Peršokti prie turinio


vigosas

Užsiregistravo 2011 Geg 25
Neprisijungęs Lankėsi 2019 Kov 09 11:13
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:vag 1,4tsi 90kw

2019 sausio 24 - 21:45

Kaip matau kolegos bandote mane itikinti, kad benzinas dar didesnis sudas nei dyzelis :D Na kaip tik perku benzinine masina. Uz kokiu 3 metu pateiksiu asmenines isvadas. Ka cia gali zinot, gal teks "atsiprasyt" dyzeliu ir grizt :D 


Temoje:vag 1,4tsi 90kw

2019 sausio 24 - 08:25

Issakiai mano mintis :) as visiem saku, benzas dabar turi ir dpf ir egr ir auksto slegio purkstukus bei siurbli + uzdegimo zvakes + gazo sklendes + 3 lamda + 2 slegio davikliai beiir visa kita benzo fignia. Dyzelis turi dpf ir adblue, fsio :) taip kad siulaikinis benzas turi viska ka benzas + visja ka dyzelis + turbins - pakaitinimo zvakes. Taip kax spreskit kas patikimesnis... Jau nekalbu apie dyzelio kaip metalo gabalo ilgaamziskuma +300k

Manau pamirsai EGR prie dyzelio paminet :hmm: Taip pat tai, kad pas benza maziau suodziu, todel viskas maziau kemsasi jais, del to EGR'as sukelia maziau problemu. Taip pat, kazin ar kiekviename benzine yra toks daiktas kaip EGR ausintuvas - o jis yra tikras galvos skausmas, nes paprastai greitai uzsikemsa, nebent padaryta taip, kad dujos per ji eina isfiltruotos per DPF jau. Taip pat besikemsantys isiurbimo kolektoriai. Adblue irgi buna problemu, reikia pvz visokiu sildytuvu, kad jis neuzsaltu ir pan.

 

Pvz as asmeniskai paemiau ir paskaiciau VW naujesnio benzino self-study programa (galima rasti internete). Ir tada tokia pat perskaiciau tos pacios kartos dyzelio. Taip, benzinai vejasi dyzelius pagal sudetinguma, bet jiems mano nuomone dar kiek truksta. Perskaitai tokius du aprasymus greta, palygini ir ta galima gana objektyviai matyti. Gaila neradau tokiu aprasymu Peugeot. Butu idomu palyginti techninius sprendimus, kad ir tu paciu dyzeliu, arba benzu, apie ka si tema.


Temoje:vag 1,4tsi 90kw

2019 sausio 23 - 19:23

Na 130ag dyzelinis meganas zymiai malonesnis nei benzininis 125ag golpas, nuo 100km/h golpas nei jis jautrus nei gyvas, bukas tas benzas kaip autobuso priekis, aplenkt nori mesk dviem saibom zemyn, meganui 6 begiu galva atsivozia nuo traukos.

Na bet cia juk naturalu. Tas golfas turbut turi 200nm, o meganas, speju, 300. O tai reiskia, kad meganas prie 2000 sukiu isvysto tokia galia, kokiai pasiekti golfui reikia 3000. Naturalu, kad reikes zeminti pavara. Mano dyzelis trasoje del sukimo momento taip pat yra "gyvesnis" uz benzinus, kuriuos as bandziau. Smagu, kai nereikia daugiau sukiu. Bet benzinai man vaziavo tikrai pakankamai net virs 100. Tiesa - ne visi, isbandziau ir tokiu, kurie tiesiog zviege, ir, rodos, negreitejo ne kiek uzspaudus pedala.

 

Taciau as bandziau ir ivarius naujus ar apynaujus dyzelius. Nezinau kaip jums, bet man vis tiek jauciasi tas dyzelio sunkumas, inertiskumas vazinejant mazesniais greiciais. Kad ir koki dyzeli bandyciau. Ten, kur benzinas isisuka kaip pukelis (pvz pajudant is vietos), su dyzeliu jauti, kad jame daugiau metalo, kad ta metala reikia isjudinti, kad didesne kompresija turbut ir t.t.  Aisku, turbina ta kazkiek kompensuoja, bet tik iki tam tikro lygio. Tai kai kalbam apie "gyvuma" reiketu ivertinti visas situacijas. Mano nuomone, benzas subjektyviai gyvesnis mazais greiciais, o dyzelis - didesniais, nes jam uztenka mazesniu sukiu, ramiau burzgia paspaudus ir pan.


