Peršokti prie turinio


diawollo

Užsiregistravo 2009 Lie 16
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 11:36
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Apie Peugeot 308

2019 gruodžio 06 - 13:48

DSG "lengviau" didelius sukimo momentus laiko. Kai hidroautomatą grežiant nespėsi tepalų keist arba hidroblokų su visai frikcionais. Ir šiaip hidroautomatų nekažką ir yra, kad laikytų +450Nm.

Dežės geros, bet savo nišoj. Ir išvis perkant mašiną su bet kokiu automatu jei labai jau taip besidomint reiktų pasižiūrėt tikslų modelį ir kiek Nm laiko. Šiaip visai nemažai būna variantų kai variklis suporuotas su persilpna dėže (t.y. sukimo momentas ant ribos) ir jau būna tada problemų.


Temoje:Apie Peugeot 308

2019 gruodžio 06 - 12:01

apie kokia galia kalbi ?

Sakykim nuo 150KW. A5 3.0 TFSI su 200 ar kiek ten kw, tai tikrai maloniai važiuojasi ypač, kai anglių reikia duot. Škoda kažkokią teko kankint. Octavia gal. Su 2.0 benzu 160+ kW DSG irgi nice.


Temoje:Apie Peugeot 607

2019 gruodžio 06 - 11:52

Iš nuotraukų tokia išblukus spalva atrodo. Ilgai saulės kepinta. Net nepoliruota atrodo. Jei dažyta tai labai senai arba koks gabaliukas tik..


Temoje:Apie Peugeot 308

2019 gruodžio 06 - 11:47

Pirkti automata ir tik automata. Mechanines po 5 metu isvis NIEKAM nebeparduosi. Jau dabar perekupai sako, jog mechanine tai jau tik seniem DIEDAM, kurie sovietmeciu dar dvelkia, o jie NAUJOM masinom pinigu nebeturi. Visas PINIGAS is masinu au automatinem dezem. Mechanine LAST AGE. Nesakykit kad neperspejau, kai noresit parduot kazkada prasiknisit, o turint automata, sasnsai padideja parduot 200%. JAu nekalbu apie tai, jog nereikia NEVALINGU JUDESIU su kairia koja ir tampyt to ryciago kaip negyvos pempes.

Norėjau tą patį rašyt :D
Aišku dėlto ir mechanas ant tiek pigesni yra, nes jų nebelabai kas nori, o gal net neturi teisės vairuot. 

 

O dėl DSG, tai su galingesniais benzais labai smagiai važiuojasi. Kažko jom dyzelio sukimo momentas nepatinka.


Temoje:Sunkiai kuriasi 2.0hdi 80kw

2019 gruodžio 06 - 11:40

Žinau tokį, kuris purkštukus keitė pagal korekcijas ar tai grįžtamo matavimą ant 5cyl. dyzelio. Tai keitė kitais. Kaitaliojo vietom. Dar didesnis šūdas. Galiausiai nuvažiavo pas tuos kas tikrina purkštukus. Reziumė: kaitaliojo pačius geriausius purkštukus, o blogieji liko nejudinti net, nes ale geri buvo pagal "testus" :) O ir tie jau beveik išmesti "blogieji" patikrinus buvo geresni nei šrotiniai :)

Ir išvis profilaktiškai nors kartą mašinos gyvenime sveika purkštukus nuvežt patikrint, kad po to nereiktų važinėt sulankstytais švaistikliais, pradegintais stūmokliais ir vožtuvais :)