Peršokti prie turinio


PhanT

Užsiregistravo 2009 Rgp 31
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 16:14
-----

#759622 P508 deze uzsigazuoja

Parašė PhanT 2018 gruodžio 02 - 02:05

Labas! Cia ne mano p508gt. Bet irgi GT. Kolega feisbuke isigyjo. Norejau "pasigirti". Ziurekit, ka daro: https://streamable.com/8n6yi

 

Ske zmogus imeta D, o ans uzsigazuoja :D T.y. Jis stabdi turi 4x stipriau laikyti sustodamas, kad masina i prieki nenusoktu.

 

As neprasau jusu cia isspresti problemos. Man tiesiog idomu, wtf. Ar tikrai deze? Nes siaip ir variklio apkrova skiriasi ant N. Sako, kad ant N nieko nevyksta. Su audine vazinejo ir problemu neturejo, dabar peza pasieme, galit isivaizduoti koki rezonansa sukels :D Pezo-gavno bus!!! Ka mastot? Pasikartosiu, cia labiau padiskutvimui, nei probelmos sprendimui. Jau susitare su pardaveju, kad tas apmokes remonta. Bet kosmosas, kas cia vyksta :) Masina tikrino, vazinejo, viskas buvo ok, cia po 250km. Apie musimus ir avarinius viska zinau/girdejau. Kas cia per kujne????? Dezes solenoidam ragas? Kodel tada uzsigazuoja?


  • -1


#758542 Apie Peugeot 508

Parašė PhanT 2018 spalio 01 - 21:08

Niekada nebuna SIAIP, danziausiai buna paskui kur nors uz 1000km nuo lietuvos... Skambutis, LAIMI GELBEK, ESU ESTIJOJ, VAZIAVO NORMALIAI UZGESINAU DEGALINEJ IR NEBESIVEDA...

Vandens salone nera????

Tik ka nuo keltuvo. Isvalem puskibiri zemiu is nubegimo. Kol pakelta stovejo, ijungiau avarini, tai nebeuzgeso. Tikekimes all good. Cia visiems p508 savininkams must do is tikro. http://imagehost.cc/...01/DSC_0182.jpg

 

Jei kam idomu, kaip atrodo ta "membrana" kurios viduje visas tas geris pastringa: http://imagehost.cc/...01/DSC_0181.jpg


  • 1


#755177 PhanT P508 GT

Parašė PhanT 2018 gegužės 08 - 16:50

Taip, GT be uzraso priekyje ir be dvieju duslerkiu galejo isskirtinesni padaryti ir kaip nors piktesni :) gal maaaza spoileriuka ar pan. Aigalne - su juoda spalva turesi dziaugsmo, plaut ir plaut. Zinok sidabru kaip dziaugiuosi. Savaitem gali neplauti, nebent turi nuosava kiema kaip Laimonas ir gali sau leisti ten turkstys kas diena :)


  • 1


#755149 PhanT P508 GT

Parašė PhanT 2018 gegužės 08 - 01:32

Tai aišku, pas mane avensis su papildomu variklio šildymu, kur apsukas ant užvesto pakelia, tai ir 12 rodo miesto rėžimu:) o 1.6 nežinau, fordas 1.6 mieste apie 7 rodydavo žiemą :) pežas 80%trąsoj, 20% mieste, tai rodo 5.2, bet mano važiavimas 100km/h ir autopilotas (čia pavasaris/vasara pežas taip rodo), man tiesiog to gt nereikia pvž, tai ir nepirkau, nes aš jo neišnaudosiu, man to 1.6 per akis traukos, bet kas važinėja ir myli paspaust, ar smagiau pavažiuot tai tik GT

50ant50. Dabar, kai turiu automata, norisi ir kiausius isversti. O kartais norisi ir parodyti :D Tada S, tapkes i dugna net nereik spausti. Skrenda ji :) Esme tame, kad perka zmones 1.6 ne del taupumo, o del finansu trukumo. Na, pripazinkit! :) Turiu dar ziniu, bet - to be continued... Uz 1-2 menesiu atskleisiu kas ir kaip :)


  • 1


#754898 Apie Peugeot 407

Parašė PhanT 2018 gegužės 01 - 23:47

Sitas burundukas tikras ekspertas. Kokios dar technoligijos. Variklis kitoks nei kad sukure pries 100metu. Ar didesnis ekraniukas laikui rodyt cia naujesnes technolijos. Cia ziuriu kuo didesnis nabagas tuo ir kaina mazesne turi but. Afrikoj tai irgi taip pat. Ten isvis sakys 407 max 1000euru nes brolis negras uz bananu maisa 30 metu senumo mersa atiduoda. Turiu giminiu vokietijoj tai perka 407 ir uz 7000. Nes ta masina gaunasi 3 menesio algos o ir sutvarkyta viskas idealiai ir naujom dalym. Veiks tol kol pats nesulauzysi. Ten net nera tokio termino kaip restauracija kazkokios dalies. Draugui vokieciuos masina pradejo durniuot del dpf. Nuvare i servisa kad ispjautu ta filtra. Tai niekaip negalejo isaiskint kad jis nori ispjaut kazka irp asalint kas numatyta buvo masinoj. Jam ten katalogus nauju daliu rodo 10 kart perklause. Pakraipe galvom ir sako nedarom mes. Apvaziavo dar kruva servisu tas pats. Tai pas kazkoki turka savartino angare kazkokiam nelegaliam servise patvarke. Salimais ir tuscias tralas su lietuviskais numeriais priparkuotas buvo. Kaip sakant priprate mes gi prie lauzo

