+1 p205Mi16
#1 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 kovo 17 - 12:38
#2
Parašyta 2005 kovo 17 - 12:43
Vilnius
#3
Parašyta 2005 kovo 17 - 12:47
#4 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 kovo 17 - 13:02
mano išmetimo sistema yra vientisa, vienintelis sujungimas yra tarp išmetimo kolektoriaus ir kelnių. toliau viskas suvirinta į vieną dalįSitos vietos nelabai supratau
kadangi migo išmetimo kolektorius (skirtingai nuo p205) kitokiu kampu jungiasi su išmetimo kelnėmis man nebetelpa visa išmetimo sistema ten kur turi tilpti.
nesijaudinkit labai dėl to, sutvarkysiu, mano galva nebus dideliu problemų.
p.s. pačios kelnės tilptų, nors gal ir mažokai kėbulą palanksčiau.
#5
Parašyta 2005 kovo 17 - 13:13
#6 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 kovo 17 - 13:16
su kiekvienu smūgiu man širdį taip perverdavo, kad nusprendžiau infarkto nelaukt. gal ir be reikaloo kebulo galejai negailet, dubasint isliedamas visa pykti, tikrai nepakentu
#7
Parašyta 2005 kovo 17 - 13:18
206
#8 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 kovo 17 - 13:22
ačiū, jei meistreliai ko neras, skambinsiu.Turiu visokiu 405Mi16 dusliavamzdziu. I originala nebetempia, bet gal kokia alkune praverstu..
#9
Parašyta 2005 kovo 17 - 14:31
#10 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 kovo 17 - 15:36
suprantu as tai tik skirtumus bandau issakyt. nelaikysi juk mieste visalaik 3K, kad tik jei reikia galetum raut i prieki. o 8v tas buvo fun, kad nuo 2K galejai sokt i prieki.Del 4K rpm, tu startuok auksciau, tada daug greiciau pasieks, tik ratus prasukines trupuciuka!
P.S. leiskit nors karteli pravaziuoti su tokiu aparatu, o tai tik erzina!
aukstenese apsukose viskas apsivercia. tas gerai, mieste maziau ardysiuos, o kokioj megejiskoj trasoj galima bus palaikyti aukstesnes apsukas. man dar sunku priprast, kad galiu sukt auksciau, vis i tachometra uzmetu aki ir instinktyviai uzu begiu svirties griebiu o ten dar 1,5K laisves.
let's test again.
kai susitvarkysiu butinai duosiu pravaziuot, no problem.
#11 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 kovo 18 - 11:07
#12
Parašyta 2005 kovo 18 - 11:10
#13
Parašyta 2005 kovo 18 - 11:37
Vilnius
#14
Parašyta 2005 kovo 18 - 11:55
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Parašyta 2005 kovo 18 - 12:17
Ce buvo viena is dvieju priezasciu kodel as pasirinkau xu9ja...suprantu as tai tik skirtumus bandau issakyt. nelaikysi juk mieste visalaik 3K, kad tik jei reikia galetum raut i prieki. o 8v tas buvo fun, kad nuo 2K galejai sokt i prieki.
aukstenese apsukose viskas apsivercia. tas gerai, mieste maziau ardysiuos, o kokioj megejiskoj trasoj galima bus palaikyti aukstesnes apsukas. man dar sunku priprast, kad galiu sukt auksciau, vis i tachometra uzmetu aki ir instinktyviai uzu begiu svirties griebiu o ten dar 1,5K laisves.
let's test again.
kai susitvarkysiu butinai duosiu pravaziuot, no problem.
Volvo 940 turboplyta MY1997
#16
Parašyta 2005 kovo 18 - 12:35
tai kad migas turi praktiškai tą patį sukimo momentą kaip ir xu9ja apačiose, tik dar bonusas nuo 4k nemažas yraCe buvo viena is dvieju priezasciu kodel as pasirinkau xu9ja...
pas larį dar ir dėžė 1,9 ilgoji...
#17 Svečias_rally69_*
Parašyta 2005 kovo 18 - 12:49
#18
Parašyta 2005 kovo 18 - 13:05
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 kovo 18 - 13:31
uzsidarius sklendei sukliksi laisvos eigos jungiklis (ka as pavadinau potenciometru)
pasiurbinejimo papildomo nesigirdi.... siaip mazai kas be ismetimo garso ir girdisi
del ipurskimo nesandarumo.. gali but, nuiminejau n kartu, galejo nebeprisispaust kur nors.
vienoj vietoj buvo gumine gofra iplysus kaip tik prie vieno is slangu (alsuoklio berods), uzklijavau ir silikonu uztepiau. beveik esu tikras, kad nepavyko visiskai uzsandarint..
kas turit parduot 405-mi16 gofra nuo "throttle body" (kaip lietuviskai?) i oro matuokle. ar tinka nuo kokio kito modelio?
aciu uz atsakymus
#20 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 kovo 18 - 13:34
tada mano nivalit nifigatai kad migas turi praktiškai tą patį sukimo momentą kaip ir xu9ja apačiose, tik dar bonusas nuo 4k nemažas yra
pas larį dar ir dėžė 1,9 ilgoji...
uz leksika atsiprasau.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0