Jump to content


Ramunas72

Member Since 2012 Jan 19
Offline Last Active 2016 Jun 02 18:11
-----

Posts I've Made

In Topic: 2.2 HDI bukas prie žemų apsukų

2016 May 20 - 19:27

Saltas kuriasi puikiai, net ir prie -15. Purkstukai tikrinti ant stendo - norma. Noriu paprasyti to, kuris ironijos ir arogancijos turi daugiau negu patirties ir proto netersti eterio savo perliukais.

In Topic: 2.2 HDI bukas prie žemų apsukų

2016 May 20 - 16:54

Jeigu tiksliai zinote, tai patvirtinkite pavyzdziais, kad zvaigzdutes prasisuke. Turbut suprantate, kad ne 10 Eur kainuos sio spejimo patikrinimas (fazes nesutampa, bet nuo 2k fazes nesvarbu, nes turba uzpucia ir ne taip jauciasi). Juk rase, kad nuo 2 k trauka puiki, o ne siaip, ir kuro sanaudos butu zveriskos, jei kompresijos nuostolius kompensuotu kuro misiniu.

In Topic: 2.2 HDI bukas prie žemų apsukų

2016 May 20 - 15:40

Jeigu zvaizdute ar abi prasisuke, turetu stumoklis dauzyti per voztuvus ir nulauzti plaktukelius. Tarkime prasisuke l nedaug ir nesiekia, bet tada kodel nuo 2000 apsuku atsistato viskas i norma ?

In Topic: 2.2 HDI bukas prie žemų apsukų

2016 March 31 - 20:45

Taip, variklis ne tik, kad identiškas,bet ir toje pačioje gamyklos linijoje surinktas. 

Oro srauto matuoklę ir aš buvau pastatęs pagrindiniu įtariamuoju, tačiau - ne. Buvau pasiskolinęs iš puikiai veikiančio auto - tas pats.

Dėl netraukimo - tai, kaip rašiau aukščiau, ne pirmas mano toks auto (6 m. vairavau tokį patį su triguba rida ir ryjamais tepalais, dėl ko ir pakeičiau) - turiu su kuo palyginti. Sutinku, kad jie visi bukoki (ypačmėgstantiems greitai startuoti), tačiau šis mano bukesnis tarp "bukų" iki 1800-2000 t, tada seka l. stiprus galios padidėjimas. 

Nėra jokių abejonių, kad gedimas yra - gaila, kad surasti nesiseka.


Tiesa šaltas iš vietos sunkiai pajuda - reikia kilstelti apsukas, kitaip užgęsta.


In Topic: 2.2 HDI važiuojant pulsuoja, netraukia

2015 October 27 - 21:35

Na stai, nors pagalbos ir nesulaukiau, taciau pasidalinsiu teigiama patirtimi. Gedimai nesusije. Atstacius vakuma stabdziai pilnai susitvarke, taciau vakumo trukumas pasirodo nebuvo pulsacijos priezastis. Kai uzaklinau egr pulsacija dingo. Artimiausiu metu laukia egr remontas ir ... paziuresim. Liudna tiesa ta, kad save aukstai vertinantys meistrai, kurie tvarke varikli po dirzelio trukimo, priglaude vakumo slangute prie vamzdzio is egr. Sis aisku issilyde ir stabdziai be stiprintuvo. Visa laime, kad stabdziai dingo ne ekstremalaus stabdymo metu. Antrasis-tikrai gerai vertinamas Kauno dyzelistas, patares pirmiausiai pasikeisti turbina, suzinojes apie pigu ir paprasta gedimo sprendima nesugebejo prisipazinti suklydes - juk turbina nebesvilpia. Bet ar tam reikalingi specialistai, kurie prisijunge kompus tesugeba isgirsti, kad tubina svilpia, o prasidariusio egr nepamato, nors kompas ji rodo. Tai tiek. Gero kelio visiems.