Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 birželio 06 - 06:59
dviratis
#81
Parašyta 2013 birželio 06 - 06:59
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#82
Parašyta 2013 birželio 06 - 08:25
#83
Parašyta 2013 birželio 06 - 10:42
Pirkau Rietave, kaina 350lt, viskas funkcionuoja bent kol kas idealiai Tik kad pabraižytas biškutį, matyt transportavo kruvoje su kitais daiktais ir apsidaužė.Prašom pateikti daugiau informacijos, kur pirkai kiek kainavo ir t.t.?
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 birželio 06 - 10:43
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#85
Parašyta 2014 gegužės 14 - 20:46
#86
Parašyta 2014 gegužės 14 - 20:54
#87
Parašyta 2014 gegužės 15 - 06:10
Tiesiog žmonės išradinėja dviratį iš naujoAs nelabai suprantu tu dviraciu kainu.
Kuo blogas dviratis rusiskas "Aist"? Atsimenu ir kai mazi budavo susidurdavome kaktomusa ~20-40km/h tai tik vairas persisukdavo ir viskas. Tarp koju istatydavai, pasukdavai ir kaip naujas. Kazkaip as nepagaunu tu elektriniu, su diskiniais stabdziais dviraciu.
#88
Parašyta 2014 gegužės 15 - 07:27
anxciau zmones su ziguliukais vazinejo, perrinkejo variklius daznai ir buvo patenkinti matai, ne visiem noris vazinet oldschooliniais automobiliais, dviraciais, ir naudotis iki shiol NOkijo 3310As nelabai suprantu tu dviraciu kainu.
Kuo blogas dviratis rusiskas "Aist"? Atsimenu ir kai mazi budavo susidurdavome kaktomusa ~20-40km/h tai tik vairas persisukdavo ir viskas. Tarp koju istatydavai, pasukdavai ir kaip naujas. Kazkaip as nepagaunu tu elektriniu, su diskiniais stabdziais dviraciu.
#89
Parašyta 2014 gegužės 15 - 08:50
Čia Lietuvoje taip. Tik ką grįžau iš Italijos, kur žmonės sėkmingai važinėja senais, aprūdijusiais dviračiais, daugelis jų be pavarų. Gatvėmis vis dar sėkmingai rieda senutėliai Fiat Panda, Fiat Uno. Naujos mašinos visos tik mažos: Smart, Fiat 500, Fiat Punto, Lancia Ypsilon, Nissan Micra. Tokie džipai, Lexususai ar Audi, kokių tiršta Vilniuje, iš vis retenybė.ne visiem noris vazinet oldschooliniais automobiliais, dviraciais, ir naudotis iki shiol NOkijo 3310
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 gegužės 15 - 08:57
#90
Parašyta 2014 gegužės 15 - 08:56
#91
Parašyta 2014 gegužės 15 - 09:58
pas man dviratis isvykoms skirtas pvz, o ne vazinejimui i darba. tad jis kalnu su diskiniais stabdziais ;) stabdziai tam , kad sustotu jis su mano nemazu sworiuČia Lietuvoje taip. Tik ką grįžau iš Italijos, kur žmonės sėkmingai važinėja senais, aprūdijusiais dviračiais, daugelis jų be pavarų. Gatvėmis vis dar sėkmingai rieda senutėliai Fiat Panda, Fiat Uno. Naujos mašinos visos tik mažos: Smart, Fiat 500, Fiat Punto, Lancia Ypsilon, Nissan Micra. Tokie džipai, Lexususai ar Audi, kokių tiršta Vilniuje, iš vis retenybė.
visu antra, vilnius dar nepritaikytas dviratininkams. 3. zmones jau pradeda vazinet mazom masinom:) aisku yra juokinga, kai chebra perka didziulius dzipus ir net i bekelia nevaziuoja imidzazz nereikia imti Italijos - praeita rudeni buvau Gdynei, Gdanske ten vien yariai ir panasios taburetes,o jei yra rimtesniu masinu gatvese, tai porshai ir t.t.
#92
Parašyta 2014 gegužės 15 - 10:25
Prabangesnį autoparką negu Vilniuje teko matyti tik Rygoje. Rygiečiai mėgsta Bentlius, galima pamatyti ir Aston Martin ir Ferrari, o visokių džipų, bamsų, mersų net nebe pastebi.
