliuotas Bridgestone noranza (159Lt) gal kas turit?
  • 0
®

#158 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 21:35

Pernai pasiderejes uz 195 pinigu pajamiau continental TS 830 naujus is padangospigiau .lt

Šį pranešimą redagavo Bildas: 2010 rugsėjo 24 - 21:36

  • 0

#159 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 06:37

O kaip padangu pasirinkimas Kauno Aleksoto turgui?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#160 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 09:33

siaip tu restautotu ale vokietijoj daug, yra devetu yra ir nauju,nu ka zinau ,gan neblogas pasitinkimas :)
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0