Draugelis tavo durnius, kaip reta, na kaip sakoma, koks esi pats, tokia ir aplinka +-. Vokieciuos po servisus tampytis ir ieskoti, kas dpf'a iskatruos :D Pasirasysiu, kaip anegdota galima bus pasakoti. Tu i Tanagra ar Mechari nuvaryk, sakyk tau DPF'a iskastruoti reik i tave ten irgi, kaip i dauna paziures. Mes prie lauzo tai priprate tikrai ir ne is gero gyvenimo. Tavo pasiulymai siuo klausimu? Ar atseit visi lochai, nes nesugeba ipirkti decent-auto? Tai jei turetu lietuvis alga kaip vokietis, jis ir nieskotu kur ta dpf'a pjauti :) Nei i tema tavo komentaras, nei prasmes turi, nei kazkokiu loginiu isvadu. Pasikimas eilinis. Jau ne as vienas pastebejau, kad esi trenktas trolis, blogesnis uz tuos, kuriuos pats aprasineji. Nuliniai komentarai t.y. be naudos ir negatyvo yra naudigesni nei tavo. Daryk išmatas, "juokuti".


  • 1


#754410 Apie Peugeot 508

Parašė PhanT 2018 balandžio 19 - 18:15

Cia su tokiom diskusijom, tai kaip i bala perdziat. Vienas sako audi krato, kitas sako, kad 407 skarbonke... Vienas apie a3 kitas apie a8 sneka. Realiai jei sneketi apie tu metu audes kebulus, tai turetu buti kazkas panasaus pagal kietuma a3 < a4 < 407 < a6. O jei 407 skarbonke jautesi, tai jau geras nudrozelis buvo su nudvesusiais amortais. + Niekas neparasot su kokias R ratais vaziavot. Zodziu, nepykit, bet eilinis pezo-wagen fanatiku pasibezdejimas :) Del 407, tai 407RC perekupo  per nubombinta zvyrkeli bandziau su R18 ir net ten SUPER pakenciamai vaziavo :)


  • 1


#743731 Eddy_P_206-406-607_2001m_1.4i_2.0HDI_2.9i..

Parašė PhanT 2017 balandžio 07 - 21:57

Man tai tie "dropai" tokie vaiku zaidimai, kad sunkiai beapsakyti galiu. Taigi p406 cia, ne sportinis cupe...su 17tais gerai stovi ant kelio...I kokius jus ten posukius vazinejat ir kur ten to stabilumo truksta? + p406 galine pakaba ir taip sustravota ir palenkia ratus kazkiek i sukimosi puse. Nu man cia smegenuos nesirysa sitie dalykai :)... Ar cia tik del grozio daroma? Kaip ten su isvertimais visais reikalai apkerpant spiruokles? :)... Na, net jei taip, tai ta "manija" su dropais tokia jau beskone kaip nezn...Kaip anksciau rukyti tarp jaunimo buvo "kruta", tai vat su kazkuo tokiu sulyginciau :) Cia zinoma forumas, cia zinoma mano nuomone, zinoma jus turit teise i savo nuomone ir pasirinkimus, ir ZINOMA jus manes nesiuntinesit kur toliau (as tikiuos) :D


  • 1


#606490 EGR Vožtuvas

Parašė PhanT 2012 liepos 17 - 11:58

Sveikas. Naujasnem gal ir ne i nauda, o siaip su savo senesniu 80kw hdi visada su atjungtu vazinejau, nes jau ir neveikiantis, ir tepalais pasruves buvo. Masina vaziavo kaip priklauso, sanaudos irgi nemirtinos. Tik vienas niuansas tai, kad varikliui ziema truks silumos, tuo atzvilgiu egr naudingas. Dar sako, kad susimaiso su oru ir taip dirbtinai sumazina cilindro turi ir vidaus deigmo temp. O jei jo nera tada riebinamas misinys, bet viskas salyginai. Pats dabar mastau kaip cia su juo but, bet pas mane 2.2hdi ir jis veikiantis. Ziemai webasta turiu. Zodziu nesuprasi. Nesu girdejes dar nei vieno normalaus komentro/pasisakymo sia tema. Tie kas nezino rekia daugiausiai, tie kas zino nieko nesako arba lazdavoja. Taigi, paciam liks sprest bet kuriuo atveju.
  • 1