Vienas iš daugelio motorolerių parkingų.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 gegužės 15 - 10:27
#93
Parašyta 2014 gegužės 15 - 12:19
Ech koks grožisItalijos miestai irgi dviračiams nepritaikyti ir jų ten mažiau negu Vilniuje. Tačiau jie ten MASIŠKAI važinėja visokiais birbalais.
Prabangesnį autoparką negu Vilniuje teko matyti tik Rygoje. Rygiečiai mėgsta Bentlius, galima pamatyti ir Aston Martin ir Ferrari, o visokių džipų, bamsų, mersų net nebe pastebi.
Vienas iš daugelio motorolerių parkingų.
O gal kas turi atsiliepimų apie taisyklą "Ponas dviratis" ?
Jūs kaip norit, o aš savam stiliuj
#94
Parašyta 2014 gegužės 16 - 18:56
Pamintum Lisabonoj - kitaip kalbėtumNa suprantu jeigu zmogui sunku ten kojom ar ka tada ok tie diskiniai stabdziai. Arba tie elektriniai dviraciai. As kazkaip galvojau, jog dviratis tai sveikas gyvenimo budas, o cia elektrinis. Hamburgeriams pats tas. ;)
#95
Parašyta 2014 birželio 01 - 09:33
#96
Parašyta 2014 birželio 01 - 13:11
Ne tik Lisabonoj, yra krūvos vietų pasauly, kur dviračiais mėgėjai mažai važinėja būtent dėl reljefo.Pamintum Lisabonoj - kitaip kalbėtum
Ispanijoj važiavau prieš du metus su kabluku - trūko variklio blokas ir tarpinė. Reikėjo kažkaip pasiekti būtinai tą vietą, kur reikėjo nuvažiuoti. Iki ten 600km, tai važiuoti traukkiniu arba autobusu, bet artimiausias didesnis miestas su stotimis - Bilbao už 25km.
"Kas čia" - pagalvojo Tadas ir išsitraukė dviratį iš kabluko būdos, "Juk prieš du metus per parą 300km numynėm. Valanda ir vietoj...".
Nuvažiavau apie 4km, paieškojau servisiukų mašinos remontui, neradęs nutariau minti iki to miesto ir spjoviau į tą reikalą - sėdau į artimiausiam bažnytkaimy sutiktą rajoninį traukinį... Važiavimo pobūdis - aukštyn taip, kad sunku minti net lengviausia pavara, o stipriau pamynus, kyla priekis, tada žemyn serpantininiu keliuku, tada vėl aukštyn
Tai ten minant, prisiminus visokius lietuviško tipo kalnus, kaip Parodos kalnas Kaune, arba 20-25km pastovių nestačių kalniukų kelyje Daugpilis-Zarasai, net užplūdo malonūs prisiminimai
Paskui po metų važiavau jau su sutaisyta ta pačia mašina namučio, tada ir pagavau esmę. Važiavau tom pačiom vietovėm ir ten sutikau nepaprastai daug dviratininkų, bet nei vieno mėgėjo - visi su sportinėm aprangom ir plentiniais treniruočių tipo dviračiais. Važiuoja, kur sunkesnės sąlygos, treniruotis prieš visokius čempus
O dėl Portugalijos, tai draugas gyveno pusmetį Porto - pirmais mėnesiais sakė kojos kvadratinės net pėstute vaikštant
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 birželio 01 - 13:13
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#98
Parašyta 2015 gegužės 08 - 12:54
Įdomu ar kalnų dviračiai naudingi kasdieniniam važinėjimui į darbą? Nes žiūrinėjausi tai gana aukšta kaina. Kokį pasiūlytumėte geriau rinktis?
#99
Parašyta 2015 gegužės 08 - 13:17
tokio dviracio trukumas, mano nuomone, tai ,kad jis neturi apsaugu nuo purvo, pervaziavus per maziausia bala taskosi . nors galima jas ir uzsidet atskirai, dar nepatogus vairas,, nors ir ji galima pakeist, , placios padangos, didesnis pasipriesinimas riedejimui vaziuojant asfaltu, privalumai,- lengvas, manevringas. dar , ziurint koks fizinis pasirengimas, jei vaziuot neskubant, tiktu ir miesto dviratis, jei sportiskiau,- koks hibridas, ar turistinis, nors hibridiniai artimesni kalnu dviraciams pagal paskirti,
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0