Peršokti prie turinio


evbi

Užsiregistravo 2011 Lie 16
Neprisijungęs Lankėsi 2020 Sau 03 15:33
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:nupirkciau 306

2019 gruodžio 15 - 15:15

Turiu 1.9 l 47 kw 1995 hečbeką. Be TA. Kuriasi is puses pasukimo, vaziuoja.

Temoje:P307 2.0 HDI 79kW

2019 spalio 30 - 22:53

Žiūrint į vairuotojo sėdynę, tai panašu, kad žmonos tik sekmadieniais į mišias važinėta... :)


Temoje:Biodegalai

2019 spalio 20 - 20:49

Sveiki, 

 

Gal kas gali apšviest apie šitą situaciją? :)

Daugiau biodegalų į dyzeliną tai čia reikškia reiks dažniau filtrą kuro keist ar gali įtakot daugiau problemų? 

Kaip prie šalčių bus? :)

 

šaltinis: https://www.15min.lt...alu-221-1219266

Jei pajuokaujant, tai tavo patirtis su varikliu rodo, kad dažnas kaitaliojimas nuo bėdų neapsaugo ir neapsaugos, o jei rimtai, tai man užkliuvo jau pats pirmas linke nurodyto straipsnio sakinys: "Siekiant mažinti aplinkos taršą ir įgyvendinti europinius įsipareigojimus, Energetikos ministerija parengė ir trys ministrai – energetikos, aplinkos ir susisiekimo – pasirašė įsakymą, kuris nustato, kad nuo 2020 m. pradžios į dyzeliną bus įmaišoma daugiau biodegalų lapkričio ir kovo mėnesiais, rašoma pranešime žiniasklaidai."

Man kyla klausimas, kuo didesnis aliejaus (nu Ok, ne aliejaus, bet panašaus augalinės kilmės šū.do) kiekis dyzelyje prisideda prie taršos mažinimo? Pataisykit, jei klystu, bet, man rodos, nuo to dūmingumas turėtų ne mažėti, bet didėti. Ar čia tipo kad mažiau iškastinio kuro naudoji, daugiau augalinio š... pildamas, tai ale atsinaujinančius šaltinius naudoji ir ekologiškai važinėji...? Gal vistik britai visai teisingai nubalsavo...


Temoje:ModestasL P406 2.0 HDi

2019 rugsėjo 15 - 19:58

Panašu, kad ironijos tęsinys ir išplėtojimas irgi buvo neteisingai suprastas arba neteisingose vietose sudėjau šypsenėles

Viskas Ok.


Zinojau toki veikeja kuris pramyne su senu passat netoli 100k ir gyresi nieko nekeites nuostabiai masinai. Po to kazkokiam megejui pardave, o tas nusipirko matyt kokia lenkiska atrabotke ar koki high-end gamintojo sintetini fuflo is maximos, susipyle naujai ir ne uz ilgo jam uzlinko tas varikliukas. Moralas - kuo daugiau investuosi i masina, tuo labiau nusivilsi rezultatu. :)

Kažkaip nesinori tikėt, kad Maximai tepalų tiekėjai fuflo siūlo. Turbūt realaiau fuflo įsigyti iš kokio neaiškaus pardavėjo, kur į Castrolio bankes fuflo pilsto (buvo ir Kaune tokių "viarslinykų") ar kokiam servise (girdėjęs atvejų, kai sumoka už gerą alyvą, o supila pigiausią). Jei tepalas nėra klastotė, tai manau, ir pigiausia jo versija Maximoje negalėtų sugadinti variklio, nes vistiek tai yra sertifikuotas produktas, atitinkantis bent minimalius kokybės standartus. :)


Temoje:ModestasL P406 2.0 HDi

2019 rugsėjo 15 - 06:31

Panašu, kad tik temos autorius ir suprato ironiją. Kiti suprato tiesiogiai arba, sprendžiant iš vieno autoriaus rašinėlio turinio, nesuprato visai. :) O norėjau pasakyti tik tiek, kad prižiūrėk kaip nori,bet nuo pramuštų galvų ir lūžusių žvakių garantijų nėra. Ironiška, kai patikimas variklis kelis kartus dėl skirtingų priežasčių genda tam, kuris jį (kaip ir visą automobilį) preciziškai prižiūrėjo... :)
P.S. O jei tęsiant apie tepalus, tai, kai mašina prižiūrima, juos keisti dažniau nei kartą į metus arba dažniau nei kas 10 000 km, yra absoliučiai perteklinis reikalas. Pats keičiu kartą metuose (pavasarį), nuvažiuodamas po 10-12 000 km ir keitimo metu tepalas dar net nebūna tapęs pilnai juodas. Aišku, galima ir kas mėnesį kaitalioti, čia jau kiekvieno reikalas, kokiu būdu atsikratyti perteklinių pinigų :)