Peršokti prie turinio


PhanT

Užsiregistravo 2009 Rgp 31
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 19:21
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:406 dalim

Vakar, 14:32

imk ir siurbli ir ecu.Sitam cipas kazkoks idomus, darytas slovenijojv(carpro.si) .Su situo ecu kartu keliauja ir oro bei kuro slegio davikliai, kurie kitokie/pritaikyti.

Pas mane viskas perdaryta senai jau. Nebeturiu keltuvo ir nebeturiu kur turbos pakeisti, o pinigu nenoriu moketi uz keitima :). Siurblys ir taip r70, bake naujas, tai nebent custom i baka deti galingesni. Nu zodz :)) Noreciau, bet neuzsiimsiu ;) Ant dasmusimo tas p406 jau :D


Temoje:406 dalim

Vakar, 13:57

Neblogai ta hibridine turba uzsipucia. Tikejausi, kad kaip tik velai eis :) Gaila, kad jau tingiu kazka su seniu daryti, buciau gal net apsvarstes isimesti tokia. Tik pas mane visos problemos sukant KW buvo del kuro, o ne del turbos, tai dar klausimas ar kazkas padetu ir ar netektu ieskoti kitu siurbliu ir pan.


Temoje:Apie Peugeot 508

Vakar, 10:24

o jei pavartyti kiek mažiau "delfišką" informacijos šaltinį? 

https://vilnius.lt/v...&DocId=30198505


Teisybės dėlei, pagal įstatymą, elektromobilis yra bet kas, kas turi įkrovimo lizdą.

Vadinasi važiuoti A juosta gali su bet kokiu plug-in'u (508RHX toks nėra), bet parkuotis Vilniuje - tik jei 100% elektrinis

Nieko nesuprantu. Numetei rinkliavos doka kazkoki is savivaldybes. Prie ko cia A juosta? Ar kazkurioje vietoje nedaskaiciau, nes probegom permeciau. Kur ten apie A kazkas uzsiminta?


Temoje:Apie Peugeot 508

Vakar, 09:19

pats iš savęs EV numeris neusteikia jokių privilegijų. Privilegijos suteikiamos tik 100% elektromobiliams neturintiems jokio kito papildomo jėgos agregato.

Ne. https://www.delfi.lt...a.d?id=80670975

 

 "Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis patikslino, kad DELFI skaitytojo matytas atvejis nebūtinai yra KET pažeidimas. Remiantis sostinės savivaldybės nustatyta tvarka, autobusams skirtomis juostomis gali važiuoti visi automobiliai turintys valstybinius numerius su EV raidėmis ir keturiais skaičiais. Visgi tai nesuteikia teisės važiuoti visomis mieste esančiomis autobusų juostomis, o tik tomis, kurios turi elektromobilių eismą leidžiantį ženklinimą."

 

Dar karta sakau. Su EV pradziai kazkas suvarkiavo ir suprato, kad gali visus hibridus registruoti, o tada kazkas suprato, kad gali ir auto-juosta vaziuoti. Ir vazines. Ir niekas neskirstys ju, ar vidaus degimo variklis yra, ar ne.


Temoje:Apie Peugeot 508

Vakar, 08:54

Turbūt žmogus kalba apie pirmos laidos 508 hibrida. Jie neikraunami. Tad ir ev numerio nebus. Apie juos informacijos nekažką - turbūt pakankamai patikimi kaip ir 2.0, nes juk tas pats motoras stovi, ir nėra jojimo efekto dėl robotizuotos pavarų dėžės, kaip kad 1.6 atveju.
Iš esmės niekas nei už nei prieš, bet forumiečiai renkasi 2.0 kaip sweet spot.
Aš jei jau galios norisi imčiau GT - smagus variklio darbas.
Pirmasis hibridas nebent gali būti geras tuo, jog kokiu centimetru aukštesnis dėl padangų, ir turi elektros variklius gale, tai slidaus kelio atveju gali imituoti 3x4 (nes priekyje standartinis diferencialas)

Pirmos laidos su EV Ir maciau! EV gali gauti bet koks hibridas, is esmes.