Peršokti prie turinio


Ramunas72

Užsiregistravo 2012 Sau 19
Neprisijungęs Lankėsi 2016 Bir 02 18:11
-----

Mano sukurtos temos

2.2 HDI bukas prie žemų apsukų

2016 kovo 04 - 19:23

Sveiki,

Lancia Phedra (2006m.,2,2HDI, 130 t.km, 6 pavaros) labai buka prie žemų apsukų. Kas keisčiausia, kad 3 ir 4 pavara ji gyvesnė. 1 pavara traukos šuolis prasideda maždaug nuo 2-2,2 t., 2 pavara - apie 2t, o 3 ir 4 jau nuo 1,8 tūkst. Nedžiugina ir kuro sąnaudos (3/4 užmiesčio) - vos telpa į 9 l, čia ne kompo parodymai, o "pilno kakliuko" principas. Mano senoji (2003m., 2,2HDI, 5 pavaros), su trigubai didesne rida ir ryjamais tepalais laisvai tilpdavo į 8 l.

Trys specialistai tikrino per kompus stovinčią ir važiuojant, bet nerado problemų nei EGR, nei oro srauto matuoklės, nei kuro padavimo sistemoje, nei kur kitur. Tiesa vienas iš jų atkreipė dėmesį, kad kartais lyg ir šiek tiek užvėluoja turbinos slėgis nuo kompo užduodamo, bet pernelyg mažai, kad tai būtų lemiamas veiksnys. Pabandžiau pakeisti nauju solenoidą, kuris valdo turbinos geometriją. lyg ir yra nežymus traukos paankstėjimas maždaug 0,1 t ir traukos šuolis ne toks staigus, tačiau vis tik ne tai kaip turėtų būti.

Gal kas susidūrėte su panašia bėda, ar paprasčiausiai žinote, kur kipšas slepiasi ?  :hmm:

Dėkingumo ribos būtų beribės, žinoma proto ribose.   :ax:


2.2 HDI važiuojant pulsuoja, netraukia

2015 spalio 27 - 07:44

Sveiki. Pakolkas vien bėdos. Pirkau Lancia Phedra 2,2 HDI su trūkusiu dirželiu ( 2006 m. 130 t.km) . Meistras pakeitė 4 svirteles, sulaužė 2 purkštukus (kitaip neišsiėmė), užkūrė, tačiau prasta trauka. Be to važiuojant karštas variklis pulsuoja (banguoja). Išmetė suodžių filtro klaidą,- apsidžiaugiau, išoperavau. Klaida dingo, bėdos liko. Pastačius ant kompo parodė, kad turbina nepataiko užduodamo slėgio,- tai perpučia, tai nedapučia, be to tikrai nenatūraliai garsiai švilpė. Specialistas primygtinai rekomendavo pasikeisti turbiną. Pakeičiau - švilpimas dingo, bėdos liko. Tiesa dar atbuko stabdžiai: paspaudus pirmą kartą viskas gerai, o kai spusteli iš karto antrą kartą - l. kietas pėdalas. Na manau viskas aišku - trūksta vakumo, todėl ir turbiną blogai valdo. Bet patikrinus vakumo siurblį, vamzdelius ir jungtis, prie kurių priėjau ir visus 4 selenoidus - gedimo surasti nepavyko. Nepriėjau prie EGR. Prašau patarimo, gal kam teko susidurti su tokia bėda. "Meistrai" jau išvargino: gal matuoklė, gal vakumas, gal turbina, gal ..., gal "tarpinė" xsmile.png.pagespeed.ic.5Yux4gu5_h.png