

p.s. tiesą sakant, man labai nemenkai padėjo ir Citroen XM Haynes manual'as, kurį radau torrent portaluose bei info iš: http://www.peugeot-605.ru/
electro dar nepriskyrė jokių draugų
Lankytojų nėra
2012 gruodžio 18 - 02:50
2012 gruodžio 18 - 02:23
sorry už delay'ų, bet detalių neskubu pardavinėti. kol važinėsiu su ta mašina noriu pasilaikyti visas dalis. perkant dėvėtas visada nežinai ką nusipirksi, o kai turi išsiėmęs iš savo važiuojančios auto - visada žinai, kad bus OK.Gal atliko nereikalingi kuro purkstukai? 2 nupirkciau.
86000trys336
2012 lapkričio 22 - 15:23
tfu, pasitaisau. prie 98*C turi įsijungti. na bet visviena temperatūra artima virimo prie normalaus slėgiobeja, ten dar kažkas buvo minėjęs, kad kaitimo problemą sprendžia A/C mygtuku. Pagooglinęs radau šiek tiek info, apie šito DK5ATE variklio aušinimo sistemą: http://www.peugeot-6...ine/dk5/dk5ate/
Ten lentelėj rašo (pdf'e apie cooling circuit), kad ventiliatoriai įsijungia prie 102*C. Tą ir praktiškai patyriau. Įsijungė jau po to, kai sistema pradėjo kunkuliuot, nes bakelio kamštis nuimtas. Kamštis laiko 1.5bar slėgį, tai prie tokio slėgio virimo temperatūra turėtų būt 112*C. Belieka tik tikėt PSA inžinieriais ir galvot, kad variklio kaitimas iki 102*C nėra blogai.
2012 lapkričio 22 - 15:04
2012 lapkričio 22 - 14:03
Varikliukas: IP.Board,
išverstas: IPBoard.lt
Licencijuota: Peugeot klubas