Temoje:vag 1,4tsi 90kw

2019 sausio 23 - 13:05

Naujas VW Tiguan, ant skydelio nedaugiau 2000km. Skambina man, Laimonasi padek, vaziavom su bendradarbe, anr sankrizos praleidom pestyji, masima nebevaziuoja, kaaa daryt, uzsiblokavo ratai, masina ne krust... Liepiau skambinti telefonu kuri susradau internete(taip taip net KIA ant langu lipdukai su pagalbos nr, VAGINU net ant knyguciu nera, uzsiknisk kaip nori brieskodamas. Okey, visaip telefonu aiskinau palikit masina uzrakinkit palaukot 10 minuciu atrakinkit... Niekas nepadeda, uz 2 val. atvaziuoja evakuatorius, masina pradeda tempti ant tralo, staiga masina atsiblokuoja ir... Zmogus kuris trauke masina i vidu, sako jau 2 ana savaite Tiguanus veziau i centra, dabar jau trecias. Tik sitas atsigavo, kiti su atsigavo nuvezus i centra... Vaziuoja sekancia diena savo chodu i VAGINU centra, jie ziuri ispute akis, NIAGALYYY BUUUUTYYYY PIRMA KARTA TOX GEDIMAS... Kaip b...ia negali but jau vien ana savaite 2 atpirdolinu su tralais tuo paciu gedimu... Sedi kiaules akis istate ir NIEKO NEZINOM, NIEKAM NERA TAIP NUTIKE... Ot grazu net zalia. D S G

Didžiausias Sušiktas Gaidys

Pagalvokim dabar, o jei taip ant pervazos? Wtf...

Tikiu, kad dyleriai taip daro. Net ne tikiu, o esu isitikines. Bet kazkodel manau, kad visu markiu atstovai tuo pasizymi. Jie visi turi tuos pacius standartinius atsifutbolinimus. Bent jau toks vaizdas susidaro ir zmoniu atsiliepimu internete. Tuo atzvilgiu sunku patiket, kad VW issiskiria is kitu. Del to uzsiblokavimo nesu dar girdejes, gal koks salyginai naujas defektas.

 

Nereikia rasyti nesamoniu, ofise du golpai 1.4TSI su mechanikom, vienas chechbekas kitas kombi, pas abu 6.5 L /100km, abu vazinejami isskirtinai uzmiestyje. Yra naujas golp 1.5TSI su DSG vazinejams Vilniaus mieste vidurkis 7. Mano 3008 80% mieste vidurkis 7L, golpu galia 125-130ag, mano 180. Megano dyzelio vidurkis 5L, motoras 130arkliu. Tai per kuri gala sanaudos kaip pas dyzeli lyginant ta pacia galia????


Teisingiau reiketu pasakyti, kad tos pacios galios benzinas uzmiestyje ima 1.5litro, o mieste apie 2litrus daugiau kuro nei analogiskos galios dyzelinas.

Na cia irgi kas kaip supranta. As gi nerasiau, kad sanaudos tokios pat, rasiau "nedaug atsilieka". Man asmeniskai jei tik litru kokiu skiriasi prie panasios galios tai yra super. Maloniau, tyliau vaziuoja, genda vidutiniskai maziau, ir tereikia koki litra primest prie sanaudu 100km? Jei taip, man asmeniskai dingsta noras vazinet su dyzeliu. As tiek "atsivalges" dyzeliu gedimu visokiu EGR'u, DPF'u, ir tiek pavarges nuo ju nuolatiniu neaiskiu garsu, vibraciju, kur kiekviena diena isgirdus nauja koki birbima tau kirba mitis galvoje: "cia jau kazkas sulus ar dar ne", kad jei skirtumas tik toks tarp tu sanaudu - as susimokesiu. Bet velgi, cia kiekvienam savo. Jei varai greitkeliais, vaziuoji daug km, tai aisku dyzelis dar apsimoka. Vaziuodamas 130 nei tu ten girdesi ka nei jausi, vaziuosi kol suges ir tiek.

 

P.S. Turiu du auto: vienas benzas, kitas dyzelis, abu automatai lygiai tokio pat galingumo. Dyzelis mieste: 7-8, benzas: 12-13. Va cia as sakyciau jau tikrai nera sanaudos artimos. Kaip bebutu, manau gincijames del labai subjektyviu dalyku. Man +1l uz komforta yra nedaug. Kitas galbut pergyvena del +0,5l. Bet sakykit ka norit, ankstesni benzinai prie dyzeliu nebuvo tiek priarteje. Pats vaziavau su 1,2 puretech automatu neseniai - traukia smagiai, sanaudos gal tik truputi didesnes uz mano dyzelio.


Temoje:vag 1,4tsi 90kw

2019 sausio 22 - 21:16

Nebutinai. As nesedziu kamsciuose, bet kas diena vis tiek reiktu po keliasdesimt kartu perjungti pavaras. Smagu, kad to nereikia daryti. Zinoma, nebutu problema ir perjungt, tokiu kaip mano atveju. Bet kam malti ta rankena, jei gali nemalti. Cia kam ko reikia. Jei reikia patikimumo, nenori galimu nemazu islaidu sugedus - pavaras jungi pats. Jei norisi komforto - komfortas kainuoja.