
Atkeliavo 2013 kovo mėnesį iš Lenkijos pasienio. Užmačiau otomoto ir kažkaip nesusilaikiau

Iki vasaros ramiai sau prastovėjo kieme po truputėlį vis tvarkomas, o praeitą savaitę savo eiga perėjom technikinę ir dabar jau eksplotuojamas Vilniuj

Garroso komplektacija aišku smagi: el. stogas, el. langai, baltas salonas, pusiau odinės sedynes (tiesa, pavargusios jau šiek tiek, ypač vairuotojo) ir t.t.
Iki dabar pakeista:
galinių stabdžių cilindriukai ir kaladėlės;
stabdžių žarnelės;
rankinio trosas;
vairo traukės antgalis;
varta akumuliatorius;
paskyrstytojo dangtelis,
bosch žvaklaidžiai;
NGK žvakės;
priekiniai žibintai;
sutvarkytas leidžiantis radiatoriaus;
antifrizas, tepalas, tepalo filtras;
nušveistas motoras;
pakeistas stiklo paplovimo varikliukas, dar šis tas ko jau nebeatsimenu ir daug lempučių

Artimiausiu metu laukia pagrindinio diržo keitimas, nes neaišku ir kada keistas, bet iš esmės dėl pradėjusios leist vandens pompos.
Ko labiausiai trūko kai parkeliavo į Vilnių, tai GTi sijono. Iš kart po TA uždėtas


Foto kelios iš mob, vėliau bus geresnių:
Čia tik parkeliavęs iš Lenkijos:

Čia šalia brolio CJ


Čia jau eksplotuojamas, pakeliui į Ukmergę

A, ir vakar nušveičiau stogą, dabar daug baltesnis, tik šitose foto dar su neplautu