Peršokti prie turinio


PhanT

Užsiregistravo 2009 Rgp 31
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 12:59
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Apie Peugeot 508

Vakar, 23:37

Del pasilimo tu 6 proc as nesuku galvos, nes webasto yra. Turba, jei ties 120 luzta, tai jau turetu but pakeista (tikiuosi). Dpf, egr ir chip Vilniuj dariau Startline ir Galingas, tai pirmieji vagena padare ziauriai gerai, vaziuoju iki siol jau tris metus be rupesciu. Bet antrai masinai jie smarkiai sugrybavo, ko pasekoje keite varikli. Galingas dare kita vagena, tai pradzioj kazko nedadare au egr sklende, bet paskui patys sutvarke ir masina vaziavo sekmingai iki kol duzo :)
Kur pats darei visa tai? Kaip suprantu Vilniuj?

Pas Tauriu. Nuo starlain ir galingo atokiau laikyciausi, jei su vagenais prigrybauja, gali isivaizduoti ka su PSA priciudys. Tokius fidbekus is Tauriaus girdejau, dar kai mano p406 mucinom :) Kai kad ponaiciai puse klaidu lenteliu k jedreni feni istryna ir poto diagnozuok nediagnozaves, nesuprasi kodel masina nevaziuoja. O ten egr'as pastriges elementariai. :) Visumoje, ieskok specializuotu meistru/cipsuotoju. Nes jei daro viska, tai cia kaip ir su servisais - reiskia, kad nedaro NIEKO gerai. Universalus servisas - blogas servisas 99%, nebent elementarus darbai. Yra zmones kurie dirba su bmw ir nelenda pas audi/MB/VW ir atvirksciai. Su prancuzais tas pats. Vilniuje Ramus dirba, as pas ji nebuvau, bet kiek suprantu zmones +- patenkinti. Nebuvau, nes tamstele gezo-mode turejo isijunges ir visus, kas uz ji kvailesni auto-klausimuose maise su sudais. Taip pat kiek zinau, kaip profas jis tikrai geras, tik kam cia ta reputacija reikejo forume pasikti, tai velniai zino. Bet cia jis toks, jam taip gerai ir as speju atskiru individu nuomone kaip kad mano, tai jam zemiau plintuso. Gali pabandyti, kaip del meistro neturiu asmeninio fidbeko del jo. Gal reiks uzsukti ir pasitvirtinti ar paneigti savo nusistatyma :) Visu minetu zmoniu kontaktai yra forume.


Temoje:Apie Peugeot 508

Vakar, 23:02

Su autovici tai brungiai. Turbos tau niekas nepaziures. Suodi kastruoti - 100%, blogiau nebus. Del egr man vis dar klausimas, bet tas pats Laimonas sake, kad neieskociau smegenu siknoje ir kad geras darbas padarytas. Klausimas tik del variklio/salono silimo buvo. Del dezes vieninteli karta buvau gaves fault'a lempini ir viskas, ties tuom pasibaige ciudai. Viskas gerai vaziuoja. Turba problema ir nenuspejama, tai jei bijai jau ten del giminaiciu - pagalba kelyje su draudimu. Nu nekeisi gi dabar tos turbos siaip sau, del to kad GALI nusprogti. Yra kas ir 2-3 metus vazineja nekeisdami nieko, cia pasisekimo reikalas :) + nesicipuoji. O bet taciau, kiek snekejau su Tauriumi, tai programoje turbos putimo TOOOKS mizeris pridetas, kad na sunkiai jis ten ka paveikt gali...Is kitos puses, vel gi, turba panasu, kad ant ribos veikia, ypac kai jau pavargus, kilometrazo ir regeneraciju nualinta. + pvz pas bemweli 525d e60 su 130kw jau stovi didesne sraige, nors kilowatu realiu 20 maziau (kilowatai aisku toli grazu dar neviskas). Nu tai tai...Tokie reikalai :) GT'ske yra biski technologiskesne masina net lyginant su tu paciu metu paseraciu, nu nes neprifarsiruotas tas standartinis 2.0Tdi tiek kiek 2.2hdi. Ale pas drauga is miolerio su 150k rida pirkto (dabar 180k), jau sokineja cekai, jau keite sklende ~200eu (bbz ko taip brungiai) ir neaisku ar jau suodis nesispjaudo...Sakiau, kad mestu, bet ans toks - ai dzin.


Paskaitinejau PhanT tema apie jo 508 ir pradejo spaust slapimo pusle del visokiu egr, dpf, chip, greiciu dezes ir turbo. Maniskio rida 177800km, pries nepilna stuka keistas dirzas, vandens pompa, turbut ir tepalai, filtrai. Reiks panagrinet serviso knygele.
Nesugalvoju niekaip, ar tikrai verta lupt laukt dpf, glusint egr? Dazniausiai vazinesiu pats, bet taip pat ir zmona vazines su vaiku, kol as darbuose busiu, todel nesinoretu, kad jiems nusprogtu turba kur nors trasoj. Pries tai tureti du vw buvo kastruoti ir tikrai buvau patenkintas sanaudomis, patikimumu ir galios padidejimu. Bet gal pezukai jautresni tokiems isikisimams?
Taip pat noretusi Vilniuj pasirodyt pas kazka, kas tikrai gerai zino visas silpnasias vietas ir nuosirdziai paziuretu, ka galbut reik keist ilgai nelaukiant. Autovici gal?


Temoje:ModestasL P406 2.0 HDi

2019 lapkričio 10 - 13:24

Itarineju dar kuro slegio reguliatoriu. Reiktu pajungt prie kompo slegius paziuret.. Tarpines purkstuku irgi galvojau kai leido kura. Galvojau kad pro pati purkstuka varo. Bet paverzus ta sujungima nustojo.

Del slegio reguliatoriaus, gesinetu, nesivestu, blogai vestusi, sokinetu apsukos...bent jau man tokie simptomai zinomi, o smirdesys cia butent to pasekeme, kad oro per daug kazkur, arba kuro. 


Temoje:ModestasL P406 2.0 HDi

2019 lapkričio 10 - 01:38

Aha. Su kuro/oro misiniu problemu turi :) Jei purskalai neprikepe ir labai griesiji ant variklio, tai gali pradeti nuo kompresijos matavimo. Nors speju, kad variklis ne prie ko.


Temoje:Apie Peugeot 508

2019 lapkričio 08 - 23:39

LAIMONUI GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA ŽIŪRĖT!!!!!nes insultas garantuotas :D  

https://autoplius.lt...as-9840917.html

Jūs man paaiškinkit kaip tokį auto išviso galima pardavinėti,koks apsišikęs ir apsivėmęs sutvėrimas ten turėjo vairuot jei aplamai vairavo.Protu nesuvokiami liudi iz tavragi :fool:

Dzin, chemini padarai ir pamirsti. Anokia beda. As uz neplauta ir nepederasinta, net kad butu nulaizytas kaip katino pautai, atsukta rida, nuplautu varikliu - o realiai tai dar uz sita 100 baisesnis, bet nuo liaudes akiu viskas paslepta. O jei nori virsaus +1k damoketi uz nuplauta varikli ir isvalyta salona, nu tai...Pilna tu variantu tokiu :) Aisku cia siuksle, nes tokia jos kaina...Perekupas uzsimete bukai stuke virsaus ir tiek. Ir neuzsilaikys ji labai.