dviratis
#1 Svečias_Shernas_*
Posted 2005 May 09 - 12:16
#2 Svečias_Gedzilla_*
Posted 2005 May 09 - 12:43
#4 Svečias_bole_*
Posted 2005 May 09 - 13:12
Gariūnuose pirkdamas su didele tikimybe remi dviračių vagystes.
Jei manai, kad 500 Lt už dviratį jau daug, tai tada mano linkas turbūt nelabai ir naudingas
#5
Posted 2005 May 09 - 13:30
Bliamba, pats geriausias, nu nerealus man bent jauVerta pažiūrėti
Gariūnuose pirkdamas su didele tikimybe remi dviračių vagystes.
Jei manai, kad 500 Lt už dviratį jau daug, tai tada mano linkas turbūt nelabai ir naudingas
A S F A L T A S-U Ž K N I S A-J U O D A I
MEMELLAND
#6
Posted 2005 May 09 - 13:31
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
#7 Svečias_bole_*
Posted 2005 May 09 - 13:40
Kalnų gal ir nėra, bet Vilniaus reljefas tai labai nedėkingas, jei nori iš miegamųjų rajonų važiuoti į darbą miesto centre. Nuvažiuoti tai jierunda, bet atgal užsikabaroti ne juokas. Pvz. iš centro į Jeruzalę ...ieskodamas dviracio atkreipk demesi ko nori...pirmiausia ar kalnu (kur pas mus kalnai) [...]
#8
Posted 2005 May 09 - 13:48
tai tam tikrai nereikia kalnu dviracio!!!Kalnų gal ir nėra, bet Vilniaus reljefas tai labai nedėkingas, jei nori iš miegamųjų rajonų važiuoti į darbą miesto centre. Nuvažiuoti tai jierunda, bet atgal užsikabaroti ne juokas. Pvz. iš centro į Jeruzalę ...
tam reikia ratu , ratu , ratu ne 26" o 28"
beje sudejus tris kalnus
tauro, kylant i vokieciu ambasada
kalinausko, kylant link santuoku rumu
basanaviciaus, link cerkves
lengviausia iminti KALINAUSKO.. keista, staciausias - bet trumpiausias.
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
#9
Posted 2005 May 09 - 13:48
#10 Svečias_bole_*
Posted 2005 May 09 - 13:54
Pas mane ir yra 28'' Ir pas mane ne kalnų dviratis. Aš tik norėjau pasakyti, kad važinėti Vilniuje nėra taip paprasta ir lengva kaip tarkimo Olandijoje kokioje, kur užtenka 3 pavarų visiems gyvenimo atvejamstai tam tikrai nereikia kalnu dviracio!!!
tam reikia ratu , ratu , ratu ne 26" o 28"
beje sudejus tris kalnus
tauro, kylant i vokieciu ambasada
kalinausko, kylant link santuoku rumu
basanaviciaus, link cerkves
lengviausia iminti KALINAUSKO.. keista, staciausias - bet trumpiausias.
#11
Posted 2005 May 09 - 14:12
man patiko. ypac patarimai.
is ju sie:
7. Lietuvoje pilna "vokiškų", "vengriškų", "čekiškų", "bulgariškų", "itališkų" dviračių, kurių kaina - 200-600 Lt. Visi jie pagaminti Kinijoje, nežinomų firmų. Jeigu išgirstate sakant, kad dviratis vokiškas už 500 Lt, tai ką girdėsite toliau - viskas irgi bus neteisybė.
8. Tarkime, jums per daug sudėtinga susigaudyti dviračių konstrukcijose, jų firmose. Jūs nesupratote to ką čia perskaitėte. Imate magnetą, einate į parduotuvę, dėliojate ant dviračių - kuo mažiau detalių prie kurių limpa magnetas - tuo dviratis geresnis.
Idealiausias atvejis, kada magnetas limpa tik prie ašių ir grandinės.
Norint nustatyti dviračio surinkimo šalį, reikia nusipirkti tris dviračių stipinų raktelius. Vieną amerikietiško standarto, kitą - europietiško, trečią - azijietiško.
Mažiausias - amerikietiškas - jis lis tik ant Amerikoje pagamintų stipinų galvučių;
Vidutinis - europietiškas;
Didžiausias - azijietiškas.
Galvutes gamintojams po pasaulį nevežiojamos. Jų savikaina labai maža, jos gaminamos vietoje.
#12 Svečias_Kursis_*
Posted 2005 May 09 - 14:13
pas mane 30"Pas mane ir yra 28'' Ir pas mane ne kalnų dviratis. Aš tik norėjau pasakyti, kad važinėti Vilniuje nėra taip paprasta ir lengva kaip tarkimo Olandijoje kokioje, kur užtenka 3 pavarų visiems gyvenimo atvejamstai tam tikrai nereikia kalnu dviracio!!!
tam reikia ratu , ratu , ratu ne 26" o 28"
beje sudejus tris kalnus
tauro, kylant i vokieciu ambasada
kalinausko, kylant link santuoku rumu
basanaviciaus, link cerkves
lengviausia iminti KALINAUSKO.. keista, staciausias - bet trumpiausias.
shrnai, yra buve diskusiju kruva ta tema. pasiknisk
#13
Posted 2005 May 09 - 14:17
Ir dar kalninis mieste gerai, kai megsti vaziuot agresyviai - pvz. as vazineju kirsdamas kampus per miskelius, sokineju per bordiurus. Su asfaltinem padangom jau turbut kokius penkiskart butu reikeje remontoKalnų gal ir nėra, bet Vilniaus reljefas tai labai nedėkingas, jei nori iš miegamųjų rajonų važiuoti į darbą miesto centre. Nuvažiuoti tai jierunda, bet atgal užsikabaroti ne juokas. Pvz. iš centro į Jeruzalę ...
#14 Svečias_Gedzilla_*
Posted 2005 May 09 - 16:50
Tiksliau Peugeot VTT605.
#15
Posted 2005 May 09 - 17:20
#16
Posted 2005 May 09 - 18:57
Vilnius
#17 Svečias_Darius55555_*
Posted 2005 May 09 - 19:09
O gal galit kas pakomentuot koks skirtumas tarp amortikų priekinių kur prasidede nuo vairo( kaip pas mocus) ir kur įpaprastai po išsišakojimo?
Edited by Darius55555, 2005 May 09 - 19:09.
#18 Svečias_Kursis_*
Posted 2005 May 10 - 17:14
#19
Posted 2005 May 11 - 11:33
niam niam
#20
Posted 2008 June 03 - 14:39
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users